Do 16 października start-upy mogą aplikować do programu HugeThing.vc powered by Aviva

29.09.2016

Do 16 października start-upy mogą aplikować do programu HugeThing.vc powered by Aviva

Ruszyła rekrutacja do kolejnej edycji HugeThing.vc - miesięcznego programu, którego trzecia z kolei edycja realizowana jest przy ścisłej współpracy z grupą ubezpieczeniową Aviva. Program kierowany jest do twórców projektów insurtech z Polski i regionu CEE, którzy tworzą rozwiązania biznesowe wpisujące się w jeden z 4 obszarów: produkt i sprzedaż, komunikacja i obsługa klienta, likwidacja szkód i wypłata świadczeń oraz rozwój organizacji. Udział w programie to szansa na współpracę z czołową firmą ubezpieczeniową w Polsce i w Europie. Rekrutacja trwa do 16 października.

Jednym z ważniejszych czynników przesądzających o sukcesie młodych firm jest zdobycie pierwszego dużego klienta. Z drugiej strony w dzisiejszych czasach o sukcesie dużych firm decydują innowacje. Już jakiś czas temu postanowiliśmy, że naturalnym kierunkiem rozwoju akceleratora Huge Thing będzie ścisła współpraca z korporacjami i realizacja kolejnych edycji, których celem jest z jednej strony łączenie startupów z pierwszymi dużymi klientami, z drugiej łączenie korporacji z firmami, które mogą wspierać ich innowacyjność. Cieszę się, że pierwszą edycja Huge Thinga w takim formacie możemy zrealizować z wspólnie z firmą, która należy do liderów branży ubezpieczeń w Polsce. To duża szansa dla uczestników.

Bartłomiej Gola, partner generalny SpeedUp Group

Dla kogo jest Huge Thing? Dla zdeterminowanych i chętnych do pracy zespołów z Polski oraz regionu Europy Środkowo-Wschodniej, które rozwijają projekty z potencjałem globalnym. Poszukujemy zespołów, które dodatkowo mają MVP (Minimum Viable Product), czyli pierwszą wersję produktu lub usługi posiadającą kluczowe funkcjonalności. Równie istotne jest także działanie w jednym z 4 obszarów, w ramach których Aviva poszukuje rozwiązań, tak, by jeszcze lepiej odpowiadać potrzebom swoich klientów. Są to: produkt i sprzedaż (m.in. narzędzia i rozwiązania wspierające pracę doradców finansowych oraz aplikacje mobilne tworzące dodatkową wartość dla klientów), komunikacja i obsługa klienta (m.in. cyfrowa komunikacja na linii ubezpieczyciel - klient oraz narzędzia wspierające analitykę predyktywną), likwidacja szkód i wypłata świadczeń (m.in. narzędzia do uproszczonej likwidacji szkód majątkowych oraz komunikacyjnych) oraz rozwój organizacji (m.in. narzędzia wspierające procesy rozwoju i rekrutacji pracowników). Szczegółowy opis obszarów znajduje się na stronie internetowej programu.
Co zyskają uczestnicy? Dostęp do najlepszych ekspertów rynkowych z Polski i zagranicy, a tym samym sporą dawkę wiedzy biznesowej, a dodatkowo wiedzy na temat funkcjonowania rynku ubezpieczeniowego. Co więcej, najlepsze zespoły mają szansę nawiązać współpracę z Avivą oraz firmami partnerskimi ubezpieczyciela, nie tylko w Polsce, ale i za granicą.

To nie przypadek, że Aviva uruchamia pierwszy w Polsce akcelerator Insurtech. Na bieżąco śledzimy i nawiązujemy współpracę z najbardziej perspektywicznymi projektami technologicznymi, które mogą mieć zastosowanie w sektorze finansowo-ubezpieczeniowym. Wybieramy startupy, które mogą przynieść wymierną wartość naszym klientom i organizacji. Wspieramy tego typu projekty, między innymi jako partner Startup Weekendów, Open Reaktor, także poprzez mentoring, zarówno z dziedziny zagadnień finansowo-ubezpieczeniowych, jak i z metodyk, np. Lean Startup i Value  Proposition Design. Choć jesteśmy dużą firmą, wdrażamy i stosujemy zwinne metodyki w wybranych projektach.

Piotr Jachimczyk, członek zarządu, dyrektor departamentu IT w Avivie

Nabór projektów trwa do 16 października. Program rozpocznie się 14 listopada w Warszawie w siedzibie Avivy oficjalnym Hello Day. Po nim przez kolejne 4,5 tygodnia uczestnicy wezmą udział w warsztatach i indywidualnych sesjach z mentorami, w gronie których znajdą się m. in: Jerzy Kurgan, innovation expert w Aviva FTLab, Marc Wesselink z StartupBootcamp, Darius Moeini z Corporate Startup Lab oraz Patrick Young. W tym czasie między innymi dopracują i przetestują swój model biznesowy, dowiedzą się jak prowadzić działania sprzedażowe i jak mierzyć efektywność prowadzonych działań. Całość zakończy się 14 grudnia Demo Day. Więcej informacji na temat programu, formularz zgłoszeniowy, szczegółowy opis obszarów oraz regulamin dostępne są na www.hugething.vc.
HugeThing.vc to program  preakceleracyjny zainaugurowany w 2012 roku przez SpeedUp Vneture Capital Group. Do tej pory w poszczególnych edycjach programu udział wzięło łącznie 31 zespołów, a jego uczestnicy pracowali pod okiem mentorów z takich firm i organizacji, jak m.in.: 500 Startups, Google, Microsoft, Allegro czy Wiseguys. www.hugething.vc
Powiązane artykuły
Rusza kampania telewizyjna Avivy „Wiem, czym oddycham”

