Zmiany w zarządzie grupy Commercial Union

20.10.2008

Zmiany w zarządzie grupy Commercial Union

Opublikowany

1 listopada nastąpią kolejne zmiany w zarządzie grupy CU Polska.
Piotr Szczepiórkowski, który od 2001 roku jest prezesem Commercial  Union PTE, obejmie stanowisko wiceprezesa CU Życie. Zastąpi na tym  stanowisku Stephena Marini, który we wrześniu br. został prezesem spółki  Aviva w Czechach. Piotr Szczepiórkowski będzie odpowiedzialny za  najważniejszą pod względem przychodów spółkę grupy CU Polska, czyli dwie  linie biznesowe – indywidualne i grupowe ubezpieczenia na życie.  Dotychczasowe doświadczenie Piotra Szczepiórkowskiego, który jest  związany z CU od 1993 roku, zostanie wykorzystane również poprzez  powołanie go w skład rady nadzorczej CU PTE.

Wraz z objęciem nowej roli, Piotr Szczepiórkowski przekaże stanowisko  prezesa Commercial Union PTE Michałowi Szymańskiemu. Michał Szymański,  jako wiceprezes i dyrektor inwestycyjny, odpowiada obecnie za  zarządzanie aktywami CU OFE – największego funduszu emerytalnego w  Polsce i jednego z większych tego typu funduszy w Europie (ponad 2,8  miliona klientów, wartość aktywów 35 mld zł). Jest doktorem nauk  ekonomicznych, absolwentem SGH. Od 13 lat związany zawodowo z rynkiem  kapitałowym i zarządzaniem aktywami.

W grupie CU wprowadzamy zmiany, które pozwalają na jak najlepsze  wykorzystanie wiedzy i doświadczenia naszej kadry zarządzającej, a  efekcie – wzmacniają naszą pozycję rynkową. W ostatnich miesiącach  utworzyliśmy zintegrowany Dział Obsługi klienta i pracujemy nad pełnym  wprowadzeniem systemu zarządzania relacjami z klientem (CRM). Powstał  jeden Dział Marketingu, którym kieruje Dominika Kraśko-Białek.

Do naszego zespołu dołączyła również Elżbieta Wójcik, która odpowiada  za CU Direct, czyli naszą najnowszą linię biznesową, oferującą  ubezpieczenia komunikacyjne przez telefon i internet. Jestem przekonany,  że Piotr Szczepiórkowski wzmocni zespół kierujący kluczowym obszarem  naszego biznesu – ubezpieczeniami na życie, zaś Michał Szymański  odniesie kolejne sukcesy w zarządzaniu największym OFE na rynku – mówi  Adam Uszpolewicz, prezes grupy Commercial Union Polska.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Wakacyjny boom na ubezpieczenia mieszkań i domów

temu

Miesiące wakacyjne to nie tylko boom na ubezpieczenia podróżne, ale także mieszkaniowe. Przed wyjazdem na urlop Polacy częściej myślą o bezpieczeństwie swojego domu. Teraz w Avivie mogą ubezpieczyć mieszkanie zarówno na czas wyjazdu, jak również na rok, dwa lub trzy.