Zmiany w zarządzie grupy Commercial Union
Kopiuj tekst

20.10.2008

Zmiany w zarządzie grupy Commercial Union

1 listopada nastąpią kolejne zmiany w zarządzie grupy CU Polska.
Piotr Szczepiórkowski, który od 2001 roku jest prezesem Commercial  Union PTE, obejmie stanowisko wiceprezesa CU Życie. Zastąpi na tym  stanowisku Stephena Marini, który we wrześniu br. został prezesem spółki  Aviva w Czechach. Piotr Szczepiórkowski będzie odpowiedzialny za  najważniejszą pod względem przychodów spółkę grupy CU Polska, czyli dwie  linie biznesowe – indywidualne i grupowe ubezpieczenia na życie.  Dotychczasowe doświadczenie Piotra Szczepiórkowskiego, który jest  związany z CU od 1993 roku, zostanie wykorzystane również poprzez  powołanie go w skład rady nadzorczej CU PTE.

Wraz z objęciem nowej roli, Piotr Szczepiórkowski przekaże stanowisko  prezesa Commercial Union PTE Michałowi Szymańskiemu. Michał Szymański,  jako wiceprezes i dyrektor inwestycyjny, odpowiada obecnie za  zarządzanie aktywami CU OFE – największego funduszu emerytalnego w  Polsce i jednego z większych tego typu funduszy w Europie (ponad 2,8  miliona klientów, wartość aktywów 35 mld zł). Jest doktorem nauk  ekonomicznych, absolwentem SGH. Od 13 lat związany zawodowo z rynkiem  kapitałowym i zarządzaniem aktywami.

W grupie CU wprowadzamy zmiany, które pozwalają na jak najlepsze  wykorzystanie wiedzy i doświadczenia naszej kadry zarządzającej, a  efekcie – wzmacniają naszą pozycję rynkową. W ostatnich miesiącach  utworzyliśmy zintegrowany Dział Obsługi klienta i pracujemy nad pełnym  wprowadzeniem systemu zarządzania relacjami z klientem (CRM). Powstał  jeden Dział Marketingu, którym kieruje Dominika Kraśko-Białek.

Do naszego zespołu dołączyła również Elżbieta Wójcik, która odpowiada  za CU Direct, czyli naszą najnowszą linię biznesową, oferującą  ubezpieczenia komunikacyjne przez telefon i internet. Jestem przekonany,  że Piotr Szczepiórkowski wzmocni zespół kierujący kluczowym obszarem  naszego biznesu – ubezpieczeniami na życie, zaś Michał Szymański  odniesie kolejne sukcesy w zarządzaniu największym OFE na rynku – mówi  Adam Uszpolewicz, prezes grupy Commercial Union Polska.
Powiązane artykuły
Rusza kampania telewizyjna Avivy „Wiem, czym oddycham”

22 października Aviva rozpoczyna kampanię telewizyjną, która jest elementem akcji „Wiem, czym oddycham”. Firma buduje świadomość, że powietrze w naszych mieszkaniach również jest zanieczyszczone przez smog i proponuje rozwiązanie – domowe oczyszczacze powietrza dla klientów wybierających ubezpieczenie na życie w Avivie. Z kolei w sobotę 27 października w Krakowie odbędzie się organizowany przez Avivę bieg w maskach antysmogowych – AirRun. Na stronie wiemczymoddycham.pl do 5 grudnia trwa głosowanie w konkursie na 100 zewnętrznych czujników jakości powietrza dla społeczności lokalnych.
Rusza kampania telewizyjna Avivy „Wiem, czym oddycham”

22 października Aviva rozpoczyna kampanię telewizyjną, która jest elementem akcji „Wiem, czym oddycham”. Firma buduje świadomość, że powietrze w naszych mieszkaniach również jest zanieczyszczone przez smog i proponuje rozwiązanie – domowe oczyszczacze powietrza dla klientów wybierających ubezpieczenie na życie w Avivie. Z kolei w sobotę 27 października w Krakowie odbędzie się organizowany przez Avivę bieg w maskach antysmogowych – AirRun. Na stronie wiemczymoddycham.pl do 5 grudnia trwa głosowanie w konkursie na 100 zewnętrznych czujników jakości powietrza dla społeczności lokalnych.
Aviva wprowadza OC z tytułu wykonywania zawodu

