Multibonus, wirtualny oddział, baza wiedzy – Aviva pomaga w racjonalnym inwestowaniu
Kopiuj tekst

14.11.2013

Multibonus, wirtualny oddział, baza wiedzy – Aviva pomaga w racjonalnym inwestowaniu

Multibonus to nowy pomysł inwestycyjny Avivy, umożliwiający klientom pomnażanie pieniędzy za pośrednictwem 33 czołowych funduszy inwestycyjnych dostępnych na polskim rynku.

Mutibonus ma formę ubezpieczenia na życie o charakterze inwestycyjnym. Zawierając umowę, klient wpłaca jednorazowo co najmniej 20 tys. zł. Minimalna kwota późniejszych dopłat to 1 tys. zł. Nowością jest możliwość inwestowania w starannie wybrane fundusze inwestycyjne,  zarządzane przez Aviva Investors TFI, jak i 8 innych renomowanych TFI.

Zdecydowaliśmy się na otwartą architekturę funduszy inwestycyjnych, aby dać klientom szerszą możliwość wyboru. Zapewniamy przy tym rzetelne informacje przy pomocy nowoczesnych narzędzi, aby pomagać w podejmowaniu racjonalnych decyzji inwestycyjnych.

Marek Przybylski, prezes Aviva Investors TFI

Najważniejsze atuty Multibonusa to: możliwość zawarcia umowy przez internet, możliwość otrzymania polisy e-mailem lub pocztą, bezpłatne zmiany funduszy przez internet i wypłata 10% zgromadzonych środków rocznie bez dodatkowych opłat. Za zarządzanie środkami wpłacanymi do funduszy Aviva pobiera jasno przedstawioną opłatę, która maleje z 1,95% do 1,05% aktywów rocznie wraz ze wzrostem aktywów powierzonych przez klienta. Opłata zawiera też koszt ryzyka ubezpieczeniowego.
Wraz z wprowadzeniem Multibonusa Aviva uruchomiła wirtualny oddział, który pozwala na kontakt z klientami przez wideokonferencję z czatem, e-mail i telefon. Konsultanci pomagają klientom ocenić skłonność do akceptacji ryzyka, zapoznają z charakterystyką oferowanych funduszy, pomagają w wypełnieniu dokumentów. Mają do dyspozycji przyjazne dla  klientów narzędzia: kalkulatory, porównywarki, ankiety, komentarze rynkowe i filmy dostępne w bazie wiedzy znajdującej się na naszej stronie www.aviva.pl/inwestycje.  

Doszliśmy do wniosku, że klienci mogą odczuwać deficyt łatwo przyswajalnych, nieomal lifestylowych informacji na temat inwestowania. Chcemy wypełnić tę lukę i dlatego stawiamy na czytelne treści edukacyjne wykorzystujące infografiki, animacje i multimedia. Dostosowujemy przekaz i styl do odbiorców z różnych grup wiekowych. Do współpracy zaprosiliśmy przedstawicieli TFI, których fundusze oferujemy w ramach Multibonusa. Widzimy już pierwsze efekty, czyli wzrost zainteresowania częścią naszej strony poświęconej inwestycjom.

Marek Przybylski, prezes Aviva Investors TFI

Powiązane artykuły
Rusza kampania telewizyjna Avivy „Wiem, czym oddycham”

22 października Aviva rozpoczyna kampanię telewizyjną, która jest elementem akcji „Wiem, czym oddycham”. Firma buduje świadomość, że powietrze w naszych mieszkaniach również jest zanieczyszczone przez smog i proponuje rozwiązanie – domowe oczyszczacze powietrza dla klientów wybierających ubezpieczenie na życie w Avivie. Z kolei w sobotę 27 października w Krakowie odbędzie się organizowany przez Avivę bieg w maskach antysmogowych – AirRun. Na stronie wiemczymoddycham.pl do 5 grudnia trwa głosowanie w konkursie na 100 zewnętrznych czujników jakości powietrza dla społeczności lokalnych.
Rusza kampania telewizyjna Avivy „Wiem, czym oddycham”

22 października Aviva rozpoczyna kampanię telewizyjną, która jest elementem akcji „Wiem, czym oddycham”. Firma buduje świadomość, że powietrze w naszych mieszkaniach również jest zanieczyszczone przez smog i proponuje rozwiązanie – domowe oczyszczacze powietrza dla klientów wybierających ubezpieczenie na życie w Avivie. Z kolei w sobotę 27 października w Krakowie odbędzie się organizowany przez Avivę bieg w maskach antysmogowych – AirRun. Na stronie wiemczymoddycham.pl do 5 grudnia trwa głosowanie w konkursie na 100 zewnętrznych czujników jakości powietrza dla społeczności lokalnych.
Aviva wprowadza OC z tytułu wykonywania zawodu

