Kożuchowska w nowej kampanii Avivy promującej ubezpieczenia na zdrowie i życie

29.04.2016

Kożuchowska w nowej kampanii Avivy promującej ubezpieczenia na zdrowie i życie

Opublikowany

4 maja rozpocznie się kolejna kampania reklamowa Avivy z Małgorzatą Kożuchowską, ale już dziś można obejrzeć spot 30".

Małgosia (po raz pierwszy zgodziła się wystąpić z dziecięcym aktorem u  boku) jako nowoczesna, aktywna zawodowo kobieta robi wiele, by zapewnić  najlepszą opiekę dla swojej rodziny. Wie jednak, że nie wszystko da się  przewidzieć. Dlatego zaufała ubezpieczeniom Aviva, które gwarantują  prywatną opiekę medyczną oraz nawet do 800 tys. zł na leczenie lub  spłatę kredytu w przypadku ciężkiej choroby lub niezdolności do pracy.
Małgorzata Kożuchowska współpracuje z Avivą od marca 2015 roku.  Przyznaje, że sama od ponad 20 lat ma polisę w Avivie i z własnego  doświadczenia wie, że firma oferuje najwyższy standard ubezpieczeń.

Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy. Małgosię cechuje  profesjonalizm a do tego jest ciepłą i rodzinną osobą. Mocno angażuje  się w konkurs Fundacji Aviva „To dla mnie ważne”, mający na celu  realizację projektów dla dzieci i ich rodziców. Tą kampanią chcemy  pokazać, że troskę o najbliższych można wyrazić na wiele sposobów. Ważne  jest, by zapewnić im bezpieczeństwo i opiekę w przypadku  niespodziewanych zdarzeń.

mówi Andrzej Mytych, dyrektor komunikacji i zarządzania marką Aviva.

„Jak każdy mam swoje plany: dalekie, bliskie, ale mam także plany na  nagłą zmianę planów” przekonywała aktorka w ubiegłorocznym spocie.  Nowoczesne ubezpieczenie jest przydatne w wielu codziennych sytuacjach i  pomaga utrzymać standard życia rodziny w razie chorób i innych wypadków  losowych. Tylko w 2015 roku Aviva wypłaciła klientom sumę 263 mln zł z  ubezpieczeń na życie. 

Aviva Oszczędnościowy 40"

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Wakacyjny boom na ubezpieczenia mieszkań i domów

temu

Miesiące wakacyjne to nie tylko boom na ubezpieczenia podróżne, ale także mieszkaniowe. Przed wyjazdem na urlop Polacy częściej myślą o bezpieczeństwie swojego domu. Teraz w Avivie mogą ubezpieczyć mieszkanie zarówno na czas wyjazdu, jak również na rok, dwa lub trzy.