Aviva zmienia siedzibę i rusza z kampanią „Nasz klimat to Shire”

Aviva zmienia siedzibę i rusza z kampanią „Nasz klimat to Shire”

Aviva zmienia siedzibę i rusza z kampanią „Nasz klimat to Shire”

29.06.2016

Opublikowany

Od 16 czerwca Aviva ogłasza swoje odejście z Mordoru i przeprowadzkę do nowego biura na billboardach  i plakatach w warszawskim metrze. Billboard z hasłem „Opuszczamy Mordor” można zauważyć m.in. na stacji Pole Mokotowskie, a plakaty na Wilanowskiej i Politechnice. To pierwsza odsłona kampanii, która ruszyła w związku z wyprowadzką. Już wkrótce czeka nas ciąg dalszy.

Aviva zostawia Mordor, duże centrum  biznesowe Warszawy, na rzecz zielonego Shire. Skąd te skojarzenia? Już od jakiegoś czasu krąży wśród warszawiaków legenda o Mordorze –  korporacyjnym zagłębiu Mokotowa. Ma on swoje plusy. Nie da się jednak  nie zauważyć problemów komunikacyjnych – korków i zapełnionych  tramwajów. W związku z tym Avivowi hobbici przenoszą się w zielone  okolice Dworca Gdańskiego, do Gdański Business Center (ul. Inflancka  4b). Do nowej siedziby firmy można dojechać metrem, tramwajem lub  autobusem. Dzieli ją do Wisły dziesięciominutowy spacer, a z okien widać park. Takie widoki wywołały skojarzenia z Shire – szczęśliwą krainą hobbitów z trylogii „Władca Pierścieni”. Zresztą cała kampania „przeprowadzkowa” Avivy opiera się na Tolkienowskich odniesieniach. Do Mordoru trudno jest się dostać, a czasami jeszcze trudniej wydostać.

Nowe biuro to nie tylko atrakcyjniejsza dla pracowników lokalizacja i ciekawe wnętrza. Projektując przestrzeń, zadbaliśmy, by jeszcze lepiej oddawała ona nasze  wartości i kulturę organizacyjną. Będziemy pracować w oparciu o model activity based workplace. Umożliwiamy także pracę zdalną, nawet kilka dni w tygodniu. Darzymy naszych pracowników zaufaniem i wierzymy, że podejmą najlepsze decyzje, dotyczące tego, gdzie pracują. Umożliwienie  im pracy z domu czy kawiarni, pozwoli na podwyższenie efektywności i zaoszczędzenie czasu na podróż do biura.

Monika Kulińska, People Director, Aviva

Pracownicy w Gdański Business Center będą mieli do dyspozycji różnorodne strefy – do pracy w skupieniu lub zespołowej, a także prowadzenia różnego rodzaju spotkań. Nie zabraknie też przestrzeni do relaksu – będzie można nie tylko zrelaksować się w pokoju gier, ale też poćwiczyć na tarasie. Każde z pięter ozdobione jest innym muralem, co nadaje mu wyjątkowy charakter. Większość przestrzeni została zaaranżowana w oparciu o konsultacje z pracownikami Avivy.
Przeprowadzka potrwa do końca lipca, a od 1 sierpnia Inflancka 4b będzie oficjalną siedzibą Aviva Polska.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Wakacyjny boom na ubezpieczenia mieszkań i domów

temu

Miesiące wakacyjne to nie tylko boom na ubezpieczenia podróżne, ale także mieszkaniowe. Przed wyjazdem na urlop Polacy częściej myślą o bezpieczeństwie swojego domu. Teraz w Avivie mogą ubezpieczyć mieszkanie zarówno na czas wyjazdu, jak również na rok, dwa lub trzy.