CU Direct: 10 proc. zniżki on-line i najniższa składka dla doświadczonych kierowców

28.01.2009

CU Direct: 10 proc. zniżki on-line i najniższa składka dla doświadczonych kierowców

Opublikowany

Od 23 stycznia każda kalkulacja ubezpieczenia w CU Direct, przeprowadzona przez internet, ma wliczoną 10-proc. zniżkę w składce. Oznacza to podwojenie zniżki oferowanej dotychczas klientom wyliczającym składkę na stronie www.cudirect.pl.

Natomiast do 15 lutego trwa promocja Najniższa składka, przeznaczona dla doświadczonych kierowców, którzy ukończyli 35. rok życia, a nie ukończyli 70. roku, w ciągu ostatnich 3 lat nie spowodowali szkody z ubezpieczenia OC lub AC i posiadają uprawnienia do 60-proc. zniżki za bezszkodową jazdę w ubezpieczeniu OC. CU Direct oferuje im  najniższą na rynku cenę za pakiet OC/AC, a jeśli klient otrzyma korzystniejszą ofertę – zwrot różnicy.

Najniższa składka to kolejna promocja w CU Direct adresowana do doświadczonych kierowców. Poprzednio firma z ubezpieczeniem assistance przekazywała urządzenie nawigacji samochodowej, oferowała OC za złotówkę, proponowała ubezpieczenia z najniższą na rynku składką dla wybranych marek pojazdów oraz ochronę zniżek za bezszkodową jazdę.

Do końca marca 2009 roku CU Direct ma również specjalną ofertę dla klientów, którzy polecą ubezpieczenie OC lub OC/AC w CU znajomym. Klient pozyskany z polecenia otrzyma 5-proc. zniżkę w składce, zaś osoba polecająca – bezpłatną ochronę zniżek za bezszkodową jazdę do końca okresu ubezpieczenia swojego samochodu.
W skład pakietu ubezpieczeń CU Direct wchodzą: ubezpieczenie OC, AC,  assistance, ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków, ubezpieczenie szyb i ubezpieczenie ochrony prawnej. Pakiet ma charakter  modułowy – klient dobiera zakres ochrony do swoich potrzeb.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Wakacyjny boom na ubezpieczenia mieszkań i domów

temu

Miesiące wakacyjne to nie tylko boom na ubezpieczenia podróżne, ale także mieszkaniowe. Przed wyjazdem na urlop Polacy częściej myślą o bezpieczeństwie swojego domu. Teraz w Avivie mogą ubezpieczyć mieszkanie zarówno na czas wyjazdu, jak również na rok, dwa lub trzy.