Aviva Commercial Union od 1 czerwca 2009 roku

08.04.2009

Aviva Commercial Union od 1 czerwca 2009 roku

Opublikowany

1 czerwca 2009 roku spółki grupy Commercial Union Polska zmienią  nazwy na Aviva. Zarazem od tego dnia w komunikacji marketingowej będą  posługiwać się marką Aviva Commercial Union, aby podkreślić stabilność i  ciągłość działania.

Wprowadzanie marki Aviva w Polsce zostało zapowiedziane publicznie  przed rokiem. Od tego czasu została opracowana koncepcja i harmonogram  zmian. Od 1 czerwca 2009 roku zmienią się nazwy spółek, zaś w  komunikacji marketingowej będą posługiwać się one marką Aviva Commercial  Union i nowym logo. Komisja Nadzoru Finansowego wyraziła zgodę na  zmianę nazw spółek.

Commercial Union w Polsce jest częścią grupy  Aviva – piątej grupy ubezpieczeniowo-finansowej świata i lidera rynku  brytyjskiego z tradycją ponad 300 lat nieprzerwanej działalności. Grupa,  obecna w 27 krajach na czterech kontynentach, chce w większym stopniu  wykorzystać potencjał, jakim jest jedna, silna marka. 1 czerwca br.  marka Aviva zostanie wprowadzona również w Wielkiej Brytanii, gdzie  zastąpi markę Norwich Union. W Irlandii natomiast już od kilku miesięcy  grupa działa jako Hibernian Aviva.

Wprowadzamy w Polsce markę firmy macierzystej uwzględniając dorobek  Commercial Union, aby podkreślić stabilność i ciągłość działania.  Jesteśmy przekonani, że ta zmiana wzmocni naszą firmę. Będziemy  postrzegani jako duża, stabilna, nowoczesna i międzynarodowa grupa,  której na świecie zaufało blisko 50 milionów klientów, z czego ponad 3  miliony w Polsce.

podkreśla Maciej Jankowski, prezes grupy Commercial  Union Polska.

1 czerwca rozpoczniemy kampanię reklamową, w której podkreślimy, że  firma znana w Polsce od 17 lat jako Commercial Union przedstawia się  teraz jako Aviva Commercial Union. Pokażemy też w atrakcyjny sposób,  jakie korzyści odnoszą klienci korzystający z naszych ubezpieczeń i  produktów inwestycyjnych. Mamy nadzieję, że kampania przyciągnie uwagę i  odświeży nasz wizerunek.

mówi Dominika Kraśko-Białek, wiceprezes  grupy CU Polska ds. marketingu.

Po zmianie nazw spółek umowy z klientami nie zmieniają się. Klienci nie  będą też musieli dopełniać żadnych formalności. "Niedawno utworzyliśmy  jedno centrum obsługi klientów, dzięki czemu klient, który korzysta z  usług kilku naszych spółek – na przykład ma u nas ubezpieczenie na życie  i ubezpieczenie mieszkania – może uzyskać odpowiedź na swoje pytania od  jednego konsultanta.

podkreśla Maciej Jankowski.

Zmiana nazw spółek nie wiąże się z żadnymi transakcjami dotyczącymi ich  akcjonariatu. Commercial Union, jako część grupy Aviva, po prostu  wprowadza do nazw spółek markę firmy macierzystej. Zmiana nie ma też  związku z kryzysem na rynkach finansowych – decyzja o stopniowym  wprowadzaniu marki Aviva w Polsce została podjęta na długo przed jego  rozpoczęciem. Klienci w Polsce zaznajamiają się z marką Aviva już od  roku 2007, kiedy to w logo Commercial Union pojawił się element  wskazujący na przynależność do grupy Aviva. Zarówno grupa Aviva, jak i  Commercial Union w Polsce, mają silną pozycję kapitałową i finansową.
Nazwy spółek grupy Commercial Union Polska przed i po zmianie:
mnmnmnbnb.png

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Mieszkanie jako lokata? Słabe fundamenty

temu

Ceny mieszkań galopują, ale kolejnych chętnych nie brakuje. Kupujemy nie tylko po to, aby mieć gdzie mieszkać – traktujemy mieszkanie, dom czy działkę jak lokatę oszczędności. Polskę ogarnęła moda na inwestycje w mieszkania na wynajem. Wciąż panuje opinia, że na nieruchomościach nie można stracić. Ma ona jednak słabe fundamenty…
Mieszkanie jako lokata? Słabe fundamenty

temu

Ceny mieszkań galopują, ale kolejnych chętnych nie brakuje. Kupujemy nie tylko po to, aby mieć gdzie mieszkać – traktujemy mieszkanie, dom czy działkę jak lokatę oszczędności. Polskę ogarnęła moda na inwestycje w mieszkania na wynajem. Wciąż panuje opinia, że na nieruchomościach nie można stracić. Ma ona jednak słabe fundamenty…
Damsko-męskie spojrzenie na oszczędności

