Niecodzienne miejsce dla rodziny w Kaliszu

26.11.2015

Niecodzienne miejsce dla rodziny w Kaliszu

Opublikowany

Przy ulicy Polnej 20 w Kaliszu powstaje niecodzienna placówka  finansowa – Aviva dla Rodziny. O wyjątkowości tego miejsca będzie można  przekonać się już w sobotę, 28 listopada od godziny 10:00 podczas  pełnego atrakcji otwarcia.

Nie ma tu biurek i plastikowych krzeseł. Są za to wygodne kanapy,  miękkie poduszki, kolorowe dywany i ściana, po której najmłodsi mogą  swobodnie rysować. Domowego klimatu dopełniają zdjęcia przywiezione  przez właścicieli z podróży. Na gości czeka kawa i domowe ciasto. - Wszystko  po to, aby w kameralnych warunkach można było podjąć ważne decyzje  dotyczące ochrony zdrowia i życia całej rodziny, ubezpieczyć samochód,  dom i mieszkanie, pomyśleć o finansowym zabezpieczeniu swojej  przyszłości (np. o emeryturze) oraz zabezpieczyć swoją firmę i  pracowników przed finansowymi skutkami niespodziewanych wydarzeń.

mówi Małgorzata Józefiak, właścicielka placówki Aviva dla Rodziny.

Zapewnia, że w tym wyjątkowym miejscu rozmawiać się będzie nie tylko o ubezpieczeniach.  – W  2016 roku planujemy spotkania z psychologami dziecięcymi, specami od  podatków i prawa, a także z  fachowcami z różnych dziedzin, których  porady mogą pomóc w codziennym życiu naszych obecnych i przyszłych   klientów – tłumaczy Małgorzata Józefiak. Aviva dla Rodziny  zapraszać będzie także do zbiorowego czytania książek dla dzieci, na  turnieje gier planszowych czy konkursy plastyczne dla dzieci.
Rodzinny klimat tego miejsca będzie można poczuć już w najbliższą sobotę, 28 listopada. Od godziny 10:00 na dzieci i ich rodziców czekać będą atrakcje: malowanie buzi,  fotobudka, w której każdy będzie mógł zrobić sobie zabawne, rodzinne  zdjęcia, a także konkurs z atrakcyjnymi nagrodami. Pierwsze 50 osób,  które tego dnia odwiedzi placówkę Aviva dla Rodziny, otrzyma w prezencie ubezpieczenie turystyczne na 7 dni lub maskotkę Pana Pikusia.
Tego typu placówka finansowa to nowość na rodzimym rynku. W całej Polsce  do tej pory powstały dwie – we Wrocławiu i Myślenicach. Pomysłodawcą  jest Aviva, jedna z najbardziej znanych firm ubezpieczeniowych w Polsce,  która w ten sposób postanowiła otworzyć się na potrzeby rodzin,  proponując zupełnie nowe, bardziej przyjazne środowisko do rozmowy o  ubezpieczeniach i inwestowaniu oszczędności.

Wielkie Otwarcie Aviva dla Rodziny
 ul. Polna 20, Kalisz
 tel. 723 23 22 22
 28 listopada (sobota) g. 10:00-15:00

www.dlarodziny.aviva.pl/malgorzatajozefiak

###

Aviva należy do największych grup  ubezpieczeniowych w Europie. W Polsce działa od 1992 roku (do 2009 roku  jako Commercial Union). Specjalnością Avivy są ubezpieczenia na zdrowie i  życie. Firma ubezpiecza też mieszkania, domy, samochody i majątek firm  klientów. Ułatwia oszczędzanie i inwestowanie pieniędzy na ważne cele, w  tym na emeryturę. Obsługuje 3,5 mln klientów i zarządza aktywami  powierzonymi przez klientów o wartości ponad 50 mld zł. Dodatkowe  informacje: www.aviva.pl

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Aviva wprowadza OC z tytułu wykonywania zawodu

temu

Aviva kontynuuje zapowiadany wzrost w ubezpieczeniach korporacyjnych i poszerza ofertę o kolejną kategorię ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej - OC z tytułu wykonywania zawodu.
Aviva wprowadza OC z tytułu wykonywania zawodu

temu

Aviva kontynuuje zapowiadany wzrost w ubezpieczeniach korporacyjnych i poszerza ofertę o kolejną kategorię ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej - OC z tytułu wykonywania zawodu.
Już blisko 300 lokalizacji czujników w konkursie „Wiem, czym oddycham”. Trwa głosowanie.

