Małgorzata Kożuchowska o programie Aviva dla Młodych Rodziców

21.05.2015

Małgorzata Kożuchowska o programie Aviva dla Młodych Rodziców

Opublikowany

Już ponad 75 tysięcy rodziców korzysta z bezpłatnej infolinii medycznej, udostępnionej przez firmę ubezpieczeniową Aviva w ramach Programu dla Młodych Rodziców. Przez całą  dobę – zwłaszcza w sytuacjach nagłych – można tam zasięgnąć porad  dotyczących zdrowia, leków, odżywiania, a nawet szczepień – w pierwszym roku życia dziecka. 

Ambasadorką Programu Aviva dla Młodych Rodziców została Małgorzata Kożuchowska. Aktorka dołączyła też do jury 3. edycji konkursu „To dla mnie ważne”, organizowanego przez Fundację Aviva, do którego zgłaszane są lokalne inicjatywy społeczne na rzecz małych dzieci i ich rodziców.
Przyjście na świat dziecka, szczególnie  pierwszego, to moment, w którym życie rodziny wchodzi w nowy etap – obok radości pojawiają się obawy i liczne pytania. Macierzyństwo i ojcostwo często zmienia sposób myślenia o zdrowiu, bezpieczeństwie i przyszłości rodziny. Dlatego firma Aviva, kompleksowo podchodząc do potrzeb rodzin z dziećmi, przygotowała wyjątkowe na polskim rynku propozycje produktowe, a także program społeczny.

Program Aviva dla Młodych Rodziców

Pierwszym elementem propozycji jest  Program dla Młodych Rodziców, w ramach którego Aviva proponuje bezpłatną  infolinię medyczną, dzięki której przez 24 godziny na dobę – zwłaszcza w sytuacjach nagłych – można zasięgnąć porady dotyczącej zdrowia, leków, szczepień, a nawet odżywienia niemowląt. Z programu korzysta ponad 75 tysięcy rodziców – głównie mam, które mogą zarejestrować się już w czasie ciąży.

Cieszę się, że mogę wspierać tak  potrzebny, ważny projekt. Dla rodziców malutkich dzieci takie wsparcie  jest nieocenione! Szczególnie wtedy, gdy dostęp do pediatry jest trudny,  na przykład w nocy, w weekendy lub gdy rodzice mieszkają z dala od przychodni czy szpitala.

Małgorzata Kożuchowska, ambasadorka programu Aviva dla Młodych Rodziców

Program nie kończy się wraz z pierwszymi urodzinami dziecka. Nawet w kolejnych latach, rodzice mogą skorzystać ze specjalnie dostosowanego do ich potrzeb ubezpieczenia na życie oraz dodatkowych usług assistance – wizyt domowych lekarza lub pielęgniarki, weryfikacji diagnozy dla dziecka przez zagranicznego lekarza, a także usługi "złotej rączki" w razie usterek i awarii w domu.

Jak skorzystać z Programu Aviva dla Młodych Rodziców?

Wystarczy wejść na stronę www.aviva.pl i zarejestrować się, wchodząc w zakładkę Program Dla Młodych Rodziców lub zamówić na stronie kontakt telefoniczny ze strony konsultanta Avivy. Korzystanie z infolinii medycznej przez pierwszy rok życia dziecka jest bezpłatne.

Konkurs Fundacji Aviva – „To dla mnie ważne” ­

Od 7 maja trwa 3. edycja konkursu grantowego „To dla mnie ważne”, organizowanego przez Fundację Aviva. W ciągu kilkunastu dni Polacy zgłosili za pośrednictwem strony www.todlamniewazne.pl 300 pomysłów,  które mogą zmienić życie najmłodszych w swoich miejscowościach. Inicjatywa cieszy się ogromną popularnością, większą niż poprzednie dwie edycje. W głosowaniu internetowym wzięło już udział ponad 120 tysięcy sympatyków poszczególnych inicjatyw. Jednak nic jeszcze nie jest przesądzone, gdyż konkurs i głosowanie trwają do 14 czerwca. Wtedy 20 pomysłów z największą liczbą głosów zostanie przedstawionych jury. Dlatego jak podkreśla Małgorzata Kożuchowska, jurorka konkursu –  najważniejsze jest zaangażowanie. 

To od nas zależy przyszłość naszych dzieci. Liczy się każdy głos. Dlatego serdecznie zapraszam Was do wsparcia tego projektu. A jest o co powalczyć – łączna suma grantów w tej edycji to aż 200 tysięcy złotych! Fundacja Aviva daje również możliwość bezpośredniego  wsparcia ulubionej inicjatywy poprzez crowdfunding, czyli finansowanie społecznościowe. Dzięki temu, każdy sympatyk może wygodnie przekazać  online nawet niewielką kwotę – od 5 złotych – na rzecz wspieranego pomysłu.

Małgorzata Kożuchowska, jurorka konkursu

W poprzednich dwóch edycjach Fundacja Aviva przekazała łącznie 335 tysięcy złotych dla 15 miejsc i inicjatyw przyjaznych dzieciom w różnych regionach Polski. W pierwszej edycji uczestniczyło 450 wniosków, w drugiej 440.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Wakacyjny boom na ubezpieczenia mieszkań i domów

temu

Miesiące wakacyjne to nie tylko boom na ubezpieczenia podróżne, ale także mieszkaniowe. Przed wyjazdem na urlop Polacy częściej myślą o bezpieczeństwie swojego domu. Teraz w Avivie mogą ubezpieczyć mieszkanie zarówno na czas wyjazdu, jak również na rok, dwa lub trzy.