Nowe miejsce przyjazne dzieciom w województwie świętokrzyskim

14.06.2016

Nowe miejsce przyjazne dzieciom w województwie świętokrzyskim

Opublikowany

Fundacja Aviva ogłasza wyniki 4.  edycji konkursu „To dla mnie ważne” i przyznaje grant w wysokości  15 000 zł dla Stowarzyszenia Daj Dziecku Nadzieję z Bronina.

Konkurs grantowy „To dla mnie  ważne” ponownie udowodnił, jak mocno wspólny cel – spełnianie marzeń  najmłodszych, jednoczy lokalne społeczności. Dzisiaj poznaliśmy  dziesięciu laureatów, których pomysły już wkrótce zostaną zrealizowane.  Jury Fundacji Aviva postanowiło przekazać grant m.in. projektowi z  województwa świętokrzyskiego. 15 000 zł pozwoli na stworzenie miejsca  dedykowanego wypoczynkowi oraz rekreacji dla dzieci i młodzieży z  Bronina.

Spełniamy dziecięce marzenia

Po raz czwarty jury konkursu grantowego  Fundacji Aviva z udziałem m.in. Małgorzaty Kożuchowskiej i Jaśka Meli,  stanęło przed niezwykle trudnym zadaniem. Spośród 20 finałowych  inicjatyw, które zdobyły najwięcej głosów w internetowym plebiscycie, wyłoniło 10 laureatów z ośmiu województw. To wśród nich rozdzielono pulę grantów o łącznej wartości 225 tysięcy złotych.  Środki zostaną przeznaczone na sfinansowanie projektów dedykowanych  dzieciom do 13. roku życia i ich rodzicom. Wśród nich znalazł się  również wniosek z województwa świętokrzyskiego.

Integracja przez zabawę

Projekt zgłoszony przez Stowarzyszenie Daj Dziecku Nadzieję zakłada powstanie strefy rekreacyjno-wypoczynkowej w Broninie. Grant  w wysokości 15 000 zł umożliwi zakup urządzeń, które przyczynią się do  stymulowania psychofizycznego niepełnosprawnych podopiecznych  Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego. To miejsce, które  tworzy optymalne warunki do wszechstronnego rozwoju, a dzięki  finansowemu wsparciu Fundacji Aviva przygotowana zostanie przestrzeń,  która pomoże usprawnić koordynację wzrokowo-ruchową oraz wzmocni  kondycję fizyczną dzieci.
W poprzednich edycjach konkursu „To dla  mnie ważne” w województwie świętokrzyskim zrealizowano dwa projekty o  łącznej wartości 37 000 zł. Stworzono świetlicę w miejscowości Morawica  oraz zakupiono dwie tablice multimedialne, które pomagają  niepełnosprawnym dzieciom z Pińczowa w nauce i zabawie.
W tym roku Fundacja Aviva przyznała  granty inicjatywom z ośmiu województw. Umożliwią one m.in. otwarcie  specjalistycznej pracowni dostosowanej do terapii polisensorycznej,  zakup sprzętu oraz organizację zajęć z szermierki czy stworzenie  bezpiecznego boiska sportowego. Sfinansowany będzie również tematyczny  plac zabaw „Miasteczko Strażackie”, ogrody dedykowane terapii i  edukacji, a także mobilna świetlica i kreatywna strefa gier  chodnikowych.

Razem możemy więcej

Ponadto, w ramach konkursu, 71 inicjatyw zdecydowało się  skorzystać z dodatkowej formy wsparcia poprzez finansowanie  społecznościowe, czyli crowdfunding. Dzięki temu dotychczas zebrały  niemal 28 500 zł od ponad 2 540 wspierających. Na stronie www.todlamniewazne.pl jeszcze do jutra (15 czerwca) można wesprzeć projekt bliski naszemu  sercu i przekazać online dowolną kwotę, minimum 5 zł. Akcję dodatkowo  wspiera BLIK, który do każdej wpłaty o wartości min. 10 zł dołoży 10 zł.
W 2014 roku Fundacja Aviva  uruchomiła konkurs grantowy „To dla mnie ważne”, którego celem jest  wspieranie lokalnych inicjatyw społecznych dla dobra dzieci w wieku do  13. roku życia i ich rodziców. Wnioski oceniło jury w składzie:  Małgorzata Kożuchowska, aktorka teatralna, filmowa i telewizyjna, aktywnie działająca na rzecz potrzebujących; dr Aleksandra Piotrowska, psycholog dziecięcy; Iga Młynarczyk, blogerka parentingowa angażująca się w akcje społeczne na rzecz dzieci; prof. Janusz Książyk, kierownik Kliniki Pediatrii, Żywienia i Chorób Metabolicznych w Centrum Zdrowia Dziecka w Warszawie; Paweł Woliński, prezes Fundacji Mamy i Taty; Jacek Olszewski, członek zarządu Fundacji Kropla Życia im. Agaty Mróz-Olszewskiej oraz Jasiek Mela, założyciel Fundacji Poza Horyzonty. W jury pracują też Monika Kulińska i Agnieszka Wieczorek-Nowak z zarządu Fundacji Aviva. 

###

Aviva należy do największych grup  ubezpieczeniowych w Europie. W Polsce działa od 1992 roku (do 2009 roku  jako Commercial Union). Specjalnością Avivy są ubezpieczenia na zdrowie i  życie. Firma ubezpiecza też mieszkania, domy, samochody i majątek firm  klientów. Ułatwia oszczędzanie i inwestowanie pieniędzy na ważne cele, w  tym na emeryturę. Obsługuje 3,5 mln klientów i zarządza aktywami  powierzonymi przez klientów o wartości ponad 50 mld zł. Dodatkowe  informacje: www.aviva.pl

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Wakacyjny boom na ubezpieczenia mieszkań i domów

temu

Miesiące wakacyjne to nie tylko boom na ubezpieczenia podróżne, ale także mieszkaniowe. Przed wyjazdem na urlop Polacy częściej myślą o bezpieczeństwie swojego domu. Teraz w Avivie mogą ubezpieczyć mieszkanie zarówno na czas wyjazdu, jak również na rok, dwa lub trzy.