Marka Aviva podwójnie wyróżniona – za relacje z klientami

18.06.2010

Marka Aviva podwójnie wyróżniona – za relacje z klientami

Opublikowany

Aviva otrzymała certyfikat Marki Wysokiej Reputacji (Premium Brand) i godło Firma Przyjazna Klientowi.

Marka Aviva, obecna w Polsce od roku, znalazła się w gronie 21 Marek Wysokiej Reputacji. Wiele z nich znanych jest polskim klientom od kilkunastu bądź kilkudziesięciu lat, jak np. Danone czy PKO Bank Polski. Certyfikat Premium Brand przyznawany jest na podstawie niezależnych badań konsumenckich, przeprowadzonych przez Millward Brown SMG/KRC. Wyniki ogłoszono 16 czerwca.
Godło „Firma Przyjazna Klientowi” nadaje Fundacja Obserwatorium Zarządzania  po przeprowadzeniu niezależnego audytu. Składał się on z oceny procedur i narzędzi w obszarze obsługi klienta, oceny obsługi klienta w placówkach Aviva oraz badania poziomu satysfakcji klientów. Aviva jest pierwszą firmą ubezpieczeniowo-inwestycyjną, która otrzymała ten tytuł.

Nagrody potwierdzają, że dotrzymujemy obietnic składanych klientom. Traktujemy ich indywidualnie – szanujemy to, kim są i czego potrzebują, a oni doceniają wiedzę naszych doradców i jakość usług. Nagrody dla marki Aviva potwierdzają też powodzenie i wysoką efektywność działań w ramach kampanii rebrandingowej, rozpoczętej przed rokiem. Kluczowe znaczenie miało zintegrowanie działów obsługujących klientów przed wprowadzeniem marki Aviva, uproszczenie procedur, szybsza wypłata świadczeń ubezpieczeniowych.

Dominika Kraśko-Białek, wiceprezes grupy Aviva  w Polsce

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Wakacyjny boom na ubezpieczenia mieszkań i domów

temu

Miesiące wakacyjne to nie tylko boom na ubezpieczenia podróżne, ale także mieszkaniowe. Przed wyjazdem na urlop Polacy częściej myślą o bezpieczeństwie swojego domu. Teraz w Avivie mogą ubezpieczyć mieszkanie zarówno na czas wyjazdu, jak również na rok, dwa lub trzy.