Nowatorskie promocje Commercial Union Direct

27.02.2009

Nowatorskie promocje Commercial Union Direct

Opublikowany

Commercial Union Direct, oferujący ubezpieczenia  komunikacyjne przez telefon i internet, wprowadził nowe promocje. Firma  proponuje rozwiązania nie stosowane dotąd na rynku ubezpieczeń  komunikacyjnych.
Wystarczy do 1 kwietnia br. zarejestrować się w Commercial Union Direct w dogodny dla klienta sposób:zadzwonić pod numer: 0 801 28 28 28
wysłać sms pod numer: 34 34 o treści „znizka”
zgłosić się przez internet na stronie www.cudirect.pla nie stracimy zniżek w OC lub AC, nawet jeżeli przytrafi się nam  stłuczka w okresie między rejestracją w CU Direct a terminem wygaśnięcia  obecnej polisy.

Oferta dotyczy kierowców z 50-60% zniżkami na ubezpieczenie OC lub  AC, którzy w ciągu ostatnich trzech lat nie spowodowali szkody.

Konkurs dla Pań

CU Direct przygotował specjalny konkurs skierowany do pań, dzięki  któremu mogą one przekonać się o zaletach ubezpieczania swojego  samochodu w systemie direct.

Informacje o konkursie znajdą się w magazynach dla kobiet (Viva, Przekrój, Mamo to ja, Party, Przyjaciółka oraz na portalu www.polki.pl).  Wystarczy kupić ubezpieczenie, ułożyć hasło reklamowe dotyczące  ubezpieczenia samochodu dla kobiet kierowców i można wygrać wiele  atrakcyjnych nagród oferowanych przez partnerów akcji. Przy zakupie  ubezpieczenia, osoby biorące udział w konkursie otrzymają dodatkową 10%  zniżkę.

Promocja potrwa do 30 czerwca br. Do celów konkursu został uruchomiony dedykowany numer telefonu: 0 801 28 28 00.

Gwarancja najniższej ceny

W internecie została przedłużona promocja skierowana do kierowców w  wieku 35-70 lat. Doświadczonym kierowcom, posiadającym 60% zniżki w OC  za bezszkodową jazdę, którzy w ciągu ostatnich trzech lat nie  spowodowali szkody, CU Direct oferuje ubezpieczenie OC i AC w  gwarantowanej najniższej cenie. Jeśli zdarzy się, że kierowca znajdzie  lepszą ofertę na rynku, CU Direct zwróci mu różnicę.

Zniżki przyspieszają

Standardowo na rynku ubezpieczeń samochodowych za każdy bezszkodowy  rok jazdy klienci otrzymują 10% zniżki przy zawieraniu umowy  ubezpieczenia na kolejny rok. W CU Direct zniżki przyspieszają – można  otrzymać o 10% zniżki więcej co rok.

Likwidacja szkody komunikacyjnej nie musi być kłopotliwa

Zima i wczesna wiosna to niesprzyjający okres dla kierowców. Ze  względu na zmienną pogodę, śliską nawierzchnię i szybko zapadający  zmrok, wzrasta ryzyko stłuczek i wypadków na drodze.


Commercial Union Direct przeprowadził badanie jak klienci oceniaja  cały proces likwidacji szkód komunikacyjnych – od momentu wypadku do  momentu naprawy samochodu. Dzięki zasadzie stosowanej przez CU Direct,  że „zajmuje się wszystkim”, klienci deklarują wysoki poziom zadowolenia z  procesu likwidacji szkód.

Doceniają łatwość zgłoszenia szkody oraz proces naprawy w  certyfikowanej sieci serwisów CU Direct. W badaniu satysfakcji  przeprowadzonym przez Pentor International Research, zarówno sposób  likwidacji szkody, jak i szybkość naprawy uzyskały bardzo wysokie  rezultaty – odpowiednio 9,5 i 9,6 pkt. na 10 stopniowej skali  zadowolenia.

Główne atuty oferty CU Direct

W skład pakietu ubezpieczeń komunikacyjnych, który CU Direct oferuje  od grudnia 2007 roku, wchodzą: ubezpieczenie OC, AC, assistance,  ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków, ubezpieczenie szyb i  ubezpieczenie ochrony prawnej. Pakiet ma charakter modułowy – klient  dobiera zakres ochrony do swoich potrzeb.
Najbardziej istotne cechy tego pakietu z punktu widzenia klientów to:
  • możliwość ubezpieczenia wypracowanych lub dotychczasowych zniżek (do 2 szkód przez 3 lata);
  • dwuletnia gwarancja na naprawy wykonane w serwisach współpracujących z CU Direct;
  • możliwość przenoszenia zniżek za bezszkodową jazdę OC na AC;
  • odszkodowanie w wysokości pozwalającej na zakup nowego pojazdu w autoryzowanej sieci dealerskiej w przypadku utraty auta młodszego niż 12 miesięcy;
  • suma ubezpieczenia nie jest pomniejszona o wartość wypłaconego odszkodowania;
  • samochód zastępczy na czas naprawy (w przypadku wykonywania jej w serwisach współpracujących z CU Direct);
  • szerszy zakres sytuacji, w których ubezpieczyciel zapewnia holowanie uszkodzonego pojazdu i samochód zastępczy w ubezpieczeniu assistance (np. samochód zastępczy poza granicami Polski).
Sprzedaż i obsługa klienta prowadzona jest przez centrum  telefoniczne, działające pod numerem 0 801 28 28 28, jak również za  pośrednictwem strony internetowej www.cudirect.pl.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Mieszkanie jako lokata? Słabe fundamenty

