1 czerwca wystartowała kampania telewizyjna i internetowa pokazująca, w jaki sposób Aviva pomaga rodzicom w spełnianiu obietnic wobec dzieci.
Promujemy sposób myślenia o przyszłości rodziny, który pomaga ograniczyć ryzyko zakłócenia życiowych planów. Pokazujemy, jak ubezpieczenia mogą pomóc rodzicom w spełnieniu obietnic, które składają swoim dzieciom. Oferujemy polisy na zdrowie i życie, które odpowiadają potrzebom rodzin z dziećmi. Do nich też adresujemy konkurs grantowy Fundacji Aviva „To dla mnie ważne”. W ten sposób konsekwentnie aspirujemy do miana firmy przyjaznej dla rodzin.
Elżbieta Wójcik, wiceprezes Avivy
Chcemy zaangażować jak najwięcej osób do wyrażenia swoich obietnic i uczuć wobec najbliższych. Sprzyja temu okres między dniem dziecka a dniem ojca. Kiedyś takie listy zamykano w butelce - dziś wybieramy internet.
Agnieszka Chabrzyk, dyrektor marketingu Avivy