Autentyczni klienci i pracownicy są bohaterami pierwszej globalnej kampanii grupy Aviva, rozpoczynającej się dzisiaj w Warszawie, Londynie, Paryżu i Singapurze. Aviva zachęca też innych do pokazania twarzy na znanych budynkach. Obok działań reklamowych kampania ma także wymiar społeczny: Aviva pomaga dzieciom ulicy i tworzy międzynarodową grupę ekspertów.
Aviva całego świata
Jesteś w centrum uwagi
Podkreślamy, że Aviva indywidualnie traktuje i docenia każdego klienta i pracownika. Rozumiemy potrzeby konkretnego klienta, prowadzimy dialog, pomagamy w trudnych sytuacjach i dotrzymujemy obietnic. To najważniejszy przekaz naszej marki.
Dominika Kraśko-Białek, wiceprezes grupy Aviva w Polsce
Wielkoformatowe zdjęcia bohaterów kampanii pojawiły się na trzech budynkach w centrum Warszawy: Hotelu Intercontinental przy ul. Emilii Plater oraz Millennium Plaza i budynku WSiP przy Alejach Jerozolimskich.
Wśród charakterystycznych budynków, które zmieniają się na czas kampanii w niezwykłą galerię portretów są również National Theatre w Londynie oraz budynek Opery Garniera i CNIT La Défense w Paryżu.
Warszawa wśród centrów finansowych świata
Polska jest dla Avivy jednym z najważniejszych rynków na świecie, a Warszawa – jednym z głównych centrów finansowych świata. Taka forma docenienia osiągnięć Polski i naszego potencjału jest czymś wyjątkowym wśród dużych międzynarodowych firm.
Dominika Kraśko-Białek