Nowatorskie promocje Commercial Union Direct
Kopiuj tekst

27.02.2009

Nowatorskie promocje Commercial Union Direct

Commercial Union Direct, oferujący ubezpieczenia  komunikacyjne przez telefon i internet, wprowadził nowe promocje. Firma  proponuje rozwiązania nie stosowane dotąd na rynku ubezpieczeń  komunikacyjnych.
Wystarczy do 1 kwietnia br. zarejestrować się w Commercial Union Direct w dogodny dla klienta sposób:zadzwonić pod numer: 0 801 28 28 28
wysłać sms pod numer: 34 34 o treści „znizka”
zgłosić się przez internet na stronie www.cudirect.pla nie stracimy zniżek w OC lub AC, nawet jeżeli przytrafi się nam  stłuczka w okresie między rejestracją w CU Direct a terminem wygaśnięcia  obecnej polisy.

Oferta dotyczy kierowców z 50-60% zniżkami na ubezpieczenie OC lub  AC, którzy w ciągu ostatnich trzech lat nie spowodowali szkody.

Konkurs dla Pań

CU Direct przygotował specjalny konkurs skierowany do pań, dzięki  któremu mogą one przekonać się o zaletach ubezpieczania swojego  samochodu w systemie direct.

Informacje o konkursie znajdą się w magazynach dla kobiet (Viva, Przekrój, Mamo to ja, Party, Przyjaciółka oraz na portalu www.polki.pl).  Wystarczy kupić ubezpieczenie, ułożyć hasło reklamowe dotyczące  ubezpieczenia samochodu dla kobiet kierowców i można wygrać wiele  atrakcyjnych nagród oferowanych przez partnerów akcji. Przy zakupie  ubezpieczenia, osoby biorące udział w konkursie otrzymają dodatkową 10%  zniżkę.

Promocja potrwa do 30 czerwca br. Do celów konkursu został uruchomiony dedykowany numer telefonu: 0 801 28 28 00.

Gwarancja najniższej ceny

W internecie została przedłużona promocja skierowana do kierowców w  wieku 35-70 lat. Doświadczonym kierowcom, posiadającym 60% zniżki w OC  za bezszkodową jazdę, którzy w ciągu ostatnich trzech lat nie  spowodowali szkody, CU Direct oferuje ubezpieczenie OC i AC w  gwarantowanej najniższej cenie. Jeśli zdarzy się, że kierowca znajdzie  lepszą ofertę na rynku, CU Direct zwróci mu różnicę.

Zniżki przyspieszają

Standardowo na rynku ubezpieczeń samochodowych za każdy bezszkodowy  rok jazdy klienci otrzymują 10% zniżki przy zawieraniu umowy  ubezpieczenia na kolejny rok. W CU Direct zniżki przyspieszają – można  otrzymać o 10% zniżki więcej co rok.

Likwidacja szkody komunikacyjnej nie musi być kłopotliwa

Zima i wczesna wiosna to niesprzyjający okres dla kierowców. Ze  względu na zmienną pogodę, śliską nawierzchnię i szybko zapadający  zmrok, wzrasta ryzyko stłuczek i wypadków na drodze.


Commercial Union Direct przeprowadził badanie jak klienci oceniaja  cały proces likwidacji szkód komunikacyjnych – od momentu wypadku do  momentu naprawy samochodu. Dzięki zasadzie stosowanej przez CU Direct,  że „zajmuje się wszystkim”, klienci deklarują wysoki poziom zadowolenia z  procesu likwidacji szkód.

Doceniają łatwość zgłoszenia szkody oraz proces naprawy w  certyfikowanej sieci serwisów CU Direct. W badaniu satysfakcji  przeprowadzonym przez Pentor International Research, zarówno sposób  likwidacji szkody, jak i szybkość naprawy uzyskały bardzo wysokie  rezultaty – odpowiednio 9,5 i 9,6 pkt. na 10 stopniowej skali  zadowolenia.

Główne atuty oferty CU Direct

W skład pakietu ubezpieczeń komunikacyjnych, który CU Direct oferuje  od grudnia 2007 roku, wchodzą: ubezpieczenie OC, AC, assistance,  ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków, ubezpieczenie szyb i  ubezpieczenie ochrony prawnej. Pakiet ma charakter modułowy – klient  dobiera zakres ochrony do swoich potrzeb.
Najbardziej istotne cechy tego pakietu z punktu widzenia klientów to:
  • możliwość ubezpieczenia wypracowanych lub dotychczasowych zniżek (do 2 szkód przez 3 lata);
  • dwuletnia gwarancja na naprawy wykonane w serwisach współpracujących z CU Direct;
  • możliwość przenoszenia zniżek za bezszkodową jazdę OC na AC;
  • odszkodowanie w wysokości pozwalającej na zakup nowego pojazdu w autoryzowanej sieci dealerskiej w przypadku utraty auta młodszego niż 12 miesięcy;
  • suma ubezpieczenia nie jest pomniejszona o wartość wypłaconego odszkodowania;
  • samochód zastępczy na czas naprawy (w przypadku wykonywania jej w serwisach współpracujących z CU Direct);
  • szerszy zakres sytuacji, w których ubezpieczyciel zapewnia holowanie uszkodzonego pojazdu i samochód zastępczy w ubezpieczeniu assistance (np. samochód zastępczy poza granicami Polski).
Sprzedaż i obsługa klienta prowadzona jest przez centrum  telefoniczne, działające pod numerem 0 801 28 28 28, jak również za  pośrednictwem strony internetowej www.cudirect.pl.
Powiązane artykuły
Rusza kampania telewizyjna Avivy „Wiem, czym oddycham”

