Multibonus, wirtualny oddział, baza wiedzy – Aviva pomaga w racjonalnym inwestowaniu

14.11.2013

Multibonus, wirtualny oddział, baza wiedzy – Aviva pomaga w racjonalnym inwestowaniu

Opublikowany

Multibonus to nowy pomysł inwestycyjny Avivy, umożliwiający klientom pomnażanie pieniędzy za pośrednictwem 33 czołowych funduszy inwestycyjnych dostępnych na polskim rynku.

Mutibonus ma formę ubezpieczenia na życie o charakterze inwestycyjnym. Zawierając umowę, klient wpłaca jednorazowo co najmniej 20 tys. zł. Minimalna kwota późniejszych dopłat to 1 tys. zł. Nowością jest możliwość inwestowania w starannie wybrane fundusze inwestycyjne,  zarządzane przez Aviva Investors TFI, jak i 8 innych renomowanych TFI.

Zdecydowaliśmy się na otwartą architekturę funduszy inwestycyjnych, aby dać klientom szerszą możliwość wyboru. Zapewniamy przy tym rzetelne informacje przy pomocy nowoczesnych narzędzi, aby pomagać w podejmowaniu racjonalnych decyzji inwestycyjnych.

Marek Przybylski, prezes Aviva Investors TFI

Najważniejsze atuty Multibonusa to: możliwość zawarcia umowy przez internet, możliwość otrzymania polisy e-mailem lub pocztą, bezpłatne zmiany funduszy przez internet i wypłata 10% zgromadzonych środków rocznie bez dodatkowych opłat. Za zarządzanie środkami wpłacanymi do funduszy Aviva pobiera jasno przedstawioną opłatę, która maleje z 1,95% do 1,05% aktywów rocznie wraz ze wzrostem aktywów powierzonych przez klienta. Opłata zawiera też koszt ryzyka ubezpieczeniowego.
Wraz z wprowadzeniem Multibonusa Aviva uruchomiła wirtualny oddział, który pozwala na kontakt z klientami przez wideokonferencję z czatem, e-mail i telefon. Konsultanci pomagają klientom ocenić skłonność do akceptacji ryzyka, zapoznają z charakterystyką oferowanych funduszy, pomagają w wypełnieniu dokumentów. Mają do dyspozycji przyjazne dla  klientów narzędzia: kalkulatory, porównywarki, ankiety, komentarze rynkowe i filmy dostępne w bazie wiedzy znajdującej się na naszej stronie www.aviva.pl/inwestycje.  

Doszliśmy do wniosku, że klienci mogą odczuwać deficyt łatwo przyswajalnych, nieomal lifestylowych informacji na temat inwestowania. Chcemy wypełnić tę lukę i dlatego stawiamy na czytelne treści edukacyjne wykorzystujące infografiki, animacje i multimedia. Dostosowujemy przekaz i styl do odbiorców z różnych grup wiekowych. Do współpracy zaprosiliśmy przedstawicieli TFI, których fundusze oferujemy w ramach Multibonusa. Widzimy już pierwsze efekty, czyli wzrost zainteresowania częścią naszej strony poświęconej inwestycjom.

Marek Przybylski, prezes Aviva Investors TFI

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Wakacyjny boom na ubezpieczenia mieszkań i domów

temu

Miesiące wakacyjne to nie tylko boom na ubezpieczenia podróżne, ale także mieszkaniowe. Przed wyjazdem na urlop Polacy częściej myślą o bezpieczeństwie swojego domu. Teraz w Avivie mogą ubezpieczyć mieszkanie zarówno na czas wyjazdu, jak również na rok, dwa lub trzy.