Nie ma za co przepraszać. Jest za co dziękować – nowa kampania Aviva

21.09.2009

Nie ma za co przepraszać. Jest za co dziękować – nowa kampania Aviva

Opublikowany

"Nie ma za co przepraszać. Jest za co dziękować" – to motyw  przewodni rozpoczynającej się dzisiaj kampanii ubezpieczeń  komunikacyjnych direct w Aviva.
Pomysł na kampanię zrodził się spotkań podczas spotkań z klientami  korzystającymi z ubezpieczeń komunikacyjnych w Aviva i analizy ich  wypowiedzi z badań fokusowych. Wynika z nich, że osoby te są bardzo  zadowolone ze zmiany ubezpieczyciela. Doceniają nie tylko sprawność  obsługi i indywidualne podejście, ale przede wszystkim wysoką jakość i  szybkość likwidacji szkód.

Ubezpieczenia wciąż zaliczane są do nudnych i mało angażujących  tematów w komunikacji społecznej. W naszej kampanii związanej z  wprowadzeniem marki Aviva od pewnego czasu pokazujemy, że tak wcale być  nie musi. Teraz w podobny sposób zaczynamy przedstawiać nasze  ubezpieczenia komunikacyjne.

mówi Dominika Kraśko-Białek, wiceprezes  grupy Aviva w Polsce ds. marketingu.

Direct to nowoczesny sposób dystrybucji ubezpieczeń. Aviva w Polsce  jest jedną z największych grup ubezpieczeniowych i chcemy pokazać nasz  direct jako wyzwanie wobec dotychczasowego kształtu rynku  komunikacyjnego. W końcu jesteśmy piątą grupą ubezpieczeniową na  świecie.

mówi Maria Grzywaczewska, p.o. dyrektora marketingu kanału  direct w Aviva.

Kilkutygodniowa kampania obejmuje telewizję, internet i radio.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Wakacyjny boom na ubezpieczenia mieszkań i domów

temu

Miesiące wakacyjne to nie tylko boom na ubezpieczenia podróżne, ale także mieszkaniowe. Przed wyjazdem na urlop Polacy częściej myślą o bezpieczeństwie swojego domu. Teraz w Avivie mogą ubezpieczyć mieszkanie zarówno na czas wyjazdu, jak również na rok, dwa lub trzy.
Wakacyjny boom na ubezpieczenia mieszkań i domów

temu

Miesiące wakacyjne to nie tylko boom na ubezpieczenia podróżne, ale także mieszkaniowe. Przed wyjazdem na urlop Polacy częściej myślą o bezpieczeństwie swojego domu. Teraz w Avivie mogą ubezpieczyć mieszkanie zarówno na czas wyjazdu, jak również na rok, dwa lub trzy.
Go SMS w Avivie - klienci lubią bezpośrednio przesyłać dokumenty szkodowe

temu

Co czwarty klient zgłaszający szkodę z ubezpieczeń komunikacyjnych w Avivie skorzystał z nowego narzędzia - SMS z linkiem do bezpośredniego przesyłania dokumentów. Opracowane wewnętrznie rozwiązanie, zwane Go SMS, działa od 8 maja.
Wakacyjny boom na ubezpieczenia mieszkań i domów

temu

Miesiące wakacyjne to nie tylko boom na ubezpieczenia podróżne, ale także mieszkaniowe. Przed wyjazdem na urlop Polacy częściej myślą o bezpieczeństwie swojego domu. Teraz w Avivie mogą ubezpieczyć mieszkanie zarówno na czas wyjazdu, jak również na rok, dwa lub trzy.
Go SMS w Avivie - klienci lubią bezpośrednio przesyłać dokumenty szkodowe

temu

Co czwarty klient zgłaszający szkodę z ubezpieczeń komunikacyjnych w Avivie skorzystał z nowego narzędzia - SMS z linkiem do bezpośredniego przesyłania dokumentów. Opracowane wewnętrznie rozwiązanie, zwane Go SMS, działa od 8 maja.
Prostujemy 5 mitów o inwestowaniu

temu

Lokaty bankowe to obecnie przechowalnia oszczędności, odpowiednik dawnej „skarpety”. Jeśli chcemy, aby nasze oszczędności pracowały, powinniśmy rozważyć fundusze inwestycyjne. Przed taką decyzją powstrzymuje nas jednak szereg obaw. Sprostujmy 5 najczęstszych mitów.
Wakacyjny boom na ubezpieczenia mieszkań i domów

temu

Miesiące wakacyjne to nie tylko boom na ubezpieczenia podróżne, ale także mieszkaniowe. Przed wyjazdem na urlop Polacy częściej myślą o bezpieczeństwie swojego domu. Teraz w Avivie mogą ubezpieczyć mieszkanie zarówno na czas wyjazdu, jak również na rok, dwa lub trzy.
Go SMS w Avivie - klienci lubią bezpośrednio przesyłać dokumenty szkodowe

temu

Co czwarty klient zgłaszający szkodę z ubezpieczeń komunikacyjnych w Avivie skorzystał z nowego narzędzia - SMS z linkiem do bezpośredniego przesyłania dokumentów. Opracowane wewnętrznie rozwiązanie, zwane Go SMS, działa od 8 maja.
Prostujemy 5 mitów o inwestowaniu

temu

Lokaty bankowe to obecnie przechowalnia oszczędności, odpowiednik dawnej „skarpety”. Jeśli chcemy, aby nasze oszczędności pracowały, powinniśmy rozważyć fundusze inwestycyjne. Przed taką decyzją powstrzymuje nas jednak szereg obaw. Sprostujmy 5 najczęstszych mitów.
Rosja rządzi się swoimi prawami. Na Mundial zabierz szalik i… ubezpieczenie!

temu

Kilkadziesiąt tysięcy polskich kibiców wybiera się do Rosji na zbliżające się mistrzostwa świata w piłce nożnej. Do walizek spakują bilety, biało-czerwone stroje, szaliki i paszporty. Powinni pomyśleć również o ubezpieczeniowym zestawie kibica, dzięki któremu z Mundialu wrócą tylko z wrażeniami sportowymi, a nie z nowymi troskami. Bo karta EKUZ w Rosji nie obowiązuje.

Wyniki towarzystw ubezpieczeniowych Aviva w I półroczu 2009 r.

Aviva Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie SA
. Towarzystwo rozbudowuje portfel produktów ubezpieczeniowych i  inwestycyjnych, zapewniający trwałą rentowność. Jego podstawą są  ubezpieczenia na życie ze składką regularną, indywidualne i grupowe.  Nasza składka z tych ube