Aviva stawia polskich paraolimpijczyków w centrum uwagi

29.11.2011

Aviva stawia polskich paraolimpijczyków w centrum uwagi

Opublikowany

Polscy paraolimpijczycy i wybitne osobowości sceny muzycznej i teatralnej spotkali się z inicjatywy Avivy 28 listopada w Warszawie podczas uroczystego wieczoru z cyklu „Jesteś w centrum uwagi”.

Fundacja Aviva od dwóch lat prowadzi unikatowy w Polsce program stypendialny, obejmujący 50 niepełnosprawnych sportowców i 18 ich trenerów. W ten sposób pomaga im w przygotowaniach do Paraolimpiady w Londynie w 2012 roku. Więcej informacji na stronie www.paraolympic.pl.

W październiku 2011 roku polscy paraolimpijczycy znaleźli się wśród bohaterów globalnej kampanii Avivy „Jesteś w centrum uwagi”. Ich fotografie, wykonane m.in. przez Justynę Steczkowską, zostały pokazane na specjalnym ekranie umieszczonym na budynku National Theatre w Londynie.

W ramach tej kampanii Aviva zaprosiła wszystkich chętnych do przekazywania fotografii poprzez aplikację na Facebooku.
Do swojego zdjęcia każdy mógł dołączyć pięć kluczowych słów-pojęć, odzwierciedlających osobowość, zainteresowania i pasje. Projekcja zdjęć, będących niezwykłym kolażem wizerunków i słów, miała miejsce na National Theatre w dniach 6-15 października 2011 roku. W tym czasie pokazano fotografie 10 tysięcy osób z wielu krajów. Kampania odzwierciedla przesłanie Avivy, która traktuje indywidualnie i docenia każdego klienta.

Zwieńczeniem tej kampanii w Polsce był uroczysty wieczór 28 listopada, którego bohaterami są paraolimpijczycy – stypendyści Avivy.

Gośćmi specjalnymi spotkania byli Urszula Dudziak i Wojciech Pszoniak.
Z rąk Longina Komołowskiego, prezesa Polskiego Komitetu Paraolimpijskiego, otrzymali tytuły honorowych ambasadorów polskich paraolimpijczyków. Dołączyli do grona ambasadorów, m. in. Małgorzaty Kożuchowskiej, Justyny Steczkowskiej, Anny Popek, Karoliny Woźniackiej, Macieja Miecznikowskiego i Pawła Bukrewicza.

Aviva zdecydowała – z własnej inicjatywy – o wsparciu tej grupy sportowców ze względu na wartości reprezentowane przez  paraolimpijczyków.

Pracowitość, upór, przełamywanie barier, pokonywanie samego siebie, pokazywanie, że można – taka postawa może inspirować każdego.

Dominika Kraśko-Białek, wiceprezes grupy Aviva w Polsce

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Aviva wprowadza OC z tytułu wykonywania zawodu

temu

Aviva kontynuuje zapowiadany wzrost w ubezpieczeniach korporacyjnych i poszerza ofertę o kolejną kategorię ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej - OC z tytułu wykonywania zawodu.
Aviva wprowadza OC z tytułu wykonywania zawodu

temu

Aviva kontynuuje zapowiadany wzrost w ubezpieczeniach korporacyjnych i poszerza ofertę o kolejną kategorię ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej - OC z tytułu wykonywania zawodu.
Już blisko 300 lokalizacji czujników w konkursie „Wiem, czym oddycham”. Trwa głosowanie.

temu

Z całej Polski płyną zgłoszenia nowych lokalizacji czujników smogu w konkursie Fundacji Aviva „Wiem, czy oddycham”. W akcji bierze udział blisko 300 miejsc. Czujniki jakości powietrza otrzyma 100 lokalizacji z największym poparciem w głosowaniu internetowym.
Aviva wprowadza OC z tytułu wykonywania zawodu

temu

Aviva kontynuuje zapowiadany wzrost w ubezpieczeniach korporacyjnych i poszerza ofertę o kolejną kategorię ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej - OC z tytułu wykonywania zawodu.
Już blisko 300 lokalizacji czujników w konkursie „Wiem, czym oddycham”. Trwa głosowanie.

temu

Z całej Polski płyną zgłoszenia nowych lokalizacji czujników smogu w konkursie Fundacji Aviva „Wiem, czy oddycham”. W akcji bierze udział blisko 300 miejsc. Czujniki jakości powietrza otrzyma 100 lokalizacji z największym poparciem w głosowaniu internetowym.
Zbadaj płuca, bo smog szkodzi 

temu

Smog to wciąż jeden z największych problemów ekologicznych i zdrowotnych w Polsce. Z danych WHO wynika, że 36 z 50 najbardziej zanieczyszczonych miast w UE znajduje się w naszym kraju. Koszty leczenia schorzeń wywoływanych przez smog mogą wynosić nawet 30 mld euro[1] rocznie. Dlatego Aviva przygotowała drugą odsłonę kampanii społeczno-edukacyjnej „Wiem, czym oddycham” i została partnerem strategicznym Dni Spirometrii 2018. Celem tegorocznej kampanii, która startuje 1 października, jest promocja profilaktyki, zarówno w zakresie monitorowania jakości powietrza, jak i badań płuc. Dzięki konkursowi Fundacji Aviva ogólnopolska sieć zewnętrznych czujników smogu firmy Airly powiększy się o kolejnych 100 urządzeń. Ubezpieczyciel wspiera także darmowe badania płuc prowadzone w 236 placówkach medycznych w całej Polsce w dniach 1-6 października.
Aviva wprowadza OC z tytułu wykonywania zawodu

temu

Aviva kontynuuje zapowiadany wzrost w ubezpieczeniach korporacyjnych i poszerza ofertę o kolejną kategorię ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej - OC z tytułu wykonywania zawodu.
Już blisko 300 lokalizacji czujników w konkursie „Wiem, czym oddycham”. Trwa głosowanie.

temu

Z całej Polski płyną zgłoszenia nowych lokalizacji czujników smogu w konkursie Fundacji Aviva „Wiem, czy oddycham”. W akcji bierze udział blisko 300 miejsc. Czujniki jakości powietrza otrzyma 100 lokalizacji z największym poparciem w głosowaniu internetowym.
Zbadaj płuca, bo smog szkodzi 

temu

Smog to wciąż jeden z największych problemów ekologicznych i zdrowotnych w Polsce. Z danych WHO wynika, że 36 z 50 najbardziej zanieczyszczonych miast w UE znajduje się w naszym kraju. Koszty leczenia schorzeń wywoływanych przez smog mogą wynosić nawet 30 mld euro[1] rocznie. Dlatego Aviva przygotowała drugą odsłonę kampanii społeczno-edukacyjnej „Wiem, czym oddycham” i została partnerem strategicznym Dni Spirometrii 2018. Celem tegorocznej kampanii, która startuje 1 października, jest promocja profilaktyki, zarówno w zakresie monitorowania jakości powietrza, jak i badań płuc. Dzięki konkursowi Fundacji Aviva ogólnopolska sieć zewnętrznych czujników smogu firmy Airly powiększy się o kolejnych 100 urządzeń. Ubezpieczyciel wspiera także darmowe badania płuc prowadzone w 236 placówkach medycznych w całej Polsce w dniach 1-6 października.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.