Ubezpieczenie na życie już od 3 zł dziennie
Kopiuj tekst

13.10.2009

Ubezpieczenie na życie już od 3 zł dziennie

W październiku i listopadzie Aviva zachęca Polaków, by  ubezpieczycieli swoje życie, zwracając uwagę, że Nowa Perspektywa,  flagowe ubezpieczenie firmy, dostępne jest już od 3 zł dziennie.

Ubezpieczenie na życie bywa postrzegane jako usługa droga. W  rzeczywistości składka często nie jest wyższa od ceny, jaką płacimy  codziennie za drobne zakupy. Aviva chce zachęcić osoby, które nie  ubezpieczyły dotąd na życie siebie i swoich najbliższych, do  sprawdzenia, że taka ochrona może kosztować mniej niż przypuszczają.  Powszechność ubezpieczeń na życie realizuje ważne cele społeczne  (finansowe zabezpieczenie rodzin na wypadek śmierci najbliższych), jak i  obniża cenę płaconą przez klientów dzięki lepszej ocenie ryzyka przez  ubezpieczycieli i jego większemu rozproszeniu.
Klienci, którzy w październiku i listopadzie złożą wniosek o zawarcie nowej umowy Nowa Perspektywa, otrzymują na rok bezpłatnie dodatkowe ubezpieczenie „śmierć wskutek nieszczęśliwego wypadku” z sumą ubezpieczenia 50 tys. zł.

Kampania reklamowa obejmuje telewizję i internet. Aviva przygotowała też BTL-owe materiały promocyjne.  
Ubezpieczenie Nowa Perspektywa to flagowa oferta Aviva Towarzystwa Ubezpieczeń na Życie.  Umożliwia objęcie ochroną ubezpieczeniową rodziny w ramach jednej  umowy. Poza ubezpieczeniem na życie daje możliwość zawarcia umów  dodatkowych (ubezpieczenia zdrowotne i wypadkowe) oraz otwarcia  rachunków dedykowanych, umożliwiających gromadzenie kapitału na  określony cel. Klienci nazywają je według własnego upodobania, np.  "Studia Zosi", "Życie jak w Madrycie", "Dolce vita", "Finansowa  wolność", "Nowe auto", "Rezerwa', "Sejf".
Nowa Perspektywa ma wiele przewag nad porównywalnymi produktami konkurencji. Najważniejsze z nich to:
• Jedna polisa, w ramach której można ubezpieczyć życie i zdrowie  rodziny oraz gromadzić oszczędności – dostępne na rynku konkurencyjne  pakiety rodzinne to albo produkty czysto ochronne (bez możliwości  gromadzenia kapitału), albo „rodzinność” dotyczy tylko jednej umowy  dodatkowej. Nowa Perspektywa może obejmować dzieci już od urodzenia  (konkurenci wymagają, aby dziecko ukończyło rok lub dwa lata) oraz  związki nieformalne.

• W przypadku powstania trwałej i całkowitej niezdolności do  wykonywania jakiejkolwiek pracy zarobkowej Aviva daje możliwość  otrzymania świadczenia równego sumie ubezpieczenia w umowie głównej  (czyli w ubezpieczeniu na życie) – konkurenci w takich przypadkach na  ogół przejmują na siebie tylko obowiązek dalszego opłacania składek.

• Zakres ochrony i inwestycji w Nowej Perspektywie może zostać dostosowany do zmieniających się potrzeb w dowolnym  momencie – konkurenci na ogół pozwalają na to tylko w rocznicę polisy  albo przed kolejnym terminem płatności składki.
Powiązane artykuły
Rusza kampania telewizyjna Avivy „Wiem, czym oddycham”

22 października Aviva rozpoczyna kampanię telewizyjną, która jest elementem akcji „Wiem, czym oddycham”. Firma buduje świadomość, że powietrze w naszych mieszkaniach również jest zanieczyszczone przez smog i proponuje rozwiązanie – domowe oczyszczacze powietrza dla klientów wybierających ubezpieczenie na życie w Avivie. Z kolei w sobotę 27 października w Krakowie odbędzie się organizowany przez Avivę bieg w maskach antysmogowych – AirRun. Na stronie wiemczymoddycham.pl do 5 grudnia trwa głosowanie w konkursie na 100 zewnętrznych czujników jakości powietrza dla społeczności lokalnych.
Rusza kampania telewizyjna Avivy „Wiem, czym oddycham”

