Małgorzata Kożuchowska rozpoczyna współpracę z Avivą

26.03.2015

Małgorzata Kożuchowska rozpoczyna współpracę z Avivą

Opublikowany

Małgorzata Kożuchowska rozpoczyna współpracę z Avivą i weźmie  udział w najnowszej kampanii reklamowej ubezpieczyciela. Wartości,  które wyznaje i uosabia jedna z najbardziej cenionych polskich aktorek,  są też bliskie marce Aviva: bezpieczeństwo i dobro rodziny, najwyższa  jakość, stabilność.

Małgorzata Kożuchowska jest jedną z najbardziej opiniotwórczych  Polek, cenioną aktorką, która otwarcie utożsamia się z wartościami  rodzinnymi, słynie z przemyślanych decyzji, konsekwencji. To nowoczesna  kobieta z klasą.

Od lat mam zaufanie do Avivy. Po skończeniu studiów  zdecydowałam się na tego ubezpieczyciela i jesteśmy razem do dziś, choć w  tym czasie przecież moje życie diametralnie się zmieniało. W mojej  ocenie Aviva reprezentuje najwyższy standard ubezpieczeń i dlatego mogę  śmiało rekomendować ją wszystkim, którym leży na sercu dobro  najbliższych.

mówi Małgorzata Kożuchowska

Kampania „Mam plan na nagłą zmianę planów” rozpocznie się 6 kwietnia, w Poniedziałek Wielkanocny, w telewizji i internecie.

Współpraca z Małgorzatą Kożuchowską jest dla nas naturalna, bo  bliskie są nam te same wartości, koncentrujące się wokół rodziny.  Bezpieczeństwo najbliższych, stabilność, realizacja życiowych planów i  aspiracji. Świadome decyzje, poczucie kontroli. Dzielenie
radości – i  pewność wsparcia w trudnych sytuacjach.
Ubezpieczenia Avivy pomagają  rodzinom w realizowaniu takiego pomysłu na życie.       

mówi Elżbieta Wójcik, wiceprezes Avivy

Nowocześni ludzie, którzy chcą mieć poczucie kontroli nad swoim  życiem i cenią rodzinne szczęście, potrzebują ubezpieczeń na zdrowie i  życie. Nowoczesne polisy, które oferuje Aviva, dają namacalne korzyści  od razu, a nie dopiero w odległej przyszłości: dostęp do sieci  prywatnych przychodni; rekompensatę za dochody utracone w czasie pobytu w  szpitalu; a także środki na spłatę kredytu w razie poważnej choroby lub  niezdolności do pracy.

###

Aviva należy do największych grup  ubezpieczeniowych w Europie i jest liderem rynku w Wielkiej Brytanii.  Obsługuje 31 mln klientów w Europie, Azji i Ameryce Północnej. Zarządza  aktywami o wartości ponad 300 mld funtów. Aviva w Polsce działa od 1992 roku (do 2009 roku jako Commercial Union). Należy do  pionierów nowoczesnych ubezpieczeń na życie i liderów rynku funduszy  emerytalnych. Oferuje też produkty inwestycyjne, ubezpieczenia majątkowe  dla firm i klientów indywidualnych, grupowe ubezpieczenia na życie i  pracownicze programy emerytalne. Obsługuje 3,5 mln klientów i zarządza  aktywami powierzonymi przez klientów o wartości ponad 50 mld zł.  Dodatkowe informacje: www.aviva.pl , www.aviva.com

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Aviva wprowadza standard Kornackiego w ubezpieczeniach motoryzacyjnych

temu

Dzień na torze w Szkole Bezpiecznej  Jazdy i Assistance na Europę dla kierowców kupujących OC, a także  bezpośredni kontakt klienta z dedykowanym likwidatorem szkody – to  najważniejsze wyróżniki nowego standardu ubezpieczeń komunikacyjnych,  który wprowadza Aviva. Firma zaprosiła do stworzenia nowej oferty Adama Kornackiego, znanego dziennikarza motoryzacyjnego, ufając jego eksperckiej wiedzy i znajomości potrzeb kierowców.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.