Startup Weekend Warsaw 6 # FinTech
Kopiuj tekst

15.10.2014

Startup Weekend Warsaw 6 # FinTech

Mają pomysł na własny biznes w oparciu o innowacyjne  technologie. Są programistami, developerami, marketingowcami…. Ludźmi z  pasją i pomysłami, którymi inspirują innych. Szukają wsparcia w  sfinansowaniu pomysłu na własny startup lub chcą skorzystać z  profesjonalnego doradztwa doświadczonych biznesowo mentorów.

Ponad 100 takich osób spotka się w dniach 14-16 listopada br. w Domu  Towarowym Braci Jabłkowskich podczas szóstej edycji spotkania dla  e-przedsiębiorców – Startup Weekend Warsaw” 6 #SWWAW.
Tym razem tematyką spotkania będzie FinTech, czyli  zastosowanie nowoczesnych technologii i  innowacyjnych pomysłów  w  szeroko pojętych usługach finansowych.  Rozwój usług finansowych i  czynienie ich zrozumiałymi i dostępnymi dla ludzi nie może się już obyć  beż mariażu z technologiami mobilnymi i wirtualnymi. Jednym z zadań,  przed jakimi staną uczestnicy, będzie wymyślenie i stworzenie prototypu projektu związanego z uproszczeniem i przyśpieszeniem likwidacji szkód ubezpieczeniowych.
Startup Weekend to międzynarodowy cykl imprez kierowanych do ludzi z  pomysłami na innowacyjne rozwiązania, które mogą zamienić się w  przyszłości w dochodowe biznesy. W Polsce dobyło się już blisko 20  spotkań. Najbliższe spotkanie, którego głównym partnerem jest Aviva – jeden z liderów nowoczesnych rozwiązań ubezpieczeniowych i  inwestycyjnych – odbędzie się w Warszawie pod znakiem FinTech. Będzie to  idealna szansa na opracowanie i zaprezentowanie unikatowych pomysłów  łączących świat finansów, ubezpieczeń i technologii.

Adam Uszpolewicz, Prezes grupy Aviva w Polsce:

Cieszymy się, że zainspirowaliśmy organizatorów Startup Weekend  Warsaw do przygotowania imprezy tematycznej poświęconej usługom  finansowym. W Avivie chcemy przełamywać schematy i niekorzystne  stereotypy, z jakimi kojarzone są ubezpieczenia, zmieniać sposób pracy z  korzyścią dla klientów i samej firmy. Liczymy, że FinTech nie tylko  stworzy możliwość szybkiego rozwoju nowego oprogramowania, ale też  pomoże odkryć nowe płaszczyzny dla wdrażania innowacji. Takie wydarzenia  łączą pomysłodawców z wykonawcami, na czym nam najbardziej zależy.

Adam Uszpolewicz

Nie przez przypadek szósta, warszawska edycja gościć będzie w miejscu, ważnym dla przedsiębiorczości – Domu Towarowym Braci Jabłkowskich, którego korzenie sięgają 120 lat wstecz.
Przejście od pomysłu do prosperującego startupu wymaga od jego  autorów nauki biznesowego myślenia, pracy w zespołach specjalistów, a  także pozyskania inwestorów, którzy sfinansują ich przedsięwzięcie.  Startup Weekendy są więc tak pomyślane, aby stworzyć miejsce i  atmosferę, w której spotykają się inwestorzy oraz autorzy nowatorskich  pomysłów biznesowych. Celem wydarzenia jest szybkie prototypowanie  nowych projektów i zaprezentowanie ich jury i mentorom na koniec  weekendu.
Gdy uczestnicy spotkają się w piątek 14 listopada,  muszą zdobyć się na odwagę, aby wyjść na scenę, zaprezentować swoje  pomysły i przekonać innych do współpracy nad ich realizacją. Poza  inspirującą przestrzenią do pracy każdy uczestnik otrzymuje dostęp do  wiedzy, doświadczenia i czasu mentorów. W trakcie FinTechu będzie okazja  do rozmowy z potencjalnymi inwestorami, których reprezentują zarówno  jurorzy, jak i mentorzy obecni podczas trzydniowej imprezy.
Wśród mentorów będą specjaliści od zagadnień finansowych,  technologicznych, marketingowych oraz inwestorzy. Wśród już  potwierdzonych osób są: Arek Seńko z firmy technologicznej RedSky, Krzysztof Czubak z serwisu crowdfundingowego „Wspieram. To” oraz Radosław Cielicki z BanFi Group, które od 9 lat świadczy usługi księgowo-kadrowe i doradztwa biznesowego.
Cena biletu to 49 euro, ale organizatorzy jak zwykle  przewidzieli promocje. I tak po pierwszej promocyjnej ofercie właśnie  pojawiła się druga, ograniczona ilościowo. Pula biletów za 39 euro jest już dostępna pod adresem: http://bit.ly/swwawfintech.  Więcej informacji o samej imprezie można znaleźć na www.swwaw.com.
Powiązane artykuły
Rusza kampania telewizyjna Avivy „Wiem, czym oddycham”

