Inwestorzy wracają do akcji – promocja w Aviva Investors TFI

23.09.2009

Inwestorzy wracają do akcji – promocja w Aviva Investors TFI

Opublikowany

Aviva Investors TFI (dawniej Commercial Union TFI) zniosło  opłaty manipulacyjne w subfunduszach akcyjnych w okresie od 15 września  do 30 października 2009 roku.

Promocja Inwestorzy wracają do akcji obejmuje pięć akcyjnych  subfunduszy funduszu parasolowego Aviva Investors FIO: Aviva Investors  Małych Spółek, Aviva Investors Polskich Akcji, Aviva Investors Nowych  Spółek, Aviva Investors Akcji Europy Wschodzącej i Aviva Investors  Nowoczesnych Technologii. Minimalna wpłata to 1 000 zł. Szczegóły  promocji znajdują się w regulaminie dostępnym na stronie internetowej www.avivainvestors.pl/promocja.

Z promocji mogą skorzystać klienci nabywający jednostki wymienionych  subfunduszy za pośrednictwem doradców ds. ubezpieczeń i inwestycji Aviva  CU, bezpośrednio poprzez centrum telefoniczne lub stronę internetową  firmy, jak również za pośrednictwem Alior Banku i Holdingu „Doradca”.

Subfundusze Aviva Investors Małych Spółek i Aviva Investors Nowych  Spółek zajęły ostatnio czołowe miejsce w kilku rankingach prasowych. Na  koniec sierpnia 2009 roku oba subfundusze osiągnęły najwyższe, dodanie  stopy zwrotu za okres ostatnich 12 miesięcy – odpowiednio + 27,6 proc. i  + 21,7 proc. Aviva Investors TFI kilkakrotnie uplasowało się też w  pierwszej trójce TFI w rankingach opublikowanych w „Parkiecie” i  „Gazecie Prawnej”.

W ostatnich dniach fundusze Aviva Investors TFI wprowadził do swojej  oferty Deutsche Bank PBC – są one dostępne zarówno w placówkach banku,  jak również poprzez system bankowości internetowej db EasyNet. Klienci,  którzy przez ten system kupią jednostki i otworzą konto uczestnictwa,  dokupią kolejne jednostki, zamienią je na inne lub dokonają konwersji,  nie zapłacą prowizji.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Mieszkanie jako lokata? Słabe fundamenty

temu

Ceny mieszkań galopują, ale kolejnych chętnych nie brakuje. Kupujemy nie tylko po to, aby mieć gdzie mieszkać – traktujemy mieszkanie, dom czy działkę jak lokatę oszczędności. Polskę ogarnęła moda na inwestycje w mieszkania na wynajem. Wciąż panuje opinia, że na nieruchomościach nie można stracić. Ma ona jednak słabe fundamenty…
Mieszkanie jako lokata? Słabe fundamenty

temu

Ceny mieszkań galopują, ale kolejnych chętnych nie brakuje. Kupujemy nie tylko po to, aby mieć gdzie mieszkać – traktujemy mieszkanie, dom czy działkę jak lokatę oszczędności. Polskę ogarnęła moda na inwestycje w mieszkania na wynajem. Wciąż panuje opinia, że na nieruchomościach nie można stracić. Ma ona jednak słabe fundamenty…
Damsko-męskie spojrzenie na oszczędności

temu

W najbliższych latach lokaty bankowe można traktować bardziej jak sejf niż inwestycje – z tego zdaje sobie sprawę niemal połowa Polaków. Część z nich rozgląda się za bardziej dochodowymi formami lokowania oszczędności. Mężczyźni (44%) częściej niż kobiety (26%) deklarują poszukiwanie alternatywy dla lokat. Panowie częściej niż panie mają „na radarze” obligacje skarbowe i fundusze inwestycyjne, natomiast kobiety chętniej ulokują swoje oszczędności w mieszkanie lub działkę. Takie wnioski płyną z badania „Czy to już koniec niskooprocentowanych lokat?” zrealizowanego dla Avivy.
Mieszkanie jako lokata? Słabe fundamenty

