Agnieszka Chylińska słucha głosu rozsądku – nowa kampania Avivy

06.05.2013

Agnieszka Chylińska słucha głosu rozsądku – nowa kampania Avivy

Opublikowany

Od 6 maja do połowy czerwca trwa nowa, multimedialna kampania Avivy, promująca ubezpieczenia zdrowotne, które uzupełniają ubezpieczenie na życie.
Występująca po raz pierwszy w reklamie piosenkarka Agnieszka Chylińska jako odpowiedzialna matka słucha głosu rozsądku, ubezpieczając zdrowie i życie swojej rodziny. Głosem rozsądku jest doradca ubezpieczeniowy Avivy. Elementem kampanii są filmy w internecie z prawdziwymi historiami opowiadanymi przez doradców Avivy o tym, jak pomagają klientom w podejmowaniu odpowiedzialnych decyzji chroniących rodzinę.

Po raz pierwszy pokazujemy w spocie telewizyjnym atuty ubezpieczeń zdrowotnych, oferowanych przez Avivę jako uzupełnienie ubezpieczeń na życie. Jedną z największych trosk Polaków jest zapewnienie szybkiej i skutecznej pomocy medycznej w razie chorób i wypadków. Aviva wypłaca  klientom pieniądze w razie zdiagnozowania 11 poważnych zachorowań – nie tylko raka, ale też zawału serca, udaru mózgu i zabiegów chirurgicznych  na naczyniach wieńcowych. W zeszłym roku wypłaciliśmy 24 mln zł z tytułu poważnych zachorowań. Nasze ubezpieczenia zdrowotne zapewniają też dostęp do specjalistów i diagnostyki w prywatnych przychodniach i klinikach, wypłaty w razie hospitalizacji oraz świadczenie lekowe.

Elżbieta Wójcik, wiceprezes Avivy

Kampania obejmuje spoty telewizyjne (emitowane w stacjach ogólnopolskich  i tematycznych), a także szerokie spektrum działań w internecie.


Za strategię i kreację odpowiada agencja GreyGroup. Spoty zrealizowało studio Film it, reżyseria Xawery Żuławski. Kreacje do internetu: PromoAgency. Planowanie mediów – ZenithOptimedia i Cube Group. Wsparcie w zakresie PR – Solski Burson-Marsteller. Działania w mediach społecznościowych: Point of View. Działania e-PR: Adhorizon.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Wakacyjny boom na ubezpieczenia mieszkań i domów

temu

Miesiące wakacyjne to nie tylko boom na ubezpieczenia podróżne, ale także mieszkaniowe. Przed wyjazdem na urlop Polacy częściej myślą o bezpieczeństwie swojego domu. Teraz w Avivie mogą ubezpieczyć mieszkanie zarówno na czas wyjazdu, jak również na rok, dwa lub trzy.
Wakacyjny boom na ubezpieczenia mieszkań i domów

temu

Miesiące wakacyjne to nie tylko boom na ubezpieczenia podróżne, ale także mieszkaniowe. Przed wyjazdem na urlop Polacy częściej myślą o bezpieczeństwie swojego domu. Teraz w Avivie mogą ubezpieczyć mieszkanie zarówno na czas wyjazdu, jak również na rok, dwa lub trzy.
Go SMS w Avivie - klienci lubią bezpośrednio przesyłać dokumenty szkodowe

temu

Co czwarty klient zgłaszający szkodę z ubezpieczeń komunikacyjnych w Avivie skorzystał z nowego narzędzia - SMS z linkiem do bezpośredniego przesyłania dokumentów. Opracowane wewnętrznie rozwiązanie, zwane Go SMS, działa od 8 maja.
Wakacyjny boom na ubezpieczenia mieszkań i domów

temu

Miesiące wakacyjne to nie tylko boom na ubezpieczenia podróżne, ale także mieszkaniowe. Przed wyjazdem na urlop Polacy częściej myślą o bezpieczeństwie swojego domu. Teraz w Avivie mogą ubezpieczyć mieszkanie zarówno na czas wyjazdu, jak również na rok, dwa lub trzy.
Go SMS w Avivie - klienci lubią bezpośrednio przesyłać dokumenty szkodowe

temu

Co czwarty klient zgłaszający szkodę z ubezpieczeń komunikacyjnych w Avivie skorzystał z nowego narzędzia - SMS z linkiem do bezpośredniego przesyłania dokumentów. Opracowane wewnętrznie rozwiązanie, zwane Go SMS, działa od 8 maja.
Prostujemy 5 mitów o inwestowaniu

temu

Lokaty bankowe to obecnie przechowalnia oszczędności, odpowiednik dawnej „skarpety”. Jeśli chcemy, aby nasze oszczędności pracowały, powinniśmy rozważyć fundusze inwestycyjne. Przed taką decyzją powstrzymuje nas jednak szereg obaw. Sprostujmy 5 najczęstszych mitów.
Wakacyjny boom na ubezpieczenia mieszkań i domów

temu

Miesiące wakacyjne to nie tylko boom na ubezpieczenia podróżne, ale także mieszkaniowe. Przed wyjazdem na urlop Polacy częściej myślą o bezpieczeństwie swojego domu. Teraz w Avivie mogą ubezpieczyć mieszkanie zarówno na czas wyjazdu, jak również na rok, dwa lub trzy.
Go SMS w Avivie - klienci lubią bezpośrednio przesyłać dokumenty szkodowe

temu

Co czwarty klient zgłaszający szkodę z ubezpieczeń komunikacyjnych w Avivie skorzystał z nowego narzędzia - SMS z linkiem do bezpośredniego przesyłania dokumentów. Opracowane wewnętrznie rozwiązanie, zwane Go SMS, działa od 8 maja.
Prostujemy 5 mitów o inwestowaniu

temu

Lokaty bankowe to obecnie przechowalnia oszczędności, odpowiednik dawnej „skarpety”. Jeśli chcemy, aby nasze oszczędności pracowały, powinniśmy rozważyć fundusze inwestycyjne. Przed taką decyzją powstrzymuje nas jednak szereg obaw. Sprostujmy 5 najczęstszych mitów.
Rosja rządzi się swoimi prawami. Na Mundial zabierz szalik i… ubezpieczenie!

temu

Kilkadziesiąt tysięcy polskich kibiców wybiera się do Rosji na zbliżające się mistrzostwa świata w piłce nożnej. Do walizek spakują bilety, biało-czerwone stroje, szaliki i paszporty. Powinni pomyśleć również o ubezpieczeniowym zestawie kibica, dzięki któremu z Mundialu wrócą tylko z wrażeniami sportowymi, a nie z nowymi troskami. Bo karta EKUZ w Rosji nie obowiązuje.

Kluczowe informacje dla Inwestorów (KII lub KIID) już dostępne!

Informujemy, że od 30 kwietnia 2013 roku skrót prospektu informacyjnego Aviva Investors Funduszu Inwestycyjnego Otwartego został zastąpiony przez Kluczowe informacje dla Inwestorów (KII lub ang. KIID, Key Investor Information Document) – dwustronicowe dokumenty przygotow