Zgłoś swój pomysł do konkursu grantowego „To dla mnie ważne” i wygraj do 50 tys. zł na wsparcie rozwoju dzieci

26.04.2017

Zgłoś swój pomysł do konkursu grantowego „To dla mnie ważne” i wygraj do 50 tys. zł na wsparcie rozwoju dzieci

Opublikowany

Rusza piąta edycja konkursu grantowego Fundacji Aviva „To dla mnie ważne”. Celem konkursu jest wsparcie najmłodszych dzieci w ich rozwoju, pomocy w edukacji oraz wzmacnianiu ich pasji i talentów. Zgłoszenia pomysłów przyjmowane są do  21 maja na www.todlamniewazne.pl Kolejnym etapem będzie głosowanie internautów, które potrwa do 22 maja do 11 czerwca.

 „To dla mnie ważne” to konkurs grantowy skierowany do lokalnych społeczności, który wsłuchuje się w oddolne potrzeby mieszkańców i pomaga je zrealizować. Tegorocznym celem jest wsparcie dzieci do 13 roku życia w ich rozwoju, edukacji, zdobywaniu wiedzy oraz rozwijaniu swoich pasji i kompetencji (w tym kompetencji cyfrowych). Dzięki grantom przyznanym przez Fundację Aviva powstaną kolejne miejsca przyjazne aktywnościom i kreatywnemu rozwojowi dzieci dostosowanym do ich potrzeb. Pula grantów w tegorocznym konkursie wynosi 300 tys. zł, a najlepsze pomysły mogą liczyć nawet na 50 tys. zł dofinansowania.
Jakiego typu inicjatywy można zgłaszać?

Doposażenie świetlic, zakup sprzętu edukacyjnego, pomocy naukowych, sprzętu pomagającego rozwijać dziecięce hobby, stworzenie aplikacji mobilnych pomagających w zdobywaniu wiedzy. Wszystko to, co pomoże dzieciom w ich rozwoju i zdobywaniu wiedzy. Dla Fundacji Aviva to ważne, aby jak najwięcej dzieci miało równe szanse w rozwijaniu swoich umiejętności.

Monika Kulińska, prezes Fundacji Aviva

Przez kilka ostatnich lat dzięki działaniom „To dla mnie ważne” powstało wiele projektów wspierających rozwój dzieci. Jednak to nadal kropla w morzu potrzeb. W dalszym ciągu brakuje finansowania na innowacyjne i odważne działania wspierające kreatywność oraz pasje najmłodszych. Zwłaszcza w najmniejszych miejscowościach, oddalonych od dużych ośrodków. Dlatego w tym roku gorąco zachęcamy do zgłaszania przede wszystkim takich lokalnych pomysłów. A my zrobimy co w naszej mocy, by szybko ujrzały światło dzienne.

Małgorzata Kożuchowska, aktorka, jurorka konkursu

Jak wygrać grant? Inicjatywy należy zgłaszać od 24 kwietnia do 21 maja na stronie internetowej www.todlamniewazne.pl, gdzie znajduje się prosty formularz. Zgłoszenia mogą dokonać fundacje, stowarzyszenia, świetlice, szkoły, przedszkola, gminy, ale także poszczególni mieszkańcy pragnący realizować lokalnie społeczne aktywności. Po zakończeniu etapu zgłaszania pomysłów rozpocznie się internetowe głosowanie. Sympatycy poszczególnych inicjatyw wskażą 20 najciekawszych pomysłów, które dostaną się do finału. Ostatecznie to jury wskaże laureatów, którzy otrzymają dofinansowanie do realizacji swoich inicjatyw. Poznamy ich pod koniec czerwca.
Ponadto wszystkie inicjatywy mogą liczyć na wsparcie w formie crowdfundingu, czyli finansowania społecznościowego. Razem z portalem pomagamy.im przeprowadzona zostanie specjalna akcja, równolegle do konkursu, polegająca na finansowaniu pomysłów przez społeczność internetową. Dzięki takiej zbiórce inicjatywy mogą uzyskać dodatkowe fundusze od osób, które zechcą ich wesprzeć wpłatą dowolnej kwoty, a Fundacja Aviva pokryje koszty administracyjne. 
W poprzednich czterech edycjach konkursu  „To dla mnie ważne”, zrealizowanych w latach 2014-2016, Fundacja Aviva przekazała w sumie 800 tys. zł dla 39 inicjatyw z całej Polski. Laureaci przyznają, że dzięki dofinansowaniu w ich miejscowościach powstały wyjątkowe miejsca, które pomagają najmłodszym w rozwoju i kreatywnej zabawie, a ich rodziców wspierają w procesie wychowania. I tak powstały m.in. sale doświadczeń świata, świetlice, tematyczne place zabaw, miasteczko drogowe czy warsztaty sportowe i artystyczne. Z tych wyjątkowych inicjatyw korzysta ponad 10 tys. dzieci.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Wakacyjny boom na ubezpieczenia mieszkań i domów

temu

Miesiące wakacyjne to nie tylko boom na ubezpieczenia podróżne, ale także mieszkaniowe. Przed wyjazdem na urlop Polacy częściej myślą o bezpieczeństwie swojego domu. Teraz w Avivie mogą ubezpieczyć mieszkanie zarówno na czas wyjazdu, jak również na rok, dwa lub trzy.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.