Aviva zwycięża za pomysł na fundację

05.05.2010

Aviva zwycięża za pomysł na fundację

Opublikowany

Aviva w Polsce utworzyła fundację korporacyjną w 2009 roku, traktując ją jako ważny element strategii firmy w zakresie CSR. Fundacja z własnej inicjatywy opracowała program długofalowego wsparcia dla polskich sportowców niepełnosprawnych, przygotowujących się do udziału w Paraolimpiadzie w Londynie w 2012 roku. Następnie podpisała umowę o współpracy z Polskim Komitetem Paraolimpijskim. Aviva funduje co miesiąc stypendia dla 50 sportowców niepełnosprawnych i 18 ich trenerów, które pomagają im w mozolnych treningach.

Firmie społecznie odpowiedzialnej nie chodzi o marketingowy trik, tylko o zrobienie czegoś konkretnego, co może pomóc rozwiązać problem. Chcemy wypełnić pewną lukę i wprowadzić jakościową zmianę. Tak właśnie myśleliśmy, występując z inicjatywą wsparcia polskich sportowców niepełnosprawnych. Teraz co miesiąc otrzymują stypendia Fundacji Aviva, które pomagają im pogodzić wymagania sportu ze zwykłym, codziennym życiem.

Dominika Kraśko-Białek, wiceprezes grupy Aviva w  Polsce

Fundacja promuje też postawy, które są warunkiem sukcesu w sporcie paraolimpijskim. W grudniu 2009 roku przeprowadziła kampanię społeczną, pokazującą dokonania polskich paraolimpijczyków. Współtworzy też specjalną stronę internetową www.paraolympic.pl.
Fundacja jest organizacją pożytku publicznego, dzięki czemu jej sympatycy mogą przekazywać 1 proc. podatku dochodowego na wsparcie sportowców niepełnosprawnych.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Wakacyjny boom na ubezpieczenia mieszkań i domów

temu

Miesiące wakacyjne to nie tylko boom na ubezpieczenia podróżne, ale także mieszkaniowe. Przed wyjazdem na urlop Polacy częściej myślą o bezpieczeństwie swojego domu. Teraz w Avivie mogą ubezpieczyć mieszkanie zarówno na czas wyjazdu, jak również na rok, dwa lub trzy.