Aviva zwycięża w rankingu Przyjazna Firma Ubezpieczeniowa

24.12.2014 

Aviva zwycięża w rankingu Przyjazna Firma Ubezpieczeniowa

Opublikowany

Aviva zajęła pierwsze miejsce w  rankingu Przyjazna Firma Ubezpieczeniowa w kategorii ubezpieczeń na  życie. Ranking zorganizował miesięcznik ekonomiczny "Gazeta Bankowa".  Niezależne jury oceniło informacje od ubezpieczycieli i Rzecznika  Ubezpieczonych dotyczące jakości obsługi klientów i likwidacji szkód, a  także liczby skarg zgłaszanych przez klientów. Partnerem merytorycznym  rankingu była firma PwC.

To wyróżnienie docenia wysiłek, jaki  wkładamy w to, by doświadczenie klientów z ubezpieczeniami było  pozytywne. Ten wysiłek to inwestycje w produkty i rozwiązania obsługowe  podnoszące poziom satysfakcji klientów. Ale jeszcze więcej zależy od  ludzi - naszych pracowników i pośredników ubezpieczeniowych - od ich  postaw, motywacji, organizacji pracy i stylu zarządzania, który wychodzi  poza utarte schematy, żeby lepiej obsłużony klient u nas pozostał i  rekomendował nas znajomym. Istotne jest również to, że oceniło nas jury  złożone z krytycznych ekspertów, z udziałem Rzecznika
Ubezpieczonych,  który reprezentuje interesy klientów wobec
ubezpieczycieli. Bez  wysokiej jakości obsługi klientów nie udało
by się nam osiągać tak dużej  dynamiki nowej sprzedaży ubezpieczeń na życie, jaką notujemy od 2013  roku. Mam nadzieję, że na
rynku ubezpieczeniowym będzie rosnąć znaczenie  jakościowych elementów propozycji dla klientów. Ten trend mocniej  zaznaczył
się już w segmencie ochronnych polis na życie. W przyszłym  roku powinien stać się bardziej widoczny na rynku polis majątkowych, a  zwłaszcza komunikacyjnych, <zepsutym> przez nieracjonalną wojnę  cenową.

powiedział Adam Uszpolewicz, prezes grupy Aviva 

Wysoka jakość obsługi klientów ubezpieczeń na życie polega m. in. na szybkiej wypłacie świadczeń.  Średni czas od zgłoszenia do decyzji o wypłacie w Avivie to 6-7 dni.  Ale w przypadku świadczeń z niektórych umów dodatkowych do polis na  życie, na przykład świadczenia z tytułu urodzenia dziecka, pieniądze są  przelewane nawet następnego dnia po zgłoszeniu i przesłaniu mailem skanu  dokumentów.
Ważną rolę odgrywa również dostęp do informacji o posiadanych polisach online - poprzez iKonto (dostępne od niedawna również w wersji na urządzenia mobilne),  możliwość zgłoszenia roszczeń przez telefon i internet, a także bardzo  poważne i sprawne rozpatrywanie reklamacji i wyciąganie wniosków.  Pośrednim potwierdzeniem satysfakcji klientów jest niewielka liczba  skarg klientów do Rzecznika Ubezpieczonych i Komisji Nadzoru Finansowego  w stosunku do udziału firmy w rynku, a także znikoma liczba spraw  sądowych.
Aviva była już zwycięzcą tego rankingu w 2012 roku wśród ubezpieczycieli na życie, a przed rokiem zajęła drugie miejsce.
W tegorocznym rankingu Gazety Bankowej na podium znalazły się też towarzystwa ubezpieczeniowe BZ WBK Aviva - drugie miejsce w kategorii ubezpieczeń majątkowych i osobowych oraz trzecie wśród ubezpieczycieli na życie.
Natomiast Aviva Towarzystwo Ubezpieczeń Ogólnych zajęło czwarte miejsce wśród ubezpieczycieli majątkowych.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Wakacyjny boom na ubezpieczenia mieszkań i domów

temu

Miesiące wakacyjne to nie tylko boom na ubezpieczenia podróżne, ale także mieszkaniowe. Przed wyjazdem na urlop Polacy częściej myślą o bezpieczeństwie swojego domu. Teraz w Avivie mogą ubezpieczyć mieszkanie zarówno na czas wyjazdu, jak również na rok, dwa lub trzy.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.