CU Gwarancja Nowe Horyzonty – kolejny produkt strukturyzowany

10.03.2009

CU Gwarancja Nowe Horyzonty – kolejny produkt strukturyzowany

Opublikowany

Od 9 marca do 3 kwietnia 2009 klienci mogą zainwestować w  kolejny produkt strukturyzowany Commercial Union – CU Gwarancja Nowe  Horyzonty.
Od 2007 roku Commercial Union oferuje produkty strukturyzowane pod  nazwą CU Gwarancja w formie indywidualnego ubezpieczenia na życie i  dożycie. Produkty te chronią kapitał powierzony przez klienta, a  jednocześnie umożliwiają zarabianie na międzynarodowych rynkach  finansowych.

Obecnie dostępny produkt powiązany jest z indeksem aktywnie  zarządzanych aktywów BNP Paribas New Frontier 8 Europe SR. Umożliwia  osiąganie zysków ze światowych rynków akcji, obligacji nieruchomości i  surowców przy zachowaniu maksimum bezpieczeństwa.

Umowa zawierana jest na 4 lata. Minimalna składka to 10 tys. zł. Nie  ma opłat manipulacyjnych przy zakupie produktu, i opłat za zarządzanie.  CU Życie gwarantuje zwrot 100 proc. wpłaconego kapitału na koniec okresu  ubezpieczenia. Wypłata na koniec okresu nie jest obciążona podatkiem od  zysków kapitałowych (tzw. podatkiem Belki). Element ubezpieczeniowy  polega na tym, że w razie śmierci ubezpieczonego w czasie trwania umowy  beneficjenci otrzymają 103 proc. wpłaconej składki, a wypłata nie jest  obciążona podatkiem Belki.

Istotnym kryterium jest również wysoki współczynnik partycypacji –  czyli procentowy udział klienta w zyskach wypracowanych przez inwestycje  w indeks będący podstawą produktu. CU określiło ten współczynnik na  poziomie 75-85 proc. – jego ostateczna wysokość zostanie ustalona po  zakończeniu okresu sprzedaży.

Produkt CU Gwarancja Nowe Horyzonty oferowany jest, podobnie jak  poprzednie, przez 3,5 tysiąca agentów ubezpieczeniowych CU oraz w  czterech Centrach Dobrych Inwestycji CU w Warszawie.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Mieszkanie jako lokata? Słabe fundamenty

temu

Ceny mieszkań galopują, ale kolejnych chętnych nie brakuje. Kupujemy nie tylko po to, aby mieć gdzie mieszkać – traktujemy mieszkanie, dom czy działkę jak lokatę oszczędności. Polskę ogarnęła moda na inwestycje w mieszkania na wynajem. Wciąż panuje opinia, że na nieruchomościach nie można stracić. Ma ona jednak słabe fundamenty…
Mieszkanie jako lokata? Słabe fundamenty

temu

Ceny mieszkań galopują, ale kolejnych chętnych nie brakuje. Kupujemy nie tylko po to, aby mieć gdzie mieszkać – traktujemy mieszkanie, dom czy działkę jak lokatę oszczędności. Polskę ogarnęła moda na inwestycje w mieszkania na wynajem. Wciąż panuje opinia, że na nieruchomościach nie można stracić. Ma ona jednak słabe fundamenty…
Damsko-męskie spojrzenie na oszczędności

temu

W najbliższych latach lokaty bankowe można traktować bardziej jak sejf niż inwestycje – z tego zdaje sobie sprawę niemal połowa Polaków. Część z nich rozgląda się za bardziej dochodowymi formami lokowania oszczędności. Mężczyźni (44%) częściej niż kobiety (26%) deklarują poszukiwanie alternatywy dla lokat. Panowie częściej niż panie mają „na radarze” obligacje skarbowe i fundusze inwestycyjne, natomiast kobiety chętniej ulokują swoje oszczędności w mieszkanie lub działkę. Takie wnioski płyną z badania „Czy to już koniec niskooprocentowanych lokat?” zrealizowanego dla Avivy.
Mieszkanie jako lokata? Słabe fundamenty

