Aviva zmienia siedzibę i rusza z kampanią „Nasz klimat to Shire”

Aviva zmienia siedzibę i rusza z kampanią „Nasz klimat to Shire”

Aviva zmienia siedzibę i rusza z kampanią „Nasz klimat to Shire”

29.06.2016

Od 16 czerwca Aviva ogłasza swoje odejście z Mordoru i przeprowadzkę do nowego biura na billboardach  i plakatach w warszawskim metrze. Billboard z hasłem „Opuszczamy Mordor” można zauważyć m.in. na stacji Pole Mokotowskie, a plakaty na Wilanowskiej i Politechnice. To pierwsza odsłona kampanii, która ruszyła w związku z wyprowadzką. Już wkrótce czeka nas ciąg dalszy.

Aviva zostawia Mordor, duże centrum  biznesowe Warszawy, na rzecz zielonego Shire. Skąd te skojarzenia? Już od jakiegoś czasu krąży wśród warszawiaków legenda o Mordorze –  korporacyjnym zagłębiu Mokotowa. Ma on swoje plusy. Nie da się jednak  nie zauważyć problemów komunikacyjnych – korków i zapełnionych  tramwajów. W związku z tym Avivowi hobbici przenoszą się w zielone  okolice Dworca Gdańskiego, do Gdański Business Center (ul. Inflancka  4b). Do nowej siedziby firmy można dojechać metrem, tramwajem lub  autobusem. Dzieli ją do Wisły dziesięciominutowy spacer, a z okien widać park. Takie widoki wywołały skojarzenia z Shire – szczęśliwą krainą hobbitów z trylogii „Władca Pierścieni”. Zresztą cała kampania „przeprowadzkowa” Avivy opiera się na Tolkienowskich odniesieniach. Do Mordoru trudno jest się dostać, a czasami jeszcze trudniej wydostać.

Nowe biuro to nie tylko atrakcyjniejsza dla pracowników lokalizacja i ciekawe wnętrza. Projektując przestrzeń, zadbaliśmy, by jeszcze lepiej oddawała ona nasze  wartości i kulturę organizacyjną. Będziemy pracować w oparciu o model activity based workplace. Umożliwiamy także pracę zdalną, nawet kilka dni w tygodniu. Darzymy naszych pracowników zaufaniem i wierzymy, że podejmą najlepsze decyzje, dotyczące tego, gdzie pracują. Umożliwienie  im pracy z domu czy kawiarni, pozwoli na podwyższenie efektywności i zaoszczędzenie czasu na podróż do biura.

Monika Kulińska, People Director, Aviva

Pracownicy w Gdański Business Center będą mieli do dyspozycji różnorodne strefy – do pracy w skupieniu lub zespołowej, a także prowadzenia różnego rodzaju spotkań. Nie zabraknie też przestrzeni do relaksu – będzie można nie tylko zrelaksować się w pokoju gier, ale też poćwiczyć na tarasie. Każde z pięter ozdobione jest innym muralem, co nadaje mu wyjątkowy charakter. Większość przestrzeni została zaaranżowana w oparciu o konsultacje z pracownikami Avivy.
Przeprowadzka potrwa do końca lipca, a od 1 sierpnia Inflancka 4b będzie oficjalną siedzibą Aviva Polska.
Powiązane artykuły
Rusza kampania telewizyjna Avivy „Wiem, czym oddycham”

22 października Aviva rozpoczyna kampanię telewizyjną, która jest elementem akcji „Wiem, czym oddycham”. Firma buduje świadomość, że powietrze w naszych mieszkaniach również jest zanieczyszczone przez smog i proponuje rozwiązanie – domowe oczyszczacze powietrza dla klientów wybierających ubezpieczenie na życie w Avivie. Z kolei w sobotę 27 października w Krakowie odbędzie się organizowany przez Avivę bieg w maskach antysmogowych – AirRun. Na stronie wiemczymoddycham.pl do 5 grudnia trwa głosowanie w konkursie na 100 zewnętrznych czujników jakości powietrza dla społeczności lokalnych.
Rusza kampania telewizyjna Avivy „Wiem, czym oddycham”

22 października Aviva rozpoczyna kampanię telewizyjną, która jest elementem akcji „Wiem, czym oddycham”. Firma buduje świadomość, że powietrze w naszych mieszkaniach również jest zanieczyszczone przez smog i proponuje rozwiązanie – domowe oczyszczacze powietrza dla klientów wybierających ubezpieczenie na życie w Avivie. Z kolei w sobotę 27 października w Krakowie odbędzie się organizowany przez Avivę bieg w maskach antysmogowych – AirRun. Na stronie wiemczymoddycham.pl do 5 grudnia trwa głosowanie w konkursie na 100 zewnętrznych czujników jakości powietrza dla społeczności lokalnych.
Aviva wprowadza OC z tytułu wykonywania zawodu

