11 stycznia rusza druga odsłona kampanii reklamowej Avivy Jesteśmy przy Tobie. Jej celem jest wsparcie sprzedaży ubezpieczeń na życie i zdrowie, a także ubezpieczeń majątkowych.
Tematem kampanii pozostaje znaczenie poczucia bezpieczeństwa, które jest kluczową wartością ubezpieczeń, również w trudnych czasach pandemii. Styczniowy spot zwraca uwagę na konkretne rozwiązanie, jakim jest ubezpieczenie od poważnego zachorowania na sumę sięgającą nawet 800 000 zł.
Marta Strzyżewska, dyrektor marketingu i cyfryzacji w Avivie
W styczniu reklamujemy ubezpieczenia na życie i zdrowie, zaś w lutym i marcu ubezpieczenia majątkowe. Spoty emitujemy w mediach ogólnopolskich oraz w kanałach tematycznych. Dodatkowym wsparciem jest reklama w radiu, na outdoorze oraz działania w mediach społecznościowych.
Łukasz Wyrzykowski, senior brand manager w Avivie