temu

Ceny mieszkań galopują, ale kolejnych chętnych nie brakuje. Kupujemy nie tylko po to, aby mieć gdzie mieszkać – traktujemy mieszkanie, dom czy działkę jak lokatę oszczędności. Polskę ogarnęła moda na inwestycje w mieszkania na wynajem. Wciąż panuje opinia, że na nieruchomościach nie można stracić. Ma ona jednak słabe fundamenty…
Damsko-męskie spojrzenie na oszczędności

temu

W najbliższych latach lokaty bankowe można traktować bardziej jak sejf niż inwestycje – z tego zdaje sobie sprawę niemal połowa Polaków. Część z nich rozgląda się za bardziej dochodowymi formami lokowania oszczędności. Mężczyźni (44%) częściej niż kobiety (26%) deklarują poszukiwanie alternatywy dla lokat. Panowie częściej niż panie mają „na radarze” obligacje skarbowe i fundusze inwestycyjne, natomiast kobiety chętniej ulokują swoje oszczędności w mieszkanie lub działkę. Takie wnioski płyną z badania „Czy to już koniec niskooprocentowanych lokat?” zrealizowanego dla Avivy.
Chude lata na lokatach. Lepiej nie będzie

temu

Polacy od kilku lat nie mogą wyjść z szoku, że odsetki od lokat w bankach są tak niskie. Zwykle poniżej 1% rocznie. Za trzymanie pieniędzy na ROR-ach nie dostajemy z reguły nic. To się w głowie nie mieści, bo kilka-kilkanaście lat temu banki płaciły za depozyty 7-8%, a nawet więcej. Co się dzieje? Dlaczego bankom nie zależy na naszych oszczędnościach?
Mieszkanie jako lokata? Słabe fundamenty

temu

Ceny mieszkań galopują, ale kolejnych chętnych nie brakuje. Kupujemy nie tylko po to, aby mieć gdzie mieszkać – traktujemy mieszkanie, dom czy działkę jak lokatę oszczędności. Polskę ogarnęła moda na inwestycje w mieszkania na wynajem. Wciąż panuje opinia, że na nieruchomościach nie można stracić. Ma ona jednak słabe fundamenty…
Damsko-męskie spojrzenie na oszczędności

temu

W najbliższych latach lokaty bankowe można traktować bardziej jak sejf niż inwestycje – z tego zdaje sobie sprawę niemal połowa Polaków. Część z nich rozgląda się za bardziej dochodowymi formami lokowania oszczędności. Mężczyźni (44%) częściej niż kobiety (26%) deklarują poszukiwanie alternatywy dla lokat. Panowie częściej niż panie mają „na radarze” obligacje skarbowe i fundusze inwestycyjne, natomiast kobiety chętniej ulokują swoje oszczędności w mieszkanie lub działkę. Takie wnioski płyną z badania „Czy to już koniec niskooprocentowanych lokat?” zrealizowanego dla Avivy.
Chude lata na lokatach. Lepiej nie będzie

temu

Polacy od kilku lat nie mogą wyjść z szoku, że odsetki od lokat w bankach są tak niskie. Zwykle poniżej 1% rocznie. Za trzymanie pieniędzy na ROR-ach nie dostajemy z reguły nic. To się w głowie nie mieści, bo kilka-kilkanaście lat temu banki płaciły za depozyty 7-8%, a nawet więcej. Co się dzieje? Dlaczego bankom nie zależy na naszych oszczędnościach?
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w 2017 roku. 

temu

Aviva. Społeczna z natury. Raport społeczny za 2017.

Nie ma za co przepraszać. Jest za co dziękować – nowa kampania Aviva

"Nie ma za co przepraszać. Jest za co dziękować" – to motyw  przewodni rozpoczynającej się dzisiaj kampanii ubezpieczeń  komunikacyjnych direct w Aviva.
. Pomysł na kampanię zrodził się spotkań podczas spotkań z klientami  korzystającymi z ubezpieczeń komunikacyjnych