Aviva Commercial Union od 1 czerwca 2009 roku
Kopiuj tekst

08.04.2009

Aviva Commercial Union od 1 czerwca 2009 roku

1 czerwca 2009 roku spółki grupy Commercial Union Polska zmienią  nazwy na Aviva. Zarazem od tego dnia w komunikacji marketingowej będą  posługiwać się marką Aviva Commercial Union, aby podkreślić stabilność i  ciągłość działania.

Wprowadzanie marki Aviva w Polsce zostało zapowiedziane publicznie  przed rokiem. Od tego czasu została opracowana koncepcja i harmonogram  zmian. Od 1 czerwca 2009 roku zmienią się nazwy spółek, zaś w  komunikacji marketingowej będą posługiwać się one marką Aviva Commercial  Union i nowym logo. Komisja Nadzoru Finansowego wyraziła zgodę na  zmianę nazw spółek.

Commercial Union w Polsce jest częścią grupy  Aviva – piątej grupy ubezpieczeniowo-finansowej świata i lidera rynku  brytyjskiego z tradycją ponad 300 lat nieprzerwanej działalności. Grupa,  obecna w 27 krajach na czterech kontynentach, chce w większym stopniu  wykorzystać potencjał, jakim jest jedna, silna marka. 1 czerwca br.  marka Aviva zostanie wprowadzona również w Wielkiej Brytanii, gdzie  zastąpi markę Norwich Union. W Irlandii natomiast już od kilku miesięcy  grupa działa jako Hibernian Aviva.

Wprowadzamy w Polsce markę firmy macierzystej uwzględniając dorobek  Commercial Union, aby podkreślić stabilność i ciągłość działania.  Jesteśmy przekonani, że ta zmiana wzmocni naszą firmę. Będziemy  postrzegani jako duża, stabilna, nowoczesna i międzynarodowa grupa,  której na świecie zaufało blisko 50 milionów klientów, z czego ponad 3  miliony w Polsce.

podkreśla Maciej Jankowski, prezes grupy Commercial  Union Polska.

1 czerwca rozpoczniemy kampanię reklamową, w której podkreślimy, że  firma znana w Polsce od 17 lat jako Commercial Union przedstawia się  teraz jako Aviva Commercial Union. Pokażemy też w atrakcyjny sposób,  jakie korzyści odnoszą klienci korzystający z naszych ubezpieczeń i  produktów inwestycyjnych. Mamy nadzieję, że kampania przyciągnie uwagę i  odświeży nasz wizerunek.

mówi Dominika Kraśko-Białek, wiceprezes  grupy CU Polska ds. marketingu.

Po zmianie nazw spółek umowy z klientami nie zmieniają się. Klienci nie  będą też musieli dopełniać żadnych formalności. "Niedawno utworzyliśmy  jedno centrum obsługi klientów, dzięki czemu klient, który korzysta z  usług kilku naszych spółek – na przykład ma u nas ubezpieczenie na życie  i ubezpieczenie mieszkania – może uzyskać odpowiedź na swoje pytania od  jednego konsultanta.

podkreśla Maciej Jankowski.

Zmiana nazw spółek nie wiąże się z żadnymi transakcjami dotyczącymi ich  akcjonariatu. Commercial Union, jako część grupy Aviva, po prostu  wprowadza do nazw spółek markę firmy macierzystej. Zmiana nie ma też  związku z kryzysem na rynkach finansowych – decyzja o stopniowym  wprowadzaniu marki Aviva w Polsce została podjęta na długo przed jego  rozpoczęciem. Klienci w Polsce zaznajamiają się z marką Aviva już od  roku 2007, kiedy to w logo Commercial Union pojawił się element  wskazujący na przynależność do grupy Aviva. Zarówno grupa Aviva, jak i  Commercial Union w Polsce, mają silną pozycję kapitałową i finansową.
Nazwy spółek grupy Commercial Union Polska przed i po zmianie:
mnmnmnbnb.png
Powiązane artykuły
Rusza kampania telewizyjna Avivy „Wiem, czym oddycham”

22 października Aviva rozpoczyna kampanię telewizyjną, która jest elementem akcji „Wiem, czym oddycham”. Firma buduje świadomość, że powietrze w naszych mieszkaniach również jest zanieczyszczone przez smog i proponuje rozwiązanie – domowe oczyszczacze powietrza dla klientów wybierających ubezpieczenie na życie w Avivie. Z kolei w sobotę 27 października w Krakowie odbędzie się organizowany przez Avivę bieg w maskach antysmogowych – AirRun. Na stronie wiemczymoddycham.pl do 5 grudnia trwa głosowanie w konkursie na 100 zewnętrznych czujników jakości powietrza dla społeczności lokalnych.
Rusza kampania telewizyjna Avivy „Wiem, czym oddycham”

