Aviva w Polsce osiągnęła znakomite wyniki sprzedażowe w I kwartale 2021 r. mimo trwających wtedy poważnych pandemicznych obostrzeń.
Ten spektakularny wzrost zawdzięczamy zarówno większej sprzedaży indywidualnych ubezpieczeń na życie, jak i grupówek. W szczególności polisa indywidualna Twoje Życie oraz ubezpieczenie dla małych grup Zespół cieszą się zainteresowaniem klientów, bo odpowiadają na ich oczekiwania solidnej ochrony w zakresie życia i zdrowia. Nasi agenci znakomicie odnaleźli się w okolicznościach pandemii, wykorzystując nowe możliwości zdalnego zawierania umów z klientami. Pomaga w tym nasza ePolisa, czyli rozwiązanie, w którym agent współdziała z klientem poprzez swój system sprzedażowy i MojąAvivę.
Adam Uszpolewicz, prezes Avivy w Polsce
Rozwijamy MojąAvivę, bo znakomicie odpowiada na rosnącą gotowość klientów do kupowania i samoobsługi swoich polis online. Dodajemy nowe funkcjonalności, takie jak możliwość płacenia Blikiem, także w formie automatycznych płatności cyklicznych, zdalnej weryfikacji tożsamości przez mojeID, zgłaszania kolejnych roszczeń i szkód, jak również ofertę usług dodatkowych takich jak na telemedycyna. Naszą ambicją – bliską spełnienia – jest mistrzostwo w zakresie platform obsługowych online w ubezpieczeniach.
Adam Uszpolewicz, prezes Avivy w Polsce