Nowy szef sprzedaży w Commercial Union

15.01.2009

Nowy szef sprzedaży w Commercial Union

Opublikowany

Andrzej Staszkiewicz zastąpił Zygmunta Kostkiewicza na stanowisku szefa sprzedaży grupy Commercial Union Polska.

Andrzej Staszkiewicz był ostatnio dyrektorem Pionu Akwizycji i  Retencji w Citibanku Handlowym w Warszawie. Wcześniej pełnił  odpowiedzialne funkcje menedżerskie w Procter & Gamble, Colgate  Palmolive i PTK Centertel. Jest absolwentem Akademii Ekonomicznej w  Krakowie.

Obejmując stanowisko szefa sprzedaży, Andrzej Staszkiewicz został  powołany na wiceprezesa zarządu spółki dystrybucyjnej Commercial Union  Polska Sp. z o. o. i na członka zarządu CU Życie. 

Serdecznie dziękuję Zygmuntowi Kostkiewiczowi za wieloletni wkład w  rozwój grupy Commercial Union. W okresie, gdy odpowiadał za dystrybucję,  nieprzerwanie wzrastała sprzedaż usług CU i rozwijała się nasza sieć  sprzedaży. Andrzejowi Staszkiewiczowi życzę powodzenia w okresie  szczególnych wyzwań na rynku finansowym.

powiedział Maciej Jankowski,  prezes grupy Commercial Union Polska.

Własna sieć dystrybucji CU to obecnie ok. 3 600 agentów  ubezpieczeniowych, wspieranych przez kilkadziesiąt placówek w całej  Polsce. Grupa CU współpracuje również z wieloma partnerami zewnętrznymi,  szczególnie z agencjami i brokerami ubezpieczeniowymi, bankami, domami  maklerskimi i firmami doradztwa finansowego. Oferuje również  ubezpieczenia komunikacyjne w systemie direct, czyli przez telefon i  internet. Grupa CU jest liderem rynku indywidualnych ubezpieczeń na  życie i funduszy emerytalnych.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Wakacyjny boom na ubezpieczenia mieszkań i domów

temu

Miesiące wakacyjne to nie tylko boom na ubezpieczenia podróżne, ale także mieszkaniowe. Przed wyjazdem na urlop Polacy częściej myślą o bezpieczeństwie swojego domu. Teraz w Avivie mogą ubezpieczyć mieszkanie zarówno na czas wyjazdu, jak również na rok, dwa lub trzy.