Małgorzata Kożuchowska rozpoczyna współpracę z Avivą i weźmie udział w najnowszej kampanii reklamowej ubezpieczyciela. Wartości, które wyznaje i uosabia jedna z najbardziej cenionych polskich aktorek, są też bliskie marce Aviva: bezpieczeństwo i dobro rodziny, najwyższa jakość, stabilność.
Od lat mam zaufanie do Avivy. Po skończeniu studiów zdecydowałam się na tego ubezpieczyciela i jesteśmy razem do dziś, choć w tym czasie przecież moje życie diametralnie się zmieniało. W mojej ocenie Aviva reprezentuje najwyższy standard ubezpieczeń i dlatego mogę śmiało rekomendować ją wszystkim, którym leży na sercu dobro najbliższych.
mówi Małgorzata Kożuchowska
Współpraca z Małgorzatą Kożuchowską jest dla nas naturalna, bo bliskie są nam te same wartości, koncentrujące się wokół rodziny. Bezpieczeństwo najbliższych, stabilność, realizacja życiowych planów i aspiracji. Świadome decyzje, poczucie kontroli. Dzielenie
radości – i pewność wsparcia w trudnych sytuacjach.
Ubezpieczenia Avivy pomagają rodzinom w realizowaniu takiego pomysłu na życie.
mówi Elżbieta Wójcik, wiceprezes Avivy
###
Aviva należy do największych grup ubezpieczeniowych w Europie i jest liderem rynku w Wielkiej Brytanii. Obsługuje 31 mln klientów w Europie, Azji i Ameryce Północnej. Zarządza aktywami o wartości ponad 300 mld funtów. Aviva w Polsce działa od 1992 roku (do 2009 roku jako Commercial Union). Należy do pionierów nowoczesnych ubezpieczeń na życie i liderów rynku funduszy emerytalnych. Oferuje też produkty inwestycyjne, ubezpieczenia majątkowe dla firm i klientów indywidualnych, grupowe ubezpieczenia na życie i pracownicze programy emerytalne. Obsługuje 3,5 mln klientów i zarządza aktywami powierzonymi przez klientów o wartości ponad 50 mld zł. Dodatkowe informacje: www.aviva.pl , www.aviva.com.