temu

Z całej Polski płyną zgłoszenia nowych lokalizacji czujników smogu w konkursie Fundacji Aviva „Wiem, czy oddycham”. W akcji bierze udział blisko 300 miejsc. Czujniki jakości powietrza otrzyma 100 lokalizacji z największym poparciem w głosowaniu internetowym.
Aviva wprowadza OC z tytułu wykonywania zawodu

temu

Aviva kontynuuje zapowiadany wzrost w ubezpieczeniach korporacyjnych i poszerza ofertę o kolejną kategorię ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej - OC z tytułu wykonywania zawodu.
Już blisko 300 lokalizacji czujników w konkursie „Wiem, czym oddycham”. Trwa głosowanie.

temu

Z całej Polski płyną zgłoszenia nowych lokalizacji czujników smogu w konkursie Fundacji Aviva „Wiem, czy oddycham”. W akcji bierze udział blisko 300 miejsc. Czujniki jakości powietrza otrzyma 100 lokalizacji z największym poparciem w głosowaniu internetowym.
Zbadaj płuca, bo smog szkodzi 

temu

Smog to wciąż jeden z największych problemów ekologicznych i zdrowotnych w Polsce. Z danych WHO wynika, że 36 z 50 najbardziej zanieczyszczonych miast w UE znajduje się w naszym kraju. Koszty leczenia schorzeń wywoływanych przez smog mogą wynosić nawet 30 mld euro[1] rocznie. Dlatego Aviva przygotowała drugą odsłonę kampanii społeczno-edukacyjnej „Wiem, czym oddycham” i została partnerem strategicznym Dni Spirometrii 2018. Celem tegorocznej kampanii, która startuje 1 października, jest promocja profilaktyki, zarówno w zakresie monitorowania jakości powietrza, jak i badań płuc. Dzięki konkursowi Fundacji Aviva ogólnopolska sieć zewnętrznych czujników smogu firmy Airly powiększy się o kolejnych 100 urządzeń. Ubezpieczyciel wspiera także darmowe badania płuc prowadzone w 236 placówkach medycznych w całej Polsce w dniach 1-6 października.
Aviva wprowadza OC z tytułu wykonywania zawodu

temu

Aviva kontynuuje zapowiadany wzrost w ubezpieczeniach korporacyjnych i poszerza ofertę o kolejną kategorię ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej - OC z tytułu wykonywania zawodu.
Już blisko 300 lokalizacji czujników w konkursie „Wiem, czym oddycham”. Trwa głosowanie.

temu

Z całej Polski płyną zgłoszenia nowych lokalizacji czujników smogu w konkursie Fundacji Aviva „Wiem, czy oddycham”. W akcji bierze udział blisko 300 miejsc. Czujniki jakości powietrza otrzyma 100 lokalizacji z największym poparciem w głosowaniu internetowym.
Zbadaj płuca, bo smog szkodzi 

temu

Smog to wciąż jeden z największych problemów ekologicznych i zdrowotnych w Polsce. Z danych WHO wynika, że 36 z 50 najbardziej zanieczyszczonych miast w UE znajduje się w naszym kraju. Koszty leczenia schorzeń wywoływanych przez smog mogą wynosić nawet 30 mld euro[1] rocznie. Dlatego Aviva przygotowała drugą odsłonę kampanii społeczno-edukacyjnej „Wiem, czym oddycham” i została partnerem strategicznym Dni Spirometrii 2018. Celem tegorocznej kampanii, która startuje 1 października, jest promocja profilaktyki, zarówno w zakresie monitorowania jakości powietrza, jak i badań płuc. Dzięki konkursowi Fundacji Aviva ogólnopolska sieć zewnętrznych czujników smogu firmy Airly powiększy się o kolejnych 100 urządzeń. Ubezpieczyciel wspiera także darmowe badania płuc prowadzone w 236 placówkach medycznych w całej Polsce w dniach 1-6 października.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.