22 października Aviva rozpoczyna kampanię telewizyjną, która jest elementem akcji „Wiem, czym oddycham”. Firma buduje świadomość, że powietrze w naszych mieszkaniach również jest zanieczyszczone przez smog i proponuje rozwiązanie – domowe oczyszczacze powietrza dla klientów wybierających ubezpieczenie na życie w Avivie. Z kolei w sobotę 27 października w Krakowie odbędzie się organizowany przez Avivę bieg w maskach antysmogowych – AirRun. Na stronie wiemczymoddycham.pl do 5 grudnia trwa głosowanie w konkursie na 100 zewnętrznych czujników jakości powietrza dla społeczności lokalnych.
Rusza kampania telewizyjna Avivy „Wiem, czym oddycham”

22 października Aviva rozpoczyna kampanię telewizyjną, która jest elementem akcji „Wiem, czym oddycham”. Firma buduje świadomość, że powietrze w naszych mieszkaniach również jest zanieczyszczone przez smog i proponuje rozwiązanie – domowe oczyszczacze powietrza dla klientów wybierających ubezpieczenie na życie w Avivie. Z kolei w sobotę 27 października w Krakowie odbędzie się organizowany przez Avivę bieg w maskach antysmogowych – AirRun. Na stronie wiemczymoddycham.pl do 5 grudnia trwa głosowanie w konkursie na 100 zewnętrznych czujników jakości powietrza dla społeczności lokalnych.
Aviva wprowadza OC z tytułu wykonywania zawodu

Aviva kontynuuje zapowiadany wzrost w ubezpieczeniach korporacyjnych i poszerza ofertę o kolejną kategorię ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej - OC z tytułu wykonywania zawodu.
Rusza kampania telewizyjna Avivy „Wiem, czym oddycham”

22 października Aviva rozpoczyna kampanię telewizyjną, która jest elementem akcji „Wiem, czym oddycham”. Firma buduje świadomość, że powietrze w naszych mieszkaniach również jest zanieczyszczone przez smog i proponuje rozwiązanie – domowe oczyszczacze powietrza dla klientów wybierających ubezpieczenie na życie w Avivie. Z kolei w sobotę 27 października w Krakowie odbędzie się organizowany przez Avivę bieg w maskach antysmogowych – AirRun. Na stronie wiemczymoddycham.pl do 5 grudnia trwa głosowanie w konkursie na 100 zewnętrznych czujników jakości powietrza dla społeczności lokalnych.
Aviva wprowadza OC z tytułu wykonywania zawodu

Aviva kontynuuje zapowiadany wzrost w ubezpieczeniach korporacyjnych i poszerza ofertę o kolejną kategorię ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej - OC z tytułu wykonywania zawodu.
Już blisko 300 lokalizacji czujników w konkursie „Wiem, czym oddycham”. Trwa głosowanie.

Z całej Polski płyną zgłoszenia nowych lokalizacji czujników smogu w konkursie Fundacji Aviva „Wiem, czy oddycham”. W akcji bierze udział blisko 300 miejsc. Czujniki jakości powietrza otrzyma 100 lokalizacji z największym poparciem w głosowaniu internetowym.
Rusza kampania telewizyjna Avivy „Wiem, czym oddycham”

22 października Aviva rozpoczyna kampanię telewizyjną, która jest elementem akcji „Wiem, czym oddycham”. Firma buduje świadomość, że powietrze w naszych mieszkaniach również jest zanieczyszczone przez smog i proponuje rozwiązanie – domowe oczyszczacze powietrza dla klientów wybierających ubezpieczenie na życie w Avivie. Z kolei w sobotę 27 października w Krakowie odbędzie się organizowany przez Avivę bieg w maskach antysmogowych – AirRun. Na stronie wiemczymoddycham.pl do 5 grudnia trwa głosowanie w konkursie na 100 zewnętrznych czujników jakości powietrza dla społeczności lokalnych.
Aviva wprowadza OC z tytułu wykonywania zawodu

Aviva kontynuuje zapowiadany wzrost w ubezpieczeniach korporacyjnych i poszerza ofertę o kolejną kategorię ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej - OC z tytułu wykonywania zawodu.
Już blisko 300 lokalizacji czujników w konkursie „Wiem, czym oddycham”. Trwa głosowanie.

Z całej Polski płyną zgłoszenia nowych lokalizacji czujników smogu w konkursie Fundacji Aviva „Wiem, czy oddycham”. W akcji bierze udział blisko 300 miejsc. Czujniki jakości powietrza otrzyma 100 lokalizacji z największym poparciem w głosowaniu internetowym.
Zbadaj płuca, bo smog szkodzi 

Smog to wciąż jeden z największych problemów ekologicznych i zdrowotnych w Polsce. Z danych WHO wynika, że 36 z 50 najbardziej zanieczyszczonych miast w UE znajduje się w naszym kraju. Koszty leczenia schorzeń wywoływanych przez smog mogą wynosić nawet 30 mld euro[1] rocznie. Dlatego Aviva przygotowała drugą odsłonę kampanii społeczno-edukacyjnej „Wiem, czym oddycham” i została partnerem strategicznym Dni Spirometrii 2018. Celem tegorocznej kampanii, która startuje 1 października, jest promocja profilaktyki, zarówno w zakresie monitorowania jakości powietrza, jak i badań płuc. Dzięki konkursowi Fundacji Aviva ogólnopolska sieć zewnętrznych czujników smogu firmy Airly powiększy się o kolejnych 100 urządzeń. Ubezpieczyciel wspiera także darmowe badania płuc prowadzone w 236 placówkach medycznych w całej Polsce w dniach 1-6 października.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.