Aviva kontynuuje zapowiadany wzrost w ubezpieczeniach korporacyjnych i poszerza ofertę o kolejną kategorię ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej - OC z tytułu wykonywania zawodu.
Rusza kampania telewizyjna Avivy „Wiem, czym oddycham”

22 października Aviva rozpoczyna kampanię telewizyjną, która jest elementem akcji „Wiem, czym oddycham”. Firma buduje świadomość, że powietrze w naszych mieszkaniach również jest zanieczyszczone przez smog i proponuje rozwiązanie – domowe oczyszczacze powietrza dla klientów wybierających ubezpieczenie na życie w Avivie. Z kolei w sobotę 27 października w Krakowie odbędzie się organizowany przez Avivę bieg w maskach antysmogowych – AirRun. Na stronie wiemczymoddycham.pl do 5 grudnia trwa głosowanie w konkursie na 100 zewnętrznych czujników jakości powietrza dla społeczności lokalnych.
Aviva wprowadza OC z tytułu wykonywania zawodu

Aviva kontynuuje zapowiadany wzrost w ubezpieczeniach korporacyjnych i poszerza ofertę o kolejną kategorię ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej - OC z tytułu wykonywania zawodu.
Już blisko 300 lokalizacji czujników w konkursie „Wiem, czym oddycham”. Trwa głosowanie.

Z całej Polski płyną zgłoszenia nowych lokalizacji czujników smogu w konkursie Fundacji Aviva „Wiem, czy oddycham”. W akcji bierze udział blisko 300 miejsc. Czujniki jakości powietrza otrzyma 100 lokalizacji z największym poparciem w głosowaniu internetowym.
Rusza kampania telewizyjna Avivy „Wiem, czym oddycham”

22 października Aviva rozpoczyna kampanię telewizyjną, która jest elementem akcji „Wiem, czym oddycham”. Firma buduje świadomość, że powietrze w naszych mieszkaniach również jest zanieczyszczone przez smog i proponuje rozwiązanie – domowe oczyszczacze powietrza dla klientów wybierających ubezpieczenie na życie w Avivie. Z kolei w sobotę 27 października w Krakowie odbędzie się organizowany przez Avivę bieg w maskach antysmogowych – AirRun. Na stronie wiemczymoddycham.pl do 5 grudnia trwa głosowanie w konkursie na 100 zewnętrznych czujników jakości powietrza dla społeczności lokalnych.
Aviva wprowadza OC z tytułu wykonywania zawodu

Aviva kontynuuje zapowiadany wzrost w ubezpieczeniach korporacyjnych i poszerza ofertę o kolejną kategorię ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej - OC z tytułu wykonywania zawodu.
Już blisko 300 lokalizacji czujników w konkursie „Wiem, czym oddycham”. Trwa głosowanie.

Z całej Polski płyną zgłoszenia nowych lokalizacji czujników smogu w konkursie Fundacji Aviva „Wiem, czy oddycham”. W akcji bierze udział blisko 300 miejsc. Czujniki jakości powietrza otrzyma 100 lokalizacji z największym poparciem w głosowaniu internetowym.
Zbadaj płuca, bo smog szkodzi 

Smog to wciąż jeden z największych problemów ekologicznych i zdrowotnych w Polsce. Z danych WHO wynika, że 36 z 50 najbardziej zanieczyszczonych miast w UE znajduje się w naszym kraju. Koszty leczenia schorzeń wywoływanych przez smog mogą wynosić nawet 30 mld euro[1] rocznie. Dlatego Aviva przygotowała drugą odsłonę kampanii społeczno-edukacyjnej „Wiem, czym oddycham” i została partnerem strategicznym Dni Spirometrii 2018. Celem tegorocznej kampanii, która startuje 1 października, jest promocja profilaktyki, zarówno w zakresie monitorowania jakości powietrza, jak i badań płuc. Dzięki konkursowi Fundacji Aviva ogólnopolska sieć zewnętrznych czujników smogu firmy Airly powiększy się o kolejnych 100 urządzeń. Ubezpieczyciel wspiera także darmowe badania płuc prowadzone w 236 placówkach medycznych w całej Polsce w dniach 1-6 października.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.