Wyniki Avivy po I półroczu 2015 r. : 30% wzrost nowej sprzedaży i ponad 1 mld zł składki w ubezpieczeniach na życie

06.08.2015

Wyniki Avivy po I półroczu 2015 r. : 30% wzrost nowej sprzedaży i ponad 1 mld zł składki w ubezpieczeniach na życie

Opublikowany

11111.png

Adam Uszpolewicz, prezes grupy Aviva w Polsce:

Największym  osiągnięciem pierwszego półrocza jest wzrost wartości nowego biznesu w  ubezpieczeniach na życie o 30% i przekroczenie pułapu 1 mld zł składki  brutto w tym okresie. Lokomotywą sprzedaży jest flagowe ubezpieczenie Nowa Perspektywa,  które zapewnia szeroki zakres i wysokie sumy ubezpieczenia – nie tylko  na życie, ale również w razie problemów zdrowotnych i wypadków. Wysokie  sumy ubezpieczeń to wysokie wypłaty świadczeń, które pomagają  zniewelować uszczerbki w domowych finansach. Dużym wsparciem dla  sprzedaży i marki była pierwsza kampania reklamowa z udziałem Małgorzaty  Kożuchowskiej. Od lipca, jako pierwszy ubezpieczyciel na życie,  wprowadziliśmy dodatkowe korzyści dla posiadaczy Karty Dużej Rodziny.  Kolejne nowości produktowe przedstawimy we wrześniu.

Naszą specjalnością są też ubezpieczenia grupowe dla małych i średnich  firm. Ulepszone ubezpieczenie Zespół sprzedaje się kilka razy lepiej niż  w ubiegłym roku.

W bancassurance stawiamy na sprzedaż ubezpieczeń nie powiązanych  bezpośrednio z produktami bankowymi, np. terminowych ubezpieczeń na  życie i polis mieszkaniowych. Naszym strategicznym partnerem jest od  wielu lat BZ WBK, z którym mamy pionierskie na polskim rynku towarzystwa  ubezpieczeniowe oferujące produkty klientom banku, zarówno w  placówkach, jak i online. Współpracujemy też z innymi bankami i zależy  nam na dalszym rozwoju bancassurance.

Rozwijamy nasz potencjał dystrybucyjny, gdyż chcemy być dostępni dla  klientów we wszystkich liczących się kanałach. Stawiamy na dalszy wzrost  efektywności własnej sieci liczącej ponad 2 tysiące agentów  ubezpieczeniowych. W ramach pilotażu uruchomiliśmy dwie pierwsze  placówki franczyzowe Aviva dla Rodziny, a we Wrocławiu powstał oddział nowego typu, który nazywamy Generation Next,  gdzie szkolimy i wdrażamy do pracy doradców ubezpieczeniowych z młodego  pokolenia. Coraz więcej produktów sprzedajemy przez telefon i internet.  Wprowadzamy też kolejne narzędzia online w sprzedaży i obsłudze klienta  – przykłady to elektroniczny wniosek o zawarcie ubezpieczenia Nowa Perspektywa czy nowe funkcjonalności naszego iKonta.

Niedawno sfinalizowaliśmy inwestycję w Expandera, co spotkało się z  dużym zainteresowaniem. Expander utrzyma charakter niezależnego doradcy i  swoją markę. Obecnie pracujemy nad integracją Expandera z Centrum  Finansów Aviva. Liczymy, że Expander umocni swoją pozycję na rynku  doradztwa, oferując klientom szeroki zekres produktów bankowych,  inwestycyjnych i ubezpieczeniowych.

W segmencie ubezpieczeń majątkowych utrzymujemy rentowność mimo  ostrej konkurencji cenowej, szczególnie na rynku ubezpieczeń  komunikacyjnych i korporacyjnych.

Od lipca dołączyliśmy do grona ubezpieczycieli, oferujących klientom  bezpośrednią likwidacją szkód z OC komunikacyjnego. To kolejny element  poprawiający doświadczenie klienta – obok naszych autorskich rozwiązań  takich jak dedykowany likwidator dla danej szkody, bezpłatna szkoła  bezpiecznej jazdy po stłuczce, czy też gwarancja wypłaty większości  odszkodowań z polis mieszkaniowych w ciągu 10 dni. Uważamy, że to  właśnie od doświadczeń klientów zależy ich lojalność i gotowość do  zakupu kolejnych produktów lub polecenia naszej firmy znajomym.

Adam Uszpolewicz, prezes grupy Aviva w Polsce

Aviva Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie SA

222222.png

Aviva Towarzystwo Ubezpieczeń Ogólnych SA

3333333.png

###

Aviva należy do największych grup  ubezpieczeniowych w Europie. W Polsce działa od 1992 roku (do 2009 roku  jako Commercial Union). Specjalnością Avivy są ubezpieczenia na zdrowie i  życie. Firma ubezpiecza też mieszkania, domy, samochody i majątek firm  klientów. Ułatwia oszczędzanie i inwestowanie pieniędzy na ważne cele, w  tym na emeryturę. Obsługuje 3,5 mln klientów i zarządza aktywami  powierzonymi przez klientów o wartości ponad 50 mld zł. Dodatkowe  informacje: www.aviva.pl

