Nie ma za co przepraszać. Jest za co dziękować – nowa kampania Aviva

21.09.2009

Nie ma za co przepraszać. Jest za co dziękować – nowa kampania Aviva

Opublikowany

"Nie ma za co przepraszać. Jest za co dziękować" – to motyw  przewodni rozpoczynającej się dzisiaj kampanii ubezpieczeń  komunikacyjnych direct w Aviva.
Pomysł na kampanię zrodził się spotkań podczas spotkań z klientami  korzystającymi z ubezpieczeń komunikacyjnych w Aviva i analizy ich  wypowiedzi z badań fokusowych. Wynika z nich, że osoby te są bardzo  zadowolone ze zmiany ubezpieczyciela. Doceniają nie tylko sprawność  obsługi i indywidualne podejście, ale przede wszystkim wysoką jakość i  szybkość likwidacji szkód.

Ubezpieczenia wciąż zaliczane są do nudnych i mało angażujących  tematów w komunikacji społecznej. W naszej kampanii związanej z  wprowadzeniem marki Aviva od pewnego czasu pokazujemy, że tak wcale być  nie musi. Teraz w podobny sposób zaczynamy przedstawiać nasze  ubezpieczenia komunikacyjne.

mówi Dominika Kraśko-Białek, wiceprezes  grupy Aviva w Polsce ds. marketingu.

Direct to nowoczesny sposób dystrybucji ubezpieczeń. Aviva w Polsce  jest jedną z największych grup ubezpieczeniowych i chcemy pokazać nasz  direct jako wyzwanie wobec dotychczasowego kształtu rynku  komunikacyjnego. W końcu jesteśmy piątą grupą ubezpieczeniową na  świecie.

mówi Maria Grzywaczewska, p.o. dyrektora marketingu kanału  direct w Aviva.

Kilkutygodniowa kampania obejmuje telewizję, internet i radio.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Wakacyjny boom na ubezpieczenia mieszkań i domów

temu

Miesiące wakacyjne to nie tylko boom na ubezpieczenia podróżne, ale także mieszkaniowe. Przed wyjazdem na urlop Polacy częściej myślą o bezpieczeństwie swojego domu. Teraz w Avivie mogą ubezpieczyć mieszkanie zarówno na czas wyjazdu, jak również na rok, dwa lub trzy.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.