Inwestorzy wracają do akcji – promocja w Aviva Investors TFI

23.09.2009

Inwestorzy wracają do akcji – promocja w Aviva Investors TFI

Opublikowany

Aviva Investors TFI (dawniej Commercial Union TFI) zniosło  opłaty manipulacyjne w subfunduszach akcyjnych w okresie od 15 września  do 30 października 2009 roku.

Promocja Inwestorzy wracają do akcji obejmuje pięć akcyjnych  subfunduszy funduszu parasolowego Aviva Investors FIO: Aviva Investors  Małych Spółek, Aviva Investors Polskich Akcji, Aviva Investors Nowych  Spółek, Aviva Investors Akcji Europy Wschodzącej i Aviva Investors  Nowoczesnych Technologii. Minimalna wpłata to 1 000 zł. Szczegóły  promocji znajdują się w regulaminie dostępnym na stronie internetowej www.avivainvestors.pl/promocja.

Z promocji mogą skorzystać klienci nabywający jednostki wymienionych  subfunduszy za pośrednictwem doradców ds. ubezpieczeń i inwestycji Aviva  CU, bezpośrednio poprzez centrum telefoniczne lub stronę internetową  firmy, jak również za pośrednictwem Alior Banku i Holdingu „Doradca”.

Subfundusze Aviva Investors Małych Spółek i Aviva Investors Nowych  Spółek zajęły ostatnio czołowe miejsce w kilku rankingach prasowych. Na  koniec sierpnia 2009 roku oba subfundusze osiągnęły najwyższe, dodanie  stopy zwrotu za okres ostatnich 12 miesięcy – odpowiednio + 27,6 proc. i  + 21,7 proc. Aviva Investors TFI kilkakrotnie uplasowało się też w  pierwszej trójce TFI w rankingach opublikowanych w „Parkiecie” i  „Gazecie Prawnej”.

W ostatnich dniach fundusze Aviva Investors TFI wprowadził do swojej  oferty Deutsche Bank PBC – są one dostępne zarówno w placówkach banku,  jak również poprzez system bankowości internetowej db EasyNet. Klienci,  którzy przez ten system kupią jednostki i otworzą konto uczestnictwa,  dokupią kolejne jednostki, zamienią je na inne lub dokonają konwersji,  nie zapłacą prowizji.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Rosja rządzi się swoimi prawami. Na Mundial zabierz szalik i… ubezpieczenie!

temu

Kilkadziesiąt tysięcy polskich kibiców wybiera się do Rosji na zbliżające się mistrzostwa świata w piłce nożnej. Do walizek spakują bilety, biało-czerwone stroje, szaliki i paszporty. Powinni pomyśleć również o ubezpieczeniowym zestawie kibica, dzięki któremu z Mundialu wrócą tylko z wrażeniami sportowymi, a nie z nowymi troskami. Bo karta EKUZ w Rosji nie obowiązuje.
Rosja rządzi się swoimi prawami. Na Mundial zabierz szalik i… ubezpieczenie!

temu

Kilkadziesiąt tysięcy polskich kibiców wybiera się do Rosji na zbliżające się mistrzostwa świata w piłce nożnej. Do walizek spakują bilety, biało-czerwone stroje, szaliki i paszporty. Powinni pomyśleć również o ubezpieczeniowym zestawie kibica, dzięki któremu z Mundialu wrócą tylko z wrażeniami sportowymi, a nie z nowymi troskami. Bo karta EKUZ w Rosji nie obowiązuje.
Jak nowe technologie zmieniają cykl życia i rynek pracy w Polsce

temu

Kilkanaście lat nauki, kilkadziesiąt lat pracy w jednej branży (często u jednego pracodawcy), no i wyczekiwana emerytura. Tak do niedawna wyglądało życie większości Polaków. Ten świat jednak się kończy. Zmienił go postęp technologiczny i globalizacja gospodarki. Czas zmienić myślenie o edukacji, karierze, zarabianiu, oszczędzaniu i emeryturze.
Rosja rządzi się swoimi prawami. Na Mundial zabierz szalik i… ubezpieczenie!

