Wyniki Avivy po I półroczu 2015 r. : 30% wzrost nowej sprzedaży i ponad 1 mld zł składki w ubezpieczeniach na życie

06.08.2015

Wyniki Avivy po I półroczu 2015 r. : 30% wzrost nowej sprzedaży i ponad 1 mld zł składki w ubezpieczeniach na życie

Opublikowany

11111.png

Adam Uszpolewicz, prezes grupy Aviva w Polsce:

Największym  osiągnięciem pierwszego półrocza jest wzrost wartości nowego biznesu w  ubezpieczeniach na życie o 30% i przekroczenie pułapu 1 mld zł składki  brutto w tym okresie. Lokomotywą sprzedaży jest flagowe ubezpieczenie Nowa Perspektywa,  które zapewnia szeroki zakres i wysokie sumy ubezpieczenia – nie tylko  na życie, ale również w razie problemów zdrowotnych i wypadków. Wysokie  sumy ubezpieczeń to wysokie wypłaty świadczeń, które pomagają  zniewelować uszczerbki w domowych finansach. Dużym wsparciem dla  sprzedaży i marki była pierwsza kampania reklamowa z udziałem Małgorzaty  Kożuchowskiej. Od lipca, jako pierwszy ubezpieczyciel na życie,  wprowadziliśmy dodatkowe korzyści dla posiadaczy Karty Dużej Rodziny.  Kolejne nowości produktowe przedstawimy we wrześniu.

Naszą specjalnością są też ubezpieczenia grupowe dla małych i średnich  firm. Ulepszone ubezpieczenie Zespół sprzedaje się kilka razy lepiej niż  w ubiegłym roku.

W bancassurance stawiamy na sprzedaż ubezpieczeń nie powiązanych  bezpośrednio z produktami bankowymi, np. terminowych ubezpieczeń na  życie i polis mieszkaniowych. Naszym strategicznym partnerem jest od  wielu lat BZ WBK, z którym mamy pionierskie na polskim rynku towarzystwa  ubezpieczeniowe oferujące produkty klientom banku, zarówno w  placówkach, jak i online. Współpracujemy też z innymi bankami i zależy  nam na dalszym rozwoju bancassurance.

Rozwijamy nasz potencjał dystrybucyjny, gdyż chcemy być dostępni dla  klientów we wszystkich liczących się kanałach. Stawiamy na dalszy wzrost  efektywności własnej sieci liczącej ponad 2 tysiące agentów  ubezpieczeniowych. W ramach pilotażu uruchomiliśmy dwie pierwsze  placówki franczyzowe Aviva dla Rodziny, a we Wrocławiu powstał oddział nowego typu, który nazywamy Generation Next,  gdzie szkolimy i wdrażamy do pracy doradców ubezpieczeniowych z młodego  pokolenia. Coraz więcej produktów sprzedajemy przez telefon i internet.  Wprowadzamy też kolejne narzędzia online w sprzedaży i obsłudze klienta  – przykłady to elektroniczny wniosek o zawarcie ubezpieczenia Nowa Perspektywa czy nowe funkcjonalności naszego iKonta.

Niedawno sfinalizowaliśmy inwestycję w Expandera, co spotkało się z  dużym zainteresowaniem. Expander utrzyma charakter niezależnego doradcy i  swoją markę. Obecnie pracujemy nad integracją Expandera z Centrum  Finansów Aviva. Liczymy, że Expander umocni swoją pozycję na rynku  doradztwa, oferując klientom szeroki zekres produktów bankowych,  inwestycyjnych i ubezpieczeniowych.

W segmencie ubezpieczeń majątkowych utrzymujemy rentowność mimo  ostrej konkurencji cenowej, szczególnie na rynku ubezpieczeń  komunikacyjnych i korporacyjnych.

Od lipca dołączyliśmy do grona ubezpieczycieli, oferujących klientom  bezpośrednią likwidacją szkód z OC komunikacyjnego. To kolejny element  poprawiający doświadczenie klienta – obok naszych autorskich rozwiązań  takich jak dedykowany likwidator dla danej szkody, bezpłatna szkoła  bezpiecznej jazdy po stłuczce, czy też gwarancja wypłaty większości  odszkodowań z polis mieszkaniowych w ciągu 10 dni. Uważamy, że to  właśnie od doświadczeń klientów zależy ich lojalność i gotowość do  zakupu kolejnych produktów lub polecenia naszej firmy znajomym.

Adam Uszpolewicz, prezes grupy Aviva w Polsce

Aviva Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie SA

222222.png

Aviva Towarzystwo Ubezpieczeń Ogólnych SA

3333333.png

###

Aviva należy do największych grup  ubezpieczeniowych w Europie. W Polsce działa od 1992 roku (do 2009 roku  jako Commercial Union). Specjalnością Avivy są ubezpieczenia na zdrowie i  życie. Firma ubezpiecza też mieszkania, domy, samochody i majątek firm  klientów. Ułatwia oszczędzanie i inwestowanie pieniędzy na ważne cele, w  tym na emeryturę. Obsługuje 3,5 mln klientów i zarządza aktywami  powierzonymi przez klientów o wartości ponad 50 mld zł. Dodatkowe  informacje: www.aviva.pl

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Rosja rządzi się swoimi prawami. Na Mundial zabierz szalik i… ubezpieczenie!

