Aviva stawia polskich paraolimpijczyków w centrum uwagi

29.11.2011

Aviva stawia polskich paraolimpijczyków w centrum uwagi

Opublikowany

Polscy paraolimpijczycy i wybitne osobowości sceny muzycznej i teatralnej spotkali się z inicjatywy Avivy 28 listopada w Warszawie podczas uroczystego wieczoru z cyklu „Jesteś w centrum uwagi”.

Fundacja Aviva od dwóch lat prowadzi unikatowy w Polsce program stypendialny, obejmujący 50 niepełnosprawnych sportowców i 18 ich trenerów. W ten sposób pomaga im w przygotowaniach do Paraolimpiady w Londynie w 2012 roku. Więcej informacji na stronie www.paraolympic.pl.

W październiku 2011 roku polscy paraolimpijczycy znaleźli się wśród bohaterów globalnej kampanii Avivy „Jesteś w centrum uwagi”. Ich fotografie, wykonane m.in. przez Justynę Steczkowską, zostały pokazane na specjalnym ekranie umieszczonym na budynku National Theatre w Londynie.

W ramach tej kampanii Aviva zaprosiła wszystkich chętnych do przekazywania fotografii poprzez aplikację na Facebooku.
Do swojego zdjęcia każdy mógł dołączyć pięć kluczowych słów-pojęć, odzwierciedlających osobowość, zainteresowania i pasje. Projekcja zdjęć, będących niezwykłym kolażem wizerunków i słów, miała miejsce na National Theatre w dniach 6-15 października 2011 roku. W tym czasie pokazano fotografie 10 tysięcy osób z wielu krajów. Kampania odzwierciedla przesłanie Avivy, która traktuje indywidualnie i docenia każdego klienta.

Zwieńczeniem tej kampanii w Polsce był uroczysty wieczór 28 listopada, którego bohaterami są paraolimpijczycy – stypendyści Avivy.

Gośćmi specjalnymi spotkania byli Urszula Dudziak i Wojciech Pszoniak.
Z rąk Longina Komołowskiego, prezesa Polskiego Komitetu Paraolimpijskiego, otrzymali tytuły honorowych ambasadorów polskich paraolimpijczyków. Dołączyli do grona ambasadorów, m. in. Małgorzaty Kożuchowskiej, Justyny Steczkowskiej, Anny Popek, Karoliny Woźniackiej, Macieja Miecznikowskiego i Pawła Bukrewicza.

Aviva zdecydowała – z własnej inicjatywy – o wsparciu tej grupy sportowców ze względu na wartości reprezentowane przez  paraolimpijczyków.

Pracowitość, upór, przełamywanie barier, pokonywanie samego siebie, pokazywanie, że można – taka postawa może inspirować każdego.

Dominika Kraśko-Białek, wiceprezes grupy Aviva w Polsce

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Wakacyjny boom na ubezpieczenia mieszkań i domów

temu

Miesiące wakacyjne to nie tylko boom na ubezpieczenia podróżne, ale także mieszkaniowe. Przed wyjazdem na urlop Polacy częściej myślą o bezpieczeństwie swojego domu. Teraz w Avivie mogą ubezpieczyć mieszkanie zarówno na czas wyjazdu, jak również na rok, dwa lub trzy.
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Wakacyjny boom na ubezpieczenia mieszkań i domów

temu

Miesiące wakacyjne to nie tylko boom na ubezpieczenia podróżne, ale także mieszkaniowe. Przed wyjazdem na urlop Polacy częściej myślą o bezpieczeństwie swojego domu. Teraz w Avivie mogą ubezpieczyć mieszkanie zarówno na czas wyjazdu, jak również na rok, dwa lub trzy.
Go SMS w Avivie - klienci lubią bezpośrednio przesyłać dokumenty szkodowe

temu

Co czwarty klient zgłaszający szkodę z ubezpieczeń komunikacyjnych w Avivie skorzystał z nowego narzędzia - SMS z linkiem do bezpośredniego przesyłania dokumentów. Opracowane wewnętrznie rozwiązanie, zwane Go SMS, działa od 8 maja.