Rozwój i zysk w majątku, stabilna pozycja w życiu
Kopiuj tekst

09.08.2012

Rozwój i zysk w majątku, stabilna pozycja w życiu

W I półroczu 2012 roku Aviva zwiększyła o 15 proc. składkę w ubezpieczeniach majątkowych i wypracowała zysk po kilku latach zdominowanych przez inwestycje w rozwój biznesu. Jednocześnie utrzymuje stabilną pozycję na rynku ubezpieczeń na życie, poprawiając wynik techniczny.

Aviva Towarzystwo Ubezpieczeń Ogólnych SA

Aviva w sposób zrównoważony zwiększa udział w rynku majątkowym, o czym świadczy 15-proc. wzrost składki przypisanej brutto w I półroczu 2012 roku w stosunku do analogicznego okresu roku poprzedniego. Ten wzrost, przewyższający tempo rozwoju całego rynku, Towarzystwo zawdzięcza większej sprzedaży polis dla klientów indywidualnych i dla firm. Aviva oferuje ubezpieczenia majątkowe poprzez własną sieć doradców ubezpieczeniowych i platformę direct, jak również przez niezależnych pośredników i w ramach bancassurance.

Wzrost udziału w rynku został osiągnięty przy jednoczesnym ograniczeniu kosztów działalności ubezpieczeniowej.

W I półroczu 2012 roku Towarzystwo wypracowało zysk na poziomie technicznym, jak i zysk netto, po kilku latach zdominowanych przez inwestycje w rozwój biznesu.

Na uwagę zasługuje znacząca poprawa wyniku technicznego w ubezpieczeniach komunikacyjnych, przy utrzymaniu atrakcyjnych cen dla klientów.

Aviva Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie SA

W I połowie 2012 roku Towarzystwo utrzymywało stabilną pozycję na  rynku ubezpieczeń na życie, zbierając 927 mln zł składki brutto. Większość przypisu Aviva pozyskuje z ubezpieczeń indywidualnych i grupowych ze składką regularną. Zapewniają one długofalową ochronę ubezpieczeniową życia, zdrowia i dochodów rodzin, dając jednocześnie  możliwość gromadzenia kapitału.

W I półroczu br. Aviva wypłaciła klientom i beneficjentom ponad 730 mln zł odszkodowań i świadczeń.

Towarzystwo ograniczyło koszty działalności ubezpieczeniowej i poprawiło wynik techniczny.

W I połowie 2012 roku Towarzystwo uzupełniło ofertę w zakresie programów emerytalnych o Indywidualne Konto Zabezpieczenia Emerytalnego (IKZE) i Indywidualne Konto Emerytalne (IKE). Większe zainteresowanie tymi produktami oczekiwane jest w II połowie roku.
Powiązane artykuły
Rusza kampania telewizyjna Avivy „Wiem, czym oddycham”

22 października Aviva rozpoczyna kampanię telewizyjną, która jest elementem akcji „Wiem, czym oddycham”. Firma buduje świadomość, że powietrze w naszych mieszkaniach również jest zanieczyszczone przez smog i proponuje rozwiązanie – domowe oczyszczacze powietrza dla klientów wybierających ubezpieczenie na życie w Avivie. Z kolei w sobotę 27 października w Krakowie odbędzie się organizowany przez Avivę bieg w maskach antysmogowych – AirRun. Na stronie wiemczymoddycham.pl do 5 grudnia trwa głosowanie w konkursie na 100 zewnętrznych czujników jakości powietrza dla społeczności lokalnych.
Rusza kampania telewizyjna Avivy „Wiem, czym oddycham”

22 października Aviva rozpoczyna kampanię telewizyjną, która jest elementem akcji „Wiem, czym oddycham”. Firma buduje świadomość, że powietrze w naszych mieszkaniach również jest zanieczyszczone przez smog i proponuje rozwiązanie – domowe oczyszczacze powietrza dla klientów wybierających ubezpieczenie na życie w Avivie. Z kolei w sobotę 27 października w Krakowie odbędzie się organizowany przez Avivę bieg w maskach antysmogowych – AirRun. Na stronie wiemczymoddycham.pl do 5 grudnia trwa głosowanie w konkursie na 100 zewnętrznych czujników jakości powietrza dla społeczności lokalnych.
Aviva wprowadza OC z tytułu wykonywania zawodu

