Wyniki Avivy po I półroczu 2015 r. : 30% wzrost nowej sprzedaży i ponad 1 mld zł składki w ubezpieczeniach na życie

06.08.2015

Wyniki Avivy po I półroczu 2015 r. : 30% wzrost nowej sprzedaży i ponad 1 mld zł składki w ubezpieczeniach na życie

Opublikowany

11111.png

Adam Uszpolewicz, prezes grupy Aviva w Polsce:

Największym  osiągnięciem pierwszego półrocza jest wzrost wartości nowego biznesu w  ubezpieczeniach na życie o 30% i przekroczenie pułapu 1 mld zł składki  brutto w tym okresie. Lokomotywą sprzedaży jest flagowe ubezpieczenie Nowa Perspektywa,  które zapewnia szeroki zakres i wysokie sumy ubezpieczenia – nie tylko  na życie, ale również w razie problemów zdrowotnych i wypadków. Wysokie  sumy ubezpieczeń to wysokie wypłaty świadczeń, które pomagają  zniewelować uszczerbki w domowych finansach. Dużym wsparciem dla  sprzedaży i marki była pierwsza kampania reklamowa z udziałem Małgorzaty  Kożuchowskiej. Od lipca, jako pierwszy ubezpieczyciel na życie,  wprowadziliśmy dodatkowe korzyści dla posiadaczy Karty Dużej Rodziny.  Kolejne nowości produktowe przedstawimy we wrześniu.

Naszą specjalnością są też ubezpieczenia grupowe dla małych i średnich  firm. Ulepszone ubezpieczenie Zespół sprzedaje się kilka razy lepiej niż  w ubiegłym roku.

W bancassurance stawiamy na sprzedaż ubezpieczeń nie powiązanych  bezpośrednio z produktami bankowymi, np. terminowych ubezpieczeń na  życie i polis mieszkaniowych. Naszym strategicznym partnerem jest od  wielu lat BZ WBK, z którym mamy pionierskie na polskim rynku towarzystwa  ubezpieczeniowe oferujące produkty klientom banku, zarówno w  placówkach, jak i online. Współpracujemy też z innymi bankami i zależy  nam na dalszym rozwoju bancassurance.

Rozwijamy nasz potencjał dystrybucyjny, gdyż chcemy być dostępni dla  klientów we wszystkich liczących się kanałach. Stawiamy na dalszy wzrost  efektywności własnej sieci liczącej ponad 2 tysiące agentów  ubezpieczeniowych. W ramach pilotażu uruchomiliśmy dwie pierwsze  placówki franczyzowe Aviva dla Rodziny, a we Wrocławiu powstał oddział nowego typu, który nazywamy Generation Next,  gdzie szkolimy i wdrażamy do pracy doradców ubezpieczeniowych z młodego  pokolenia. Coraz więcej produktów sprzedajemy przez telefon i internet.  Wprowadzamy też kolejne narzędzia online w sprzedaży i obsłudze klienta  – przykłady to elektroniczny wniosek o zawarcie ubezpieczenia Nowa Perspektywa czy nowe funkcjonalności naszego iKonta.

Niedawno sfinalizowaliśmy inwestycję w Expandera, co spotkało się z  dużym zainteresowaniem. Expander utrzyma charakter niezależnego doradcy i  swoją markę. Obecnie pracujemy nad integracją Expandera z Centrum  Finansów Aviva. Liczymy, że Expander umocni swoją pozycję na rynku  doradztwa, oferując klientom szeroki zekres produktów bankowych,  inwestycyjnych i ubezpieczeniowych.

W segmencie ubezpieczeń majątkowych utrzymujemy rentowność mimo  ostrej konkurencji cenowej, szczególnie na rynku ubezpieczeń  komunikacyjnych i korporacyjnych.

Od lipca dołączyliśmy do grona ubezpieczycieli, oferujących klientom  bezpośrednią likwidacją szkód z OC komunikacyjnego. To kolejny element  poprawiający doświadczenie klienta – obok naszych autorskich rozwiązań  takich jak dedykowany likwidator dla danej szkody, bezpłatna szkoła  bezpiecznej jazdy po stłuczce, czy też gwarancja wypłaty większości  odszkodowań z polis mieszkaniowych w ciągu 10 dni. Uważamy, że to  właśnie od doświadczeń klientów zależy ich lojalność i gotowość do  zakupu kolejnych produktów lub polecenia naszej firmy znajomym.

Adam Uszpolewicz, prezes grupy Aviva w Polsce

Aviva Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie SA

222222.png

Aviva Towarzystwo Ubezpieczeń Ogólnych SA

3333333.png

###

Aviva należy do największych grup  ubezpieczeniowych w Europie. W Polsce działa od 1992 roku (do 2009 roku  jako Commercial Union). Specjalnością Avivy są ubezpieczenia na zdrowie i  życie. Firma ubezpiecza też mieszkania, domy, samochody i majątek firm  klientów. Ułatwia oszczędzanie i inwestowanie pieniędzy na ważne cele, w  tym na emeryturę. Obsługuje 3,5 mln klientów i zarządza aktywami  powierzonymi przez klientów o wartości ponad 50 mld zł. Dodatkowe  informacje: www.aviva.pl

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Wakacyjny boom na ubezpieczenia mieszkań i domów

temu

Miesiące wakacyjne to nie tylko boom na ubezpieczenia podróżne, ale także mieszkaniowe. Przed wyjazdem na urlop Polacy częściej myślą o bezpieczeństwie swojego domu. Teraz w Avivie mogą ubezpieczyć mieszkanie zarówno na czas wyjazdu, jak również na rok, dwa lub trzy.
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Wakacyjny boom na ubezpieczenia mieszkań i domów

temu

Miesiące wakacyjne to nie tylko boom na ubezpieczenia podróżne, ale także mieszkaniowe. Przed wyjazdem na urlop Polacy częściej myślą o bezpieczeństwie swojego domu. Teraz w Avivie mogą ubezpieczyć mieszkanie zarówno na czas wyjazdu, jak również na rok, dwa lub trzy.
Go SMS w Avivie - klienci lubią bezpośrednio przesyłać dokumenty szkodowe

temu

Co czwarty klient zgłaszający szkodę z ubezpieczeń komunikacyjnych w Avivie skorzystał z nowego narzędzia - SMS z linkiem do bezpośredniego przesyłania dokumentów. Opracowane wewnętrznie rozwiązanie, zwane Go SMS, działa od 8 maja.