CU Direct: 10 proc. zniżki on-line i najniższa składka dla doświadczonych kierowców

28.01.2009

CU Direct: 10 proc. zniżki on-line i najniższa składka dla doświadczonych kierowców

Opublikowany

Od 23 stycznia każda kalkulacja ubezpieczenia w CU Direct, przeprowadzona przez internet, ma wliczoną 10-proc. zniżkę w składce. Oznacza to podwojenie zniżki oferowanej dotychczas klientom wyliczającym składkę na stronie www.cudirect.pl.

Natomiast do 15 lutego trwa promocja Najniższa składka, przeznaczona dla doświadczonych kierowców, którzy ukończyli 35. rok życia, a nie ukończyli 70. roku, w ciągu ostatnich 3 lat nie spowodowali szkody z ubezpieczenia OC lub AC i posiadają uprawnienia do 60-proc. zniżki za bezszkodową jazdę w ubezpieczeniu OC. CU Direct oferuje im  najniższą na rynku cenę za pakiet OC/AC, a jeśli klient otrzyma korzystniejszą ofertę – zwrot różnicy.

Najniższa składka to kolejna promocja w CU Direct adresowana do doświadczonych kierowców. Poprzednio firma z ubezpieczeniem assistance przekazywała urządzenie nawigacji samochodowej, oferowała OC za złotówkę, proponowała ubezpieczenia z najniższą na rynku składką dla wybranych marek pojazdów oraz ochronę zniżek za bezszkodową jazdę.

Do końca marca 2009 roku CU Direct ma również specjalną ofertę dla klientów, którzy polecą ubezpieczenie OC lub OC/AC w CU znajomym. Klient pozyskany z polecenia otrzyma 5-proc. zniżkę w składce, zaś osoba polecająca – bezpłatną ochronę zniżek za bezszkodową jazdę do końca okresu ubezpieczenia swojego samochodu.
W skład pakietu ubezpieczeń CU Direct wchodzą: ubezpieczenie OC, AC,  assistance, ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków, ubezpieczenie szyb i ubezpieczenie ochrony prawnej. Pakiet ma charakter  modułowy – klient dobiera zakres ochrony do swoich potrzeb.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Mieszkanie jako lokata? Słabe fundamenty

temu

Ceny mieszkań galopują, ale kolejnych chętnych nie brakuje. Kupujemy nie tylko po to, aby mieć gdzie mieszkać – traktujemy mieszkanie, dom czy działkę jak lokatę oszczędności. Polskę ogarnęła moda na inwestycje w mieszkania na wynajem. Wciąż panuje opinia, że na nieruchomościach nie można stracić. Ma ona jednak słabe fundamenty…
Mieszkanie jako lokata? Słabe fundamenty

temu

Ceny mieszkań galopują, ale kolejnych chętnych nie brakuje. Kupujemy nie tylko po to, aby mieć gdzie mieszkać – traktujemy mieszkanie, dom czy działkę jak lokatę oszczędności. Polskę ogarnęła moda na inwestycje w mieszkania na wynajem. Wciąż panuje opinia, że na nieruchomościach nie można stracić. Ma ona jednak słabe fundamenty…
Damsko-męskie spojrzenie na oszczędności

temu

W najbliższych latach lokaty bankowe można traktować bardziej jak sejf niż inwestycje – z tego zdaje sobie sprawę niemal połowa Polaków. Część z nich rozgląda się za bardziej dochodowymi formami lokowania oszczędności. Mężczyźni (44%) częściej niż kobiety (26%) deklarują poszukiwanie alternatywy dla lokat. Panowie częściej niż panie mają „na radarze” obligacje skarbowe i fundusze inwestycyjne, natomiast kobiety chętniej ulokują swoje oszczędności w mieszkanie lub działkę. Takie wnioski płyną z badania „Czy to już koniec niskooprocentowanych lokat?” zrealizowanego dla Avivy.
Mieszkanie jako lokata? Słabe fundamenty

