Nowe miejsca przyjazne dzieciom w województwie dolnośląskim
Nowe miejsca przyjazne dzieciom w województwie dolnośląskim

14.06.2016

Nowe miejsca przyjazne dzieciom w województwie dolnośląskim

Opublikowany

Fundacja Aviva ogłasza wyniki 4.  edycji konkursu „To dla mnie ważne”. Dzięki grantowi w wysokości 33 000  zł Stowarzyszenie Aktywiści Społecznej Integracji „Bez Balastu” z  Radwanic już niedługo uruchomi mobilną świetlicę.

Konkurs grantowy „To dla mnie  ważne” ponownie udowodnił, jak mocno wspólny cel – spełnianie marzeń  najmłodszych, jednoczy lokalne społeczności. Dzisiaj poznaliśmy  dziesięciu laureatów, których pomysły już wkrótce zostaną zrealizowane.  Jury Fundacji Aviva postanowiło przekazać grant projektowi z województwa  dolnośląskiego, którego założeniem jest aktywizacja lokalnej  społeczności w Radwanicach. 33 000 zł pozwoli stworzyć mobilną świetlicę  z ofertą zajęć dla rodzin.

Spełniamy dziecięce marzenia

Po raz czwarty jury konkursu grantowego  Fundacji Aviva z udziałem m.in. Małgorzaty Kożuchowskiej i Jaśka Meli,  stanęło przed niezwykle trudnym zadaniem. Spośród 20 finałowych  inicjatyw, które zdobyły najwięcej głosów w internetowym plebiscycie, wyłoniło 10 laureatów z ośmiu województw. To wśród nich rozdzielono pulę grantów o łącznej wartości 225 tysięcy złotych. Środki zostaną przeznaczone na sfinansowanie projektów dedykowanych dzieciom do 13. roku życia i ich rodzicom.

PARKujemy – mobilna świetlica

Fundacja Aviva już po raz drugi wsparła  finansowo Radwanice, które były laureatem 2. edycji konkursu. Sukces  „Tlenowych Witamin” sprawił, że mieszkańcy ponownie zintegrowali się we  wspólnym celu, co zaowocowało tegoroczną wygraną w konkursie „To dla  mnie ważne”. W tym roku Stowarzyszenie Aktywiści Społecznej Integracji „Bez Balastu” z Radwanic otrzymało grant w wysokości 33 000 zł,  który umożliwi stworzenie mobilnej świetlicy. Pomysł stawia na  połączenie integracji i edukacji w plenerze. Z zajęć będą mogły  korzystać dzieci, które w najbliższej okolicy nie mają do dyspozycji  żadnej świetlicy bądź domu kultury, gdzie mogłyby w kreatywny sposób  spędzać wolny czas. Wniosek zebrał ponad 6 800 głosów w internetowym  plebiscycie.
W tym roku Fundacja Aviva przyznała  granty inicjatywom z ośmiu województw. Umożliwią one m.in. otwarcie  specjalistycznej pracowni dostosowanej do terapii polisensorycznej,  zakup sprzętu oraz organizację zajęć z szermierki czy stworzenie  bezpiecznego boiska sportowego. Sfinansowany będzie również tematyczny  plac zabaw „Miasteczko Strażackie”, ogrody dedykowane terapii i  edukacji, a także kreatywna strefa gier chodnikowych.

Razem możemy więcej

Ponadto, w ramach konkursu, 71 inicjatyw zdecydowało się  skorzystać z dodatkowej formy wsparcia poprzez finansowanie  społecznościowe, czyli crowdfunding. Dzięki temu dotychczas zebrały  niemal 28 500 zł od ponad 2 540 wspierających. Na stronie www.todlamniewazne.pl jeszcze do jutra (15 czerwca) można wesprzeć projekt bliski naszemu  sercu i przekazać online dowolną kwotę, minimum 5 zł. Akcję dodatkowo  wspiera BLIK, który do każdej wpłaty o wartości min. 10 zł dołoży 10 zł. 
W 2014 roku Fundacja Aviva  uruchomiła konkurs grantowy „To dla mnie ważne”, którego celem jest  wspieranie lokalnych inicjatyw społecznych dla dobra dzieci w wieku do  13. roku życia i ich rodziców. Wnioski oceniło jury w składzie:  Małgorzata Kożuchowska, aktorka teatralna, filmowa i telewizyjna, aktywnie działająca na rzecz potrzebujących; dr Aleksandra Piotrowska, psycholog dziecięcy; Iga Młynarczyk, blogerka parentingowa angażująca się w akcje społeczne na rzecz dzieci; prof. Janusz Książyk, kierownik Kliniki Pediatrii, Żywienia i Chorób Metabolicznych w Centrum Zdrowia Dziecka w Warszawie; Paweł Woliński, prezes Fundacji Mamy i Taty; Jacek Olszewski, członek zarządu Fundacji Kropla Życia im. Agaty Mróz-Olszewskiej oraz Jasiek Mela, założyciel Fundacji Poza Horyzonty. W jury pracują też Monika Kulińska i Agnieszka Wieczorek-Nowak z zarządu Fundacji Aviva. 

###

Aviva  należy do największych grup ubezpieczeniowych w Europie. W Polsce działa  od 1992 roku (do 2009 roku jako Commercial Union). Specjalnością Avivy  są ubezpieczenia na zdrowie i życie. Firma ubezpiecza też mieszkania,  domy, samochody i majątek firm klientów. Ułatwia oszczędzanie i  inwestowanie pieniędzy na ważne cele, w tym na emeryturę. Obsługuje 3,5  mln klientów i zarządza aktywami powierzonymi przez klientów o wartości  ponad 50 mld zł. Dodatkowe informacje: www.aviva.pl

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Wakacyjny boom na ubezpieczenia mieszkań i domów

temu

Miesiące wakacyjne to nie tylko boom na ubezpieczenia podróżne, ale także mieszkaniowe. Przed wyjazdem na urlop Polacy częściej myślą o bezpieczeństwie swojego domu. Teraz w Avivie mogą ubezpieczyć mieszkanie zarówno na czas wyjazdu, jak również na rok, dwa lub trzy.