Inwestorzy wracają do akcji - przedłużenie promocji.

30.10.2009

Inwestorzy wracają do akcji - przedłużenie promocji.

Opublikowany

Aviva Investors TFI (dawniej Commercial Union TFI) zniosło  opłaty manipulacyjne w subfunduszach akcyjnych w okresie od 15 września  do 30 listopada 2009 roku.

Promocja Inwestorzy wracają do akcji obejmuje pięć akcyjnych  subfunduszy funduszu parasolowego Aviva Investors FIO: Aviva Investors  Małych Spółek, Aviva Investors Polskich Akcji, Aviva Investors Nowych  Spółek, Aviva Investors Akcji Europy Wschodzącej i Aviva Investors  Nowoczesnych Technologii. Minimalna wpłata to 1 000 zł. Szczegóły  promocji znajdują się w regulaminie dostępnym na stronie internetowej www.avivainvestors.pl/promocja.
Z promocji mogą skorzystać klienci nabywający jednostki wymienionych  subfunduszy za pośrednictwem doradców ds. ubezpieczeń i inwestycji Aviva  CU, bezpośrednio poprzez centrum telefoniczne lub stronę internetową  firmy, jak również za pośrednictwem Holdingu „Doradca”.
Subfundusze Aviva Investors Małych Spółek i Aviva Investors Nowych  Spółek zajęły ostatnio czołowe miejsce w kilku rankingach prasowych. Na  koniec sierpnia 2009 roku oba subfundusze osiągnęły najwyższe, dodanie  stopy zwrotu za okres ostatnich 12 miesięcy – odpowiednio + 27,6 proc. i  + 21,7 proc. Aviva Investors TFI kilkakrotnie uplasowało się też w  pierwszej trójce TFI w rankingach opublikowanych w „Parkiecie” i  „Gazecie Prawnej”.
W ostatnich dniach fundusze Aviva Investors TFI wprowadził do swojej  oferty Deutsche Bank PBC – są one dostępne zarówno w placówkach banku,  jak również poprzez system bankowości internetowej db EasyNet. Klienci,  którzy przez ten system kupią jednostki i otworzą konto uczestnictwa,  dokupią kolejne jednostki, zamienią je na inne lub dokonają konwersji,  nie zapłacą prowizji.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Wakacyjny boom na ubezpieczenia mieszkań i domów

temu

Miesiące wakacyjne to nie tylko boom na ubezpieczenia podróżne, ale także mieszkaniowe. Przed wyjazdem na urlop Polacy częściej myślą o bezpieczeństwie swojego domu. Teraz w Avivie mogą ubezpieczyć mieszkanie zarówno na czas wyjazdu, jak również na rok, dwa lub trzy.