Aviva kontynuuje zapowiadany wzrost w ubezpieczeniach korporacyjnych i poszerza ofertę o kolejną kategorię ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej - OC z tytułu wykonywania zawodu.
Rusza kampania telewizyjna Avivy „Wiem, czym oddycham”

22 października Aviva rozpoczyna kampanię telewizyjną, która jest elementem akcji „Wiem, czym oddycham”. Firma buduje świadomość, że powietrze w naszych mieszkaniach również jest zanieczyszczone przez smog i proponuje rozwiązanie – domowe oczyszczacze powietrza dla klientów wybierających ubezpieczenie na życie w Avivie. Z kolei w sobotę 27 października w Krakowie odbędzie się organizowany przez Avivę bieg w maskach antysmogowych – AirRun. Na stronie wiemczymoddycham.pl do 5 grudnia trwa głosowanie w konkursie na 100 zewnętrznych czujników jakości powietrza dla społeczności lokalnych.
Aviva wprowadza OC z tytułu wykonywania zawodu

Aviva kontynuuje zapowiadany wzrost w ubezpieczeniach korporacyjnych i poszerza ofertę o kolejną kategorię ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej - OC z tytułu wykonywania zawodu.
Już blisko 300 lokalizacji czujników w konkursie „Wiem, czym oddycham”. Trwa głosowanie.

Z całej Polski płyną zgłoszenia nowych lokalizacji czujników smogu w konkursie Fundacji Aviva „Wiem, czy oddycham”. W akcji bierze udział blisko 300 miejsc. Czujniki jakości powietrza otrzyma 100 lokalizacji z największym poparciem w głosowaniu internetowym.
Rusza kampania telewizyjna Avivy „Wiem, czym oddycham”

22 października Aviva rozpoczyna kampanię telewizyjną, która jest elementem akcji „Wiem, czym oddycham”. Firma buduje świadomość, że powietrze w naszych mieszkaniach również jest zanieczyszczone przez smog i proponuje rozwiązanie – domowe oczyszczacze powietrza dla klientów wybierających ubezpieczenie na życie w Avivie. Z kolei w sobotę 27 października w Krakowie odbędzie się organizowany przez Avivę bieg w maskach antysmogowych – AirRun. Na stronie wiemczymoddycham.pl do 5 grudnia trwa głosowanie w konkursie na 100 zewnętrznych czujników jakości powietrza dla społeczności lokalnych.
Aviva wprowadza OC z tytułu wykonywania zawodu

Aviva kontynuuje zapowiadany wzrost w ubezpieczeniach korporacyjnych i poszerza ofertę o kolejną kategorię ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej - OC z tytułu wykonywania zawodu.
Już blisko 300 lokalizacji czujników w konkursie „Wiem, czym oddycham”. Trwa głosowanie.

Z całej Polski płyną zgłoszenia nowych lokalizacji czujników smogu w konkursie Fundacji Aviva „Wiem, czy oddycham”. W akcji bierze udział blisko 300 miejsc. Czujniki jakości powietrza otrzyma 100 lokalizacji z największym poparciem w głosowaniu internetowym.
Zbadaj płuca, bo smog szkodzi 

Smog to wciąż jeden z największych problemów ekologicznych i zdrowotnych w Polsce. Z danych WHO wynika, że 36 z 50 najbardziej zanieczyszczonych miast w UE znajduje się w naszym kraju. Koszty leczenia schorzeń wywoływanych przez smog mogą wynosić nawet 30 mld euro[1] rocznie. Dlatego Aviva przygotowała drugą odsłonę kampanii społeczno-edukacyjnej „Wiem, czym oddycham” i została partnerem strategicznym Dni Spirometrii 2018. Celem tegorocznej kampanii, która startuje 1 października, jest promocja profilaktyki, zarówno w zakresie monitorowania jakości powietrza, jak i badań płuc. Dzięki konkursowi Fundacji Aviva ogólnopolska sieć zewnętrznych czujników smogu firmy Airly powiększy się o kolejnych 100 urządzeń. Ubezpieczyciel wspiera także darmowe badania płuc prowadzone w 236 placówkach medycznych w całej Polsce w dniach 1-6 października.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.