Aviva wprowadziła kolejną funkcjonalność dla klientów korzystających z serwisu MojaAviva – mogą w pełni online zgłosić pobyt i leczenie w szpitalu. Dzięki temu zgłoszenie jest łatwiejsze, a wypłata świadczenia szybsza. Nowość jest istotna, gdyż roszczenia z umów szpitalnych należą do najczęściej zgłaszanych przez klientów. Udział szkód i roszczeń przekazywanych online przekroczył 40%.
Co kilka tygodni, a ostatnio nawet częściej, komunikujemy udostępnienie kolejnych nowości dla naszych klientów korzystających z MojejAvivy. Do zalet naszego portalu przekonało się już ponad pół miliona klientów. Kolejnych pozyskujemy poprzez wygodę, jaką zapewniają funkcjonalności sprzedażowe i samoobsługowe. Udostępniamy też usługi dodatkowe na preferencyjnych warunkach, czego przykładem jest telemedycyna. Dużą rolę w popularyzacji MojejAvivy odgrywają nasi agenci, bo portal jest ułatwieniem zarówno dla klientów, jak i dla nich.
Jolanta Karny, wiceprezes Avivy ds. sprzedaży i marketingu