temu

Ceny mieszkań galopują, ale kolejnych chętnych nie brakuje. Kupujemy nie tylko po to, aby mieć gdzie mieszkać – traktujemy mieszkanie, dom czy działkę jak lokatę oszczędności. Polskę ogarnęła moda na inwestycje w mieszkania na wynajem. Wciąż panuje opinia, że na nieruchomościach nie można stracić. Ma ona jednak słabe fundamenty…
Damsko-męskie spojrzenie na oszczędności

temu

W najbliższych latach lokaty bankowe można traktować bardziej jak sejf niż inwestycje – z tego zdaje sobie sprawę niemal połowa Polaków. Część z nich rozgląda się za bardziej dochodowymi formami lokowania oszczędności. Mężczyźni (44%) częściej niż kobiety (26%) deklarują poszukiwanie alternatywy dla lokat. Panowie częściej niż panie mają „na radarze” obligacje skarbowe i fundusze inwestycyjne, natomiast kobiety chętniej ulokują swoje oszczędności w mieszkanie lub działkę. Takie wnioski płyną z badania „Czy to już koniec niskooprocentowanych lokat?” zrealizowanego dla Avivy.
Chude lata na lokatach. Lepiej nie będzie

temu

Polacy od kilku lat nie mogą wyjść z szoku, że odsetki od lokat w bankach są tak niskie. Zwykle poniżej 1% rocznie. Za trzymanie pieniędzy na ROR-ach nie dostajemy z reguły nic. To się w głowie nie mieści, bo kilka-kilkanaście lat temu banki płaciły za depozyty 7-8%, a nawet więcej. Co się dzieje? Dlaczego bankom nie zależy na naszych oszczędnościach?
Mieszkanie jako lokata? Słabe fundamenty

temu

Ceny mieszkań galopują, ale kolejnych chętnych nie brakuje. Kupujemy nie tylko po to, aby mieć gdzie mieszkać – traktujemy mieszkanie, dom czy działkę jak lokatę oszczędności. Polskę ogarnęła moda na inwestycje w mieszkania na wynajem. Wciąż panuje opinia, że na nieruchomościach nie można stracić. Ma ona jednak słabe fundamenty…
Damsko-męskie spojrzenie na oszczędności

temu

W najbliższych latach lokaty bankowe można traktować bardziej jak sejf niż inwestycje – z tego zdaje sobie sprawę niemal połowa Polaków. Część z nich rozgląda się za bardziej dochodowymi formami lokowania oszczędności. Mężczyźni (44%) częściej niż kobiety (26%) deklarują poszukiwanie alternatywy dla lokat. Panowie częściej niż panie mają „na radarze” obligacje skarbowe i fundusze inwestycyjne, natomiast kobiety chętniej ulokują swoje oszczędności w mieszkanie lub działkę. Takie wnioski płyną z badania „Czy to już koniec niskooprocentowanych lokat?” zrealizowanego dla Avivy.
Chude lata na lokatach. Lepiej nie będzie

temu

Polacy od kilku lat nie mogą wyjść z szoku, że odsetki od lokat w bankach są tak niskie. Zwykle poniżej 1% rocznie. Za trzymanie pieniędzy na ROR-ach nie dostajemy z reguły nic. To się w głowie nie mieści, bo kilka-kilkanaście lat temu banki płaciły za depozyty 7-8%, a nawet więcej. Co się dzieje? Dlaczego bankom nie zależy na naszych oszczędnościach?
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w 2017 roku. 

temu

Aviva. Społeczna z natury. Raport społeczny za 2017.

Nowy szef sprzedaży w Commercial Union

Andrzej Staszkiewicz zastąpił Zygmunta Kostkiewicza na stanowisku szefa sprzedaży grupy Commercial Union Polska.
. Andrzej Staszkiewicz był ostatnio dyrektorem Pionu Akwizycji i  Retencji w Citibanku Handlowym w Warszawie. Wcześniej pełnił  odpowiedzialne funkcje men