Nowy szef sprzedaży w Commercial Union

15.01.2009

Nowy szef sprzedaży w Commercial Union

Opublikowany

Andrzej Staszkiewicz zastąpił Zygmunta Kostkiewicza na stanowisku szefa sprzedaży grupy Commercial Union Polska.

Andrzej Staszkiewicz był ostatnio dyrektorem Pionu Akwizycji i  Retencji w Citibanku Handlowym w Warszawie. Wcześniej pełnił  odpowiedzialne funkcje menedżerskie w Procter & Gamble, Colgate  Palmolive i PTK Centertel. Jest absolwentem Akademii Ekonomicznej w  Krakowie.

Obejmując stanowisko szefa sprzedaży, Andrzej Staszkiewicz został  powołany na wiceprezesa zarządu spółki dystrybucyjnej Commercial Union  Polska Sp. z o. o. i na członka zarządu CU Życie. 

Serdecznie dziękuję Zygmuntowi Kostkiewiczowi za wieloletni wkład w  rozwój grupy Commercial Union. W okresie, gdy odpowiadał za dystrybucję,  nieprzerwanie wzrastała sprzedaż usług CU i rozwijała się nasza sieć  sprzedaży. Andrzejowi Staszkiewiczowi życzę powodzenia w okresie  szczególnych wyzwań na rynku finansowym.

powiedział Maciej Jankowski,  prezes grupy Commercial Union Polska.

Własna sieć dystrybucji CU to obecnie ok. 3 600 agentów  ubezpieczeniowych, wspieranych przez kilkadziesiąt placówek w całej  Polsce. Grupa CU współpracuje również z wieloma partnerami zewnętrznymi,  szczególnie z agencjami i brokerami ubezpieczeniowymi, bankami, domami  maklerskimi i firmami doradztwa finansowego. Oferuje również  ubezpieczenia komunikacyjne w systemie direct, czyli przez telefon i  internet. Grupa CU jest liderem rynku indywidualnych ubezpieczeń na  życie i funduszy emerytalnych.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Mieszkanie jako lokata? Słabe fundamenty

temu

Ceny mieszkań galopują, ale kolejnych chętnych nie brakuje. Kupujemy nie tylko po to, aby mieć gdzie mieszkać – traktujemy mieszkanie, dom czy działkę jak lokatę oszczędności. Polskę ogarnęła moda na inwestycje w mieszkania na wynajem. Wciąż panuje opinia, że na nieruchomościach nie można stracić. Ma ona jednak słabe fundamenty…
Mieszkanie jako lokata? Słabe fundamenty

temu

Ceny mieszkań galopują, ale kolejnych chętnych nie brakuje. Kupujemy nie tylko po to, aby mieć gdzie mieszkać – traktujemy mieszkanie, dom czy działkę jak lokatę oszczędności. Polskę ogarnęła moda na inwestycje w mieszkania na wynajem. Wciąż panuje opinia, że na nieruchomościach nie można stracić. Ma ona jednak słabe fundamenty…
Damsko-męskie spojrzenie na oszczędności

temu

W najbliższych latach lokaty bankowe można traktować bardziej jak sejf niż inwestycje – z tego zdaje sobie sprawę niemal połowa Polaków. Część z nich rozgląda się za bardziej dochodowymi formami lokowania oszczędności. Mężczyźni (44%) częściej niż kobiety (26%) deklarują poszukiwanie alternatywy dla lokat. Panowie częściej niż panie mają „na radarze” obligacje skarbowe i fundusze inwestycyjne, natomiast kobiety chętniej ulokują swoje oszczędności w mieszkanie lub działkę. Takie wnioski płyną z badania „Czy to już koniec niskooprocentowanych lokat?” zrealizowanego dla Avivy.
Mieszkanie jako lokata? Słabe fundamenty

