Do 16 października start-upy mogą aplikować do programu HugeThing.vc powered by Aviva

29.09.2016

Do 16 października start-upy mogą aplikować do programu HugeThing.vc powered by Aviva

Opublikowany

Ruszyła rekrutacja do kolejnej edycji HugeThing.vc - miesięcznego programu, którego trzecia z kolei edycja realizowana jest przy ścisłej współpracy z grupą ubezpieczeniową Aviva. Program kierowany jest do twórców projektów insurtech z Polski i regionu CEE, którzy tworzą rozwiązania biznesowe wpisujące się w jeden z 4 obszarów: produkt i sprzedaż, komunikacja i obsługa klienta, likwidacja szkód i wypłata świadczeń oraz rozwój organizacji. Udział w programie to szansa na współpracę z czołową firmą ubezpieczeniową w Polsce i w Europie. Rekrutacja trwa do 16 października.

Jednym z ważniejszych czynników przesądzających o sukcesie młodych firm jest zdobycie pierwszego dużego klienta. Z drugiej strony w dzisiejszych czasach o sukcesie dużych firm decydują innowacje. Już jakiś czas temu postanowiliśmy, że naturalnym kierunkiem rozwoju akceleratora Huge Thing będzie ścisła współpraca z korporacjami i realizacja kolejnych edycji, których celem jest z jednej strony łączenie startupów z pierwszymi dużymi klientami, z drugiej łączenie korporacji z firmami, które mogą wspierać ich innowacyjność. Cieszę się, że pierwszą edycja Huge Thinga w takim formacie możemy zrealizować z wspólnie z firmą, która należy do liderów branży ubezpieczeń w Polsce. To duża szansa dla uczestników.

Bartłomiej Gola, partner generalny SpeedUp Group

Dla kogo jest Huge Thing? Dla zdeterminowanych i chętnych do pracy zespołów z Polski oraz regionu Europy Środkowo-Wschodniej, które rozwijają projekty z potencjałem globalnym. Poszukujemy zespołów, które dodatkowo mają MVP (Minimum Viable Product), czyli pierwszą wersję produktu lub usługi posiadającą kluczowe funkcjonalności. Równie istotne jest także działanie w jednym z 4 obszarów, w ramach których Aviva poszukuje rozwiązań, tak, by jeszcze lepiej odpowiadać potrzebom swoich klientów. Są to: produkt i sprzedaż (m.in. narzędzia i rozwiązania wspierające pracę doradców finansowych oraz aplikacje mobilne tworzące dodatkową wartość dla klientów), komunikacja i obsługa klienta (m.in. cyfrowa komunikacja na linii ubezpieczyciel - klient oraz narzędzia wspierające analitykę predyktywną), likwidacja szkód i wypłata świadczeń (m.in. narzędzia do uproszczonej likwidacji szkód majątkowych oraz komunikacyjnych) oraz rozwój organizacji (m.in. narzędzia wspierające procesy rozwoju i rekrutacji pracowników). Szczegółowy opis obszarów znajduje się na stronie internetowej programu.
Co zyskają uczestnicy? Dostęp do najlepszych ekspertów rynkowych z Polski i zagranicy, a tym samym sporą dawkę wiedzy biznesowej, a dodatkowo wiedzy na temat funkcjonowania rynku ubezpieczeniowego. Co więcej, najlepsze zespoły mają szansę nawiązać współpracę z Avivą oraz firmami partnerskimi ubezpieczyciela, nie tylko w Polsce, ale i za granicą.

To nie przypadek, że Aviva uruchamia pierwszy w Polsce akcelerator Insurtech. Na bieżąco śledzimy i nawiązujemy współpracę z najbardziej perspektywicznymi projektami technologicznymi, które mogą mieć zastosowanie w sektorze finansowo-ubezpieczeniowym. Wybieramy startupy, które mogą przynieść wymierną wartość naszym klientom i organizacji. Wspieramy tego typu projekty, między innymi jako partner Startup Weekendów, Open Reaktor, także poprzez mentoring, zarówno z dziedziny zagadnień finansowo-ubezpieczeniowych, jak i z metodyk, np. Lean Startup i Value  Proposition Design. Choć jesteśmy dużą firmą, wdrażamy i stosujemy zwinne metodyki w wybranych projektach.

Piotr Jachimczyk, członek zarządu, dyrektor departamentu IT w Avivie

Nabór projektów trwa do 16 października. Program rozpocznie się 14 listopada w Warszawie w siedzibie Avivy oficjalnym Hello Day. Po nim przez kolejne 4,5 tygodnia uczestnicy wezmą udział w warsztatach i indywidualnych sesjach z mentorami, w gronie których znajdą się m. in: Jerzy Kurgan, innovation expert w Aviva FTLab, Marc Wesselink z StartupBootcamp, Darius Moeini z Corporate Startup Lab oraz Patrick Young. W tym czasie między innymi dopracują i przetestują swój model biznesowy, dowiedzą się jak prowadzić działania sprzedażowe i jak mierzyć efektywność prowadzonych działań. Całość zakończy się 14 grudnia Demo Day. Więcej informacji na temat programu, formularz zgłoszeniowy, szczegółowy opis obszarów oraz regulamin dostępne są na www.hugething.vc.
HugeThing.vc to program  preakceleracyjny zainaugurowany w 2012 roku przez SpeedUp Vneture Capital Group. Do tej pory w poszczególnych edycjach programu udział wzięło łącznie 31 zespołów, a jego uczestnicy pracowali pod okiem mentorów z takich firm i organizacji, jak m.in.: 500 Startups, Google, Microsoft, Allegro czy Wiseguys. www.hugething.vc

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Wakacyjny boom na ubezpieczenia mieszkań i domów

temu

Miesiące wakacyjne to nie tylko boom na ubezpieczenia podróżne, ale także mieszkaniowe. Przed wyjazdem na urlop Polacy częściej myślą o bezpieczeństwie swojego domu. Teraz w Avivie mogą ubezpieczyć mieszkanie zarówno na czas wyjazdu, jak również na rok, dwa lub trzy.