Kożuchowska w nowej kampanii Avivy promującej ubezpieczenia na zdrowie i życie

29.04.2016

Kożuchowska w nowej kampanii Avivy promującej ubezpieczenia na zdrowie i życie

Opublikowany

4 maja rozpocznie się kolejna kampania reklamowa Avivy z Małgorzatą Kożuchowską, ale już dziś można obejrzeć spot 30".

Małgosia (po raz pierwszy zgodziła się wystąpić z dziecięcym aktorem u  boku) jako nowoczesna, aktywna zawodowo kobieta robi wiele, by zapewnić  najlepszą opiekę dla swojej rodziny. Wie jednak, że nie wszystko da się  przewidzieć. Dlatego zaufała ubezpieczeniom Aviva, które gwarantują  prywatną opiekę medyczną oraz nawet do 800 tys. zł na leczenie lub  spłatę kredytu w przypadku ciężkiej choroby lub niezdolności do pracy.
Małgorzata Kożuchowska współpracuje z Avivą od marca 2015 roku.  Przyznaje, że sama od ponad 20 lat ma polisę w Avivie i z własnego  doświadczenia wie, że firma oferuje najwyższy standard ubezpieczeń.

Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy. Małgosię cechuje  profesjonalizm a do tego jest ciepłą i rodzinną osobą. Mocno angażuje  się w konkurs Fundacji Aviva „To dla mnie ważne”, mający na celu  realizację projektów dla dzieci i ich rodziców. Tą kampanią chcemy  pokazać, że troskę o najbliższych można wyrazić na wiele sposobów. Ważne  jest, by zapewnić im bezpieczeństwo i opiekę w przypadku  niespodziewanych zdarzeń.

mówi Andrzej Mytych, dyrektor komunikacji i zarządzania marką Aviva.

„Jak każdy mam swoje plany: dalekie, bliskie, ale mam także plany na  nagłą zmianę planów” przekonywała aktorka w ubiegłorocznym spocie.  Nowoczesne ubezpieczenie jest przydatne w wielu codziennych sytuacjach i  pomaga utrzymać standard życia rodziny w razie chorób i innych wypadków  losowych. Tylko w 2015 roku Aviva wypłaciła klientom sumę 263 mln zł z  ubezpieczeń na życie. 

Aviva Oszczędnościowy 40"

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Mieszkanie jako lokata? Słabe fundamenty

temu

Ceny mieszkań galopują, ale kolejnych chętnych nie brakuje. Kupujemy nie tylko po to, aby mieć gdzie mieszkać – traktujemy mieszkanie, dom czy działkę jak lokatę oszczędności. Polskę ogarnęła moda na inwestycje w mieszkania na wynajem. Wciąż panuje opinia, że na nieruchomościach nie można stracić. Ma ona jednak słabe fundamenty…
Mieszkanie jako lokata? Słabe fundamenty

temu

Ceny mieszkań galopują, ale kolejnych chętnych nie brakuje. Kupujemy nie tylko po to, aby mieć gdzie mieszkać – traktujemy mieszkanie, dom czy działkę jak lokatę oszczędności. Polskę ogarnęła moda na inwestycje w mieszkania na wynajem. Wciąż panuje opinia, że na nieruchomościach nie można stracić. Ma ona jednak słabe fundamenty…
Damsko-męskie spojrzenie na oszczędności

temu

W najbliższych latach lokaty bankowe można traktować bardziej jak sejf niż inwestycje – z tego zdaje sobie sprawę niemal połowa Polaków. Część z nich rozgląda się za bardziej dochodowymi formami lokowania oszczędności. Mężczyźni (44%) częściej niż kobiety (26%) deklarują poszukiwanie alternatywy dla lokat. Panowie częściej niż panie mają „na radarze” obligacje skarbowe i fundusze inwestycyjne, natomiast kobiety chętniej ulokują swoje oszczędności w mieszkanie lub działkę. Takie wnioski płyną z badania „Czy to już koniec niskooprocentowanych lokat?” zrealizowanego dla Avivy.
Mieszkanie jako lokata? Słabe fundamenty