temu

Ceny mieszkań galopują, ale kolejnych chętnych nie brakuje. Kupujemy nie tylko po to, aby mieć gdzie mieszkać – traktujemy mieszkanie, dom czy działkę jak lokatę oszczędności. Polskę ogarnęła moda na inwestycje w mieszkania na wynajem. Wciąż panuje opinia, że na nieruchomościach nie można stracić. Ma ona jednak słabe fundamenty…
Damsko-męskie spojrzenie na oszczędności

temu

W najbliższych latach lokaty bankowe można traktować bardziej jak sejf niż inwestycje – z tego zdaje sobie sprawę niemal połowa Polaków. Część z nich rozgląda się za bardziej dochodowymi formami lokowania oszczędności. Mężczyźni (44%) częściej niż kobiety (26%) deklarują poszukiwanie alternatywy dla lokat. Panowie częściej niż panie mają „na radarze” obligacje skarbowe i fundusze inwestycyjne, natomiast kobiety chętniej ulokują swoje oszczędności w mieszkanie lub działkę. Takie wnioski płyną z badania „Czy to już koniec niskooprocentowanych lokat?” zrealizowanego dla Avivy.
Chude lata na lokatach. Lepiej nie będzie

temu

Polacy od kilku lat nie mogą wyjść z szoku, że odsetki od lokat w bankach są tak niskie. Zwykle poniżej 1% rocznie. Za trzymanie pieniędzy na ROR-ach nie dostajemy z reguły nic. To się w głowie nie mieści, bo kilka-kilkanaście lat temu banki płaciły za depozyty 7-8%, a nawet więcej. Co się dzieje? Dlaczego bankom nie zależy na naszych oszczędnościach?
Mieszkanie jako lokata? Słabe fundamenty

temu

Ceny mieszkań galopują, ale kolejnych chętnych nie brakuje. Kupujemy nie tylko po to, aby mieć gdzie mieszkać – traktujemy mieszkanie, dom czy działkę jak lokatę oszczędności. Polskę ogarnęła moda na inwestycje w mieszkania na wynajem. Wciąż panuje opinia, że na nieruchomościach nie można stracić. Ma ona jednak słabe fundamenty…
Damsko-męskie spojrzenie na oszczędności

temu

W najbliższych latach lokaty bankowe można traktować bardziej jak sejf niż inwestycje – z tego zdaje sobie sprawę niemal połowa Polaków. Część z nich rozgląda się za bardziej dochodowymi formami lokowania oszczędności. Mężczyźni (44%) częściej niż kobiety (26%) deklarują poszukiwanie alternatywy dla lokat. Panowie częściej niż panie mają „na radarze” obligacje skarbowe i fundusze inwestycyjne, natomiast kobiety chętniej ulokują swoje oszczędności w mieszkanie lub działkę. Takie wnioski płyną z badania „Czy to już koniec niskooprocentowanych lokat?” zrealizowanego dla Avivy.
Chude lata na lokatach. Lepiej nie będzie

temu

Polacy od kilku lat nie mogą wyjść z szoku, że odsetki od lokat w bankach są tak niskie. Zwykle poniżej 1% rocznie. Za trzymanie pieniędzy na ROR-ach nie dostajemy z reguły nic. To się w głowie nie mieści, bo kilka-kilkanaście lat temu banki płaciły za depozyty 7-8%, a nawet więcej. Co się dzieje? Dlaczego bankom nie zależy na naszych oszczędnościach?
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w 2017 roku. 

temu

Aviva. Społeczna z natury. Raport społeczny za 2017.

Wyższe opłaty za zarządzanie niektórymi ubezpieczeniowymi funduszami kapitałowymi

Od 1 stycznia 2009 roku wzrosną opłaty za zarządzanie niektórymi  ubezpieczeniowymi funduszami kapitałowymi (UFK), oferowanymi przez  Commercial Union Polska – Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie SA.Nowe  opłaty nadal będą jednymi z najniższych na rynku, zarówno jeśli chodz