temu

Kilkadziesiąt tysięcy polskich kibiców wybiera się do Rosji na zbliżające się mistrzostwa świata w piłce nożnej. Do walizek spakują bilety, biało-czerwone stroje, szaliki i paszporty. Powinni pomyśleć również o ubezpieczeniowym zestawie kibica, dzięki któremu z Mundialu wrócą tylko z wrażeniami sportowymi, a nie z nowymi troskami. Bo karta EKUZ w Rosji nie obowiązuje.
Rosja rządzi się swoimi prawami. Na Mundial zabierz szalik i… ubezpieczenie!

temu

Kilkadziesiąt tysięcy polskich kibiców wybiera się do Rosji na zbliżające się mistrzostwa świata w piłce nożnej. Do walizek spakują bilety, biało-czerwone stroje, szaliki i paszporty. Powinni pomyśleć również o ubezpieczeniowym zestawie kibica, dzięki któremu z Mundialu wrócą tylko z wrażeniami sportowymi, a nie z nowymi troskami. Bo karta EKUZ w Rosji nie obowiązuje.
Jak nowe technologie zmieniają cykl życia i rynek pracy w Polsce

temu

Kilkanaście lat nauki, kilkadziesiąt lat pracy w jednej branży (często u jednego pracodawcy), no i wyczekiwana emerytura. Tak do niedawna wyglądało życie większości Polaków. Ten świat jednak się kończy. Zmienił go postęp technologiczny i globalizacja gospodarki. Czas zmienić myślenie o edukacji, karierze, zarabianiu, oszczędzaniu i emeryturze.
Rosja rządzi się swoimi prawami. Na Mundial zabierz szalik i… ubezpieczenie!

temu

Kilkadziesiąt tysięcy polskich kibiców wybiera się do Rosji na zbliżające się mistrzostwa świata w piłce nożnej. Do walizek spakują bilety, biało-czerwone stroje, szaliki i paszporty. Powinni pomyśleć również o ubezpieczeniowym zestawie kibica, dzięki któremu z Mundialu wrócą tylko z wrażeniami sportowymi, a nie z nowymi troskami. Bo karta EKUZ w Rosji nie obowiązuje.
Jak nowe technologie zmieniają cykl życia i rynek pracy w Polsce

temu

Kilkanaście lat nauki, kilkadziesiąt lat pracy w jednej branży (często u jednego pracodawcy), no i wyczekiwana emerytura. Tak do niedawna wyglądało życie większości Polaków. Ten świat jednak się kończy. Zmienił go postęp technologiczny i globalizacja gospodarki. Czas zmienić myślenie o edukacji, karierze, zarabianiu, oszczędzaniu i emeryturze.
Czy warto ubezpieczyć dom w budowie?

temu

Rosnące zarobki i dostępność kredytów hipotecznych pomagają spełniać marzenia o własnym domu z ogródkiem. Dla większości z nas to inwestycja życia. Budując dom nie możemy niestety wykluczyć wystąpienia niekorzystnych zdarzeń losowych. Zalanie czy włamanie wiążą się z koniecznością poniesienia dodatkowych kosztów. Stres i wydatki możemy ograniczyć, ubezpieczając naszą nieruchomość już na etapie prac budowlanych.
Rosja rządzi się swoimi prawami. Na Mundial zabierz szalik i… ubezpieczenie!

temu

Kilkadziesiąt tysięcy polskich kibiców wybiera się do Rosji na zbliżające się mistrzostwa świata w piłce nożnej. Do walizek spakują bilety, biało-czerwone stroje, szaliki i paszporty. Powinni pomyśleć również o ubezpieczeniowym zestawie kibica, dzięki któremu z Mundialu wrócą tylko z wrażeniami sportowymi, a nie z nowymi troskami. Bo karta EKUZ w Rosji nie obowiązuje.
Jak nowe technologie zmieniają cykl życia i rynek pracy w Polsce

temu

Kilkanaście lat nauki, kilkadziesiąt lat pracy w jednej branży (często u jednego pracodawcy), no i wyczekiwana emerytura. Tak do niedawna wyglądało życie większości Polaków. Ten świat jednak się kończy. Zmienił go postęp technologiczny i globalizacja gospodarki. Czas zmienić myślenie o edukacji, karierze, zarabianiu, oszczędzaniu i emeryturze.
Czy warto ubezpieczyć dom w budowie?

temu

Rosnące zarobki i dostępność kredytów hipotecznych pomagają spełniać marzenia o własnym domu z ogródkiem. Dla większości z nas to inwestycja życia. Budując dom nie możemy niestety wykluczyć wystąpienia niekorzystnych zdarzeń losowych. Zalanie czy włamanie wiążą się z koniecznością poniesienia dodatkowych kosztów. Stres i wydatki możemy ograniczyć, ubezpieczając naszą nieruchomość już na etapie prac budowlanych.
Komunia 2018: pieniądze na przyszłość dziecka zamiast kolejnego prezentu

temu

Prawie co dziesiąty Polak ma problem z wyborem prezentu komunijnego – nie wie, co dać i za ile. 39% z nas daje gotówkę, a 20% upominek rzeczowy – wynika z badania przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia na zlecenie Avivy. Rośnie otwartość na upominki finansowe. 2 na 3 badanych uważa, że wpłata pieniędzy na przyszłość dziecka – na przykład na edukację – to lepszy pomysł niż kupno kolejnego prezentu.

Bankomat jest drogim kantorem

Płacąc kartą za granicą uważaj na propozycje przewalutowania  transakcji. Zwykle taki kantor w bankomacie jest mniej opłacalny niż  przeliczenie przez nasz własny bank.