30 tysięcy głosów dziennie w konkursie Fundacji Aviva – pomagają blogerzy

06.11.2014

30 tysięcy głosów dziennie w konkursie Fundacji Aviva – pomagają blogerzy

Opublikowany

Już 370 pomysłów na miejsca  przyjazne małym dzieciom i ich rodzicom uczestniczy w II edycji konkursu  grantowego Fundacji Aviva „To dla mnie ważne”. Sympatycy poszczególnych  inicjatyw oddali już łącznie ponad 870 000 głosów na stronie www.todlamniewazne.pl.  Dziennie liczba głosów przyrasta o 30 tysięcy – głosowanie trwa do  piątku 14 listopada włącznie! Pomaga w tym 26 blogerów, którzy  odpowiedzieli na zaproszenie Fundacji Aviva i nieodpłatnie zachęcają do  głosowania na inicjatywy uczestniczące w konkursie. Blogerzy  wykorzystują swoje strony, aby wspierać projekty służące dzieciom i ich  rodzicom, takie jak: wyremontowanie placów zabaw, wyposażenie wiejskich  bibliotek, czy warsztaty dla przedszkolaków z udzielania pierwszej  pomocy.

Blogerzy jako liderzy opinii są bardzo  ważni w propagowaniu postaw i idei. Z pobudek czysto społecznych  włączyli się do akcji promowania konkursu grantowego „To dla mnie  ważne”. Wpisy o działaniach Fundacji Aviva znaleźć można między innymi  na blogach:
„Pisanie pisaniem, ale za słowem powinno  iść działanie. Dlatego postanowiłam wesprzeć działania Fundacji Aviva,  która działa na rzecz rodzin, rodziców i dzieci. (...) Kilkadziesiąt  świetnych, a przede wszystkim pożytecznych, służących dzieciom i  rodzinie – pomysłów czeka na głosy, aby wygrać pieniądze na ich  zrealizowanie.” – na swoim blogu jakmowic.org.pl apeluje Joanna Hudy.
„Fundacja Aviva chce fajnie wydać kasę.”- pisze autorka bloga O Matko Wariatko!, Hanna Banaś.
Bloger, któremu uda się zmobilizować  największą grupę czytelników do głosowania poprzez klikanie w  indywidulany link zamieszczony na blogu, otrzyma przywilej wskazania  podmiotu, któremu Fundacja Aviva przekaże 10 000 złotych na dowolny cel społeczny.  Każdy z tych linków jest indywidualny, stąd wiadomo, który bloger  zachęcił najwięcej osób. Szczegółowe informacje o tym, w jaki sposób  blogerzy mogą zaangażować się we wsparcie akcji znajdują się na stronie  internetowej www.todlamniewazne.pl w zakładce „Dla blogerów”.

Klikaj i realizuj marzenia dzieci

Od 15 września 2014 roku uczestnicy zgłosili już 370 wniosków dotyczących stworzenia miejsc przyjaznych dzieciom i ich rodzicom. Sympatycy poszczególnych pomysłów oddali prawie 870 000 głosów na stronie www.todlamniewazne.pl.  Do tej pory najwięcej inicjatyw zamieszczono w województwie śląskim. Na  drugim miejscu plasuje się Dolny Śląsk. Aktywni są też mieszkańcy  województwa pomorskiego, wielkopolskiego i małopolskiego. Wśród  zgłoszonych inicjatyw przeważają te na stworzenie miejsc, dzięki którym  dzieci będą mogły bawić się i poznawać świat. Potrzebne są pieniądze na  nowe huśtawki, drabinki, piaskownice czy zjeżdżalnie, remont bądź  wynajem świetlic. Niektóre pomysły związane są z organizacją zajęć  edukacyjnych dla najmłodszych i ich rodziców. Zgłaszający chcieliby  prowadzić warsztaty rękodzieła, fotografii, zajęcia sportowe, taneczne,  ekologiczne, historyczne, kulinarne lub komputerowe. Wiele zgłoszeń  wiąże się z pomocą dzieciom niepełnosprawnym. A pula grantów wynosi aż 200 tysięcy złotych!  Każde kliknięcie odwiedzającego witrynę jest na wagę złota, gdyż te  pomysły, które zdobędą serca i uwagę głosujących przejdą do ścisłego  finału. Ciągle można wspierać wszystkie inicjatywy. Głosowanie trwa do 14 listopada 2014 roku.
Spośród 20 najbardziej popularnych zgłoszeń jury wybierze zwycięzców. Wśród jurorów znajdują się znane osobistości: dr Aleksandra Piotrowska, psycholog dziecięcy, autorka wielu publikacji dla dzieci i rodziców, prof. Janusz Książyk – kierownik Kliniki Pediatrii, Żywienia i Chorób Metabolicznych w Centrum Zdrowia Dziecka w Warszawie, Jacek Olszewski z zarządu Fundacji Kropla Życia im. Agaty Mróz-Olszewskiej, Paweł Woliński – prezes zrzeszającej rodziców Fundacji Mamy i Taty oraz Iga Młynarczyk – popularna blogerka parentingowa angażująca się w różne akcje społeczne na rzecz dzieci.

Druga edycja z miłą niespodzianką

To nie koniec niespodzianek przygotowanych przez Fundację Aviva. Już niedługo na stronie www.todlamniewazne.pl ukażą się informacje o innowacyjnym pomyśle, który pozwoli na zebranie  dodatkowych środków finansowych przez wnioskodawców. Już dziś wiadomo,  że będzie to propozycja dla 50 inicjatyw, które w konkursie grantowym otrzymają największą liczbę głosów.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Wakacyjny boom na ubezpieczenia mieszkań i domów

temu

Miesiące wakacyjne to nie tylko boom na ubezpieczenia podróżne, ale także mieszkaniowe. Przed wyjazdem na urlop Polacy częściej myślą o bezpieczeństwie swojego domu. Teraz w Avivie mogą ubezpieczyć mieszkanie zarówno na czas wyjazdu, jak również na rok, dwa lub trzy.