Bezpieczne wakacje z Commercial Union Direct

24.07.2008

Bezpieczne wakacje z Commercial Union Direct

Opublikowany

Klienci, którzy od 14 lipca do 31 sierpnia br. wykupią w CU  Direct polisę OC lub AC (albo pakiet OC i AC), otrzymają podstawowy  zakres ubezpieczenia assistance rozszerzony – bez dodatkowej składki – o  pomoc w przypadku awarii samochodu.
Specjalna oferta „Bezpieczne wakacje z Commercial Union Direct”  przeznaczona jest dla klientów decydujących się na podstawową wersję  assistance. Jeśli podczas podróży po Polsce lub Europie (z wyłączeniem  Rosji) zepsuje się samochód, zostanie naprawiony na miejscu lub  odholowany do najbliższego warsztatu. Rozszerzona ochrona udzielana jest  do końca września 2008 i obejmuje awarie, do których doszło w  odległości większej niż 40 km od wskazanego miejsca stałego parkowania  samochodu.

W skład pakietu ubezpieczeń komunikacyjnych, który CU Direct oferuje  od grudnia 2007 roku, wchodzą: ubezpieczenie OC, AC, assistance,  następstw nieszczęśliwych wypadków, szyb i ochrony prawnej. Pakiet ma  charakter modułowy – klient dobiera zakres ochrony do swoich potrzeb.  Oferta CU Direct wyróżnia się przejrzystymi i łatwymi do zrozumienia  ogólnymi warunkami ubezpieczenia (OWU) – bez drobnego druku,  gwiazdek-odsyłaczy , żargonu prawnego i branżowego.

Sprzedaż i obsługa klienta prowadzona jest przez centrum  telefoniczne, działające pod numerem 0-801 28 28 28, jak również za  pośrednictwem strony internetowej www.cudirect.pl.

Klientom, którzy zawierają ubezpieczenie przez internet, firma  oferuje specjalną taryfę niższą o 5% w stosunku do umów zawieranych za  pośrednictwem konsultanta w centrum telefonicznym. Osoby kupujące  ubezpieczenie AC otrzymują dodatkowo upominek – słuchawkę bluetooth  (oferta obowiązuje od 26 czerwca br. do wyczerpania zapasów).

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Mieszkanie jako lokata? Słabe fundamenty

temu

Ceny mieszkań galopują, ale kolejnych chętnych nie brakuje. Kupujemy nie tylko po to, aby mieć gdzie mieszkać – traktujemy mieszkanie, dom czy działkę jak lokatę oszczędności. Polskę ogarnęła moda na inwestycje w mieszkania na wynajem. Wciąż panuje opinia, że na nieruchomościach nie można stracić. Ma ona jednak słabe fundamenty…
Mieszkanie jako lokata? Słabe fundamenty

temu

Ceny mieszkań galopują, ale kolejnych chętnych nie brakuje. Kupujemy nie tylko po to, aby mieć gdzie mieszkać – traktujemy mieszkanie, dom czy działkę jak lokatę oszczędności. Polskę ogarnęła moda na inwestycje w mieszkania na wynajem. Wciąż panuje opinia, że na nieruchomościach nie można stracić. Ma ona jednak słabe fundamenty…
Damsko-męskie spojrzenie na oszczędności

temu

W najbliższych latach lokaty bankowe można traktować bardziej jak sejf niż inwestycje – z tego zdaje sobie sprawę niemal połowa Polaków. Część z nich rozgląda się za bardziej dochodowymi formami lokowania oszczędności. Mężczyźni (44%) częściej niż kobiety (26%) deklarują poszukiwanie alternatywy dla lokat. Panowie częściej niż panie mają „na radarze” obligacje skarbowe i fundusze inwestycyjne, natomiast kobiety chętniej ulokują swoje oszczędności w mieszkanie lub działkę. Takie wnioski płyną z badania „Czy to już koniec niskooprocentowanych lokat?” zrealizowanego dla Avivy.
Mieszkanie jako lokata? Słabe fundamenty

