Awans prezesa grupy Commercial Union Polska

25.11.2008

Awans prezesa grupy Commercial Union Polska

Opublikowany

Adam Uszpolewicz, prezes grupy Commercial Union Polska, został powołany na stanowisko członka zarządu Aviva Europa. Jego następcą będzie Maciej Jankowski, dotychczas wiceprezes CU Polska.
Na nowym stanowisku Adam Uszpolewicz będzie odpowiadał za sprzedaż  detaliczną (z wyłączeniem kanału bancassurance) ubezpieczeń oraz produktów oszczędnościowych i inwestycyjnych w całej Europie. Będzie również, z ramienia zarządu Aviva Europa, odpowiadał za szereg krajów europejskich (w tym Polskę), w których kanał sprzedaży detalicznej jest dominujący.

Powierzając mi tę rolę, Aviva doceniła pracę całego zespołu CU w Polsce i osiągnięcia firmy, które mogą być przykładem w innych  krajach Europy.

Adam Uszpolewicz

Organizacja Aviva Europa, która obejmuje 11 krajów naszego kontynentu  (bez Wielkiej Brytanii), ma ok. 55-proc. udział w sprzedaży i zyskach grupy Aviva.

Adam Uszpolewicz jest prezesem grupy CU Polska od marca 2007 roku. Od tego czasu grupa znacznie zwiększyła sprzedaż i wypracowała najlepsze wyniki finansowe w historii. Utrzymała pozycję lidera rynku funduszy emerytalnych i indywidualnych ubezpieczeń na życie. Wprowadziła  ubezpieczenia komunikacyjne sprzedawane w systemie direct, nowe ubezpieczenia na życie i produkty inwestycyjne. Wspólnie z Bankiem  Zachodnim WBK powołała też, na zasadzie joint venture, towarzystwa ubezpieczeniowe, które oferują ubezpieczenia klientom banku – jest to pionierski projekt w zakresie bancassurance na polskim rynku. Grupa CU rozpoczęła też współpracę z firmami doradztwa finansowego.

Wcześniej Adam Uszpolewicz pełnił odpowiedzialne funkcje menedżerskie w czołowych międzynarodowych grupach finansowych takich jak GE Capital, Cigna i Nationwide zarówno w Polsce, jak i za granicą (w Londynie i  Luksemburgu). Adam Uszpolewicz ma uprawnienia biegłego rewidenta, które nabył podczas pracy w firmie doradczej PriceWaterhouseCoopers. Ukończył  studia ekonomiczne i anglistykę na Uniwersytecie w Kopenhadze (Dania).

Nowym prezesem grupy CU Polska zostanie Maciej Jankowski, dotychczas  wiceprezes grupy odpowiedzialny za finanse i operacje. Maciej Jankowski, absolwent SGH, jest związany z CU od 1993 roku. Pracował w dziale finansowym, awansując na stanowisko dyrektora finansowego. Odpowiadał też za współpracę z instytucjami finansowymi i kontrolę wewnętrzną. W latach 1997-1998 pracował w centrali CU w Londynie, w dziale ryzyk biznesowych. Posiada uprawnienia biegłego rewidenta. W latach 1998-2003  był wiceprezesem Commercial Union PTE, zarządzającego największym w Polsce funduszem emerytalnym. W 2003 roku został wiceprezesem grupy CU odpowiedzialnym za finanse, a w 2007 roku również szefem operacji.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Aviva wprowadza OC z tytułu wykonywania zawodu

temu

Aviva kontynuuje zapowiadany wzrost w ubezpieczeniach korporacyjnych i poszerza ofertę o kolejną kategorię ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej - OC z tytułu wykonywania zawodu.
Aviva wprowadza OC z tytułu wykonywania zawodu

temu

Aviva kontynuuje zapowiadany wzrost w ubezpieczeniach korporacyjnych i poszerza ofertę o kolejną kategorię ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej - OC z tytułu wykonywania zawodu.
Już blisko 300 lokalizacji czujników w konkursie „Wiem, czym oddycham”. Trwa głosowanie.