temu

Ceny mieszkań galopują, ale kolejnych chętnych nie brakuje. Kupujemy nie tylko po to, aby mieć gdzie mieszkać – traktujemy mieszkanie, dom czy działkę jak lokatę oszczędności. Polskę ogarnęła moda na inwestycje w mieszkania na wynajem. Wciąż panuje opinia, że na nieruchomościach nie można stracić. Ma ona jednak słabe fundamenty…
Damsko-męskie spojrzenie na oszczędności

temu

W najbliższych latach lokaty bankowe można traktować bardziej jak sejf niż inwestycje – z tego zdaje sobie sprawę niemal połowa Polaków. Część z nich rozgląda się za bardziej dochodowymi formami lokowania oszczędności. Mężczyźni (44%) częściej niż kobiety (26%) deklarują poszukiwanie alternatywy dla lokat. Panowie częściej niż panie mają „na radarze” obligacje skarbowe i fundusze inwestycyjne, natomiast kobiety chętniej ulokują swoje oszczędności w mieszkanie lub działkę. Takie wnioski płyną z badania „Czy to już koniec niskooprocentowanych lokat?” zrealizowanego dla Avivy.
Chude lata na lokatach. Lepiej nie będzie

temu

Polacy od kilku lat nie mogą wyjść z szoku, że odsetki od lokat w bankach są tak niskie. Zwykle poniżej 1% rocznie. Za trzymanie pieniędzy na ROR-ach nie dostajemy z reguły nic. To się w głowie nie mieści, bo kilka-kilkanaście lat temu banki płaciły za depozyty 7-8%, a nawet więcej. Co się dzieje? Dlaczego bankom nie zależy na naszych oszczędnościach?
Mieszkanie jako lokata? Słabe fundamenty

temu

Ceny mieszkań galopują, ale kolejnych chętnych nie brakuje. Kupujemy nie tylko po to, aby mieć gdzie mieszkać – traktujemy mieszkanie, dom czy działkę jak lokatę oszczędności. Polskę ogarnęła moda na inwestycje w mieszkania na wynajem. Wciąż panuje opinia, że na nieruchomościach nie można stracić. Ma ona jednak słabe fundamenty…
Damsko-męskie spojrzenie na oszczędności

temu

W najbliższych latach lokaty bankowe można traktować bardziej jak sejf niż inwestycje – z tego zdaje sobie sprawę niemal połowa Polaków. Część z nich rozgląda się za bardziej dochodowymi formami lokowania oszczędności. Mężczyźni (44%) częściej niż kobiety (26%) deklarują poszukiwanie alternatywy dla lokat. Panowie częściej niż panie mają „na radarze” obligacje skarbowe i fundusze inwestycyjne, natomiast kobiety chętniej ulokują swoje oszczędności w mieszkanie lub działkę. Takie wnioski płyną z badania „Czy to już koniec niskooprocentowanych lokat?” zrealizowanego dla Avivy.
Chude lata na lokatach. Lepiej nie będzie

temu

Polacy od kilku lat nie mogą wyjść z szoku, że odsetki od lokat w bankach są tak niskie. Zwykle poniżej 1% rocznie. Za trzymanie pieniędzy na ROR-ach nie dostajemy z reguły nic. To się w głowie nie mieści, bo kilka-kilkanaście lat temu banki płaciły za depozyty 7-8%, a nawet więcej. Co się dzieje? Dlaczego bankom nie zależy na naszych oszczędnościach?
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w 2017 roku. 

temu

Aviva. Społeczna z natury. Raport społeczny za 2017.

Nowatorskie promocje Commercial Union Direct

Commercial Union Direct, oferujący ubezpieczenia  komunikacyjne przez telefon i internet, wprowadził nowe promocje. Firma  proponuje rozwiązania nie stosowane dotąd na rynku ubezpieczeń  komunikacyjnych.
. Wystarczy do 1 kwietnia br. zarejestrować się w Commercial Un