Zmiana będzie wspierana intensywną kampanią reklamową, której celem jest zbudowanie świadomości i wizerunku marki Aviva Commercial Union. "Chcemy tworzyć silny i spójny wizerunek Aviva Commercial Union jako marki nowoczesnej, dynamicznej, ale równocześnie przyjacielskiej i bliskiej.W początkowej fazie kampania koncentruje się na zakomunikowaniu zmiany marki. Kolejny etap kampanii będzie wizerunkowy. "Jej głównym przekazem będzie to, że marka Aviva Commercial Union rozumie potrzeby klientów i na nie odpowiada: upraszcza formalności, sprawnie likwiduje szkody ubezpieczeniowe, pomaga spokojnie żyć na emeryturze dzięki środkom zgromadzonym u nas przez lata w drugim i trzecim filarze
podkreśla Dominika Kraśko-Białek, wiceprezes grupy Aviva w Polsce ds. marketingu.
1 czerwca pod adresem www.aviva.pl ruszy nowa strona internetowa grupy (internauci wpisujący dotychczasowy adres www.cu.pl będą automatycznie przenoszeni na nową stronę). Uruchomiona też zostanie strona www.avivainvestors.pl, gdzie będą dostępne informacje o usługach inwestycyjnych grupy. Ubezpieczenia komunikacyjne w systemie direct będziemy oferować na stronie www.avivadirect.pl.
Nie zmieniają się natomiast dane adresowe i numery centrów telefonicznych.Zmiana nazw spółek w Polsce nie wiąże się ze zmianami w ich akcjonariacie. Klienci nie muszą dopełniać żadnych formalności.
Aviva jest piątą grupą ubezpieczeniowo-finansową świata i liderem rynku brytyjskiego z tradycją ponad 300 lat nieprzerwanej działalności. Grupa chce w większym stopniu wykorzystać potencjał, jakim jest jedna, silna marka. Dlatego wprowadza markę Aviva również w Wielkiej Brytanii (gdzie zastępuje Norwich Union) oraz w Irlandii (gdzie działa jako Hibernian Aviva).
Nazwy spółek grupy Commercial Union Polska przed i po zmianie