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Mieszkanie jako lokata? Słabe fundamenty

temu

Ceny mieszkań galopują, ale kolejnych chętnych nie brakuje. Kupujemy nie tylko po to, aby mieć gdzie mieszkać – traktujemy mieszkanie, dom czy działkę jak lokatę oszczędności. Polskę ogarnęła moda na inwestycje w mieszkania na wynajem. Wciąż panuje opinia, że na nieruchomościach nie można stracić. Ma ona jednak słabe fundamenty…
Mieszkanie jako lokata? Słabe fundamenty

temu

Ceny mieszkań galopują, ale kolejnych chętnych nie brakuje. Kupujemy nie tylko po to, aby mieć gdzie mieszkać – traktujemy mieszkanie, dom czy działkę jak lokatę oszczędności. Polskę ogarnęła moda na inwestycje w mieszkania na wynajem. Wciąż panuje opinia, że na nieruchomościach nie można stracić. Ma ona jednak słabe fundamenty…
Damsko-męskie spojrzenie na oszczędności

temu

W najbliższych latach lokaty bankowe można traktować bardziej jak sejf niż inwestycje – z tego zdaje sobie sprawę niemal połowa Polaków. Część z nich rozgląda się za bardziej dochodowymi formami lokowania oszczędności. Mężczyźni (44%) częściej niż kobiety (26%) deklarują poszukiwanie alternatywy dla lokat. Panowie częściej niż panie mają „na radarze” obligacje skarbowe i fundusze inwestycyjne, natomiast kobiety chętniej ulokują swoje oszczędności w mieszkanie lub działkę. Takie wnioski płyną z badania „Czy to już koniec niskooprocentowanych lokat?” zrealizowanego dla Avivy.
Mieszkanie jako lokata? Słabe fundamenty

temu

Ceny mieszkań galopują, ale kolejnych chętnych nie brakuje. Kupujemy nie tylko po to, aby mieć gdzie mieszkać – traktujemy mieszkanie, dom czy działkę jak lokatę oszczędności. Polskę ogarnęła moda na inwestycje w mieszkania na wynajem. Wciąż panuje opinia, że na nieruchomościach nie można stracić. Ma ona jednak słabe fundamenty…
Damsko-męskie spojrzenie na oszczędności

temu

W najbliższych latach lokaty bankowe można traktować bardziej jak sejf niż inwestycje – z tego zdaje sobie sprawę niemal połowa Polaków. Część z nich rozgląda się za bardziej dochodowymi formami lokowania oszczędności. Mężczyźni (44%) częściej niż kobiety (26%) deklarują poszukiwanie alternatywy dla lokat. Panowie częściej niż panie mają „na radarze” obligacje skarbowe i fundusze inwestycyjne, natomiast kobiety chętniej ulokują swoje oszczędności w mieszkanie lub działkę. Takie wnioski płyną z badania „Czy to już koniec niskooprocentowanych lokat?” zrealizowanego dla Avivy.
Chude lata na lokatach. Lepiej nie będzie

temu

Polacy od kilku lat nie mogą wyjść z szoku, że odsetki od lokat w bankach są tak niskie. Zwykle poniżej 1% rocznie. Za trzymanie pieniędzy na ROR-ach nie dostajemy z reguły nic. To się w głowie nie mieści, bo kilka-kilkanaście lat temu banki płaciły za depozyty 7-8%, a nawet więcej. Co się dzieje? Dlaczego bankom nie zależy na naszych oszczędnościach?
Mieszkanie jako lokata? Słabe fundamenty

temu

Ceny mieszkań galopują, ale kolejnych chętnych nie brakuje. Kupujemy nie tylko po to, aby mieć gdzie mieszkać – traktujemy mieszkanie, dom czy działkę jak lokatę oszczędności. Polskę ogarnęła moda na inwestycje w mieszkania na wynajem. Wciąż panuje opinia, że na nieruchomościach nie można stracić. Ma ona jednak słabe fundamenty…
Damsko-męskie spojrzenie na oszczędności

temu

W najbliższych latach lokaty bankowe można traktować bardziej jak sejf niż inwestycje – z tego zdaje sobie sprawę niemal połowa Polaków. Część z nich rozgląda się za bardziej dochodowymi formami lokowania oszczędności. Mężczyźni (44%) częściej niż kobiety (26%) deklarują poszukiwanie alternatywy dla lokat. Panowie częściej niż panie mają „na radarze” obligacje skarbowe i fundusze inwestycyjne, natomiast kobiety chętniej ulokują swoje oszczędności w mieszkanie lub działkę. Takie wnioski płyną z badania „Czy to już koniec niskooprocentowanych lokat?” zrealizowanego dla Avivy.
Chude lata na lokatach. Lepiej nie będzie

temu

Polacy od kilku lat nie mogą wyjść z szoku, że odsetki od lokat w bankach są tak niskie. Zwykle poniżej 1% rocznie. Za trzymanie pieniędzy na ROR-ach nie dostajemy z reguły nic. To się w głowie nie mieści, bo kilka-kilkanaście lat temu banki płaciły za depozyty 7-8%, a nawet więcej. Co się dzieje? Dlaczego bankom nie zależy na naszych oszczędnościach?
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w 2017 roku. 

temu

Aviva. Społeczna z natury. Raport społeczny za 2017.

Bankomat jest drogim kantorem

Płacąc kartą za granicą uważaj na propozycje przewalutowania  transakcji. Zwykle taki kantor w bankomacie jest mniej opłacalny niż  przeliczenie przez nasz własny bank.