22 października Aviva rozpoczyna kampanię telewizyjną, która jest elementem akcji „Wiem, czym oddycham”. Firma buduje świadomość, że powietrze w naszych mieszkaniach również jest zanieczyszczone przez smog i proponuje rozwiązanie – domowe oczyszczacze powietrza dla klientów wybierających ubezpieczenie na życie w Avivie. Z kolei w sobotę 27 października w Krakowie odbędzie się organizowany przez Avivę bieg w maskach antysmogowych – AirRun. Na stronie wiemczymoddycham.pl do 5 grudnia trwa głosowanie w konkursie na 100 zewnętrznych czujników jakości powietrza dla społeczności lokalnych.
Rusza kampania telewizyjna Avivy „Wiem, czym oddycham”

22 października Aviva rozpoczyna kampanię telewizyjną, która jest elementem akcji „Wiem, czym oddycham”. Firma buduje świadomość, że powietrze w naszych mieszkaniach również jest zanieczyszczone przez smog i proponuje rozwiązanie – domowe oczyszczacze powietrza dla klientów wybierających ubezpieczenie na życie w Avivie. Z kolei w sobotę 27 października w Krakowie odbędzie się organizowany przez Avivę bieg w maskach antysmogowych – AirRun. Na stronie wiemczymoddycham.pl do 5 grudnia trwa głosowanie w konkursie na 100 zewnętrznych czujników jakości powietrza dla społeczności lokalnych.
Aviva wprowadza OC z tytułu wykonywania zawodu

Aviva kontynuuje zapowiadany wzrost w ubezpieczeniach korporacyjnych i poszerza ofertę o kolejną kategorię ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej - OC z tytułu wykonywania zawodu.
Rusza kampania telewizyjna Avivy „Wiem, czym oddycham”

22 października Aviva rozpoczyna kampanię telewizyjną, która jest elementem akcji „Wiem, czym oddycham”. Firma buduje świadomość, że powietrze w naszych mieszkaniach również jest zanieczyszczone przez smog i proponuje rozwiązanie – domowe oczyszczacze powietrza dla klientów wybierających ubezpieczenie na życie w Avivie. Z kolei w sobotę 27 października w Krakowie odbędzie się organizowany przez Avivę bieg w maskach antysmogowych – AirRun. Na stronie wiemczymoddycham.pl do 5 grudnia trwa głosowanie w konkursie na 100 zewnętrznych czujników jakości powietrza dla społeczności lokalnych.
Aviva wprowadza OC z tytułu wykonywania zawodu

Aviva kontynuuje zapowiadany wzrost w ubezpieczeniach korporacyjnych i poszerza ofertę o kolejną kategorię ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej - OC z tytułu wykonywania zawodu.
Już blisko 300 lokalizacji czujników w konkursie „Wiem, czym oddycham”. Trwa głosowanie.

Z całej Polski płyną zgłoszenia nowych lokalizacji czujników smogu w konkursie Fundacji Aviva „Wiem, czy oddycham”. W akcji bierze udział blisko 300 miejsc. Czujniki jakości powietrza otrzyma 100 lokalizacji z największym poparciem w głosowaniu internetowym.
Rusza kampania telewizyjna Avivy „Wiem, czym oddycham”

22 października Aviva rozpoczyna kampanię telewizyjną, która jest elementem akcji „Wiem, czym oddycham”. Firma buduje świadomość, że powietrze w naszych mieszkaniach również jest zanieczyszczone przez smog i proponuje rozwiązanie – domowe oczyszczacze powietrza dla klientów wybierających ubezpieczenie na życie w Avivie. Z kolei w sobotę 27 października w Krakowie odbędzie się organizowany przez Avivę bieg w maskach antysmogowych – AirRun. Na stronie wiemczymoddycham.pl do 5 grudnia trwa głosowanie w konkursie na 100 zewnętrznych czujników jakości powietrza dla społeczności lokalnych.
Aviva wprowadza OC z tytułu wykonywania zawodu

Aviva kontynuuje zapowiadany wzrost w ubezpieczeniach korporacyjnych i poszerza ofertę o kolejną kategorię ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej - OC z tytułu wykonywania zawodu.
Już blisko 300 lokalizacji czujników w konkursie „Wiem, czym oddycham”. Trwa głosowanie.

Z całej Polski płyną zgłoszenia nowych lokalizacji czujników smogu w konkursie Fundacji Aviva „Wiem, czy oddycham”. W akcji bierze udział blisko 300 miejsc. Czujniki jakości powietrza otrzyma 100 lokalizacji z największym poparciem w głosowaniu internetowym.
Zbadaj płuca, bo smog szkodzi 

Smog to wciąż jeden z największych problemów ekologicznych i zdrowotnych w Polsce. Z danych WHO wynika, że 36 z 50 najbardziej zanieczyszczonych miast w UE znajduje się w naszym kraju. Koszty leczenia schorzeń wywoływanych przez smog mogą wynosić nawet 30 mld euro[1] rocznie. Dlatego Aviva przygotowała drugą odsłonę kampanii społeczno-edukacyjnej „Wiem, czym oddycham” i została partnerem strategicznym Dni Spirometrii 2018. Celem tegorocznej kampanii, która startuje 1 października, jest promocja profilaktyki, zarówno w zakresie monitorowania jakości powietrza, jak i badań płuc. Dzięki konkursowi Fundacji Aviva ogólnopolska sieć zewnętrznych czujników smogu firmy Airly powiększy się o kolejnych 100 urządzeń. Ubezpieczyciel wspiera także darmowe badania płuc prowadzone w 236 placówkach medycznych w całej Polsce w dniach 1-6 października.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.