temu

Ceny mieszkań galopują, ale kolejnych chętnych nie brakuje. Kupujemy nie tylko po to, aby mieć gdzie mieszkać – traktujemy mieszkanie, dom czy działkę jak lokatę oszczędności. Polskę ogarnęła moda na inwestycje w mieszkania na wynajem. Wciąż panuje opinia, że na nieruchomościach nie można stracić. Ma ona jednak słabe fundamenty…
Mieszkanie jako lokata? Słabe fundamenty

temu

Ceny mieszkań galopują, ale kolejnych chętnych nie brakuje. Kupujemy nie tylko po to, aby mieć gdzie mieszkać – traktujemy mieszkanie, dom czy działkę jak lokatę oszczędności. Polskę ogarnęła moda na inwestycje w mieszkania na wynajem. Wciąż panuje opinia, że na nieruchomościach nie można stracić. Ma ona jednak słabe fundamenty…
Damsko-męskie spojrzenie na oszczędności

temu

W najbliższych latach lokaty bankowe można traktować bardziej jak sejf niż inwestycje – z tego zdaje sobie sprawę niemal połowa Polaków. Część z nich rozgląda się za bardziej dochodowymi formami lokowania oszczędności. Mężczyźni (44%) częściej niż kobiety (26%) deklarują poszukiwanie alternatywy dla lokat. Panowie częściej niż panie mają „na radarze” obligacje skarbowe i fundusze inwestycyjne, natomiast kobiety chętniej ulokują swoje oszczędności w mieszkanie lub działkę. Takie wnioski płyną z badania „Czy to już koniec niskooprocentowanych lokat?” zrealizowanego dla Avivy.
Mieszkanie jako lokata? Słabe fundamenty

temu

Ceny mieszkań galopują, ale kolejnych chętnych nie brakuje. Kupujemy nie tylko po to, aby mieć gdzie mieszkać – traktujemy mieszkanie, dom czy działkę jak lokatę oszczędności. Polskę ogarnęła moda na inwestycje w mieszkania na wynajem. Wciąż panuje opinia, że na nieruchomościach nie można stracić. Ma ona jednak słabe fundamenty…
Damsko-męskie spojrzenie na oszczędności

temu

W najbliższych latach lokaty bankowe można traktować bardziej jak sejf niż inwestycje – z tego zdaje sobie sprawę niemal połowa Polaków. Część z nich rozgląda się za bardziej dochodowymi formami lokowania oszczędności. Mężczyźni (44%) częściej niż kobiety (26%) deklarują poszukiwanie alternatywy dla lokat. Panowie częściej niż panie mają „na radarze” obligacje skarbowe i fundusze inwestycyjne, natomiast kobiety chętniej ulokują swoje oszczędności w mieszkanie lub działkę. Takie wnioski płyną z badania „Czy to już koniec niskooprocentowanych lokat?” zrealizowanego dla Avivy.
Chude lata na lokatach. Lepiej nie będzie

temu

Polacy od kilku lat nie mogą wyjść z szoku, że odsetki od lokat w bankach są tak niskie. Zwykle poniżej 1% rocznie. Za trzymanie pieniędzy na ROR-ach nie dostajemy z reguły nic. To się w głowie nie mieści, bo kilka-kilkanaście lat temu banki płaciły za depozyty 7-8%, a nawet więcej. Co się dzieje? Dlaczego bankom nie zależy na naszych oszczędnościach?
Mieszkanie jako lokata? Słabe fundamenty

temu

Ceny mieszkań galopują, ale kolejnych chętnych nie brakuje. Kupujemy nie tylko po to, aby mieć gdzie mieszkać – traktujemy mieszkanie, dom czy działkę jak lokatę oszczędności. Polskę ogarnęła moda na inwestycje w mieszkania na wynajem. Wciąż panuje opinia, że na nieruchomościach nie można stracić. Ma ona jednak słabe fundamenty…
Damsko-męskie spojrzenie na oszczędności

temu

W najbliższych latach lokaty bankowe można traktować bardziej jak sejf niż inwestycje – z tego zdaje sobie sprawę niemal połowa Polaków. Część z nich rozgląda się za bardziej dochodowymi formami lokowania oszczędności. Mężczyźni (44%) częściej niż kobiety (26%) deklarują poszukiwanie alternatywy dla lokat. Panowie częściej niż panie mają „na radarze” obligacje skarbowe i fundusze inwestycyjne, natomiast kobiety chętniej ulokują swoje oszczędności w mieszkanie lub działkę. Takie wnioski płyną z badania „Czy to już koniec niskooprocentowanych lokat?” zrealizowanego dla Avivy.
Chude lata na lokatach. Lepiej nie będzie

temu

Polacy od kilku lat nie mogą wyjść z szoku, że odsetki od lokat w bankach są tak niskie. Zwykle poniżej 1% rocznie. Za trzymanie pieniędzy na ROR-ach nie dostajemy z reguły nic. To się w głowie nie mieści, bo kilka-kilkanaście lat temu banki płaciły za depozyty 7-8%, a nawet więcej. Co się dzieje? Dlaczego bankom nie zależy na naszych oszczędnościach?
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w 2017 roku. 

temu

Aviva. Społeczna z natury. Raport społeczny za 2017.

Kolejny rekord świata Dee Caffari na jachcie Aviva

Dee Caffari, 36-letnia brytyjska żeglarka, ustanowiła dzisiaj kolejny rekord świata, stając się pierwszą kobietą, która samotnie i bez przystanku opłynęła jachtem glob w obu kierunkach.
. Dee Caffari zakończyła dzisiaj u wybrzeży Francji samotny rejs dookoła świata w