Nowy model ubezpieczeń dla firm mikro i małych w Avivie

10.12.2014

Nowy model ubezpieczeń dla firm mikro i małych w Avivie

Opublikowany

Aviva jako pierwsza wprowadziła na rynek pakietowy produkt w  systemie "na pierwsze ryzyko", skierowany do małych i średnich  przedsiębiorstw - Partner w Biznesie. To element nowej strategii produktowej zaproponowanej przez Avivę dla najszybciej rozwijającego się segmentu rynku.

Od ponad dwóch miesięcy sieć multiagencyjna oraz agenci wyłączni mają  do dyspozycji nowe narzędzia online pozwalające na przeprowadzenie  procesu sprzedaży - wraz z klientem - w czasie ok. 3 minut. Jest to  możliwe dzięki prostej i uniwersalnej konstrukcji produktu Partner w  Biznesie, który spełnia następujące założenia:
- pakietowa ochrona składająca się z czterech ryzyk: pożar i inne  zdarzenia losowe, kradzież, rabunek i wandalizm, odpowiedzialność  cywilna oraz śmierć w wyniku nieszczęśliwego wypadku;
- system ubezpieczenia oparty na koncepcji pierwszego ryzyka  połączony z prostym sposobem wyboru limitów odpowiedzialności dla  poszczególnych ryzyk;
- ochrona dla całego mienia we wszystkich lokalizacjach bez  konieczności wykazywania wartości mienia dla danej lokalizacji i  wyszczególnienia przedmiotów ubezpieczenia (innymi słowy, całe mienie  objęte jest ochroną w ramach wybranego limitu odpowiedzialności);
- możliwość rozszerzenia zakresu ochrony poprzez dołączenie dodatkowych klauzul;
- prosta ścieżka sprzedaży.

Pomysł na ten produkt powstał w oparciu o doświadczenia  
multiagentów, którzy oczekiwali stworzenia rozwiązań dla firm
mikro i  małych, wyróżniającego się prostotą oraz łatwą ścieżką
sprzedaży. Nowy  produkt został doceniony i znakomicie przyjęty
 przez agentów jako  rozwiązanie, które wypełnia lukę w ofercie
 majątkowej skierowanej dla  klientów mikro i małych. Pakietowe ubezpieczenie Avivy powinno  zainteresować wszystkich, którzy
oczekują prostego rozwiązania  produktowego i szybkiej kalkulacji cenowej.

podkreśla Paweł Przybył,  dyrektor niezależnych kanałów dystrybucji w Aviva

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Wakacyjny boom na ubezpieczenia mieszkań i domów

temu

Miesiące wakacyjne to nie tylko boom na ubezpieczenia podróżne, ale także mieszkaniowe. Przed wyjazdem na urlop Polacy częściej myślą o bezpieczeństwie swojego domu. Teraz w Avivie mogą ubezpieczyć mieszkanie zarówno na czas wyjazdu, jak również na rok, dwa lub trzy.