Projekt „Zmysłowy Świat Dziecka” z Kąkowej Woli z województwa kujawsko-pomorskiego otrzyma 30 tys. zł od Fundacji Aviva. 2. edycja konkursu grantowego „To dla mnie ważne” rozstrzygnięta!

17.12.2014 

Projekt „Zmysłowy Świat Dziecka” z Kąkowej Woli z województwa kujawsko-pomorskiego otrzyma 30 tys. zł od Fundacji Aviva. 2. edycja konkursu grantowego „To dla mnie ważne” rozstrzygnięta!

Opublikowany

Projekt „Zmysłowy Świat Dziecka”  z Kąkowej Woli z województwa kujawsko-pomorskiego został jednym z  laureatów konkursu grantowego „To dla mnie ważne” i otrzyma od Fundacji  Aviva grant w wysokości 30 tys. zł na stworzenie Sali Doświadczania  Świata do terapii dzieci upośledzonych. A nie było łatwo o wygraną.  Internetowe głosowanie trwało dwa miesiące, o fundusze walczyło 410  zgłoszonych pomysłów, a na stronie na stronie www.todlamniewazne.pl oddano aż 1  240 000 głosów. Dzięki grantom przyznanym przez Fundację Aviva w Polsce  powstaną kolejne miejsca przyjazne dzieciom i ich rodzicom. 5 grudnia  2014 roku jury konkursu ogłosiło 9 laureatów z 6 różnych województw,  którzy dostaną łącznie 220 tys. zł na zrealizowanie marzeń.

W Kąkowej Woli powstanie Sala Doświadczania Świata

Projekt „Zmysłowy Świat Dziecka”  zgłosiło do 2. edycji konkursu grantowego „To dla mnie ważne”  Stowarzyszenie Oświatowe na Rzecz Dzieci i Młodzieży „Równe Szanse”,  które od 6 lat prowadzi w gminie Brześć Kujawski w Kąkowej Woli,  Niepubliczną Szkołę Podstawową i Punkt Przedszkolny. Placówki te  działają na zasadzie szkoły publicznej, są bezpłatne i ogólnodostępne  dla wszystkich dzieci z okolicznych wsi. Uczęszczają do nich też dzieci  upośledzone, autystyczne czy cierpiące na zespół Aspergera. Dzięki  wygranej i grantom w wysokości 30 tys. zł uzyskanym w konkursie „To dla  mnie ważne” w Kąkowej Woli powstanie Sala Doświadczania Świata -  pracownia wyposażona w pomoce dydaktyczne do poznawania otoczenia  za pomocą zmysłów. Będzie w niej prowadzona terapia dzieci upośledzonych  i autystycznych przy użyciu bodźców świetlnych, dźwiękowych,  zapachowych, kolorów i kształtów. Będzie to kolejny sposób na pomoc  podopiecznym. Na co dzień stowarzyszenie organizuje dla nich również  zajęcia terapeutyczne (rewalidacyjne, logopedyczne, terapię integracji  sensorycznej, hipoterapię, dogoterapię).

Fundacja Aviva ogłasza zwycięzców

Jurorzy konkursu grantowego „To dla mnie  ważne”, organizowanego przez Fundację Aviva już po raz drugi, musieli  dokonać trudnego wyboru. Spośród 20 finałowych inicjatyw zgłoszonych na  stronie internetowej  www.todlamnieważne.pl wyłonili  8 laureatów konkursu i rozdzielili między nich pulę grantów o łącznej  wysokości 200 tys. zł. Członkowie jury postanowili też wyróżnić jeden z  pomysłów zgłoszonych do konkursu grantem specjalnym wynoszącym 20 tys.  zł.

To nie koniec konkursu. 50 inicjatyw może liczyć na wsparcie dzięki crowdfundingowi!

