Małgorzata Kożuchowska rozpoczyna współpracę z Avivą

26.03.2015

Małgorzata Kożuchowska rozpoczyna współpracę z Avivą

Opublikowany

Małgorzata Kożuchowska rozpoczyna współpracę z Avivą i weźmie  udział w najnowszej kampanii reklamowej ubezpieczyciela. Wartości,  które wyznaje i uosabia jedna z najbardziej cenionych polskich aktorek,  są też bliskie marce Aviva: bezpieczeństwo i dobro rodziny, najwyższa  jakość, stabilność.

Małgorzata Kożuchowska jest jedną z najbardziej opiniotwórczych  Polek, cenioną aktorką, która otwarcie utożsamia się z wartościami  rodzinnymi, słynie z przemyślanych decyzji, konsekwencji. To nowoczesna  kobieta z klasą.

Od lat mam zaufanie do Avivy. Po skończeniu studiów  zdecydowałam się na tego ubezpieczyciela i jesteśmy razem do dziś, choć w  tym czasie przecież moje życie diametralnie się zmieniało. W mojej  ocenie Aviva reprezentuje najwyższy standard ubezpieczeń i dlatego mogę  śmiało rekomendować ją wszystkim, którym leży na sercu dobro  najbliższych.

mówi Małgorzata Kożuchowska

Kampania „Mam plan na nagłą zmianę planów” rozpocznie się 6 kwietnia, w Poniedziałek Wielkanocny, w telewizji i internecie.

Współpraca z Małgorzatą Kożuchowską jest dla nas naturalna, bo  bliskie są nam te same wartości, koncentrujące się wokół rodziny.  Bezpieczeństwo najbliższych, stabilność, realizacja życiowych planów i  aspiracji. Świadome decyzje, poczucie kontroli. Dzielenie
radości – i  pewność wsparcia w trudnych sytuacjach.
Ubezpieczenia Avivy pomagają  rodzinom w realizowaniu takiego pomysłu na życie.       

mówi Elżbieta Wójcik, wiceprezes Avivy

Nowocześni ludzie, którzy chcą mieć poczucie kontroli nad swoim  życiem i cenią rodzinne szczęście, potrzebują ubezpieczeń na zdrowie i  życie. Nowoczesne polisy, które oferuje Aviva, dają namacalne korzyści  od razu, a nie dopiero w odległej przyszłości: dostęp do sieci  prywatnych przychodni; rekompensatę za dochody utracone w czasie pobytu w  szpitalu; a także środki na spłatę kredytu w razie poważnej choroby lub  niezdolności do pracy.

###

Aviva należy do największych grup  ubezpieczeniowych w Europie i jest liderem rynku w Wielkiej Brytanii.  Obsługuje 31 mln klientów w Europie, Azji i Ameryce Północnej. Zarządza  aktywami o wartości ponad 300 mld funtów. Aviva w Polsce działa od 1992 roku (do 2009 roku jako Commercial Union). Należy do  pionierów nowoczesnych ubezpieczeń na życie i liderów rynku funduszy  emerytalnych. Oferuje też produkty inwestycyjne, ubezpieczenia majątkowe  dla firm i klientów indywidualnych, grupowe ubezpieczenia na życie i  pracownicze programy emerytalne. Obsługuje 3,5 mln klientów i zarządza  aktywami powierzonymi przez klientów o wartości ponad 50 mld zł.  Dodatkowe informacje: www.aviva.pl , www.aviva.com

