O jeden hot-dog mniej, czyli nowa kampania Avivy

09.05.2012

O jeden hot-dog mniej, czyli nowa kampania Avivy

Opublikowany

Jest to pierwszy film zrealizowany dla Avivy przez Agencję Reklamową Opus B.

Zależało nam na zachowaniu ciągłości z poprzednimi, bardzo dobrze odbieranymi reklamami Avivy. Dlatego – obok nowych bohaterów – w reklamie spotykamy znaną z poprzednich kampanii postać agenta-doradcy ubezpieczeniowego Avivy. Zbliżony jest także klimat filmów i lekka, humorystyczna konwencja. Przygotowaliśmy całą serię filmów, które będą wspierać naszą dominującą pozycję na rynku ubezpieczeń indywidualnych.

Dominika Kraśko-Białek, wiceprezes grupy Aviva ds. marketingu

Chcieliśmy zilustrować tezę, że Aviva wie, co naprawdę myślą i czują klienci. Zaproponowaliśmy więc, aby widz słyszał nie tylko słowa wypowiadane przez bohaterów, ale również ich myśli. Opieraliśmy się na wynikach badań konsumenckich pokazujących autentyczne postawy ludzi i ich oczekiwania wobec ubezpieczeń.

Kuba Janicki, dyrektor kreatywny w Agencji Reklamowej Opus B

Pierwsza odsłona kampanii trwa do 7 maja do 6 czerwca. Spot zrealizowało studio Mojo Film, reżyseria Antek Nykowski.

Planowanie mediów – ZenithOptimedia.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Wakacyjny boom na ubezpieczenia mieszkań i domów

temu

Miesiące wakacyjne to nie tylko boom na ubezpieczenia podróżne, ale także mieszkaniowe. Przed wyjazdem na urlop Polacy częściej myślą o bezpieczeństwie swojego domu. Teraz w Avivie mogą ubezpieczyć mieszkanie zarówno na czas wyjazdu, jak również na rok, dwa lub trzy.
Wakacyjny boom na ubezpieczenia mieszkań i domów

temu

Miesiące wakacyjne to nie tylko boom na ubezpieczenia podróżne, ale także mieszkaniowe. Przed wyjazdem na urlop Polacy częściej myślą o bezpieczeństwie swojego domu. Teraz w Avivie mogą ubezpieczyć mieszkanie zarówno na czas wyjazdu, jak również na rok, dwa lub trzy.
Go SMS w Avivie - klienci lubią bezpośrednio przesyłać dokumenty szkodowe

temu

Co czwarty klient zgłaszający szkodę z ubezpieczeń komunikacyjnych w Avivie skorzystał z nowego narzędzia - SMS z linkiem do bezpośredniego przesyłania dokumentów. Opracowane wewnętrznie rozwiązanie, zwane Go SMS, działa od 8 maja.
Wakacyjny boom na ubezpieczenia mieszkań i domów

temu

Miesiące wakacyjne to nie tylko boom na ubezpieczenia podróżne, ale także mieszkaniowe. Przed wyjazdem na urlop Polacy częściej myślą o bezpieczeństwie swojego domu. Teraz w Avivie mogą ubezpieczyć mieszkanie zarówno na czas wyjazdu, jak również na rok, dwa lub trzy.
Go SMS w Avivie - klienci lubią bezpośrednio przesyłać dokumenty szkodowe

temu

Co czwarty klient zgłaszający szkodę z ubezpieczeń komunikacyjnych w Avivie skorzystał z nowego narzędzia - SMS z linkiem do bezpośredniego przesyłania dokumentów. Opracowane wewnętrznie rozwiązanie, zwane Go SMS, działa od 8 maja.
Prostujemy 5 mitów o inwestowaniu

temu

Lokaty bankowe to obecnie przechowalnia oszczędności, odpowiednik dawnej „skarpety”. Jeśli chcemy, aby nasze oszczędności pracowały, powinniśmy rozważyć fundusze inwestycyjne. Przed taką decyzją powstrzymuje nas jednak szereg obaw. Sprostujmy 5 najczęstszych mitów.
Wakacyjny boom na ubezpieczenia mieszkań i domów

temu

Miesiące wakacyjne to nie tylko boom na ubezpieczenia podróżne, ale także mieszkaniowe. Przed wyjazdem na urlop Polacy częściej myślą o bezpieczeństwie swojego domu. Teraz w Avivie mogą ubezpieczyć mieszkanie zarówno na czas wyjazdu, jak również na rok, dwa lub trzy.
Go SMS w Avivie - klienci lubią bezpośrednio przesyłać dokumenty szkodowe

temu

Co czwarty klient zgłaszający szkodę z ubezpieczeń komunikacyjnych w Avivie skorzystał z nowego narzędzia - SMS z linkiem do bezpośredniego przesyłania dokumentów. Opracowane wewnętrznie rozwiązanie, zwane Go SMS, działa od 8 maja.
Prostujemy 5 mitów o inwestowaniu

temu

Lokaty bankowe to obecnie przechowalnia oszczędności, odpowiednik dawnej „skarpety”. Jeśli chcemy, aby nasze oszczędności pracowały, powinniśmy rozważyć fundusze inwestycyjne. Przed taką decyzją powstrzymuje nas jednak szereg obaw. Sprostujmy 5 najczęstszych mitów.
Rosja rządzi się swoimi prawami. Na Mundial zabierz szalik i… ubezpieczenie!

temu

Kilkadziesiąt tysięcy polskich kibiców wybiera się do Rosji na zbliżające się mistrzostwa świata w piłce nożnej. Do walizek spakują bilety, biało-czerwone stroje, szaliki i paszporty. Powinni pomyśleć również o ubezpieczeniowym zestawie kibica, dzięki któremu z Mundialu wrócą tylko z wrażeniami sportowymi, a nie z nowymi troskami. Bo karta EKUZ w Rosji nie obowiązuje.

20% na 20 lat Avivy w Polsce!

Każdy klient, który w okresie od 2 kwietnia do 15 czerwca 2012 zawrze umowę ubezpieczenia inwestycyjnego Kapitalna Przyszłość (polisa ze składką regularną, wpłata od 200 zł miesięcznie) lub Bonus VIP (min. wpłata jednorazowa 10 000 zł przy zawarciu ubezpieczenia, potem m