Witamy w świecie Aviva Commercial Union

28.05.2009

Witamy w świecie Aviva Commercial Union

Published

Zmiana będzie wspierana intensywną kampanią reklamową, której celem  jest zbudowanie świadomości i wizerunku marki Aviva Commercial Union.  "Chcemy tworzyć silny i spójny wizerunek Aviva Commercial Union jako  marki nowoczesnej, dynamicznej, ale równocześnie przyjacielskiej i  bliskiej.W początkowej fazie kampania koncentruje się na zakomunikowaniu zmiany  marki. Kolejny etap kampanii będzie wizerunkowy. "Jej głównym przekazem  będzie to, że marka Aviva Commercial Union rozumie potrzeby klientów i  na nie odpowiada: upraszcza formalności, sprawnie likwiduje szkody  ubezpieczeniowe, pomaga spokojnie żyć na emeryturze dzięki środkom  zgromadzonym u nas przez lata w drugim i trzecim filarze

podkreśla Dominika Kraśko-Białek, wiceprezes grupy Aviva w  Polsce ds. marketingu.

Kreację kampanii przygotowała agencja PZL. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann.

1 czerwca pod adresem www.aviva.pl ruszy nowa strona internetowa  grupy (internauci wpisujący dotychczasowy adres www.cu.pl będą  automatycznie przenoszeni na nową stronę). Uruchomiona też zostanie  strona www.avivainvestors.pl, gdzie będą dostępne informacje o usługach  inwestycyjnych grupy. Ubezpieczenia komunikacyjne w systemie direct  będziemy oferować na stronie www.avivadirect.pl.

Nie zmieniają się natomiast dane adresowe i numery centrów telefonicznych.Zmiana nazw spółek w Polsce nie wiąże się ze zmianami w ich akcjonariacie. Klienci nie muszą dopełniać żadnych formalności.

Aviva jest piątą grupą ubezpieczeniowo-finansową świata i liderem  rynku brytyjskiego z tradycją ponad 300 lat nieprzerwanej działalności.  Grupa chce w większym stopniu wykorzystać potencjał, jakim jest jedna,  silna marka. Dlatego wprowadza markę Aviva również w Wielkiej Brytanii  (gdzie zastępuje Norwich Union) oraz w Irlandii (gdzie działa jako  Hibernian Aviva).

Nazwy spółek grupy Commercial Union Polska przed i po zmianie
nknknknknl.png

Copy as a Plain Text

Share

Related Stories
Mieszkanie jako lokata? Słabe fundamenty

ago

Ceny mieszkań galopują, ale kolejnych chętnych nie brakuje. Kupujemy nie tylko po to, aby mieć gdzie mieszkać – traktujemy mieszkanie, dom czy działkę jak lokatę oszczędności. Polskę ogarnęła moda na inwestycje w mieszkania na wynajem. Wciąż panuje opinia, że na nieruchomościach nie można stracić. Ma ona jednak słabe fundamenty…
Mieszkanie jako lokata? Słabe fundamenty

ago

Ceny mieszkań galopują, ale kolejnych chętnych nie brakuje. Kupujemy nie tylko po to, aby mieć gdzie mieszkać – traktujemy mieszkanie, dom czy działkę jak lokatę oszczędności. Polskę ogarnęła moda na inwestycje w mieszkania na wynajem. Wciąż panuje opinia, że na nieruchomościach nie można stracić. Ma ona jednak słabe fundamenty…
Damsko-męskie spojrzenie na oszczędności

ago

W najbliższych latach lokaty bankowe można traktować bardziej jak sejf niż inwestycje – z tego zdaje sobie sprawę niemal połowa Polaków. Część z nich rozgląda się za bardziej dochodowymi formami lokowania oszczędności. Mężczyźni (44%) częściej niż kobiety (26%) deklarują poszukiwanie alternatywy dla lokat. Panowie częściej niż panie mają „na radarze” obligacje skarbowe i fundusze inwestycyjne, natomiast kobiety chętniej ulokują swoje oszczędności w mieszkanie lub działkę. Takie wnioski płyną z badania „Czy to już koniec niskooprocentowanych lokat?” zrealizowanego dla Avivy.
Mieszkanie jako lokata? Słabe fundamenty