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Aviva wprowadza standard Kornackiego w ubezpieczeniach motoryzacyjnych

temu

Dzień na torze w Szkole Bezpiecznej  Jazdy i Assistance na Europę dla kierowców kupujących OC, a także  bezpośredni kontakt klienta z dedykowanym likwidatorem szkody – to  najważniejsze wyróżniki nowego standardu ubezpieczeń komunikacyjnych,  który wprowadza Aviva. Firma zaprosiła do stworzenia nowej oferty Adama Kornackiego, znanego dziennikarza motoryzacyjnego, ufając jego eksperckiej wiedzy i znajomości potrzeb kierowców.
Mieszkanie jako lokata? Słabe fundamenty

temu

Ceny mieszkań galopują, ale kolejnych chętnych nie brakuje. Kupujemy nie tylko po to, aby mieć gdzie mieszkać – traktujemy mieszkanie, dom czy działkę jak lokatę oszczędności. Polskę ogarnęła moda na inwestycje w mieszkania na wynajem. Wciąż panuje opinia, że na nieruchomościach nie można stracić. Ma ona jednak słabe fundamenty…
Mieszkanie jako lokata? Słabe fundamenty

temu

Ceny mieszkań galopują, ale kolejnych chętnych nie brakuje. Kupujemy nie tylko po to, aby mieć gdzie mieszkać – traktujemy mieszkanie, dom czy działkę jak lokatę oszczędności. Polskę ogarnęła moda na inwestycje w mieszkania na wynajem. Wciąż panuje opinia, że na nieruchomościach nie można stracić. Ma ona jednak słabe fundamenty…
Damsko-męskie spojrzenie na oszczędności

temu

W najbliższych latach lokaty bankowe można traktować bardziej jak sejf niż inwestycje – z tego zdaje sobie sprawę niemal połowa Polaków. Część z nich rozgląda się za bardziej dochodowymi formami lokowania oszczędności. Mężczyźni (44%) częściej niż kobiety (26%) deklarują poszukiwanie alternatywy dla lokat. Panowie częściej niż panie mają „na radarze” obligacje skarbowe i fundusze inwestycyjne, natomiast kobiety chętniej ulokują swoje oszczędności w mieszkanie lub działkę. Takie wnioski płyną z badania „Czy to już koniec niskooprocentowanych lokat?” zrealizowanego dla Avivy.
Mieszkanie jako lokata? Słabe fundamenty

temu

Ceny mieszkań galopują, ale kolejnych chętnych nie brakuje. Kupujemy nie tylko po to, aby mieć gdzie mieszkać – traktujemy mieszkanie, dom czy działkę jak lokatę oszczędności. Polskę ogarnęła moda na inwestycje w mieszkania na wynajem. Wciąż panuje opinia, że na nieruchomościach nie można stracić. Ma ona jednak słabe fundamenty…
Damsko-męskie spojrzenie na oszczędności

temu

W najbliższych latach lokaty bankowe można traktować bardziej jak sejf niż inwestycje – z tego zdaje sobie sprawę niemal połowa Polaków. Część z nich rozgląda się za bardziej dochodowymi formami lokowania oszczędności. Mężczyźni (44%) częściej niż kobiety (26%) deklarują poszukiwanie alternatywy dla lokat. Panowie częściej niż panie mają „na radarze” obligacje skarbowe i fundusze inwestycyjne, natomiast kobiety chętniej ulokują swoje oszczędności w mieszkanie lub działkę. Takie wnioski płyną z badania „Czy to już koniec niskooprocentowanych lokat?” zrealizowanego dla Avivy.
Chude lata na lokatach. Lepiej nie będzie

temu

Polacy od kilku lat nie mogą wyjść z szoku, że odsetki od lokat w bankach są tak niskie. Zwykle poniżej 1% rocznie. Za trzymanie pieniędzy na ROR-ach nie dostajemy z reguły nic. To się w głowie nie mieści, bo kilka-kilkanaście lat temu banki płaciły za depozyty 7-8%, a nawet więcej. Co się dzieje? Dlaczego bankom nie zależy na naszych oszczędnościach?

Wyniki finansowe grupy Aviva w Polsce w 2014 roku

Miniony rok należał do najlepszych w liczącej 22 lata historii Avivy w  Polsce.Podstawą sukcesów jest ponad 30% wzrost  nowej sprzedaży ubezpieczeń na życie i produktów inwestycyjnych.  Wyłamaliśmy się ze stagnacji na rynku życiowym. Duża w tym zasługa &nb