Aviva Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie udostępniło swoim klientom usługę mojeID dostarczaną przez KIR. Wdrożone rozwiązanie pozwala na zawarcie poprzez portal MojaAviva umów ubezpieczeniowych w trybie online, z wykorzystaniem zdalnego potwierdzenia tożsamości poprzez mojeID.
Zdalna obsługa klienta wymaga najwyższej jakości rozwiązań, które z jednej strony są proste dla użytkowników, a z drugiej spełniają wysokie standardy bezpieczeństwa. mojeID wychodzi naprzeciw tym wymaganiom. W ciągu ostatniego roku wiele podmiotów z różnych sektorów gospodarki udostępniło usługę swoim klientom - teraz dołącza do nich Aviva. Cieszymy się, że tak renomowany przedstawiciel branży ubezpieczeniowej wprowadził udogodnienia dla swoich klientów, umożliwiając zawieranie umów online z wykorzystaniem mojeID.
Wojciech Pantkowski, wiceprezes Zarządu KIR
Wierzymy, że mojeID idealnie wpasuje się w oczekiwania naszych klientów i użytkowników cyfrowego ekosystemu MojejAvivy. To już kolejne cyfrowe rozwiązanie na przestrzeni ostatnich miesięcy, które wdrażamy z myślą o usprawnieniu obsługi osób, które zaufały naszej firmie. Możliwość potwierdzenia tożsamości z wykorzystaniem mojeID znalazła zastosowanie w procesie zdalnej sprzedaży ubezpieczenia na życie i realizuje wielokanałową strategię obsługi klienta w dobie Covid-19.
Jolanta Karny, wiceprezes Aviva Towarzystwa Ubezpieczeń na Życie