2. edycja konkursu grantowego „To dla mnie ważne” rozstrzygnięta!

08.12.2014

2. edycja konkursu grantowego „To dla mnie ważne” rozstrzygnięta!

Opublikowany

Dzięki grantom z Fundacji Aviva  powstanie aż 9 miejsc przyjaznych dzieciom i rodzicom, a 50 inicjatyw  może uzyskać dodatkowe fundusze dzięki crowdfundingowi.

Dwa miesiące internetowego głosowania, 410 zgłoszonych pomysłów, 1 240 000 oddanych głosów na stronie www.todlamniewazne.pl oraz aktywne wsparcie blogerów i lokalnych społeczności. To efekt  2. edycji konkursu grantowego „To dla mnie ważne” wspierającego oddolne  inicjatywy społeczne, pod honorowym patronatem Rzecznika Praw Dziecka.  Dzięki grantom przyznanym przez Fundację Aviva w Polsce powstaną kolejne  miejsca przyjazne dzieciom i ich rodzicom. 5 grudnia 2014 roku jury  konkursu ogłosiło 9 laureatów z 6 różnych województw, którzy otrzymają  łącznie 220 tys. zł na zrealizowanie marzeń dzieci i rodziców.

Fundacja Aviva ogłasza zwycięzców

Jurorzy konkursu grantowego „To dla mnie  ważne”, organizowanego przez Fundację Aviva już po raz drugi, musieli  dokonać trudnego wyboru. Spośród 20 finałowych inicjatyw zgłoszonych na  stronie internetowej www.todlamniewazne.pl wyłonili 8 laureatów konkursu i rozdzielili między nich pulę grantów o łącznej wartości 200 tys. zł. Członkowie jury postanowili też wyróżnić jeden z pomysłów zgłoszonych do konkursu grantem specjalnym wynoszącym 20 tys. zł.

To nie koniec. 50 inicjatyw może liczyć na wsparcie dzięki crowdfundingowi! 

Pomimo tego, że internetowe głosowanie w  konkursie grantowym „To dla mnie ważne” już się zakończyło – jeszcze  nie wszystko stracone. Wnioski wciąż mają szansę na realizację! Fundacja  Aviva zaprosiła 50 autorów projektów, którzy w konkursie otrzymali  największą liczbę głosów do udziału w innowacyjnym projekcie crowdfundingu. Projekt będzie prowadzony razem z polskim Kickstarterem Wspieram.to – kierującym portalem crowdfudingowym. Crowdfunding polega na finansowaniu pomysłów przez społeczność, która jest wokół  nich  zorganizowana (terytorialnie, mentalnie, hobbystycznie lub po  prostu wspiera daną działalność czy grupę inicjatorów). To  rozwiązanie niespotykane nigdy wcześniej w Polsce w działaniach fundacji  korporacyjnych oraz tego typu konkursach grantowych. Autorzy inicjatyw społecznych mogą uzyskać dodatkowe fundusze od wszystkich tych, którzy zechcą wesprzeć  ich pomysł. Od 5 grudnia 2014 roku na stronie internetowej www.todlamniewazne.pl przy inicjatywach TOP 50 pojawił się przycisk „dotuj”. Możliwość  pieniężnego wspierania projektów trwać będzie do 31 stycznia 2015 roku.  Akcja prowadzona jest pod hasłem zamień głosy na pieniądze w myśl  zasady „Bierzesz ile zbierzesz”. Więcej informacji znajduje się pod adresem: todlamniewazne.pl/crowdfunding lub na wspieram.to/todlamniewazne.

###

W 2014 roku Fundacja  uruchomiła  konkurs grantowy „To dla mnie ważne”, którego celem jest  wspieranie projektów i inicjatyw obywatelskich dla dobra małych dzieci i  ich rodziców. Wnioski oceniało jury w składzie: dr Aleksandra Piotrowska - psycholog dziecięcy, prof. Janusz Książyk – kierownik Kliniki Pediatrii, Żywienia i Chorób Metabolicznych w Centrum Zdrowia Dziecka w Warszawie, Jacek Olszewski z zarządu Fundacji Kropla Życia im. Agaty Mróz-Olszewskiej, Paweł Woliński – prezes Fundacji Mamy i Taty oraz Iga Młynarczyk – popularna blogerka parentingowa, Elżbieta Wójcik – prezes Fundacji Aviva, Agnieszka Wieczorek-Nowak – członek zarządu Fundacji Aviva, Monika Kulińska – dyrektor HR Grupy Aviva w Polsce. Więcej informacji: www.todlamniewazne.pl .

Aviva należy do  największych grup ubezpieczeniowych w Europie i jest liderem rynku w  Wielkiej Brytanii. Obsługuje 31 mln klientów w Europie, Azji i Ameryce  Północnej. Zarządza aktywami o wartości ponad 300 mld funtów. Aviva w  Polsce działa od 1992 roku (do 2009 roku jako Commercial Union). Należy  do pionierów nowoczesnych ubezpieczeń na życie i liderów rynku funduszy  emerytalnych. Oferuje też produkty inwestycyjne, ubezpieczenia majątkowe  dla firm i klientów indywidualnych, grupowe ubezpieczenia na życie i  pracownicze programy emerytalne. Obsługuje 3,5 mln klientów i zarządza  aktywami powierzonymi przez klientów o wartości ponad 50 mld zł.  Dodatkowe informacje: www.aviva.pl, www.aviva.com.  

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Wakacyjny boom na ubezpieczenia mieszkań i domów

temu

Miesiące wakacyjne to nie tylko boom na ubezpieczenia podróżne, ale także mieszkaniowe. Przed wyjazdem na urlop Polacy częściej myślą o bezpieczeństwie swojego domu. Teraz w Avivie mogą ubezpieczyć mieszkanie zarówno na czas wyjazdu, jak również na rok, dwa lub trzy.