temu

Ceny mieszkań galopują, ale kolejnych chętnych nie brakuje. Kupujemy nie tylko po to, aby mieć gdzie mieszkać – traktujemy mieszkanie, dom czy działkę jak lokatę oszczędności. Polskę ogarnęła moda na inwestycje w mieszkania na wynajem. Wciąż panuje opinia, że na nieruchomościach nie można stracić. Ma ona jednak słabe fundamenty…
Damsko-męskie spojrzenie na oszczędności

temu

W najbliższych latach lokaty bankowe można traktować bardziej jak sejf niż inwestycje – z tego zdaje sobie sprawę niemal połowa Polaków. Część z nich rozgląda się za bardziej dochodowymi formami lokowania oszczędności. Mężczyźni (44%) częściej niż kobiety (26%) deklarują poszukiwanie alternatywy dla lokat. Panowie częściej niż panie mają „na radarze” obligacje skarbowe i fundusze inwestycyjne, natomiast kobiety chętniej ulokują swoje oszczędności w mieszkanie lub działkę. Takie wnioski płyną z badania „Czy to już koniec niskooprocentowanych lokat?” zrealizowanego dla Avivy.
Chude lata na lokatach. Lepiej nie będzie

temu

Polacy od kilku lat nie mogą wyjść z szoku, że odsetki od lokat w bankach są tak niskie. Zwykle poniżej 1% rocznie. Za trzymanie pieniędzy na ROR-ach nie dostajemy z reguły nic. To się w głowie nie mieści, bo kilka-kilkanaście lat temu banki płaciły za depozyty 7-8%, a nawet więcej. Co się dzieje? Dlaczego bankom nie zależy na naszych oszczędnościach?
Mieszkanie jako lokata? Słabe fundamenty

temu

Ceny mieszkań galopują, ale kolejnych chętnych nie brakuje. Kupujemy nie tylko po to, aby mieć gdzie mieszkać – traktujemy mieszkanie, dom czy działkę jak lokatę oszczędności. Polskę ogarnęła moda na inwestycje w mieszkania na wynajem. Wciąż panuje opinia, że na nieruchomościach nie można stracić. Ma ona jednak słabe fundamenty…
Damsko-męskie spojrzenie na oszczędności

temu

W najbliższych latach lokaty bankowe można traktować bardziej jak sejf niż inwestycje – z tego zdaje sobie sprawę niemal połowa Polaków. Część z nich rozgląda się za bardziej dochodowymi formami lokowania oszczędności. Mężczyźni (44%) częściej niż kobiety (26%) deklarują poszukiwanie alternatywy dla lokat. Panowie częściej niż panie mają „na radarze” obligacje skarbowe i fundusze inwestycyjne, natomiast kobiety chętniej ulokują swoje oszczędności w mieszkanie lub działkę. Takie wnioski płyną z badania „Czy to już koniec niskooprocentowanych lokat?” zrealizowanego dla Avivy.
Chude lata na lokatach. Lepiej nie będzie

temu

Polacy od kilku lat nie mogą wyjść z szoku, że odsetki od lokat w bankach są tak niskie. Zwykle poniżej 1% rocznie. Za trzymanie pieniędzy na ROR-ach nie dostajemy z reguły nic. To się w głowie nie mieści, bo kilka-kilkanaście lat temu banki płaciły za depozyty 7-8%, a nawet więcej. Co się dzieje? Dlaczego bankom nie zależy na naszych oszczędnościach?
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w 2017 roku. 

temu

Aviva. Społeczna z natury. Raport społeczny za 2017.

Nowa odsłona CU Direct

Commercial Union Direct, oferujący ubezpieczenia  komunikacyjne przez telefon i internet, rozpoczyna dziś nową kampanię  reklamową pod hasłem „My też jesteśmy kierowcami”.