Ubezpieczenie na życie już od 3 zł dziennie

13.10.2009

Ubezpieczenie na życie już od 3 zł dziennie

Opublikowany

W październiku i listopadzie Aviva zachęca Polaków, by  ubezpieczycieli swoje życie, zwracając uwagę, że Nowa Perspektywa,  flagowe ubezpieczenie firmy, dostępne jest już od 3 zł dziennie.

Ubezpieczenie na życie bywa postrzegane jako usługa droga. W  rzeczywistości składka często nie jest wyższa od ceny, jaką płacimy  codziennie za drobne zakupy. Aviva chce zachęcić osoby, które nie  ubezpieczyły dotąd na życie siebie i swoich najbliższych, do  sprawdzenia, że taka ochrona może kosztować mniej niż przypuszczają.  Powszechność ubezpieczeń na życie realizuje ważne cele społeczne  (finansowe zabezpieczenie rodzin na wypadek śmierci najbliższych), jak i  obniża cenę płaconą przez klientów dzięki lepszej ocenie ryzyka przez  ubezpieczycieli i jego większemu rozproszeniu.
Klienci, którzy w październiku i listopadzie złożą wniosek o zawarcie nowej umowy Nowa Perspektywa, otrzymują na rok bezpłatnie dodatkowe ubezpieczenie „śmierć wskutek nieszczęśliwego wypadku” z sumą ubezpieczenia 50 tys. zł.

Kampania reklamowa obejmuje telewizję i internet. Aviva przygotowała też BTL-owe materiały promocyjne.  
Ubezpieczenie Nowa Perspektywa to flagowa oferta Aviva Towarzystwa Ubezpieczeń na Życie.  Umożliwia objęcie ochroną ubezpieczeniową rodziny w ramach jednej  umowy. Poza ubezpieczeniem na życie daje możliwość zawarcia umów  dodatkowych (ubezpieczenia zdrowotne i wypadkowe) oraz otwarcia  rachunków dedykowanych, umożliwiających gromadzenie kapitału na  określony cel. Klienci nazywają je według własnego upodobania, np.  "Studia Zosi", "Życie jak w Madrycie", "Dolce vita", "Finansowa  wolność", "Nowe auto", "Rezerwa', "Sejf".
Nowa Perspektywa ma wiele przewag nad porównywalnymi produktami konkurencji. Najważniejsze z nich to:
• Jedna polisa, w ramach której można ubezpieczyć życie i zdrowie  rodziny oraz gromadzić oszczędności – dostępne na rynku konkurencyjne  pakiety rodzinne to albo produkty czysto ochronne (bez możliwości  gromadzenia kapitału), albo „rodzinność” dotyczy tylko jednej umowy  dodatkowej. Nowa Perspektywa może obejmować dzieci już od urodzenia  (konkurenci wymagają, aby dziecko ukończyło rok lub dwa lata) oraz  związki nieformalne.

• W przypadku powstania trwałej i całkowitej niezdolności do  wykonywania jakiejkolwiek pracy zarobkowej Aviva daje możliwość  otrzymania świadczenia równego sumie ubezpieczenia w umowie głównej  (czyli w ubezpieczeniu na życie) – konkurenci w takich przypadkach na  ogół przejmują na siebie tylko obowiązek dalszego opłacania składek.

• Zakres ochrony i inwestycji w Nowej Perspektywie może zostać dostosowany do zmieniających się potrzeb w dowolnym  momencie – konkurenci na ogół pozwalają na to tylko w rocznicę polisy  albo przed kolejnym terminem płatności składki.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Wakacyjny boom na ubezpieczenia mieszkań i domów

temu

Miesiące wakacyjne to nie tylko boom na ubezpieczenia podróżne, ale także mieszkaniowe. Przed wyjazdem na urlop Polacy częściej myślą o bezpieczeństwie swojego domu. Teraz w Avivie mogą ubezpieczyć mieszkanie zarówno na czas wyjazdu, jak również na rok, dwa lub trzy.