temu

W najbliższych latach lokaty bankowe można traktować bardziej jak sejf niż inwestycje – z tego zdaje sobie sprawę niemal połowa Polaków. Część z nich rozgląda się za bardziej dochodowymi formami lokowania oszczędności. Mężczyźni (44%) częściej niż kobiety (26%) deklarują poszukiwanie alternatywy dla lokat. Panowie częściej niż panie mają „na radarze” obligacje skarbowe i fundusze inwestycyjne, natomiast kobiety chętniej ulokują swoje oszczędności w mieszkanie lub działkę. Takie wnioski płyną z badania „Czy to już koniec niskooprocentowanych lokat?” zrealizowanego dla Avivy.
Mieszkanie jako lokata? Słabe fundamenty

temu

Ceny mieszkań galopują, ale kolejnych chętnych nie brakuje. Kupujemy nie tylko po to, aby mieć gdzie mieszkać – traktujemy mieszkanie, dom czy działkę jak lokatę oszczędności. Polskę ogarnęła moda na inwestycje w mieszkania na wynajem. Wciąż panuje opinia, że na nieruchomościach nie można stracić. Ma ona jednak słabe fundamenty…
Damsko-męskie spojrzenie na oszczędności

temu

W najbliższych latach lokaty bankowe można traktować bardziej jak sejf niż inwestycje – z tego zdaje sobie sprawę niemal połowa Polaków. Część z nich rozgląda się za bardziej dochodowymi formami lokowania oszczędności. Mężczyźni (44%) częściej niż kobiety (26%) deklarują poszukiwanie alternatywy dla lokat. Panowie częściej niż panie mają „na radarze” obligacje skarbowe i fundusze inwestycyjne, natomiast kobiety chętniej ulokują swoje oszczędności w mieszkanie lub działkę. Takie wnioski płyną z badania „Czy to już koniec niskooprocentowanych lokat?” zrealizowanego dla Avivy.
Chude lata na lokatach. Lepiej nie będzie

temu

Polacy od kilku lat nie mogą wyjść z szoku, że odsetki od lokat w bankach są tak niskie. Zwykle poniżej 1% rocznie. Za trzymanie pieniędzy na ROR-ach nie dostajemy z reguły nic. To się w głowie nie mieści, bo kilka-kilkanaście lat temu banki płaciły za depozyty 7-8%, a nawet więcej. Co się dzieje? Dlaczego bankom nie zależy na naszych oszczędnościach?
Mieszkanie jako lokata? Słabe fundamenty

temu

Ceny mieszkań galopują, ale kolejnych chętnych nie brakuje. Kupujemy nie tylko po to, aby mieć gdzie mieszkać – traktujemy mieszkanie, dom czy działkę jak lokatę oszczędności. Polskę ogarnęła moda na inwestycje w mieszkania na wynajem. Wciąż panuje opinia, że na nieruchomościach nie można stracić. Ma ona jednak słabe fundamenty…
Damsko-męskie spojrzenie na oszczędności

temu

W najbliższych latach lokaty bankowe można traktować bardziej jak sejf niż inwestycje – z tego zdaje sobie sprawę niemal połowa Polaków. Część z nich rozgląda się za bardziej dochodowymi formami lokowania oszczędności. Mężczyźni (44%) częściej niż kobiety (26%) deklarują poszukiwanie alternatywy dla lokat. Panowie częściej niż panie mają „na radarze” obligacje skarbowe i fundusze inwestycyjne, natomiast kobiety chętniej ulokują swoje oszczędności w mieszkanie lub działkę. Takie wnioski płyną z badania „Czy to już koniec niskooprocentowanych lokat?” zrealizowanego dla Avivy.
Chude lata na lokatach. Lepiej nie będzie

temu

Polacy od kilku lat nie mogą wyjść z szoku, że odsetki od lokat w bankach są tak niskie. Zwykle poniżej 1% rocznie. Za trzymanie pieniędzy na ROR-ach nie dostajemy z reguły nic. To się w głowie nie mieści, bo kilka-kilkanaście lat temu banki płaciły za depozyty 7-8%, a nawet więcej. Co się dzieje? Dlaczego bankom nie zależy na naszych oszczędnościach?
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w 2017 roku. 

temu

Aviva. Społeczna z natury. Raport społeczny za 2017.

CU Gwarancja Nowe Horyzonty – kolejny produkt strukturyzowany

Od 9 marca do 3 kwietnia 2009 klienci mogą zainwestować w  kolejny produkt strukturyzowany Commercial Union – CU Gwarancja Nowe  Horyzonty.
. Od 2007 roku Commercial Union oferuje produkty strukturyzowane pod  nazwą CU Gwarancja w formie indywidualnego ubezpieczenia