Witamy w świecie Aviva Commercial Union

28.05.2009

Witamy w świecie Aviva Commercial Union

Published

Zmiana będzie wspierana intensywną kampanią reklamową, której celem  jest zbudowanie świadomości i wizerunku marki Aviva Commercial Union.  "Chcemy tworzyć silny i spójny wizerunek Aviva Commercial Union jako  marki nowoczesnej, dynamicznej, ale równocześnie przyjacielskiej i  bliskiej.W początkowej fazie kampania koncentruje się na zakomunikowaniu zmiany  marki. Kolejny etap kampanii będzie wizerunkowy. "Jej głównym przekazem  będzie to, że marka Aviva Commercial Union rozumie potrzeby klientów i  na nie odpowiada: upraszcza formalności, sprawnie likwiduje szkody  ubezpieczeniowe, pomaga spokojnie żyć na emeryturze dzięki środkom  zgromadzonym u nas przez lata w drugim i trzecim filarze

podkreśla Dominika Kraśko-Białek, wiceprezes grupy Aviva w  Polsce ds. marketingu.

Kreację kampanii przygotowała agencja PZL. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann.

1 czerwca pod adresem www.aviva.pl ruszy nowa strona internetowa  grupy (internauci wpisujący dotychczasowy adres www.cu.pl będą  automatycznie przenoszeni na nową stronę). Uruchomiona też zostanie  strona www.avivainvestors.pl, gdzie będą dostępne informacje o usługach  inwestycyjnych grupy. Ubezpieczenia komunikacyjne w systemie direct  będziemy oferować na stronie www.avivadirect.pl.

Nie zmieniają się natomiast dane adresowe i numery centrów telefonicznych.Zmiana nazw spółek w Polsce nie wiąże się ze zmianami w ich akcjonariacie. Klienci nie muszą dopełniać żadnych formalności.

Aviva jest piątą grupą ubezpieczeniowo-finansową świata i liderem  rynku brytyjskiego z tradycją ponad 300 lat nieprzerwanej działalności.  Grupa chce w większym stopniu wykorzystać potencjał, jakim jest jedna,  silna marka. Dlatego wprowadza markę Aviva również w Wielkiej Brytanii  (gdzie zastępuje Norwich Union) oraz w Irlandii (gdzie działa jako  Hibernian Aviva).

Nazwy spółek grupy Commercial Union Polska przed i po zmianie
nknknknknl.png

Copy as a Plain Text

Share

Related Stories
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

ago

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

ago

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

ago

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

ago

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

ago

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

ago

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

ago

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

ago

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

ago

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Wakacyjny boom na ubezpieczenia mieszkań i domów

ago

Miesiące wakacyjne to nie tylko boom na ubezpieczenia podróżne, ale także mieszkaniowe. Przed wyjazdem na urlop Polacy częściej myślą o bezpieczeństwie swojego domu. Teraz w Avivie mogą ubezpieczyć mieszkanie zarówno na czas wyjazdu, jak również na rok, dwa lub trzy.