22 października Aviva rozpoczyna kampanię telewizyjną, która jest elementem akcji „Wiem, czym oddycham”. Firma buduje świadomość, że powietrze w naszych mieszkaniach również jest zanieczyszczone przez smog i proponuje rozwiązanie – domowe oczyszczacze powietrza dla klientów wybierających ubezpieczenie na życie w Avivie. Z kolei w sobotę 27 października w Krakowie odbędzie się organizowany przez Avivę bieg w maskach antysmogowych – AirRun. Na stronie wiemczymoddycham.pl do 5 grudnia trwa głosowanie w konkursie na 100 zewnętrznych czujników jakości powietrza dla społeczności lokalnych.
Rusza kampania telewizyjna Avivy „Wiem, czym oddycham”

22 października Aviva rozpoczyna kampanię telewizyjną, która jest elementem akcji „Wiem, czym oddycham”. Firma buduje świadomość, że powietrze w naszych mieszkaniach również jest zanieczyszczone przez smog i proponuje rozwiązanie – domowe oczyszczacze powietrza dla klientów wybierających ubezpieczenie na życie w Avivie. Z kolei w sobotę 27 października w Krakowie odbędzie się organizowany przez Avivę bieg w maskach antysmogowych – AirRun. Na stronie wiemczymoddycham.pl do 5 grudnia trwa głosowanie w konkursie na 100 zewnętrznych czujników jakości powietrza dla społeczności lokalnych.
Aviva wprowadza OC z tytułu wykonywania zawodu

Aviva kontynuuje zapowiadany wzrost w ubezpieczeniach korporacyjnych i poszerza ofertę o kolejną kategorię ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej - OC z tytułu wykonywania zawodu.
Rusza kampania telewizyjna Avivy „Wiem, czym oddycham”

22 października Aviva rozpoczyna kampanię telewizyjną, która jest elementem akcji „Wiem, czym oddycham”. Firma buduje świadomość, że powietrze w naszych mieszkaniach również jest zanieczyszczone przez smog i proponuje rozwiązanie – domowe oczyszczacze powietrza dla klientów wybierających ubezpieczenie na życie w Avivie. Z kolei w sobotę 27 października w Krakowie odbędzie się organizowany przez Avivę bieg w maskach antysmogowych – AirRun. Na stronie wiemczymoddycham.pl do 5 grudnia trwa głosowanie w konkursie na 100 zewnętrznych czujników jakości powietrza dla społeczności lokalnych.
Aviva wprowadza OC z tytułu wykonywania zawodu

Aviva kontynuuje zapowiadany wzrost w ubezpieczeniach korporacyjnych i poszerza ofertę o kolejną kategorię ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej - OC z tytułu wykonywania zawodu.
Już blisko 300 lokalizacji czujników w konkursie „Wiem, czym oddycham”. Trwa głosowanie.

Z całej Polski płyną zgłoszenia nowych lokalizacji czujników smogu w konkursie Fundacji Aviva „Wiem, czy oddycham”. W akcji bierze udział blisko 300 miejsc. Czujniki jakości powietrza otrzyma 100 lokalizacji z największym poparciem w głosowaniu internetowym.
Rusza kampania telewizyjna Avivy „Wiem, czym oddycham”

22 października Aviva rozpoczyna kampanię telewizyjną, która jest elementem akcji „Wiem, czym oddycham”. Firma buduje świadomość, że powietrze w naszych mieszkaniach również jest zanieczyszczone przez smog i proponuje rozwiązanie – domowe oczyszczacze powietrza dla klientów wybierających ubezpieczenie na życie w Avivie. Z kolei w sobotę 27 października w Krakowie odbędzie się organizowany przez Avivę bieg w maskach antysmogowych – AirRun. Na stronie wiemczymoddycham.pl do 5 grudnia trwa głosowanie w konkursie na 100 zewnętrznych czujników jakości powietrza dla społeczności lokalnych.
Aviva wprowadza OC z tytułu wykonywania zawodu

Aviva kontynuuje zapowiadany wzrost w ubezpieczeniach korporacyjnych i poszerza ofertę o kolejną kategorię ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej - OC z tytułu wykonywania zawodu.
Już blisko 300 lokalizacji czujników w konkursie „Wiem, czym oddycham”. Trwa głosowanie.

Z całej Polski płyną zgłoszenia nowych lokalizacji czujników smogu w konkursie Fundacji Aviva „Wiem, czy oddycham”. W akcji bierze udział blisko 300 miejsc. Czujniki jakości powietrza otrzyma 100 lokalizacji z największym poparciem w głosowaniu internetowym.
Zbadaj płuca, bo smog szkodzi 

Smog to wciąż jeden z największych problemów ekologicznych i zdrowotnych w Polsce. Z danych WHO wynika, że 36 z 50 najbardziej zanieczyszczonych miast w UE znajduje się w naszym kraju. Koszty leczenia schorzeń wywoływanych przez smog mogą wynosić nawet 30 mld euro[1] rocznie. Dlatego Aviva przygotowała drugą odsłonę kampanii społeczno-edukacyjnej „Wiem, czym oddycham” i została partnerem strategicznym Dni Spirometrii 2018. Celem tegorocznej kampanii, która startuje 1 października, jest promocja profilaktyki, zarówno w zakresie monitorowania jakości powietrza, jak i badań płuc. Dzięki konkursowi Fundacji Aviva ogólnopolska sieć zewnętrznych czujników smogu firmy Airly powiększy się o kolejnych 100 urządzeń. Ubezpieczyciel wspiera także darmowe badania płuc prowadzone w 236 placówkach medycznych w całej Polsce w dniach 1-6 października.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.