Paweł Majtkowski głównym analitykiem Centrum Finansów Aviva

15.12.2014

Paweł Majtkowski głównym analitykiem Centrum Finansów Aviva

Opublikowany

Paweł Majtkowski, uznany ekspert zajmujący się rynkiem finansowym, dołączył do zespołu Centrum Finansów Aviva. Będzie przygotowywał materiały analityczne i poradnikowe dla klientów i będzie do dyspozycji dziennikarzy.

Paweł Majtkowski ma bogate doświadczenie w pracy jako główny analityk  w dużych instytucjach finansowych. Ostatnio pracował w Grupie Poczty Polskiej. W latach 2009-2013 pełnił funkcję głównego analityka Expander Advisors i Finamo. Jest absolwentem prawa na Uniwersytecie Warszawskim.

Paweł Majtkowski zdobył renomę, pomagając klientom poruszać się w świecie finansów osobistych. Pracując w naszym zespole będzie nadal z pasją objaśniał zawiłości produktów finansowych, aby klienci mogli realizować swoje życiowe cele przy pomocy kredytów, inwestycji i ubezpieczeń.

mówi Adrian Jarosz, wiceprezes Avivy, kierujący Centrum FinansówAviva

Centrum Finansów Aviva to nowa sieć placówek utworzonych w 2014 roku przez Avivę – jedną z najbardziej znanych w  Polsce grup oferujących ubezpieczenia oraz produkty inwestycyjne. W pierwszym etapie powstało 10 placówek w dużych miastach – po dwie w Warszawie i Wrocławiu, oraz w Gdańsku, Gdyni, Szczecinie, Poznaniu, Katowicach i Łodzi.
Oferta Centrum Finansów Aviva obejmuje wyselekcjonowane produkty bankowe (kredyty hipoteczne i firmowe oraz pożyczki gotówkowe), a także ubezpieczenia, produkty inwestycyjne i emerytalne Avivy (w tym IKZE i IKE z korzyściami podatkowymi). Dostępna obecnie specjalna oferta umożliwia korzystne ulokowanie oszczędności na 3 miesiące, z gwarantowaną stopą zwrotu w wysokości 5,5% w ujęciu rocznym. Ubezpieczenie inwestycyjne „Gwarancja Zysku” można założyć wyłącznie w  placówkach CFA, wpłacając od 2 tys. do 20 tys. złotych. Więcej informacji na stronie centrumfinansow.aviva.pl

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Wakacyjny boom na ubezpieczenia mieszkań i domów

temu

Miesiące wakacyjne to nie tylko boom na ubezpieczenia podróżne, ale także mieszkaniowe. Przed wyjazdem na urlop Polacy częściej myślą o bezpieczeństwie swojego domu. Teraz w Avivie mogą ubezpieczyć mieszkanie zarówno na czas wyjazdu, jak również na rok, dwa lub trzy.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.