Aviva i Bank BGŻ rozpoczynają strategiczną współpracę

20.12.2010

Aviva i Bank BGŻ rozpoczynają strategiczną współpracę

Opublikowany

Umowa przewiduje, że Aviva będzie dostawcą ubezpieczeń na życie i majątkowych dla klientów indywidualnych oraz małych i średnich firm obsługiwanych przez Bank BGŻ. Umowa nie obejmuje ubezpieczeń dla sektora agro.

Klienci Banku BGŻ otrzymają dostosowane do swoich potrzeb ubezpieczenia Aviva, zarówno powiązane z produktami bankowymi, jak również sprzedawane niezależnie. Oferta obejmie bardzo szeroki zakres potrzeb ubezpieczeniowych klientów. Klienci skorzystają na jednolitym i spójnym modelu obsługi, a także na konkurencyjnych cenach ubezpieczeń. Ubezpieczenia Avivy będą oferowane w ponad 360 placówkach Banku BGŻ oraz za pośrednictwem bankowości internetowej eBGŻ i telefonicznej TeleBGŻ. Klienci Banku BGŻ otrzymają dostosowane do swoich potrzeb ubezpieczenia Aviva, zarówno powiązane z produktami bankowymi, jak również sprzedawane niezależnie. Oferta obejmie bardzo szeroki zakres potrzeb ubezpieczeniowych klientów. Klienci skorzystają na jednolitym i spójnym modelu obsługi, a także na konkurencyjnych cenach ubezpieczeń.

Ubezpieczenia Avivy będą oferowane w ponad 360 placówkach Banku BGŻ oraz za pośrednictwem bankowości internetowej eBGŻ i telefonicznej TeleBGŻ.

Nasze doświadczenia europejskie, w tym polskie, dowodzą, że model długofalowej współpracy banku i ubezpieczyciela jest najbardziej korzystny klientów, a także dla obu partnerów. Współpraca z Bankiem BGŻ – doświadczonym i profesjonalnym partnerem – to kolejny krok w realizacji strategii rozwoju bancassurance naszej grupy.

Jacek  Koronkiewicz, członek zarządu Avivy w Polsce odpowiedzialny za bancassurance

Aviva jest największym graczem na rynku bancassurance w Europie – współpracuje z 46 bankami, które łącznie dysponują siecią 21 tys. placówek.

Celem Banku BGŻ jest zapewnienie klientom szerokiej oferty usług finansowych. Mamy nadzieję, że rozszerzenie oferty banku o nowe produkty ubezpieczeniowe oferowane przez lidera rynku bancassurance w Europie jakim jest Aviva, zwiększy naszą konkurencyjność i przyczyni się do dalszego umocnienia pozycji banku na rynku. W ramach tego modelu współpraca z doświadczonym partnerem ubezpieczeniowym jest kluczowa z punktu widzenia jakości produktów i obsługi klienta.

Witold Okarma, wiceprezes zarządu Banku BGŻ

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Wakacyjny boom na ubezpieczenia mieszkań i domów

temu

Miesiące wakacyjne to nie tylko boom na ubezpieczenia podróżne, ale także mieszkaniowe. Przed wyjazdem na urlop Polacy częściej myślą o bezpieczeństwie swojego domu. Teraz w Avivie mogą ubezpieczyć mieszkanie zarówno na czas wyjazdu, jak również na rok, dwa lub trzy.