Aviva jako pierwsza wprowadziła na rynek pakietowy produkt w systemie "na pierwsze ryzyko", skierowany do małych i średnich przedsiębiorstw - Partner w Biznesie. To element nowej strategii produktowej zaproponowanej przez Avivę dla najszybciej rozwijającego się segmentu rynku.
Pomysł na ten produkt powstał w oparciu o doświadczenia
multiagentów, którzy oczekiwali stworzenia rozwiązań dla firm
mikro i małych, wyróżniającego się prostotą oraz łatwą ścieżką
sprzedaży. Nowy produkt został doceniony i znakomicie przyjęty
przez agentów jako rozwiązanie, które wypełnia lukę w ofercie
majątkowej skierowanej dla klientów mikro i małych. Pakietowe ubezpieczenie Avivy powinno zainteresować wszystkich, którzy
oczekują prostego rozwiązania produktowego i szybkiej kalkulacji cenowej.
podkreśla Paweł Przybył, dyrektor niezależnych kanałów dystrybucji w Aviva