Aviva, w ramach pilotażu, wprowadziła do oferty proste, terminowe ubezpieczenie na życie Smart Life, dostępne dla nowych klientów całkowicie online.
Ten wynik, wraz dynamicznym wzrostem liczby osób kupujących online różnego rodzaju towary i usługi, w tym finansowe, skłonił nas do przygotowania terminowego ubezpieczenia na życie, dostępnego całkowicie przez internet. W okresie pilotażu chcemy sprawdzić gotowość klientów do zakupu takiego ubezpieczenia, ich oczekiwania co do konstrukcji produktu, ścieżki zakupu oraz sposobu płatności. Jako pierwsi w Polsce wprowadzamy ubezpieczenie na życie, w którym cały proces zakupu, decyzji, płatności i rozpoczęcia ochrony przeprowadzany jest cyfrowo.
Paweł Pytel, wiceprezes Aviva Towarzystwa Ubezpieczeń na Życie
- wiek klienta w momencie zakupu: 18-49 lat
- do wyboru jedna z czterech sum ubezpieczenia: 25, 50, 75 lub 100 tys. zł
- ubezpieczenie zawierane na 5 lat
- prosta ankieta medyczna
- stała składka przez cały okres ubezpieczenia (minimalna składka to 21 zł miesięcznie)
- klient płaci składki wyłącznie z wykorzystaniem karty płatniczej.
Nowe ubezpieczenie przygotowaliśmy dla klientów, którzy chcą zadbać o finansowe bezpieczeństwo najbliższych, a zarazem cenią proste produkty, które można kupić przez internet w ciągu kilku minut. Mamy nadzieję, że przekonają się do potrzeby ubezpieczenia i w przyszłości skorzystają z szerszego zakresu ochrony.
Paweł Pytel, Aviva
- IQS dla Aviva, Oszczędzanie dla dzieci – badanie ilościowe wśród rodziców dzieci 0-10 lat, CAWI panel, N=1000, luty 2017.