Małgorzata Kożuchowska rozpoczyna współpracę z Avivą

26.03.2015

Małgorzata Kożuchowska rozpoczyna współpracę z Avivą

Małgorzata Kożuchowska rozpoczyna współpracę z Avivą i weźmie  udział w najnowszej kampanii reklamowej ubezpieczyciela. Wartości,  które wyznaje i uosabia jedna z najbardziej cenionych polskich aktorek,  są też bliskie marce Aviva: bezpieczeństwo i dobro rodziny, najwyższa  jakość, stabilność.

Małgorzata Kożuchowska jest jedną z najbardziej opiniotwórczych  Polek, cenioną aktorką, która otwarcie utożsamia się z wartościami  rodzinnymi, słynie z przemyślanych decyzji, konsekwencji. To nowoczesna  kobieta z klasą.

Od lat mam zaufanie do Avivy. Po skończeniu studiów  zdecydowałam się na tego ubezpieczyciela i jesteśmy razem do dziś, choć w  tym czasie przecież moje życie diametralnie się zmieniało. W mojej  ocenie Aviva reprezentuje najwyższy standard ubezpieczeń i dlatego mogę  śmiało rekomendować ją wszystkim, którym leży na sercu dobro  najbliższych.

mówi Małgorzata Kożuchowska

Kampania „Mam plan na nagłą zmianę planów” rozpocznie się 6 kwietnia, w Poniedziałek Wielkanocny, w telewizji i internecie.

Współpraca z Małgorzatą Kożuchowską jest dla nas naturalna, bo  bliskie są nam te same wartości, koncentrujące się wokół rodziny.  Bezpieczeństwo najbliższych, stabilność, realizacja życiowych planów i  aspiracji. Świadome decyzje, poczucie kontroli. Dzielenie
radości – i  pewność wsparcia w trudnych sytuacjach.
Ubezpieczenia Avivy pomagają  rodzinom w realizowaniu takiego pomysłu na życie.       

mówi Elżbieta Wójcik, wiceprezes Avivy

Nowocześni ludzie, którzy chcą mieć poczucie kontroli nad swoim  życiem i cenią rodzinne szczęście, potrzebują ubezpieczeń na zdrowie i  życie. Nowoczesne polisy, które oferuje Aviva, dają namacalne korzyści  od razu, a nie dopiero w odległej przyszłości: dostęp do sieci  prywatnych przychodni; rekompensatę za dochody utracone w czasie pobytu w  szpitalu; a także środki na spłatę kredytu w razie poważnej choroby lub  niezdolności do pracy.

###

Aviva należy do największych grup  ubezpieczeniowych w Europie i jest liderem rynku w Wielkiej Brytanii.  Obsługuje 31 mln klientów w Europie, Azji i Ameryce Północnej. Zarządza  aktywami o wartości ponad 300 mld funtów. Aviva w Polsce działa od 1992 roku (do 2009 roku jako Commercial Union). Należy do  pionierów nowoczesnych ubezpieczeń na życie i liderów rynku funduszy  emerytalnych. Oferuje też produkty inwestycyjne, ubezpieczenia majątkowe  dla firm i klientów indywidualnych, grupowe ubezpieczenia na życie i  pracownicze programy emerytalne. Obsługuje 3,5 mln klientów i zarządza  aktywami powierzonymi przez klientów o wartości ponad 50 mld zł.  Dodatkowe informacje: www.aviva.pl , www.aviva.com

Powiązane artykuły
Aviva wprowadza standard Kornackiego w ubezpieczeniach motoryzacyjnych

Dzień na torze w Szkole Bezpiecznej  Jazdy i Assistance na Europę dla kierowców kupujących OC, a także  bezpośredni kontakt klienta z dedykowanym likwidatorem szkody – to  najważniejsze wyróżniki nowego standardu ubezpieczeń komunikacyjnych,  który wprowadza Aviva. Firma zaprosiła do stworzenia nowej oferty Adama Kornackiego, znanego dziennikarza motoryzacyjnego, ufając jego eksperckiej wiedzy i znajomości potrzeb kierowców.
Rusza kampania telewizyjna Avivy „Wiem, czym oddycham”

22 października Aviva rozpoczyna kampanię telewizyjną, która jest elementem akcji „Wiem, czym oddycham”. Firma buduje świadomość, że powietrze w naszych mieszkaniach również jest zanieczyszczone przez smog i proponuje rozwiązanie – domowe oczyszczacze powietrza dla klientów wybierających ubezpieczenie na życie w Avivie. Z kolei w sobotę 27 października w Krakowie odbędzie się organizowany przez Avivę bieg w maskach antysmogowych – AirRun. Na stronie wiemczymoddycham.pl do 5 grudnia trwa głosowanie w konkursie na 100 zewnętrznych czujników jakości powietrza dla społeczności lokalnych.
Rusza kampania telewizyjna Avivy „Wiem, czym oddycham”

22 października Aviva rozpoczyna kampanię telewizyjną, która jest elementem akcji „Wiem, czym oddycham”. Firma buduje świadomość, że powietrze w naszych mieszkaniach również jest zanieczyszczone przez smog i proponuje rozwiązanie – domowe oczyszczacze powietrza dla klientów wybierających ubezpieczenie na życie w Avivie. Z kolei w sobotę 27 października w Krakowie odbędzie się organizowany przez Avivę bieg w maskach antysmogowych – AirRun. Na stronie wiemczymoddycham.pl do 5 grudnia trwa głosowanie w konkursie na 100 zewnętrznych czujników jakości powietrza dla społeczności lokalnych.
Aviva wprowadza OC z tytułu wykonywania zawodu

Aviva kontynuuje zapowiadany wzrost w ubezpieczeniach korporacyjnych i poszerza ofertę o kolejną kategorię ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej - OC z tytułu wykonywania zawodu.
Rusza kampania telewizyjna Avivy „Wiem, czym oddycham”

22 października Aviva rozpoczyna kampanię telewizyjną, która jest elementem akcji „Wiem, czym oddycham”. Firma buduje świadomość, że powietrze w naszych mieszkaniach również jest zanieczyszczone przez smog i proponuje rozwiązanie – domowe oczyszczacze powietrza dla klientów wybierających ubezpieczenie na życie w Avivie. Z kolei w sobotę 27 października w Krakowie odbędzie się organizowany przez Avivę bieg w maskach antysmogowych – AirRun. Na stronie wiemczymoddycham.pl do 5 grudnia trwa głosowanie w konkursie na 100 zewnętrznych czujników jakości powietrza dla społeczności lokalnych.
Aviva wprowadza OC z tytułu wykonywania zawodu

Aviva kontynuuje zapowiadany wzrost w ubezpieczeniach korporacyjnych i poszerza ofertę o kolejną kategorię ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej - OC z tytułu wykonywania zawodu.
Już blisko 300 lokalizacji czujników w konkursie „Wiem, czym oddycham”. Trwa głosowanie.

Z całej Polski płyną zgłoszenia nowych lokalizacji czujników smogu w konkursie Fundacji Aviva „Wiem, czy oddycham”. W akcji bierze udział blisko 300 miejsc. Czujniki jakości powietrza otrzyma 100 lokalizacji z największym poparciem w głosowaniu internetowym.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.