Małgorzata Kożuchowska o programie Aviva dla Młodych Rodziców

21.05.2015

Małgorzata Kożuchowska o programie Aviva dla Młodych Rodziców

Już ponad 75 tysięcy rodziców korzysta z bezpłatnej infolinii medycznej, udostępnionej przez firmę ubezpieczeniową Aviva w ramach Programu dla Młodych Rodziców. Przez całą  dobę – zwłaszcza w sytuacjach nagłych – można tam zasięgnąć porad  dotyczących zdrowia, leków, odżywiania, a nawet szczepień – w pierwszym roku życia dziecka. 

Ambasadorką Programu Aviva dla Młodych Rodziców została Małgorzata Kożuchowska. Aktorka dołączyła też do jury 3. edycji konkursu „To dla mnie ważne”, organizowanego przez Fundację Aviva, do którego zgłaszane są lokalne inicjatywy społeczne na rzecz małych dzieci i ich rodziców.
Przyjście na świat dziecka, szczególnie  pierwszego, to moment, w którym życie rodziny wchodzi w nowy etap – obok radości pojawiają się obawy i liczne pytania. Macierzyństwo i ojcostwo często zmienia sposób myślenia o zdrowiu, bezpieczeństwie i przyszłości rodziny. Dlatego firma Aviva, kompleksowo podchodząc do potrzeb rodzin z dziećmi, przygotowała wyjątkowe na polskim rynku propozycje produktowe, a także program społeczny.

Program Aviva dla Młodych Rodziców

Pierwszym elementem propozycji jest  Program dla Młodych Rodziców, w ramach którego Aviva proponuje bezpłatną  infolinię medyczną, dzięki której przez 24 godziny na dobę – zwłaszcza w sytuacjach nagłych – można zasięgnąć porady dotyczącej zdrowia, leków, szczepień, a nawet odżywienia niemowląt. Z programu korzysta ponad 75 tysięcy rodziców – głównie mam, które mogą zarejestrować się już w czasie ciąży.

Cieszę się, że mogę wspierać tak  potrzebny, ważny projekt. Dla rodziców malutkich dzieci takie wsparcie  jest nieocenione! Szczególnie wtedy, gdy dostęp do pediatry jest trudny,  na przykład w nocy, w weekendy lub gdy rodzice mieszkają z dala od przychodni czy szpitala.

Małgorzata Kożuchowska, ambasadorka programu Aviva dla Młodych Rodziców

Program nie kończy się wraz z pierwszymi urodzinami dziecka. Nawet w kolejnych latach, rodzice mogą skorzystać ze specjalnie dostosowanego do ich potrzeb ubezpieczenia na życie oraz dodatkowych usług assistance – wizyt domowych lekarza lub pielęgniarki, weryfikacji diagnozy dla dziecka przez zagranicznego lekarza, a także usługi "złotej rączki" w razie usterek i awarii w domu.

Jak skorzystać z Programu Aviva dla Młodych Rodziców?

Wystarczy wejść na stronę www.aviva.pl i zarejestrować się, wchodząc w zakładkę Program Dla Młodych Rodziców lub zamówić na stronie kontakt telefoniczny ze strony konsultanta Avivy. Korzystanie z infolinii medycznej przez pierwszy rok życia dziecka jest bezpłatne.

Konkurs Fundacji Aviva – „To dla mnie ważne” ­

Od 7 maja trwa 3. edycja konkursu grantowego „To dla mnie ważne”, organizowanego przez Fundację Aviva. W ciągu kilkunastu dni Polacy zgłosili za pośrednictwem strony www.todlamniewazne.pl 300 pomysłów,  które mogą zmienić życie najmłodszych w swoich miejscowościach. Inicjatywa cieszy się ogromną popularnością, większą niż poprzednie dwie edycje. W głosowaniu internetowym wzięło już udział ponad 120 tysięcy sympatyków poszczególnych inicjatyw. Jednak nic jeszcze nie jest przesądzone, gdyż konkurs i głosowanie trwają do 14 czerwca. Wtedy 20 pomysłów z największą liczbą głosów zostanie przedstawionych jury. Dlatego jak podkreśla Małgorzata Kożuchowska, jurorka konkursu –  najważniejsze jest zaangażowanie. 

To od nas zależy przyszłość naszych dzieci. Liczy się każdy głos. Dlatego serdecznie zapraszam Was do wsparcia tego projektu. A jest o co powalczyć – łączna suma grantów w tej edycji to aż 200 tysięcy złotych! Fundacja Aviva daje również możliwość bezpośredniego  wsparcia ulubionej inicjatywy poprzez crowdfunding, czyli finansowanie społecznościowe. Dzięki temu, każdy sympatyk może wygodnie przekazać  online nawet niewielką kwotę – od 5 złotych – na rzecz wspieranego pomysłu.