temu

Ceny mieszkań galopują, ale kolejnych chętnych nie brakuje. Kupujemy nie tylko po to, aby mieć gdzie mieszkać – traktujemy mieszkanie, dom czy działkę jak lokatę oszczędności. Polskę ogarnęła moda na inwestycje w mieszkania na wynajem. Wciąż panuje opinia, że na nieruchomościach nie można stracić. Ma ona jednak słabe fundamenty…
Damsko-męskie spojrzenie na oszczędności

temu

W najbliższych latach lokaty bankowe można traktować bardziej jak sejf niż inwestycje – z tego zdaje sobie sprawę niemal połowa Polaków. Część z nich rozgląda się za bardziej dochodowymi formami lokowania oszczędności. Mężczyźni (44%) częściej niż kobiety (26%) deklarują poszukiwanie alternatywy dla lokat. Panowie częściej niż panie mają „na radarze” obligacje skarbowe i fundusze inwestycyjne, natomiast kobiety chętniej ulokują swoje oszczędności w mieszkanie lub działkę. Takie wnioski płyną z badania „Czy to już koniec niskooprocentowanych lokat?” zrealizowanego dla Avivy.
Chude lata na lokatach. Lepiej nie będzie

temu

Polacy od kilku lat nie mogą wyjść z szoku, że odsetki od lokat w bankach są tak niskie. Zwykle poniżej 1% rocznie. Za trzymanie pieniędzy na ROR-ach nie dostajemy z reguły nic. To się w głowie nie mieści, bo kilka-kilkanaście lat temu banki płaciły za depozyty 7-8%, a nawet więcej. Co się dzieje? Dlaczego bankom nie zależy na naszych oszczędnościach?
Mieszkanie jako lokata? Słabe fundamenty

temu

Ceny mieszkań galopują, ale kolejnych chętnych nie brakuje. Kupujemy nie tylko po to, aby mieć gdzie mieszkać – traktujemy mieszkanie, dom czy działkę jak lokatę oszczędności. Polskę ogarnęła moda na inwestycje w mieszkania na wynajem. Wciąż panuje opinia, że na nieruchomościach nie można stracić. Ma ona jednak słabe fundamenty…
Damsko-męskie spojrzenie na oszczędności

temu

W najbliższych latach lokaty bankowe można traktować bardziej jak sejf niż inwestycje – z tego zdaje sobie sprawę niemal połowa Polaków. Część z nich rozgląda się za bardziej dochodowymi formami lokowania oszczędności. Mężczyźni (44%) częściej niż kobiety (26%) deklarują poszukiwanie alternatywy dla lokat. Panowie częściej niż panie mają „na radarze” obligacje skarbowe i fundusze inwestycyjne, natomiast kobiety chętniej ulokują swoje oszczędności w mieszkanie lub działkę. Takie wnioski płyną z badania „Czy to już koniec niskooprocentowanych lokat?” zrealizowanego dla Avivy.
Chude lata na lokatach. Lepiej nie będzie

temu

Polacy od kilku lat nie mogą wyjść z szoku, że odsetki od lokat w bankach są tak niskie. Zwykle poniżej 1% rocznie. Za trzymanie pieniędzy na ROR-ach nie dostajemy z reguły nic. To się w głowie nie mieści, bo kilka-kilkanaście lat temu banki płaciły za depozyty 7-8%, a nawet więcej. Co się dzieje? Dlaczego bankom nie zależy na naszych oszczędnościach?
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w 2017 roku. 

temu

Aviva. Społeczna z natury. Raport społeczny za 2017.

Wyniki finansowe grupy Aviva w Polsce w 2015 roku

Wartość nowego biznesu
. Wartość nowego biznesu w ubezpieczeniach na życie i emerytalnych   wzrosła w stosunku do analogicznego okresu roku poprzedniego o 13% do   378 mln zł (335 mln zł w 2014 r.)
. Zysk operacyjny według IFRS
. Adam Uszpolewicz, prezes grup