Każda córka chciałaby mieć takiego tatę – kampania Avivy

02.06.2014

Każda córka chciałaby mieć takiego tatę – kampania Avivy

Opublikowany

1 czerwca wystartowała kampania telewizyjna i internetowa pokazująca, w jaki sposób Aviva pomaga rodzicom w spełnianiu obietnic wobec dzieci.

Kluczowe momenty w życiu, takie jak ślub i urodzenie się dziecka, sprzyjają składaniu obietnic wobec najbliższych i samych siebie. Aviva pomaga, aby właśnie tych obietnic dotrzymać – szczególnie jeśli chodzi o zapewnienie bliskim bezpieczeństwa finansowego na wypadek poważnej choroby czy utraty zdolności do pracy.

Promujemy sposób myślenia o przyszłości rodziny, który pomaga ograniczyć ryzyko zakłócenia życiowych planów. Pokazujemy, jak ubezpieczenia mogą pomóc rodzicom w spełnieniu obietnic, które składają swoim dzieciom. Oferujemy polisy na zdrowie i życie, które odpowiadają potrzebom rodzin z dziećmi. Do nich też adresujemy konkurs grantowy Fundacji Aviva „To dla mnie ważne”. W ten sposób konsekwentnie aspirujemy do miana firmy przyjaznej dla rodzin.

Elżbieta Wójcik, wiceprezes Avivy

Równolegle Aviva prowadzi działania w internecie. Najciekawszym z nich jest www.listwprzyszlosc.pl – przestrzeń, w której można napisać, zilustrować i przesłać obietnicę na przyszłość do najbliższej osoby, na przykład do swojego dziecka lub rodzica.

Chcemy zaangażować jak najwięcej osób do wyrażenia swoich obietnic i uczuć wobec najbliższych. Sprzyja temu okres między dniem dziecka a dniem ojca. Kiedyś takie listy zamykano w butelce - dziś wybieramy internet.

Agnieszka Chabrzyk, dyrektor marketingu Avivy

Niedawno Aviva udostępniła usługę Młodzi rodzice, umożliwiającą całodobowy dostęp do porad lekarskich przez telefon. Uzyskanie odpowiedzi na pytania nurtujące każdego rodzica malucha – zwłaszcza gdy jest to pierwsze dziecko – możliwe jest po wpłacaniu jednorazowo 5 zł na Fundację Aviva. Pieniądze są w całości przekazywane na pomoc rodzinom, które adoptowały dzieci ciężko i przewlekle chore.
Kampania potrwa do końca czerwca. Strategia i kreacje: Gong.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Wakacyjny boom na ubezpieczenia mieszkań i domów

temu

Miesiące wakacyjne to nie tylko boom na ubezpieczenia podróżne, ale także mieszkaniowe. Przed wyjazdem na urlop Polacy częściej myślą o bezpieczeństwie swojego domu. Teraz w Avivie mogą ubezpieczyć mieszkanie zarówno na czas wyjazdu, jak również na rok, dwa lub trzy.