Aviva i Bank BGŻ rozpoczynają strategiczną współpracę
Kopiuj tekst

20.12.2010

Aviva i Bank BGŻ rozpoczynają strategiczną współpracę

Umowa przewiduje, że Aviva będzie dostawcą ubezpieczeń na życie i majątkowych dla klientów indywidualnych oraz małych i średnich firm obsługiwanych przez Bank BGŻ. Umowa nie obejmuje ubezpieczeń dla sektora agro.

Klienci Banku BGŻ otrzymają dostosowane do swoich potrzeb ubezpieczenia Aviva, zarówno powiązane z produktami bankowymi, jak również sprzedawane niezależnie. Oferta obejmie bardzo szeroki zakres potrzeb ubezpieczeniowych klientów. Klienci skorzystają na jednolitym i spójnym modelu obsługi, a także na konkurencyjnych cenach ubezpieczeń. Ubezpieczenia Avivy będą oferowane w ponad 360 placówkach Banku BGŻ oraz za pośrednictwem bankowości internetowej eBGŻ i telefonicznej TeleBGŻ. Klienci Banku BGŻ otrzymają dostosowane do swoich potrzeb ubezpieczenia Aviva, zarówno powiązane z produktami bankowymi, jak również sprzedawane niezależnie. Oferta obejmie bardzo szeroki zakres potrzeb ubezpieczeniowych klientów. Klienci skorzystają na jednolitym i spójnym modelu obsługi, a także na konkurencyjnych cenach ubezpieczeń.

Ubezpieczenia Avivy będą oferowane w ponad 360 placówkach Banku BGŻ oraz za pośrednictwem bankowości internetowej eBGŻ i telefonicznej TeleBGŻ.

Nasze doświadczenia europejskie, w tym polskie, dowodzą, że model długofalowej współpracy banku i ubezpieczyciela jest najbardziej korzystny klientów, a także dla obu partnerów. Współpraca z Bankiem BGŻ – doświadczonym i profesjonalnym partnerem – to kolejny krok w realizacji strategii rozwoju bancassurance naszej grupy.

Jacek  Koronkiewicz, członek zarządu Avivy w Polsce odpowiedzialny za bancassurance

Aviva jest największym graczem na rynku bancassurance w Europie – współpracuje z 46 bankami, które łącznie dysponują siecią 21 tys. placówek.

Celem Banku BGŻ jest zapewnienie klientom szerokiej oferty usług finansowych. Mamy nadzieję, że rozszerzenie oferty banku o nowe produkty ubezpieczeniowe oferowane przez lidera rynku bancassurance w Europie jakim jest Aviva, zwiększy naszą konkurencyjność i przyczyni się do dalszego umocnienia pozycji banku na rynku. W ramach tego modelu współpraca z doświadczonym partnerem ubezpieczeniowym jest kluczowa z punktu widzenia jakości produktów i obsługi klienta.

Witold Okarma, wiceprezes zarządu Banku BGŻ

Powiązane artykuły
Rusza kampania telewizyjna Avivy „Wiem, czym oddycham”

22 października Aviva rozpoczyna kampanię telewizyjną, która jest elementem akcji „Wiem, czym oddycham”. Firma buduje świadomość, że powietrze w naszych mieszkaniach również jest zanieczyszczone przez smog i proponuje rozwiązanie – domowe oczyszczacze powietrza dla klientów wybierających ubezpieczenie na życie w Avivie. Z kolei w sobotę 27 października w Krakowie odbędzie się organizowany przez Avivę bieg w maskach antysmogowych – AirRun. Na stronie wiemczymoddycham.pl do 5 grudnia trwa głosowanie w konkursie na 100 zewnętrznych czujników jakości powietrza dla społeczności lokalnych.
Rusza kampania telewizyjna Avivy „Wiem, czym oddycham”

22 października Aviva rozpoczyna kampanię telewizyjną, która jest elementem akcji „Wiem, czym oddycham”. Firma buduje świadomość, że powietrze w naszych mieszkaniach również jest zanieczyszczone przez smog i proponuje rozwiązanie – domowe oczyszczacze powietrza dla klientów wybierających ubezpieczenie na życie w Avivie. Z kolei w sobotę 27 października w Krakowie odbędzie się organizowany przez Avivę bieg w maskach antysmogowych – AirRun. Na stronie wiemczymoddycham.pl do 5 grudnia trwa głosowanie w konkursie na 100 zewnętrznych czujników jakości powietrza dla społeczności lokalnych.
Aviva wprowadza OC z tytułu wykonywania zawodu

