Jest to pierwszy film zrealizowany dla Avivy przez Agencję Reklamową Opus B.
Zależało nam na zachowaniu ciągłości z poprzednimi, bardzo dobrze odbieranymi reklamami Avivy. Dlatego – obok nowych bohaterów – w reklamie spotykamy znaną z poprzednich kampanii postać agenta-doradcy ubezpieczeniowego Avivy. Zbliżony jest także klimat filmów i lekka, humorystyczna konwencja. Przygotowaliśmy całą serię filmów, które będą wspierać naszą dominującą pozycję na rynku ubezpieczeń indywidualnych.
Dominika Kraśko-Białek, wiceprezes grupy Aviva ds. marketingu
Chcieliśmy zilustrować tezę, że Aviva wie, co naprawdę myślą i czują klienci. Zaproponowaliśmy więc, aby widz słyszał nie tylko słowa wypowiadane przez bohaterów, ale również ich myśli. Opieraliśmy się na wynikach badań konsumenckich pokazujących autentyczne postawy ludzi i ich oczekiwania wobec ubezpieczeń.
Kuba Janicki, dyrektor kreatywny w Agencji Reklamowej Opus B
Planowanie mediów – ZenithOptimedia.