Aviva kontynuuje zapowiadany wzrost w ubezpieczeniach korporacyjnych i poszerza ofertę o kolejną kategorię ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej - OC z tytułu wykonywania zawodu.
Rusza kampania telewizyjna Avivy „Wiem, czym oddycham”

22 października Aviva rozpoczyna kampanię telewizyjną, która jest elementem akcji „Wiem, czym oddycham”. Firma buduje świadomość, że powietrze w naszych mieszkaniach również jest zanieczyszczone przez smog i proponuje rozwiązanie – domowe oczyszczacze powietrza dla klientów wybierających ubezpieczenie na życie w Avivie. Z kolei w sobotę 27 października w Krakowie odbędzie się organizowany przez Avivę bieg w maskach antysmogowych – AirRun. Na stronie wiemczymoddycham.pl do 5 grudnia trwa głosowanie w konkursie na 100 zewnętrznych czujników jakości powietrza dla społeczności lokalnych.
Aviva wprowadza OC z tytułu wykonywania zawodu

Aviva kontynuuje zapowiadany wzrost w ubezpieczeniach korporacyjnych i poszerza ofertę o kolejną kategorię ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej - OC z tytułu wykonywania zawodu.
Już blisko 300 lokalizacji czujników w konkursie „Wiem, czym oddycham”. Trwa głosowanie.

Z całej Polski płyną zgłoszenia nowych lokalizacji czujników smogu w konkursie Fundacji Aviva „Wiem, czy oddycham”. W akcji bierze udział blisko 300 miejsc. Czujniki jakości powietrza otrzyma 100 lokalizacji z największym poparciem w głosowaniu internetowym.
Rusza kampania telewizyjna Avivy „Wiem, czym oddycham”

22 października Aviva rozpoczyna kampanię telewizyjną, która jest elementem akcji „Wiem, czym oddycham”. Firma buduje świadomość, że powietrze w naszych mieszkaniach również jest zanieczyszczone przez smog i proponuje rozwiązanie – domowe oczyszczacze powietrza dla klientów wybierających ubezpieczenie na życie w Avivie. Z kolei w sobotę 27 października w Krakowie odbędzie się organizowany przez Avivę bieg w maskach antysmogowych – AirRun. Na stronie wiemczymoddycham.pl do 5 grudnia trwa głosowanie w konkursie na 100 zewnętrznych czujników jakości powietrza dla społeczności lokalnych.
Aviva wprowadza OC z tytułu wykonywania zawodu

Aviva kontynuuje zapowiadany wzrost w ubezpieczeniach korporacyjnych i poszerza ofertę o kolejną kategorię ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej - OC z tytułu wykonywania zawodu.
Już blisko 300 lokalizacji czujników w konkursie „Wiem, czym oddycham”. Trwa głosowanie.

Z całej Polski płyną zgłoszenia nowych lokalizacji czujników smogu w konkursie Fundacji Aviva „Wiem, czy oddycham”. W akcji bierze udział blisko 300 miejsc. Czujniki jakości powietrza otrzyma 100 lokalizacji z największym poparciem w głosowaniu internetowym.
Zbadaj płuca, bo smog szkodzi 

Smog to wciąż jeden z największych problemów ekologicznych i zdrowotnych w Polsce. Z danych WHO wynika, że 36 z 50 najbardziej zanieczyszczonych miast w UE znajduje się w naszym kraju. Koszty leczenia schorzeń wywoływanych przez smog mogą wynosić nawet 30 mld euro[1] rocznie. Dlatego Aviva przygotowała drugą odsłonę kampanii społeczno-edukacyjnej „Wiem, czym oddycham” i została partnerem strategicznym Dni Spirometrii 2018. Celem tegorocznej kampanii, która startuje 1 października, jest promocja profilaktyki, zarówno w zakresie monitorowania jakości powietrza, jak i badań płuc. Dzięki konkursowi Fundacji Aviva ogólnopolska sieć zewnętrznych czujników smogu firmy Airly powiększy się o kolejnych 100 urządzeń. Ubezpieczyciel wspiera także darmowe badania płuc prowadzone w 236 placówkach medycznych w całej Polsce w dniach 1-6 października.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.