Pomimo tego, że internetowe głosowanie w  konkursie grantowym „To dla mnie ważne” już się zakończyło – jeszcze  nie wszystko stracone. Wnioski wciąż mają szansę na realizację! Fundacja  Aviva zaprosiła 50 autorów projektów (w tym 9 laureatów), którzy w  konkursie otrzymali największą liczbę głosów, do udziału w innowacyjnym  projekcie crowdfundingu. Projekt będzie prowadzony razem z polskim  Kickstarterem Wspieram.to – kierującym portalem  crowdfudingowym.Crowdfunding polega na finansowaniu pomysłów przez  społeczność, która jest wokół nich zorganizowana (terytorialnie,  mentalnie, hobbystycznie lub po prostu wspiera daną działalność czy  grupę inicjatorów). To rozwiązanie niespotykane nigdy wcześniej w Polsce  w działaniach fundacji korporacyjnych oraz tego typu konkursach  grantowych. Autorzy inicjatyw społecznych mogą uzyskać dodatkowe  fundusze od wszystkich tych, którzy zechcą wesprzeć ich pomysł. Od 5  grudnia 2014 roku na stronie internetowej www.todlamniewazne.pl przy inicjatywach TOP 50 pojawił się przycisk „dotuj”. Klikając w  przycisk można przekazać wnioskodawcom fundusze. Nie ma kwot  maksymalnych. Możliwość pieniężnego wspierania projektów trwać będzie do  31 stycznia 2015 roku. Akcja prowadzona jest pod hasłem zamień głosy na  pieniądze w myśl zasady „Bierzesz ile zbierzesz”.Więcej informacji  znajduje się pod adresem: todlamniewazne.pl/crowdfunding lub na wspieram.to/todlamniewazne.

Wspieraj projekty z województwa kujawsko-pomorskiego 

Z województwa kujawsko-pomorskiego o  dodatkowe fundusze w ramach crowdfundingu starają się trzy inicjatywy.  Projekt „Chance to Dance” zgłosiło Stowarzyszenie Dzieciom i Młodzieży  WĘDKA z Torunia. Celem wnioskodawców jest otwarcie profesjonalnej  bezpłatnej szkoły tańca dla dzieci z trudnych środowisk. Ponadto na  zebranie pieniędzy liczy Świetlica środowiskowa dla dzieci i młodzieży z  Włocławka. Szuka ono dofinansowania na inicjatywę „Trampolina”, której  ideą jest pomoc dzieciom z dysfunkcyjnych rodzin za pomocą różnego  rodzaju warsztatów, m.in. gry na instrumentach, zajęć teatralnych,  plastycznych, muzycznych.Trzeci projekt, który można wspierać, to pomysł  „Sala Doświadczania Świata” propagowany przez Zespół Szkół Specjalnych  nr 1 ze Świecia. Jego inicjatorom zależy na doposażeniu sali, w której  można prowadzić zajęcia terapeutyczne dla dzieci głęboko upośledzonych.

###

W 2014 roku Fundacja uruchomiła  konkurs  grantowy „To dla mnie ważne”, którego celem jest wspieranie projektów i  inicjatyw obywatelskich dla dobra małych dzieci i ich rodziców. Więcej  informacji: www.todlamniewazne.pl

###

Aviva należy do największych grup  ubezpieczeniowych w Europie i jest liderem rynku w Wielkiej Brytanii.  Obsługuje 31 mln klientów w Europie, Azji i Ameryce Północnej. Zarządza  aktywami o wartości ponad 300 mld funtów. Aviva w Polsce działa od 1992 roku (do 2009 roku jako Commercial Union). Należy do  pionierów nowoczesnych ubezpieczeń na życie i liderów rynku funduszy  emerytalnych. Oferuje też produkty inwestycyjne, ubezpieczenia majątkowe  dla firm i klientów indywidualnych, grupowe ubezpieczenia na życie i  pracownicze programy emerytalne. Obsługuje 3,5 mln klientów i zarządza  aktywami powierzonymi przez klientów o wartości ponad 50 mld zł.  Dodatkowe informacje: www.aviva.pl.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Wakacyjny boom na ubezpieczenia mieszkań i domów

temu

Miesiące wakacyjne to nie tylko boom na ubezpieczenia podróżne, ale także mieszkaniowe. Przed wyjazdem na urlop Polacy częściej myślą o bezpieczeństwie swojego domu. Teraz w Avivie mogą ubezpieczyć mieszkanie zarówno na czas wyjazdu, jak również na rok, dwa lub trzy.