ago

Ceny mieszkań galopują, ale kolejnych chętnych nie brakuje. Kupujemy nie tylko po to, aby mieć gdzie mieszkać – traktujemy mieszkanie, dom czy działkę jak lokatę oszczędności. Polskę ogarnęła moda na inwestycje w mieszkania na wynajem. Wciąż panuje opinia, że na nieruchomościach nie można stracić. Ma ona jednak słabe fundamenty…
Damsko-męskie spojrzenie na oszczędności

ago

W najbliższych latach lokaty bankowe można traktować bardziej jak sejf niż inwestycje – z tego zdaje sobie sprawę niemal połowa Polaków. Część z nich rozgląda się za bardziej dochodowymi formami lokowania oszczędności. Mężczyźni (44%) częściej niż kobiety (26%) deklarują poszukiwanie alternatywy dla lokat. Panowie częściej niż panie mają „na radarze” obligacje skarbowe i fundusze inwestycyjne, natomiast kobiety chętniej ulokują swoje oszczędności w mieszkanie lub działkę. Takie wnioski płyną z badania „Czy to już koniec niskooprocentowanych lokat?” zrealizowanego dla Avivy.
Chude lata na lokatach. Lepiej nie będzie

ago

Polacy od kilku lat nie mogą wyjść z szoku, że odsetki od lokat w bankach są tak niskie. Zwykle poniżej 1% rocznie. Za trzymanie pieniędzy na ROR-ach nie dostajemy z reguły nic. To się w głowie nie mieści, bo kilka-kilkanaście lat temu banki płaciły za depozyty 7-8%, a nawet więcej. Co się dzieje? Dlaczego bankom nie zależy na naszych oszczędnościach?
Mieszkanie jako lokata? Słabe fundamenty

ago

Ceny mieszkań galopują, ale kolejnych chętnych nie brakuje. Kupujemy nie tylko po to, aby mieć gdzie mieszkać – traktujemy mieszkanie, dom czy działkę jak lokatę oszczędności. Polskę ogarnęła moda na inwestycje w mieszkania na wynajem. Wciąż panuje opinia, że na nieruchomościach nie można stracić. Ma ona jednak słabe fundamenty…
Damsko-męskie spojrzenie na oszczędności

ago

W najbliższych latach lokaty bankowe można traktować bardziej jak sejf niż inwestycje – z tego zdaje sobie sprawę niemal połowa Polaków. Część z nich rozgląda się za bardziej dochodowymi formami lokowania oszczędności. Mężczyźni (44%) częściej niż kobiety (26%) deklarują poszukiwanie alternatywy dla lokat. Panowie częściej niż panie mają „na radarze” obligacje skarbowe i fundusze inwestycyjne, natomiast kobiety chętniej ulokują swoje oszczędności w mieszkanie lub działkę. Takie wnioski płyną z badania „Czy to już koniec niskooprocentowanych lokat?” zrealizowanego dla Avivy.
Chude lata na lokatach. Lepiej nie będzie

ago

Polacy od kilku lat nie mogą wyjść z szoku, że odsetki od lokat w bankach są tak niskie. Zwykle poniżej 1% rocznie. Za trzymanie pieniędzy na ROR-ach nie dostajemy z reguły nic. To się w głowie nie mieści, bo kilka-kilkanaście lat temu banki płaciły za depozyty 7-8%, a nawet więcej. Co się dzieje? Dlaczego bankom nie zależy na naszych oszczędnościach?
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w 2017 roku. 

ago

Aviva. Społeczna z natury. Raport społeczny za 2017.

Spokojny Czas – ubezpieczenie składki w razie utraty pracy

Ubezpieczenie dodatkowe "Spokojny Czas" przeznaczone jest dla  klientów, którzy chcą ubezpieczyć siebie i rodzinę, ale zarazem obawiają  się, że mogą stracić pracę i nie będą mieli z czego płacić składek.  Przewiduje ono, że jeśli ubezpieczony straci pracę z przyczyn leż