Startup Weekend Warsaw 6 # FinTech

15.10.2014

Startup Weekend Warsaw 6 # FinTech

Opublikowany

Mają pomysł na własny biznes w oparciu o innowacyjne  technologie. Są programistami, developerami, marketingowcami…. Ludźmi z  pasją i pomysłami, którymi inspirują innych. Szukają wsparcia w  sfinansowaniu pomysłu na własny startup lub chcą skorzystać z  profesjonalnego doradztwa doświadczonych biznesowo mentorów.

Ponad 100 takich osób spotka się w dniach 14-16 listopada br. w Domu  Towarowym Braci Jabłkowskich podczas szóstej edycji spotkania dla  e-przedsiębiorców – Startup Weekend Warsaw” 6 #SWWAW.
Tym razem tematyką spotkania będzie FinTech, czyli  zastosowanie nowoczesnych technologii i  innowacyjnych pomysłów  w  szeroko pojętych usługach finansowych.  Rozwój usług finansowych i  czynienie ich zrozumiałymi i dostępnymi dla ludzi nie może się już obyć  beż mariażu z technologiami mobilnymi i wirtualnymi. Jednym z zadań,  przed jakimi staną uczestnicy, będzie wymyślenie i stworzenie prototypu projektu związanego z uproszczeniem i przyśpieszeniem likwidacji szkód ubezpieczeniowych.
Startup Weekend to międzynarodowy cykl imprez kierowanych do ludzi z  pomysłami na innowacyjne rozwiązania, które mogą zamienić się w  przyszłości w dochodowe biznesy. W Polsce dobyło się już blisko 20  spotkań. Najbliższe spotkanie, którego głównym partnerem jest Aviva – jeden z liderów nowoczesnych rozwiązań ubezpieczeniowych i  inwestycyjnych – odbędzie się w Warszawie pod znakiem FinTech. Będzie to  idealna szansa na opracowanie i zaprezentowanie unikatowych pomysłów  łączących świat finansów, ubezpieczeń i technologii.

Adam Uszpolewicz, Prezes grupy Aviva w Polsce:

Cieszymy się, że zainspirowaliśmy organizatorów Startup Weekend  Warsaw do przygotowania imprezy tematycznej poświęconej usługom  finansowym. W Avivie chcemy przełamywać schematy i niekorzystne  stereotypy, z jakimi kojarzone są ubezpieczenia, zmieniać sposób pracy z  korzyścią dla klientów i samej firmy. Liczymy, że FinTech nie tylko  stworzy możliwość szybkiego rozwoju nowego oprogramowania, ale też  pomoże odkryć nowe płaszczyzny dla wdrażania innowacji. Takie wydarzenia  łączą pomysłodawców z wykonawcami, na czym nam najbardziej zależy.

Adam Uszpolewicz

Nie przez przypadek szósta, warszawska edycja gościć będzie w miejscu, ważnym dla przedsiębiorczości – Domu Towarowym Braci Jabłkowskich, którego korzenie sięgają 120 lat wstecz.
Przejście od pomysłu do prosperującego startupu wymaga od jego  autorów nauki biznesowego myślenia, pracy w zespołach specjalistów, a  także pozyskania inwestorów, którzy sfinansują ich przedsięwzięcie.  Startup Weekendy są więc tak pomyślane, aby stworzyć miejsce i  atmosferę, w której spotykają się inwestorzy oraz autorzy nowatorskich  pomysłów biznesowych. Celem wydarzenia jest szybkie prototypowanie  nowych projektów i zaprezentowanie ich jury i mentorom na koniec  weekendu.
Gdy uczestnicy spotkają się w piątek 14 listopada,  muszą zdobyć się na odwagę, aby wyjść na scenę, zaprezentować swoje  pomysły i przekonać innych do współpracy nad ich realizacją. Poza  inspirującą przestrzenią do pracy każdy uczestnik otrzymuje dostęp do  wiedzy, doświadczenia i czasu mentorów. W trakcie FinTechu będzie okazja  do rozmowy z potencjalnymi inwestorami, których reprezentują zarówno  jurorzy, jak i mentorzy obecni podczas trzydniowej imprezy.
Wśród mentorów będą specjaliści od zagadnień finansowych,  technologicznych, marketingowych oraz inwestorzy. Wśród już  potwierdzonych osób są: Arek Seńko z firmy technologicznej RedSky, Krzysztof Czubak z serwisu crowdfundingowego „Wspieram. To” oraz Radosław Cielicki z BanFi Group, które od 9 lat świadczy usługi księgowo-kadrowe i doradztwa biznesowego.
Cena biletu to 49 euro, ale organizatorzy jak zwykle  przewidzieli promocje. I tak po pierwszej promocyjnej ofercie właśnie  pojawiła się druga, ograniczona ilościowo. Pula biletów za 39 euro jest już dostępna pod adresem: http://bit.ly/swwawfintech.  Więcej informacji o samej imprezie można znaleźć na www.swwaw.com.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Wakacyjny boom na ubezpieczenia mieszkań i domów

temu

Miesiące wakacyjne to nie tylko boom na ubezpieczenia podróżne, ale także mieszkaniowe. Przed wyjazdem na urlop Polacy częściej myślą o bezpieczeństwie swojego domu. Teraz w Avivie mogą ubezpieczyć mieszkanie zarówno na czas wyjazdu, jak również na rok, dwa lub trzy.