Małgorzata Kożuchowska, jurorka konkursu

W poprzednich dwóch edycjach Fundacja Aviva przekazała łącznie 335 tysięcy złotych dla 15 miejsc i inicjatyw przyjaznych dzieciom w różnych regionach Polski. W pierwszej edycji uczestniczyło 450 wniosków, w drugiej 440.
Powiązane artykuły
Rusza kampania telewizyjna Avivy „Wiem, czym oddycham”

22 października Aviva rozpoczyna kampanię telewizyjną, która jest elementem akcji „Wiem, czym oddycham”. Firma buduje świadomość, że powietrze w naszych mieszkaniach również jest zanieczyszczone przez smog i proponuje rozwiązanie – domowe oczyszczacze powietrza dla klientów wybierających ubezpieczenie na życie w Avivie. Z kolei w sobotę 27 października w Krakowie odbędzie się organizowany przez Avivę bieg w maskach antysmogowych – AirRun. Na stronie wiemczymoddycham.pl do 5 grudnia trwa głosowanie w konkursie na 100 zewnętrznych czujników jakości powietrza dla społeczności lokalnych.
Rusza kampania telewizyjna Avivy „Wiem, czym oddycham”

22 października Aviva rozpoczyna kampanię telewizyjną, która jest elementem akcji „Wiem, czym oddycham”. Firma buduje świadomość, że powietrze w naszych mieszkaniach również jest zanieczyszczone przez smog i proponuje rozwiązanie – domowe oczyszczacze powietrza dla klientów wybierających ubezpieczenie na życie w Avivie. Z kolei w sobotę 27 października w Krakowie odbędzie się organizowany przez Avivę bieg w maskach antysmogowych – AirRun. Na stronie wiemczymoddycham.pl do 5 grudnia trwa głosowanie w konkursie na 100 zewnętrznych czujników jakości powietrza dla społeczności lokalnych.
Aviva wprowadza OC z tytułu wykonywania zawodu

Aviva kontynuuje zapowiadany wzrost w ubezpieczeniach korporacyjnych i poszerza ofertę o kolejną kategorię ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej - OC z tytułu wykonywania zawodu.
Rusza kampania telewizyjna Avivy „Wiem, czym oddycham”

22 października Aviva rozpoczyna kampanię telewizyjną, która jest elementem akcji „Wiem, czym oddycham”. Firma buduje świadomość, że powietrze w naszych mieszkaniach również jest zanieczyszczone przez smog i proponuje rozwiązanie – domowe oczyszczacze powietrza dla klientów wybierających ubezpieczenie na życie w Avivie. Z kolei w sobotę 27 października w Krakowie odbędzie się organizowany przez Avivę bieg w maskach antysmogowych – AirRun. Na stronie wiemczymoddycham.pl do 5 grudnia trwa głosowanie w konkursie na 100 zewnętrznych czujników jakości powietrza dla społeczności lokalnych.
Aviva wprowadza OC z tytułu wykonywania zawodu

Aviva kontynuuje zapowiadany wzrost w ubezpieczeniach korporacyjnych i poszerza ofertę o kolejną kategorię ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej - OC z tytułu wykonywania zawodu.
Już blisko 300 lokalizacji czujników w konkursie „Wiem, czym oddycham”. Trwa głosowanie.

Z całej Polski płyną zgłoszenia nowych lokalizacji czujników smogu w konkursie Fundacji Aviva „Wiem, czy oddycham”. W akcji bierze udział blisko 300 miejsc. Czujniki jakości powietrza otrzyma 100 lokalizacji z największym poparciem w głosowaniu internetowym.
Rusza kampania telewizyjna Avivy „Wiem, czym oddycham”

22 października Aviva rozpoczyna kampanię telewizyjną, która jest elementem akcji „Wiem, czym oddycham”. Firma buduje świadomość, że powietrze w naszych mieszkaniach również jest zanieczyszczone przez smog i proponuje rozwiązanie – domowe oczyszczacze powietrza dla klientów wybierających ubezpieczenie na życie w Avivie. Z kolei w sobotę 27 października w Krakowie odbędzie się organizowany przez Avivę bieg w maskach antysmogowych – AirRun. Na stronie wiemczymoddycham.pl do 5 grudnia trwa głosowanie w konkursie na 100 zewnętrznych czujników jakości powietrza dla społeczności lokalnych.
Aviva wprowadza OC z tytułu wykonywania zawodu

Aviva kontynuuje zapowiadany wzrost w ubezpieczeniach korporacyjnych i poszerza ofertę o kolejną kategorię ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej - OC z tytułu wykonywania zawodu.
Już blisko 300 lokalizacji czujników w konkursie „Wiem, czym oddycham”. Trwa głosowanie.

Z całej Polski płyną zgłoszenia nowych lokalizacji czujników smogu w konkursie Fundacji Aviva „Wiem, czy oddycham”. W akcji bierze udział blisko 300 miejsc. Czujniki jakości powietrza otrzyma 100 lokalizacji z największym poparciem w głosowaniu internetowym.
Zbadaj płuca, bo smog szkodzi 

Smog to wciąż jeden z największych problemów ekologicznych i zdrowotnych w Polsce. Z danych WHO wynika, że 36 z 50 najbardziej zanieczyszczonych miast w UE znajduje się w naszym kraju. Koszty leczenia schorzeń wywoływanych przez smog mogą wynosić nawet 30 mld euro[1] rocznie. Dlatego Aviva przygotowała drugą odsłonę kampanii społeczno-edukacyjnej „Wiem, czym oddycham” i została partnerem strategicznym Dni Spirometrii 2018. Celem tegorocznej kampanii, która startuje 1 października, jest promocja profilaktyki, zarówno w zakresie monitorowania jakości powietrza, jak i badań płuc. Dzięki konkursowi Fundacji Aviva ogólnopolska sieć zewnętrznych czujników smogu firmy Airly powiększy się o kolejnych 100 urządzeń. Ubezpieczyciel wspiera także darmowe badania płuc prowadzone w 236 placówkach medycznych w całej Polsce w dniach 1-6 października.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.