Kampania edukacyjna na temat systemu emerytalnego

04.11.2013

Kampania edukacyjna na temat systemu emerytalnego

Opublikowany

4 listopada 2013 roku ruszyła kampania edukacyjna, której celem jest uświadomienie Polakom, jak ważne jest utrzymanie dwufilarowego obowiązkowego systemu emerytalnego. Kampanię organizuje Konfederacja Lewiatan przy współpracy Powszechnych Towarzystw Emerytalnych.

Media kipią od informacji na temat pomysłów zmian w systemie emerytalnym. W debacie tej jednak zapominamy, że większość przyszłych emerytów nie wie, jakie składowe budują ich przyszłą emeryturę. Czas wyjaśnić, jaki wpływ na przyszłe emerytury ma pierwszy i drugi filar po to, by każdy ubezpieczony potrafił sam ocenić rządowe propozycje zmian oraz mógł świadomie wybrać najlepsze dla niego rozwiązanie.

Jakub Wojnarowski, zastępca dyrektora generalnego Konfederacji Lewiatan

Przygotowywane kreacje mają charakter edukacyjny. Promują ideę oszczędzania na emeryturę w ZUS oraz w filarze kapitałowym, czyli OFE. Pierwszy etap kampanii rusza 4 listopada i potrwa do 15 grudnia 2013  roku. Strategie i kreację kampanii ATL przygotowała agencja Grey Group. Zakupem mediów zajmował się dom mediowy Universal McCann. Spoty emitowane są w kanałach TVP, TVN i Polsatu oraz w stacjach grupy AT Media. Kampania telewizyjna wspierana jest działaniami w internecie, które prowadzi agencja VML.
Lewiatan zaangażował się w kampanię edukacyjną dostrzegając wagę problemu. 

W opinii Konfederacji przyszłość systemu emerytalnego to sprawa wykraczająca poza branżę ubezpieczeniową. To kwestia ogólnogospodarcza i ogólnospołeczna, w której powinna odbywać się rzetelna debata. Uważamy, że Polacy powinni zyskać wiedzę na temat funkcjonowania systemu emerytalnego i na tej podstawie dokonać  świadomego wyboru. Jest to kampania bardzo ważna społecznie, dlatego w jej realizację włączyły się wszystkie PTE działające na rynku.

Jakub Wojnarowski

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Wakacyjny boom na ubezpieczenia mieszkań i domów

temu

Miesiące wakacyjne to nie tylko boom na ubezpieczenia podróżne, ale także mieszkaniowe. Przed wyjazdem na urlop Polacy częściej myślą o bezpieczeństwie swojego domu. Teraz w Avivie mogą ubezpieczyć mieszkanie zarówno na czas wyjazdu, jak również na rok, dwa lub trzy.