Aviva obala mity o singielkach

10.08.2011

Aviva obala mity o singielkach

Opublikowany

Wolna, ładna i powab ...  zaradna?

Życie na wysokich obrotach, na wysokiej stopie i na wysokich szpilkach - tak stereotypowo postrzega się życie singielki. Popularne seriale i reklamy pokazują sylwetki kobiet niezależnych i rozrywkowych, żyjących dniem dzisiejszym i nie zaprzątających sobie głowy przyszłością. Przyszłość w serialach zarezerwowana jest dla statecznych rodzin, przewidujących ojców, opiekuńczych matek i doświadczonych seniorów.
Ubezpieczenie życia zawsze uchodziło za dowód odpowiedzialności i troski o swoich najbliższych - dlatego w obiegowej opinii przeznaczone jest głównie dla głowy rodziny zatroskanej o byt swych najbliższych, gdyby jej zabrakło. Poniższe dane pokazują, że również single dostrzegają korzyści wynikające z polisy na życie, zwykle poszerzonej o pakiet ubezpieczeń dodatkowych.
Aviva przyjrzała się finansowym oczekiwaniom i preferencjom klientek zamężnych oraz stanu wolnego. Wyniki są zaskakujące - okazuje się, że singielki ubezpieczają swoje życie na wyższą sumę niż mężatki. Średnia suma ubezpieczenia na życie singielki w ubezpieczeniu Nowa Perspektywa wynosi 92 tys. zł. Panie zamężne ubezpieczają swoje życie średnio na... 76 tys. zł czyli o 21 proc. mniej.

Okazuje się, że życie singielki to nie tylko dressing, briefing, shopping, jogging, styling i clubbing. Polki nie pozostające w związkach formalnych myślą poważnie o swojej przyszłości, również finansowej. Frywolna singielka, dla której liczy się tylko teraźniejszość i trwoniąca ostatni grosz na make-up i ciuchy, to mit.

Dominika Kraśko-Białek, wiceprezes Avivy ds. marketingu

Atutem Nowej Perspektywy w oczach singielek może być to, że poza ubezpieczeniem na życie polisa ta może zapewniać np. dostęp do sieci prywatnych przychodni i inne świadczenia zdrowotne, a także ubezpieczenie w razie wypadku i niezdolności do pracy.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Wakacyjny boom na ubezpieczenia mieszkań i domów

temu

Miesiące wakacyjne to nie tylko boom na ubezpieczenia podróżne, ale także mieszkaniowe. Przed wyjazdem na urlop Polacy częściej myślą o bezpieczeństwie swojego domu. Teraz w Avivie mogą ubezpieczyć mieszkanie zarówno na czas wyjazdu, jak również na rok, dwa lub trzy.