22 października Aviva rozpoczyna kampanię telewizyjną, która jest elementem akcji „Wiem, czym oddycham”. Firma buduje świadomość, że powietrze w naszych mieszkaniach również jest zanieczyszczone przez smog i proponuje rozwiązanie – domowe oczyszczacze powietrza dla klientów wybierających ubezpieczenie na życie w Avivie. Z kolei w sobotę 27 października w Krakowie odbędzie się organizowany przez Avivę bieg w maskach antysmogowych – AirRun. Na stronie wiemczymoddycham.pl do 5 grudnia trwa głosowanie w konkursie na 100 zewnętrznych czujników jakości powietrza dla społeczności lokalnych.
Aviva wprowadza OC z tytułu wykonywania zawodu

Aviva kontynuuje zapowiadany wzrost w ubezpieczeniach korporacyjnych i poszerza ofertę o kolejną kategorię ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej - OC z tytułu wykonywania zawodu.
Rusza kampania telewizyjna Avivy „Wiem, czym oddycham”

22 października Aviva rozpoczyna kampanię telewizyjną, która jest elementem akcji „Wiem, czym oddycham”. Firma buduje świadomość, że powietrze w naszych mieszkaniach również jest zanieczyszczone przez smog i proponuje rozwiązanie – domowe oczyszczacze powietrza dla klientów wybierających ubezpieczenie na życie w Avivie. Z kolei w sobotę 27 października w Krakowie odbędzie się organizowany przez Avivę bieg w maskach antysmogowych – AirRun. Na stronie wiemczymoddycham.pl do 5 grudnia trwa głosowanie w konkursie na 100 zewnętrznych czujników jakości powietrza dla społeczności lokalnych.
Aviva wprowadza OC z tytułu wykonywania zawodu

Aviva kontynuuje zapowiadany wzrost w ubezpieczeniach korporacyjnych i poszerza ofertę o kolejną kategorię ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej - OC z tytułu wykonywania zawodu.
Już blisko 300 lokalizacji czujników w konkursie „Wiem, czym oddycham”. Trwa głosowanie.

Z całej Polski płyną zgłoszenia nowych lokalizacji czujników smogu w konkursie Fundacji Aviva „Wiem, czy oddycham”. W akcji bierze udział blisko 300 miejsc. Czujniki jakości powietrza otrzyma 100 lokalizacji z największym poparciem w głosowaniu internetowym.
Rusza kampania telewizyjna Avivy „Wiem, czym oddycham”

22 października Aviva rozpoczyna kampanię telewizyjną, która jest elementem akcji „Wiem, czym oddycham”. Firma buduje świadomość, że powietrze w naszych mieszkaniach również jest zanieczyszczone przez smog i proponuje rozwiązanie – domowe oczyszczacze powietrza dla klientów wybierających ubezpieczenie na życie w Avivie. Z kolei w sobotę 27 października w Krakowie odbędzie się organizowany przez Avivę bieg w maskach antysmogowych – AirRun. Na stronie wiemczymoddycham.pl do 5 grudnia trwa głosowanie w konkursie na 100 zewnętrznych czujników jakości powietrza dla społeczności lokalnych.
Aviva wprowadza OC z tytułu wykonywania zawodu

Aviva kontynuuje zapowiadany wzrost w ubezpieczeniach korporacyjnych i poszerza ofertę o kolejną kategorię ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej - OC z tytułu wykonywania zawodu.
Już blisko 300 lokalizacji czujników w konkursie „Wiem, czym oddycham”. Trwa głosowanie.

Z całej Polski płyną zgłoszenia nowych lokalizacji czujników smogu w konkursie Fundacji Aviva „Wiem, czy oddycham”. W akcji bierze udział blisko 300 miejsc. Czujniki jakości powietrza otrzyma 100 lokalizacji z największym poparciem w głosowaniu internetowym.
Zbadaj płuca, bo smog szkodzi 

Smog to wciąż jeden z największych problemów ekologicznych i zdrowotnych w Polsce. Z danych WHO wynika, że 36 z 50 najbardziej zanieczyszczonych miast w UE znajduje się w naszym kraju. Koszty leczenia schorzeń wywoływanych przez smog mogą wynosić nawet 30 mld euro[1] rocznie. Dlatego Aviva przygotowała drugą odsłonę kampanii społeczno-edukacyjnej „Wiem, czym oddycham” i została partnerem strategicznym Dni Spirometrii 2018. Celem tegorocznej kampanii, która startuje 1 października, jest promocja profilaktyki, zarówno w zakresie monitorowania jakości powietrza, jak i badań płuc. Dzięki konkursowi Fundacji Aviva ogólnopolska sieć zewnętrznych czujników smogu firmy Airly powiększy się o kolejnych 100 urządzeń. Ubezpieczyciel wspiera także darmowe badania płuc prowadzone w 236 placówkach medycznych w całej Polsce w dniach 1-6 października.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.