Aviva kontynuuje zapowiadany wzrost w ubezpieczeniach korporacyjnych i poszerza ofertę o kolejną kategorię ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej - OC z tytułu wykonywania zawodu.
Rusza kampania telewizyjna Avivy „Wiem, czym oddycham”

22 października Aviva rozpoczyna kampanię telewizyjną, która jest elementem akcji „Wiem, czym oddycham”. Firma buduje świadomość, że powietrze w naszych mieszkaniach również jest zanieczyszczone przez smog i proponuje rozwiązanie – domowe oczyszczacze powietrza dla klientów wybierających ubezpieczenie na życie w Avivie. Z kolei w sobotę 27 października w Krakowie odbędzie się organizowany przez Avivę bieg w maskach antysmogowych – AirRun. Na stronie wiemczymoddycham.pl do 5 grudnia trwa głosowanie w konkursie na 100 zewnętrznych czujników jakości powietrza dla społeczności lokalnych.
Aviva wprowadza OC z tytułu wykonywania zawodu

Aviva kontynuuje zapowiadany wzrost w ubezpieczeniach korporacyjnych i poszerza ofertę o kolejną kategorię ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej - OC z tytułu wykonywania zawodu.
Już blisko 300 lokalizacji czujników w konkursie „Wiem, czym oddycham”. Trwa głosowanie.

Z całej Polski płyną zgłoszenia nowych lokalizacji czujników smogu w konkursie Fundacji Aviva „Wiem, czy oddycham”. W akcji bierze udział blisko 300 miejsc. Czujniki jakości powietrza otrzyma 100 lokalizacji z największym poparciem w głosowaniu internetowym.
Rusza kampania telewizyjna Avivy „Wiem, czym oddycham”

22 października Aviva rozpoczyna kampanię telewizyjną, która jest elementem akcji „Wiem, czym oddycham”. Firma buduje świadomość, że powietrze w naszych mieszkaniach również jest zanieczyszczone przez smog i proponuje rozwiązanie – domowe oczyszczacze powietrza dla klientów wybierających ubezpieczenie na życie w Avivie. Z kolei w sobotę 27 października w Krakowie odbędzie się organizowany przez Avivę bieg w maskach antysmogowych – AirRun. Na stronie wiemczymoddycham.pl do 5 grudnia trwa głosowanie w konkursie na 100 zewnętrznych czujników jakości powietrza dla społeczności lokalnych.
Aviva wprowadza OC z tytułu wykonywania zawodu

Aviva kontynuuje zapowiadany wzrost w ubezpieczeniach korporacyjnych i poszerza ofertę o kolejną kategorię ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej - OC z tytułu wykonywania zawodu.
Już blisko 300 lokalizacji czujników w konkursie „Wiem, czym oddycham”. Trwa głosowanie.

Z całej Polski płyną zgłoszenia nowych lokalizacji czujników smogu w konkursie Fundacji Aviva „Wiem, czy oddycham”. W akcji bierze udział blisko 300 miejsc. Czujniki jakości powietrza otrzyma 100 lokalizacji z największym poparciem w głosowaniu internetowym.
Zbadaj płuca, bo smog szkodzi 

Smog to wciąż jeden z największych problemów ekologicznych i zdrowotnych w Polsce. Z danych WHO wynika, że 36 z 50 najbardziej zanieczyszczonych miast w UE znajduje się w naszym kraju. Koszty leczenia schorzeń wywoływanych przez smog mogą wynosić nawet 30 mld euro[1] rocznie. Dlatego Aviva przygotowała drugą odsłonę kampanii społeczno-edukacyjnej „Wiem, czym oddycham” i została partnerem strategicznym Dni Spirometrii 2018. Celem tegorocznej kampanii, która startuje 1 października, jest promocja profilaktyki, zarówno w zakresie monitorowania jakości powietrza, jak i badań płuc. Dzięki konkursowi Fundacji Aviva ogólnopolska sieć zewnętrznych czujników smogu firmy Airly powiększy się o kolejnych 100 urządzeń. Ubezpieczyciel wspiera także darmowe badania płuc prowadzone w 236 placówkach medycznych w całej Polsce w dniach 1-6 października.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.