Wprowadzanie marki Aviva w Polsce zostało zapowiedziane publicznie przed rokiem. Od tego czasu została opracowana koncepcja i harmonogram zmian. Od 1 czerwca 2009 roku zmienią się nazwy spółek, zaś w komunikacji marketingowej będą posługiwać się one marką Aviva Commercial Union i nowym logo. Komisja Nadzoru Finansowego wyraziła zgodę na zmianę nazw spółek.
Commercial Union w Polsce jest częścią grupy Aviva – piątej grupy ubezpieczeniowo-finansowej świata i lidera rynku brytyjskiego z tradycją ponad 300 lat nieprzerwanej działalności. Grupa, obecna w 27 krajach na czterech kontynentach, chce w większym stopniu wykorzystać potencjał, jakim jest jedna, silna marka. 1 czerwca br. marka Aviva zostanie wprowadzona również w Wielkiej Brytanii, gdzie zastąpi markę Norwich Union. W Irlandii natomiast już od kilku miesięcy grupa działa jako Hibernian Aviva.
Wprowadzamy w Polsce markę firmy macierzystej uwzględniając dorobek Commercial Union, aby podkreślić stabilność i ciągłość działania. Jesteśmy przekonani, że ta zmiana wzmocni naszą firmę. Będziemy postrzegani jako duża, stabilna, nowoczesna i międzynarodowa grupa, której na świecie zaufało blisko 50 milionów klientów, z czego ponad 3 miliony w Polsce.
podkreśla Maciej Jankowski, prezes grupy Commercial Union Polska.
1 czerwca rozpoczniemy kampanię reklamową, w której podkreślimy, że firma znana w Polsce od 17 lat jako Commercial Union przedstawia się teraz jako Aviva Commercial Union. Pokażemy też w atrakcyjny sposób, jakie korzyści odnoszą klienci korzystający z naszych ubezpieczeń i produktów inwestycyjnych. Mamy nadzieję, że kampania przyciągnie uwagę i odświeży nasz wizerunek.
mówi Dominika Kraśko-Białek, wiceprezes grupy CU Polska ds. marketingu.
Po zmianie nazw spółek umowy z klientami nie zmieniają się. Klienci nie będą też musieli dopełniać żadnych formalności. "Niedawno utworzyliśmy jedno centrum obsługi klientów, dzięki czemu klient, który korzysta z usług kilku naszych spółek – na przykład ma u nas ubezpieczenie na życie i ubezpieczenie mieszkania – może uzyskać odpowiedź na swoje pytania od jednego konsultanta.
podkreśla Maciej Jankowski.