temu

Kilkadziesiąt tysięcy polskich kibiców wybiera się do Rosji na zbliżające się mistrzostwa świata w piłce nożnej. Do walizek spakują bilety, biało-czerwone stroje, szaliki i paszporty. Powinni pomyśleć również o ubezpieczeniowym zestawie kibica, dzięki któremu z Mundialu wrócą tylko z wrażeniami sportowymi, a nie z nowymi troskami. Bo karta EKUZ w Rosji nie obowiązuje.
Jak nowe technologie zmieniają cykl życia i rynek pracy w Polsce

temu

Kilkanaście lat nauki, kilkadziesiąt lat pracy w jednej branży (często u jednego pracodawcy), no i wyczekiwana emerytura. Tak do niedawna wyglądało życie większości Polaków. Ten świat jednak się kończy. Zmienił go postęp technologiczny i globalizacja gospodarki. Czas zmienić myślenie o edukacji, karierze, zarabianiu, oszczędzaniu i emeryturze.
Czy warto ubezpieczyć dom w budowie?

temu

Rosnące zarobki i dostępność kredytów hipotecznych pomagają spełniać marzenia o własnym domu z ogródkiem. Dla większości z nas to inwestycja życia. Budując dom nie możemy niestety wykluczyć wystąpienia niekorzystnych zdarzeń losowych. Zalanie czy włamanie wiążą się z koniecznością poniesienia dodatkowych kosztów. Stres i wydatki możemy ograniczyć, ubezpieczając naszą nieruchomość już na etapie prac budowlanych.
Rosja rządzi się swoimi prawami. Na Mundial zabierz szalik i… ubezpieczenie!

temu

Kilkadziesiąt tysięcy polskich kibiców wybiera się do Rosji na zbliżające się mistrzostwa świata w piłce nożnej. Do walizek spakują bilety, biało-czerwone stroje, szaliki i paszporty. Powinni pomyśleć również o ubezpieczeniowym zestawie kibica, dzięki któremu z Mundialu wrócą tylko z wrażeniami sportowymi, a nie z nowymi troskami. Bo karta EKUZ w Rosji nie obowiązuje.
Jak nowe technologie zmieniają cykl życia i rynek pracy w Polsce

temu

Kilkanaście lat nauki, kilkadziesiąt lat pracy w jednej branży (często u jednego pracodawcy), no i wyczekiwana emerytura. Tak do niedawna wyglądało życie większości Polaków. Ten świat jednak się kończy. Zmienił go postęp technologiczny i globalizacja gospodarki. Czas zmienić myślenie o edukacji, karierze, zarabianiu, oszczędzaniu i emeryturze.
Czy warto ubezpieczyć dom w budowie?

temu

Rosnące zarobki i dostępność kredytów hipotecznych pomagają spełniać marzenia o własnym domu z ogródkiem. Dla większości z nas to inwestycja życia. Budując dom nie możemy niestety wykluczyć wystąpienia niekorzystnych zdarzeń losowych. Zalanie czy włamanie wiążą się z koniecznością poniesienia dodatkowych kosztów. Stres i wydatki możemy ograniczyć, ubezpieczając naszą nieruchomość już na etapie prac budowlanych.
Komunia 2018: pieniądze na przyszłość dziecka zamiast kolejnego prezentu

temu

Prawie co dziesiąty Polak ma problem z wyborem prezentu komunijnego – nie wie, co dać i za ile. 39% z nas daje gotówkę, a 20% upominek rzeczowy – wynika z badania przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia na zlecenie Avivy. Rośnie otwartość na upominki finansowe. 2 na 3 badanych uważa, że wpłata pieniędzy na przyszłość dziecka – na przykład na edukację – to lepszy pomysł niż kupno kolejnego prezentu.

Nie ma za co przepraszać. Jest za co dziękować – nowa kampania Aviva

"Nie ma za co przepraszać. Jest za co dziękować" – to motyw  przewodni rozpoczynającej się dzisiaj kampanii ubezpieczeń  komunikacyjnych direct w Aviva.
. Pomysł na kampanię zrodził się spotkań podczas spotkań z klientami  korzystającymi z ubezpieczeń komunikacyjnych