Jaktorów w obiektywie Jaśka Meli

29.06.2016

Jaktorów w obiektywie Jaśka Meli

Opublikowany

Jasiek Mela, juror konkursu „To  dla mnie ważne”, odwiedził Jaktorów. Wcielił się także w rolę fotografa  dokumentalisty i utrwalił na zdjęciach m.in. harcówkę, w której dzięki  grantowi 15 000 zł od Fundacji Aviva, powstał Klub Rodzinnej Aktywności.  Najmłodszy w historii zdobywca obu biegunów spotkał się z autorami  inicjatywy. Projekt zdobył niemal 20 000 głosów w internetowym  plebiscycie. Teraz służy najmłodszym mieszkańcom okolicy.

Harcerze z Hufca ZHP Jaktorów mogą być z  siebie dumni. Dzięki ich pomysłowi harcówka ma nową funkcję – stała się  świetlicą dla dzieci i rodziców. W gminie mieszka 11 000 osób. Wśród 17  wsi dotychczas nie było żadnego domu kultury ani miejsca  spotkań. Dzięki udostępnieniu lokalu oraz grantowi w wysokości 15 000 zł  powstała świetlica dla najmłodszych. Jest ona miejscem, w którym  prowadzone są zajęcia m.in. rozwijające kreatywność, umiejętności  społeczne czy matematyczne oraz nauka szybkiego czytania. Dzieci mogą  grać w szachy, uczyć się języków obcych czy zasad pierwszej pomocy, a  nawet wziąć udział w warsztatach bębniarskich. Nie zabrakło również  oferty dla rodziców, dla których przygotowano program bazujący na cyklu  książek „Jak mówić, żeby dzieci nas słuchały. Jak słuchać, żeby dzieci  do nas mówiły”.

Województwo mazowieckie projektami stoi

W obiektywie Jaśka Meli zobaczymy inicjatywy zrealizowane w Słupnie,  Markach, Jaktorowie, Wołominie i Mystkowie. To tam w ramach 3. edycji  konkursu „To dla mnie ważne”, sfinansowano marzenia lokalnych  społeczności za granty od Fundacji Aviva o łącznej wartości 95 000 zł.  Powstały m.in. plac zabaw, miasteczko ruchu drogowego, integracyjna  świetlica, a także organizowane są zajęcia z szermierki dla dzieci pełno  i niepełnosprawnych

Czym innym jest świadomość uczestniczenia w projekcie niosącym dobro  dla dzieciaków, a czym innym możliwość obserwowania ich radości na żywo. Cieszę  się, że osobiście mogę zobaczyć, jak z pozoru niewielkie projekty, w  znaczący sposób wpływają na ich codzienność i że faktycznie są dla nich  bardzo ważne.

komentuje Jasiek Mela.

Już wkrótce kolejne projekty

Kilka dni temu poznaliśmy  laureatów 4. edycji „To dla mnie ważne”. Tym razem do rozdysponowania  było aż 225 tysięcy złotych. Trafiły one do 10 inicjatyw z ośmiu  województw. Już niedługo powstaną tam nowe miejsca przyjazne dzieciom.  To projekty, które wspierają integrację lokalnej społeczności, rozwój i  rehabilitację osób niepełnosprawnych oraz zapewniają przestrzeń do  rekreacji w miejscowościach, w których ich najbardziej brakuje. W tym  roku granty umożliwią m.in. otwarcie specjalistycznej pracowni  dostosowanej do terapii polisensorycznej, zakup sprzętu oraz organizację  zajęć szermierki czy stworzenie bezpiecznego boiska sportowego.  Sfinansowany będzie również tematyczny plac zabaw „Miasteczko  Strażackie”, ogrody dedykowane terapii i edukacji, a także mobilna  świetlica i kreatywna strefa gier chodnikowych.
Więcej informacji o laureatach 4. edycji konkursu „To dla mnie ważne” na stronie www.todlamniewazne.pl.

###

Aviva należy do największych grup  ubezpieczeniowych w Europie. W Polsce działa od 1992 roku (do 2009 roku  jako Commercial Union). Specjalnością Avivy są ubezpieczenia na zdrowie i  życie. Firma ubezpiecza też mieszkania, domy, samochody i majątek firm  klientów. Ułatwia oszczędzanie i inwestowanie pieniędzy na ważne cele, w  tym na emeryturę. Obsługuje 3,5 mln klientów i zarządza aktywami  powierzonymi przez klientów o wartości ponad 50 mld zł. Dodatkowe  informacje: www.aviva.pl

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Wakacyjny boom na ubezpieczenia mieszkań i domów

temu

Miesiące wakacyjne to nie tylko boom na ubezpieczenia podróżne, ale także mieszkaniowe. Przed wyjazdem na urlop Polacy częściej myślą o bezpieczeństwie swojego domu. Teraz w Avivie mogą ubezpieczyć mieszkanie zarówno na czas wyjazdu, jak również na rok, dwa lub trzy.