temu

Z całej Polski płyną zgłoszenia nowych lokalizacji czujników smogu w konkursie Fundacji Aviva „Wiem, czy oddycham”. W akcji bierze udział blisko 300 miejsc. Czujniki jakości powietrza otrzyma 100 lokalizacji z największym poparciem w głosowaniu internetowym.
Aviva wprowadza OC z tytułu wykonywania zawodu

temu

Aviva kontynuuje zapowiadany wzrost w ubezpieczeniach korporacyjnych i poszerza ofertę o kolejną kategorię ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej - OC z tytułu wykonywania zawodu.
Już blisko 300 lokalizacji czujników w konkursie „Wiem, czym oddycham”. Trwa głosowanie.

temu

Z całej Polski płyną zgłoszenia nowych lokalizacji czujników smogu w konkursie Fundacji Aviva „Wiem, czy oddycham”. W akcji bierze udział blisko 300 miejsc. Czujniki jakości powietrza otrzyma 100 lokalizacji z największym poparciem w głosowaniu internetowym.
Zbadaj płuca, bo smog szkodzi 

temu

Smog to wciąż jeden z największych problemów ekologicznych i zdrowotnych w Polsce. Z danych WHO wynika, że 36 z 50 najbardziej zanieczyszczonych miast w UE znajduje się w naszym kraju. Koszty leczenia schorzeń wywoływanych przez smog mogą wynosić nawet 30 mld euro[1] rocznie. Dlatego Aviva przygotowała drugą odsłonę kampanii społeczno-edukacyjnej „Wiem, czym oddycham” i została partnerem strategicznym Dni Spirometrii 2018. Celem tegorocznej kampanii, która startuje 1 października, jest promocja profilaktyki, zarówno w zakresie monitorowania jakości powietrza, jak i badań płuc. Dzięki konkursowi Fundacji Aviva ogólnopolska sieć zewnętrznych czujników smogu firmy Airly powiększy się o kolejnych 100 urządzeń. Ubezpieczyciel wspiera także darmowe badania płuc prowadzone w 236 placówkach medycznych w całej Polsce w dniach 1-6 października.
Aviva wprowadza OC z tytułu wykonywania zawodu

temu

Aviva kontynuuje zapowiadany wzrost w ubezpieczeniach korporacyjnych i poszerza ofertę o kolejną kategorię ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej - OC z tytułu wykonywania zawodu.
Już blisko 300 lokalizacji czujników w konkursie „Wiem, czym oddycham”. Trwa głosowanie.

temu

Z całej Polski płyną zgłoszenia nowych lokalizacji czujników smogu w konkursie Fundacji Aviva „Wiem, czy oddycham”. W akcji bierze udział blisko 300 miejsc. Czujniki jakości powietrza otrzyma 100 lokalizacji z największym poparciem w głosowaniu internetowym.
Zbadaj płuca, bo smog szkodzi 

temu

Smog to wciąż jeden z największych problemów ekologicznych i zdrowotnych w Polsce. Z danych WHO wynika, że 36 z 50 najbardziej zanieczyszczonych miast w UE znajduje się w naszym kraju. Koszty leczenia schorzeń wywoływanych przez smog mogą wynosić nawet 30 mld euro[1] rocznie. Dlatego Aviva przygotowała drugą odsłonę kampanii społeczno-edukacyjnej „Wiem, czym oddycham” i została partnerem strategicznym Dni Spirometrii 2018. Celem tegorocznej kampanii, która startuje 1 października, jest promocja profilaktyki, zarówno w zakresie monitorowania jakości powietrza, jak i badań płuc. Dzięki konkursowi Fundacji Aviva ogólnopolska sieć zewnętrznych czujników smogu firmy Airly powiększy się o kolejnych 100 urządzeń. Ubezpieczyciel wspiera także darmowe badania płuc prowadzone w 236 placówkach medycznych w całej Polsce w dniach 1-6 października.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.