Aviva Commercial Union od 1 czerwca 2009 roku

08.04.2009

Aviva Commercial Union od 1 czerwca 2009 roku

Opublikowany

1 czerwca 2009 roku spółki grupy Commercial Union Polska zmienią  nazwy na Aviva. Zarazem od tego dnia w komunikacji marketingowej będą  posługiwać się marką Aviva Commercial Union, aby podkreślić stabilność i  ciągłość działania.

Wprowadzanie marki Aviva w Polsce zostało zapowiedziane publicznie  przed rokiem. Od tego czasu została opracowana koncepcja i harmonogram  zmian. Od 1 czerwca 2009 roku zmienią się nazwy spółek, zaś w  komunikacji marketingowej będą posługiwać się one marką Aviva Commercial  Union i nowym logo. Komisja Nadzoru Finansowego wyraziła zgodę na  zmianę nazw spółek.

Commercial Union w Polsce jest częścią grupy  Aviva – piątej grupy ubezpieczeniowo-finansowej świata i lidera rynku  brytyjskiego z tradycją ponad 300 lat nieprzerwanej działalności. Grupa,  obecna w 27 krajach na czterech kontynentach, chce w większym stopniu  wykorzystać potencjał, jakim jest jedna, silna marka. 1 czerwca br.  marka Aviva zostanie wprowadzona również w Wielkiej Brytanii, gdzie  zastąpi markę Norwich Union. W Irlandii natomiast już od kilku miesięcy  grupa działa jako Hibernian Aviva.

Wprowadzamy w Polsce markę firmy macierzystej uwzględniając dorobek  Commercial Union, aby podkreślić stabilność i ciągłość działania.  Jesteśmy przekonani, że ta zmiana wzmocni naszą firmę. Będziemy  postrzegani jako duża, stabilna, nowoczesna i międzynarodowa grupa,  której na świecie zaufało blisko 50 milionów klientów, z czego ponad 3  miliony w Polsce.

podkreśla Maciej Jankowski, prezes grupy Commercial  Union Polska.

1 czerwca rozpoczniemy kampanię reklamową, w której podkreślimy, że  firma znana w Polsce od 17 lat jako Commercial Union przedstawia się  teraz jako Aviva Commercial Union. Pokażemy też w atrakcyjny sposób,  jakie korzyści odnoszą klienci korzystający z naszych ubezpieczeń i  produktów inwestycyjnych. Mamy nadzieję, że kampania przyciągnie uwagę i  odświeży nasz wizerunek.

mówi Dominika Kraśko-Białek, wiceprezes  grupy CU Polska ds. marketingu.

Po zmianie nazw spółek umowy z klientami nie zmieniają się. Klienci nie  będą też musieli dopełniać żadnych formalności. "Niedawno utworzyliśmy  jedno centrum obsługi klientów, dzięki czemu klient, który korzysta z  usług kilku naszych spółek – na przykład ma u nas ubezpieczenie na życie  i ubezpieczenie mieszkania – może uzyskać odpowiedź na swoje pytania od  jednego konsultanta.

podkreśla Maciej Jankowski.

Zmiana nazw spółek nie wiąże się z żadnymi transakcjami dotyczącymi ich  akcjonariatu. Commercial Union, jako część grupy Aviva, po prostu  wprowadza do nazw spółek markę firmy macierzystej. Zmiana nie ma też  związku z kryzysem na rynkach finansowych – decyzja o stopniowym  wprowadzaniu marki Aviva w Polsce została podjęta na długo przed jego  rozpoczęciem. Klienci w Polsce zaznajamiają się z marką Aviva już od  roku 2007, kiedy to w logo Commercial Union pojawił się element  wskazujący na przynależność do grupy Aviva. Zarówno grupa Aviva, jak i  Commercial Union w Polsce, mają silną pozycję kapitałową i finansową.
Nazwy spółek grupy Commercial Union Polska przed i po zmianie:
mnmnmnbnb.png

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Wakacyjny boom na ubezpieczenia mieszkań i domów

temu

Miesiące wakacyjne to nie tylko boom na ubezpieczenia podróżne, ale także mieszkaniowe. Przed wyjazdem na urlop Polacy częściej myślą o bezpieczeństwie swojego domu. Teraz w Avivie mogą ubezpieczyć mieszkanie zarówno na czas wyjazdu, jak również na rok, dwa lub trzy.