Aviva kontynuuje zapowiadany wzrost w ubezpieczeniach korporacyjnych i poszerza ofertę o kolejną kategorię ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej - OC z tytułu wykonywania zawodu.
Rusza kampania telewizyjna Avivy „Wiem, czym oddycham”

22 października Aviva rozpoczyna kampanię telewizyjną, która jest elementem akcji „Wiem, czym oddycham”. Firma buduje świadomość, że powietrze w naszych mieszkaniach również jest zanieczyszczone przez smog i proponuje rozwiązanie – domowe oczyszczacze powietrza dla klientów wybierających ubezpieczenie na życie w Avivie. Z kolei w sobotę 27 października w Krakowie odbędzie się organizowany przez Avivę bieg w maskach antysmogowych – AirRun. Na stronie wiemczymoddycham.pl do 5 grudnia trwa głosowanie w konkursie na 100 zewnętrznych czujników jakości powietrza dla społeczności lokalnych.
Aviva wprowadza OC z tytułu wykonywania zawodu

Aviva kontynuuje zapowiadany wzrost w ubezpieczeniach korporacyjnych i poszerza ofertę o kolejną kategorię ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej - OC z tytułu wykonywania zawodu.
Już blisko 300 lokalizacji czujników w konkursie „Wiem, czym oddycham”. Trwa głosowanie.

Z całej Polski płyną zgłoszenia nowych lokalizacji czujników smogu w konkursie Fundacji Aviva „Wiem, czy oddycham”. W akcji bierze udział blisko 300 miejsc. Czujniki jakości powietrza otrzyma 100 lokalizacji z największym poparciem w głosowaniu internetowym.
Rusza kampania telewizyjna Avivy „Wiem, czym oddycham”

22 października Aviva rozpoczyna kampanię telewizyjną, która jest elementem akcji „Wiem, czym oddycham”. Firma buduje świadomość, że powietrze w naszych mieszkaniach również jest zanieczyszczone przez smog i proponuje rozwiązanie – domowe oczyszczacze powietrza dla klientów wybierających ubezpieczenie na życie w Avivie. Z kolei w sobotę 27 października w Krakowie odbędzie się organizowany przez Avivę bieg w maskach antysmogowych – AirRun. Na stronie wiemczymoddycham.pl do 5 grudnia trwa głosowanie w konkursie na 100 zewnętrznych czujników jakości powietrza dla społeczności lokalnych.
Aviva wprowadza OC z tytułu wykonywania zawodu

Aviva kontynuuje zapowiadany wzrost w ubezpieczeniach korporacyjnych i poszerza ofertę o kolejną kategorię ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej - OC z tytułu wykonywania zawodu.
Już blisko 300 lokalizacji czujników w konkursie „Wiem, czym oddycham”. Trwa głosowanie.

Z całej Polski płyną zgłoszenia nowych lokalizacji czujników smogu w konkursie Fundacji Aviva „Wiem, czy oddycham”. W akcji bierze udział blisko 300 miejsc. Czujniki jakości powietrza otrzyma 100 lokalizacji z największym poparciem w głosowaniu internetowym.
Zbadaj płuca, bo smog szkodzi 

Smog to wciąż jeden z największych problemów ekologicznych i zdrowotnych w Polsce. Z danych WHO wynika, że 36 z 50 najbardziej zanieczyszczonych miast w UE znajduje się w naszym kraju. Koszty leczenia schorzeń wywoływanych przez smog mogą wynosić nawet 30 mld euro[1] rocznie. Dlatego Aviva przygotowała drugą odsłonę kampanii społeczno-edukacyjnej „Wiem, czym oddycham” i została partnerem strategicznym Dni Spirometrii 2018. Celem tegorocznej kampanii, która startuje 1 października, jest promocja profilaktyki, zarówno w zakresie monitorowania jakości powietrza, jak i badań płuc. Dzięki konkursowi Fundacji Aviva ogólnopolska sieć zewnętrznych czujników smogu firmy Airly powiększy się o kolejnych 100 urządzeń. Ubezpieczyciel wspiera także darmowe badania płuc prowadzone w 236 placówkach medycznych w całej Polsce w dniach 1-6 października.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.