22 października Aviva rozpoczyna kampanię telewizyjną, która jest elementem akcji „Wiem, czym oddycham”. Firma buduje świadomość, że powietrze w naszych mieszkaniach również jest zanieczyszczone przez smog i proponuje rozwiązanie – domowe oczyszczacze powietrza dla klientów wybierających ubezpieczenie na życie w Avivie. Z kolei w sobotę 27 października w Krakowie odbędzie się organizowany przez Avivę bieg w maskach antysmogowych – AirRun. Na stronie wiemczymoddycham.pl do 5 grudnia trwa głosowanie w konkursie na 100 zewnętrznych czujników jakości powietrza dla społeczności lokalnych.
Aviva wprowadza OC z tytułu wykonywania zawodu

Aviva kontynuuje zapowiadany wzrost w ubezpieczeniach korporacyjnych i poszerza ofertę o kolejną kategorię ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej - OC z tytułu wykonywania zawodu.
Rusza kampania telewizyjna Avivy „Wiem, czym oddycham”

22 października Aviva rozpoczyna kampanię telewizyjną, która jest elementem akcji „Wiem, czym oddycham”. Firma buduje świadomość, że powietrze w naszych mieszkaniach również jest zanieczyszczone przez smog i proponuje rozwiązanie – domowe oczyszczacze powietrza dla klientów wybierających ubezpieczenie na życie w Avivie. Z kolei w sobotę 27 października w Krakowie odbędzie się organizowany przez Avivę bieg w maskach antysmogowych – AirRun. Na stronie wiemczymoddycham.pl do 5 grudnia trwa głosowanie w konkursie na 100 zewnętrznych czujników jakości powietrza dla społeczności lokalnych.
Aviva wprowadza OC z tytułu wykonywania zawodu

Aviva kontynuuje zapowiadany wzrost w ubezpieczeniach korporacyjnych i poszerza ofertę o kolejną kategorię ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej - OC z tytułu wykonywania zawodu.
Już blisko 300 lokalizacji czujników w konkursie „Wiem, czym oddycham”. Trwa głosowanie.

Z całej Polski płyną zgłoszenia nowych lokalizacji czujników smogu w konkursie Fundacji Aviva „Wiem, czy oddycham”. W akcji bierze udział blisko 300 miejsc. Czujniki jakości powietrza otrzyma 100 lokalizacji z największym poparciem w głosowaniu internetowym.
Rusza kampania telewizyjna Avivy „Wiem, czym oddycham”

22 października Aviva rozpoczyna kampanię telewizyjną, która jest elementem akcji „Wiem, czym oddycham”. Firma buduje świadomość, że powietrze w naszych mieszkaniach również jest zanieczyszczone przez smog i proponuje rozwiązanie – domowe oczyszczacze powietrza dla klientów wybierających ubezpieczenie na życie w Avivie. Z kolei w sobotę 27 października w Krakowie odbędzie się organizowany przez Avivę bieg w maskach antysmogowych – AirRun. Na stronie wiemczymoddycham.pl do 5 grudnia trwa głosowanie w konkursie na 100 zewnętrznych czujników jakości powietrza dla społeczności lokalnych.
Aviva wprowadza OC z tytułu wykonywania zawodu

Aviva kontynuuje zapowiadany wzrost w ubezpieczeniach korporacyjnych i poszerza ofertę o kolejną kategorię ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej - OC z tytułu wykonywania zawodu.
Już blisko 300 lokalizacji czujników w konkursie „Wiem, czym oddycham”. Trwa głosowanie.

Z całej Polski płyną zgłoszenia nowych lokalizacji czujników smogu w konkursie Fundacji Aviva „Wiem, czy oddycham”. W akcji bierze udział blisko 300 miejsc. Czujniki jakości powietrza otrzyma 100 lokalizacji z największym poparciem w głosowaniu internetowym.
Zbadaj płuca, bo smog szkodzi 

Smog to wciąż jeden z największych problemów ekologicznych i zdrowotnych w Polsce. Z danych WHO wynika, że 36 z 50 najbardziej zanieczyszczonych miast w UE znajduje się w naszym kraju. Koszty leczenia schorzeń wywoływanych przez smog mogą wynosić nawet 30 mld euro[1] rocznie. Dlatego Aviva przygotowała drugą odsłonę kampanii społeczno-edukacyjnej „Wiem, czym oddycham” i została partnerem strategicznym Dni Spirometrii 2018. Celem tegorocznej kampanii, która startuje 1 października, jest promocja profilaktyki, zarówno w zakresie monitorowania jakości powietrza, jak i badań płuc. Dzięki konkursowi Fundacji Aviva ogólnopolska sieć zewnętrznych czujników smogu firmy Airly powiększy się o kolejnych 100 urządzeń. Ubezpieczyciel wspiera także darmowe badania płuc prowadzone w 236 placówkach medycznych w całej Polsce w dniach 1-6 października.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.